VFRh - VFR Club Hellas


    Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 14:23

    Καλησπερα παιδια,
    προχθες οδηγωντας την 800FI στους δρομους της πολης, σταματημενος στο δρομο, ξαφνικα μου σβηνει. Προσπαθησα να τη βαλω ξανα μπροστα, αλλα τιποτα, νεκρα , και ενας παραξενος θορυβος οταν γυρνουσε η μιζα, που με το ζορι γυρνουσε λιγο. Την αφησα χθες σε γνωστο μαστορα της Θεσσαλονικης (πισω απ το Ιπποκρατειο), και την ελεγχει. Αρχικα βρηκε οτι δε φορτιζει καθολου και αδειασε ετσι και η μπαταρια , να σημειωσω δε οτι η μπαταρια ηταν καινουρια ουτε ενος ετους. Μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι η ο ανορθωτης καμμενος η τα πηνεια! Τον ρωτησα ποσο θα μας κοστισει ο ανορθωτης χθες , μου ειπε 330 ευρω !!!!! Εξωφρενικη τιμη, οταν τον βρισκω καινουριο με 110 ευρω. Και του το ανεφερα οτι προτιμω να τον παραγγειλω απο david silver στην τελικη! Σημερα μου ειπε οτι δεν φταιει τελικα ο ανορθωτης γιατι δοκιμασε και με αλλον και παλι δεν φορτιζε, και κατα 99% ειναι τα πηνεια! Ρωταω τιμη για πηνεια και μου λεει 550 ευρω!!!!! Εχει κανεις γνωση τιμων για πηνεια σε VFR 800FIW ? Τι θα με συμβουλευατε να κανω? Αν η διαφορα τιμης ειναι μεγαλη οπως ειδα και στους ανορθωτες, θα προτιμουσα πραγματικα να την φτιαξω μονος μου! Think
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 15:36

    Να προσθεσω οτι η μηχανη εχει 44000 χλμ , και με ενα μικρο ψαξιμο στο ιντερνετ βρηκα ηδη πηνειο με περιπου 105 €
    http://www.electrosport.com/street-bikes/honda/vfr800fi-interceptor-98-99/stator-honda-vfr800fi-98-01.html
    με τα 550 € νομιζω η τιμη του ενος με το αλλο ειναι ετη φωτος μακρυα!!!! Knife
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 23.11.12 15:47

    Χωρίς να θέλω να συκοφαντήσω τον μάστορα, εγώ θα το πήγαινα και αλλού. Μπορεί να είναι απλά μια ασφάλεια καμμένη. (Μιλάω από πείρα...)


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 15:49

    Oλα παιζουν, αφου ακομα δεν μου εχει πει με σιγουρια οτι ειναι τα πηνεια... Μακαρι να ειναι καμμενη ασφαλεια!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 23.11.12 17:02

    Ledbyzeppelin έγραψε:..... θα προτιμουσα πραγματικα να την φτιαξω μονος μου! Think

    Αν το εννοείς να το συζητήσουμε. Έχει ΚΟΠΟ πολύ, να πιάνουν τα χέρια σου και περίπου 20 ευρώ Smile και μια φλάντζα
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 17:13

    Ω ναι φιλε anastasi ,
    το προτιμω, ηδη εχω λυσει και δεσει τη μηχανη μια φορα , κατι πιανουν τα χερια μου, τωρα βεβαια ξερω οτι με το να μπω στην διαδικασια αλλαγης πηνειου, βαζω το χερι μου πιο βαθεια! Αλλα αν ειναι να ακουσω καμια τιμη εξωφρενικη απο το μαστορα, θα προτιμησω να το κανω εγω, με οποιο ρισκο....
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 23.11.12 17:56

    Ledbyzeppelin έγραψε: Ω ναι φιλε anastasi ,
    το προτιμω, ηδη εχω λυσει και δεσει τη μηχανη μια φορα , κατι πιανουν τα χερια μου, τωρα βεβαια ξερω οτι με το να μπω στην διαδικασια αλλαγης πηνειου, βαζω το χερι μου πιο βαθεια! Αλλα αν ειναι να ακουσω καμια τιμη εξωφρενικη απο το μαστορα, θα προτιμησω να το κανω εγω, με οποιο ρισκο....

    Κοίτα, εγώ το τύλιξα μόνος μου. Έχω κάνει 400 περίπου χλμ και λειτουργεί, αλλά σε συνδιασμό με τον Compufire 55402 ο οποίος επιβαρύνει ελάχιστα το πηνίο.

    Από υλικά χρειάστηκα

    1. σύρμα (magnet wire) 1.15mm διπλής επικάλυψης Πολυαμιδλιου-Ιμιδίου με αντοχή 200C . Η προδιαγραφή είναι MW-35C.
    Υπάρχει ελληνικής κατασκευής MEDIOTHERM 200. Υπάρχει και στην Θεσσαλονίκη. Χρειάστηκα 50 μέτρα τουλάχιστον. Πήρα 70 για σιγουριά, 700 γραμμάρια.

    http://www.telecables.gr/prod_en.php?pr=194
    www.sinadinos.gr/pdf/enamelledcopperwirepdf.pdf


    2. Ρητίνη. Εδώ δεν βρήκα για 200 βαθμούς, πήρα για 180. Υπάρχει μια ελληνικής κατασκευής ELEKTROTEK 428, ένα λίτρο. Προϊόν Θεσσαλονίκης Very Happy

    http://www.hydroton.gr/el/elektrotek-428-insulating-varnish/

    Αυτά είναι τα κύρια. Θέλεις και ένα υπόστρωμα κάτι σαν ύφασμα ή χαρτόνι ανθεκτικό στην θερμοκρασία για να το τοποθετήσεις μεταξύ στον πυρήνα ώστε να τυλίξεις το σύρμα από πάνω. Ρώτα.

    Έπεται η διαδικασία
    avatar
    Apsilos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/07/2012
    Mηνύματα : 63
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Τέως vfr 800 fi, ZZR 1200, KLR 650
    Κράνος : Μεταλλικό, Β΄ Παγκοσμίου πολέμου

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Apsilos Την / Το 23.11.12 18:06

    Πάντως οι τιμές επίσημης αντιπροσωπείας είναι αυτές που αναφέρεις... Βέβαια το κόστος είναι απαγορευτικό για τα δεδομένα της εποχής. Για την περιέλιξη νέου πηνίου εγώ προσωπικά διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για το αν και πόσο θα αντέξει, θα πρότεινα να ψάξεις στο internet και να πάρεις τα ανταλλακτικά σου απο το εξωτερικό, που θα τα βρείς σε πολύ καλύτερες τιμές. Σου μιλώ ως προσφάτως παθών με το ίδιο θέμα (ξέμεινα απο πηνία σε ταξίδι)..
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 23.11.12 18:10

    Θα χρειαστείς επίσης και μία φλάντζα. Μάλλον την 11636-MBG-000, τσέκαρέ το.





    Τώρα αν βαριέσαι από Αμερική το μαμά με 185 δολάρια

    31120-MBG-D01



    ΕΔΩ

    http://www.hdlparts.com/fiche_section_detail.asp?section=2506773&category=Motorcycles&make=Honda&year=2000&fveh=132094
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 18:18

    Σ ευχαριστω πολυ φιλε anastasi, μολις μιλησα και με το μαστορα , και οι εναλλακτικες τσουζουν! Ειναι το πηνειο καμμενο τελικα, πρωτη εναλλακτικη, αυθεντικο ανταλλακτικο με 575 ευρω, δευτερη ανταλλακτικο απο Γερμανια aftermarket στα 270 ευρω, τριτη περιελιξη με κανα 100ρι-120ρι ευρω μου ειπε. Περα απο τα εργατικα του, λυσιμο δεσιμο και δουλεια αλλα 70 ευρω!!! Knife
    αρα παμε σε ενα συνολο α)640 β)340 γ)180-200 . Βαλε και λαδακι και φιλτρο αλλα 60.
    Σκεφτομουν να το παρω πισω , να παραγγειλω απο εξω ετοιμο πηνιο, μια φλατζα , και να το φτιαξω μονος! Η να κανω την περιελιξη μονος!

    avatar
    ELENA
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 19/01/2010
    Mηνύματα : 2888
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
    Κράνος : Shoei RF-1100

    لا تتخلي غن حلمك

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από ELENA Την / Το 23.11.12 18:44

    Ρώτα και στον θείο μου έτσι για μια δεύτερη γνώμη .... ΕΔΩ
    avatar
    sotosvfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2012
    Mηνύματα : 481
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
    Κράνος : arai & shoei x spirit II

    "Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από sotosvfr Την / Το 23.11.12 18:58

    ELENA έγραψε:Ρώτα και στον θείο μου έτσι για μια δεύτερη γνώμη .... ΕΔΩ

    Eξαιρετικός ο θείος.Μου είχε βρει πράγματα σε προηγούμενα μηχανάκια που κανένας δεν έβρισκε.Τον προτείνω ανεπιφύλακτα αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια.
    avatar
    ELENA
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Θηλυκό
    Εγγραφή : 19/01/2010
    Mηνύματα : 2888
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
    Κράνος : Shoei RF-1100

    لا تتخلي غن حلمك

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από ELENA Την / Το 23.11.12 19:01

    sotosvfr έγραψε:
    ELENA έγραψε:Ρώτα και στον θείο μου έτσι για μια δεύτερη γνώμη .... ΕΔΩ

    Eξαιρετικός ο θείος.Μου είχε βρει πράγματα σε προηγούμενα μηχανάκια που κανένας δεν έβρισκε.Τον προτείνω ανεπιφύλακτα αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια.

    Thumbsup σταθερή αξία ...
    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 19:20

    Να σαι καλα Ελενα Thumbsup , θα την ψαξω και προς τα κει! Οι καιροι δυσκολοι για να πληρωνουμε σε Sarakakis ανταλλακτικα για χρυσο, οποτε προσανατολιζομαι μεταξυ των λυσεων αγορας απο εξωτερικο αυθεντικου ανταλλακτικου, η περιπλεξη του υπαρχοντος πηνιου!!! Απλα ψιλοφοβαμαι τη δευτερη λυση μηπως δεν κρατησει πολυ, και ξανακαει συντομα το πηνιο! Εχει κανεις προσωπικη εμπειρια πανω σ αυτο?? Ή και με περιπλεξη ξανα δεν θα αντιμετωπισω καποιο ιδιαιτερο προβλημα συντομα?
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 23.11.12 19:45

    Ledbyzeppelin έγραψε: Σ ευχαριστω πολυ φιλε anastasi, μολις μιλησα και με το μαστορα , και οι εναλλακτικες τσουζουν! Ειναι το πηνειο καμμενο τελικα, πρωτη εναλλακτικη, αυθεντικο ανταλλακτικο με 575 ευρω, δευτερη ανταλλακτικο απο Γερμανια aftermarket στα 270 ευρω, τριτη περιελιξη με κανα 100ρι-120ρι ευρω μου ειπε. Περα απο τα εργατικα του, λυσιμο δεσιμο και δουλεια αλλα 70 ευρω!!! Knife
    αρα παμε σε ενα συνολο α)640 β)340 γ)180-200 . Βαλε και λαδακι και φιλτρο αλλα 60.
    Σκεφτομουν να το παρω πισω , να παραγγειλω απο εξω ετοιμο πηνιο, μια φλατζα , και να το φτιαξω μονος! Η να κανω την περιελιξη μονος!


    1. Κοίτα, το πηνίο δεν θέλει πολλά χρήματα αλλά πολλά εργατικά. Το πρόβλημα αρχίζει από το αν δεν σου βάλουν τα σωστά υλικά και κύρια σύρμα διπλής επικάλυψης και με προδιαγραφές, δηλαδή να αντέχει θερμοκρασίες και λάδια.

    2. Ο τρόπος που λειτουργεί η ανόρθωση - σταθεροποίηση στις μηχανές είναι από σχεδιασμού προβληματικός κυρίως λόγω θερμοκρασιών και γήρανσης των υλικών (polymer degradation). Το πηνίο δίνει πάντα το μέγιστο δυνατό ρεύμα, ακόμα και στο ρελαντί, και το υλικό που καλύπτει τις σπείρες γερνάει. Οι σπείρες βραχυκυκλώνουν η θερμοκρασία ανεβαίνει στους 800 βαθμούς και καίει τα πάντα, ακόμα και το ίδιο το μέταλλο. Συνήθως λοιπόν το πηνίο το καταστρέφει ο ανορθωτής.

    Ο ίδιος ο ανορθωτής γερνάει καθώς το περίσσιο ρεύμα το γειώνει πάνω στην ψύχτρα του. Ακόμα και αν η κατανάλωση είναι πχ 5Α ο σταθεροποιητής τα υπόλοιπα 30 τα ρίχνει πάνω στην φύχτρα. Η συνεχής θερμοκρασία χαλάει τις διόδους και αντίστροφα ρεύματα επιβαρύνουν και άλλο το πηνίο.

    Συμπερασματικά, αν δεν αλλάξεις και τον ανορθωτή είναι πιθανό, αλλά όχι σίγουρο, να ξανακαεί το πηνίο σύντομα και να επαναλάβεις τα ίδια έξοδα.

    Δυστυχώς silent



    avatar
    Ledbyzeppelin
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/02/2011
    Mηνύματα : 118
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI
    Κράνος : Tacachi TK170

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Ledbyzeppelin Την / Το 23.11.12 19:51

    Σ αυτο δεν εχεις αδικο anastasi και δυστυχως η γηρανση καταστρεφει σιγα σιγα τα υλικα! Πολυ σωστη η τοποθετηση σου , και η αληθεια ειναι οτι το σκεφτομαι και για τον ανορθωτη σε δευτερη φαση, ή επισης να κανω την πατεντα με ανεμιστηρακι πανω στον ανορθωτη για να μην ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες, οπως και με βολτομετρακι για να χω φουλ monitoring της τασης.....
    avatar
    alexandervf
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/03/2011
    Mηνύματα : 80
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : RVF 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από alexandervf Την / Το 23.11.12 22:44

    Φιλτατε,

    Τα περισσοτερα τα ειπε ηδη και καλυψε το θεμα ο anastasis.

    Πηνεια εχω τυλιξει και μπορω να σε βεβαιωσω οτι ειναι κουραστικη και οχι δυσκολη δουλεια, δες εδω http://www.vfrh.net/t4419-topic

    Τα δικα μου που τυλιξα μονος μου με τα ιδια υλικα που ανεφερε ο φιλος anastasis δουλευουν ακομα τεντα. Βεβαια δεν ειμαι και χιλιομετροφαγος αλλα αυτα αν δεν γινει καλη δουλεια περδονται σχετικα γρηγορα.

    Τωρα, το να παρεις μεταχειρισμενα ΔΕΝ το συνιστω γιατι συντομα μορει να εχεις το ιδιο προβλημα (Η παρεμφερες). Για aftermarket ρισκαρεις να περδωθουν και αμεσως (Κανομε και χουμορ).

    Εξ'αλλου και γνησια να παρεις νομοτελιακα ΘΑ ΚΛΑΣΟΥΝ. Αν κανεις ομως καλη δουλιτσα μονος σου, πιστευω οτι θα σε βγαλουν για πολυ καιρο.

    Για μενα η καλυτερη λυση ειναι......καν'το μαναχος σου, 1ον ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΛΑ και 2ον ειναι ωραια εμπειρια. Rolling Eyes

    (Αυτο που εχω συμπερανει εγω και τα παιζουν τα πηνεια ειναι οτι χαλαει το υποστρωμα μεταξυ συρματος και πυρηνα και βραχυκυκλωνουν). cheers
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 23.11.12 23:41

    alexandervf έγραψε:Φιλτατε,

    (Αυτο που εχω συμπερανει εγω και τα παιζουν τα πηνεια ειναι οτι χαλαει το υποστρωμα μεταξυ συρματος και πυρηνα και βραχυκυκλωνουν). cheers

    Αυτήν την υποψία είχα και εγώ, δεν είμαι σίγουρος. Είναι όμως σίγουρα ένα αδύνατο σημείο. Αφού καθάρισα λοιπόν τον πυρήνα. με διαβρωτικό μπογιάς, τον βούτηξα στην ρητίνη και τον άφησα να στεγνώσει. Αυτήν την διαδικασία την επανέλαβα πολλές φορές, πέντε - δέκα δεν θυμάμαι.

    Δημιουργήθηκε λοιπόν ένα παχύ στρώμα προστασίας πάνω από το μέταλλο και πάνω σε αυτό έστρωσα το χαρτόνι όπου μετά τύλιξα το σύρμα.

    avatar
    alexandervf
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/03/2011
    Mηνύματα : 80
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : RVF 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από alexandervf Την / Το 23.11.12 23:49

    Καλο σαν σκεψη Wink (δεν το εκανα εγω, γιατι απλα δεν μου πηγε το μυαλο να το κανω) ,παρ 'ολα αυτα ομως, καλυπτοντας τον πυρηνα με αρκετες στρωσεις ριτηνης και στη συνεχεια με το ειδικο χαρτι αυξανεις το τελικο παχος των πολων των πηνιων (αφου φυσικα θα εχουμε τυλιξει ολους τους πολους).

    Αυτο που θελω με λιγα λογια να πω ειναι...δεν δημιουργειται ενα θεμα με τον ογκο - χωρο ???

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 24.11.12 0:14

    alexandervf έγραψε:Καλο σαν σκεψη Wink (δεν το εκανα εγω, γιατι απλα δεν μου πηγε το μυαλο να το κανω) ,παρ 'ολα αυτα ομως, καλυπτοντας τον πυρηνα με αρκετες στρωσεις ριτηνης και στη συνεχεια με το ειδικο χαρτι αυξανεις το τελικο παχος των πολων των πηνιων (αφου φυσικα θα εχουμε τυλιξει ολους τους πολους).

    Αυτο που θελω με λιγα λογια να πω ειναι...δεν δημιουργειται ενα θεμα με τον ογκο - χωρο ???


    Αν τυλιχθεί με ακρίβεια δεν υπάρχει θέμα. Εγώ δεν ήμουν πολύ ακριβής Blush .

    Θα τυλίξω άλλον ένα πυρήνα με 1.25mm και εκεί πρέπει να είμαι άψογος γιατί θα είναι οριακά χωροτακτικά.

    Επίσης ίσως να χρησιμοποιήσω το σύρμα MEDIOBOND 200 το οποίο είναι σαν το MEDIOTHERM 200 αλλά με μία επιπρόσθετη στρώση ρητίνης (Bonding layer) η οποία κάνει την δουλειά την υγρής ρητίνης, ίσως ύστερα από θέρμανση.
    avatar
    alexandervf
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/03/2011
    Mηνύματα : 80
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : RVF 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από alexandervf Την / Το 24.11.12 0:33

    Χμμμμ, ναι η ακριβεια ειναι ενα θεμα. Αν μπορεσεις να μην γδαρεις καθολου το συρμα...

    Παρ' ολα ταυτα....1,25mm?? Shocked Φιλε anastasi ανεβαζεις πολυ τον πυχη!!!

    Ευχομαι να το καταφερεις!!! Ειναι λιγο περιεργο, πως θα βγουν οι σπειρες στον καθε πολο και τα τελικα ρευματα που θα παραγεις.

    Εδω με το 1,04mm συρμα και τα ειδα ολα.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 24.11.12 0:40

    alexandervf έγραψε:Χμμμμ, ναι η ακριβεια ειναι ενα θεμα. Αν μπορεσεις να μην γδαρεις καθολου το συρμα...

    Παρ' ολα ταυτα....1,25mm?? Shocked Φιλε anastasi ανεβαζεις πολυ τον πυχη!!!

    Ευχομαι να το καταφερεις!!! Ειναι λιγο περιεργο, πως θα βγουν οι σπειρες στον καθε πολο και τα τελικα ρευματα που θα παραγεις.

    Εδω με το 1,04mm συρμα και τα ειδα ολα.

    Εγώ χρησιμοποίησα 1.15 και έβγαζα 13 σπείρες στην πρώτη σειρά. Αν μπορέσω να βγάλω 12 με το 1,25 θα τα καταφέρω αλλιώς δεν θα συνεχίσω, δεν είμαι και μαζόχας lol! lol! lol!

    Σύνολο θέλω 35 σπείρες. Αν και παρατήρησα ότι το μαμα αλού είχε 35 αλλού 32!!! Εγώ έβαλα παντού 35.
    avatar
    alexandervf
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/03/2011
    Mηνύματα : 80
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : RVF 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από alexandervf Την / Το 24.11.12 9:32

    Αν μπορεσεις να βγαλεις 14 σπειρες επι τρεις σειρες - στρωσεις , με 1,15mm παχος συρματος θα εισαι κορυφη. (Η τελευταια σειρα δεν θα σου βγαλει 14 τυλιγματα....λεμε τωρα).Στη δικια μου περιπτωση, προσπαθησα και το καταφερα να διατηρησω 39 σπειρες συνολικα στον καθε πολο.

    Εγω, με το 1,04mm εβγαζα ΤΟ ΠΟΛΥ μεχρι 16 σπειρες ανα σειρα- στρωση, αλλα στο 50% των τυλιγματων, στις ακρες του πηρυνα γδερνονταν,με αποτελεσμα....βραχυκυκλωμα.

    Γδερνονταν γιατι χρησιμοποιουσα,ειτε ταινια τεφλον ειτε μονωτικη ταινια ως βαση πανω στον πυρηνα.Και τα δυο σκορπουσαν στην παραμικρη ασκηση πιεσης.Δεν επιχειρησα 16 τυλιγματα με το ειδικο χαρτι (Αυτο σιγουρα θα αντεχε).

    Στα δικα μου τα πηνια ειχα μετρησει 39 σπειρες, σε ολους τους πολους.
    avatar
    Rossifumi_46
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2010
    Mηνύματα : 264
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : CBR 600 Fi Sport FS1 PC35
    Κράνος : AGV K3 Rossi MotoGP Blue, HJC CS-14 Manly Red

    -Quarantasei-

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από Rossifumi_46 Την / Το 25.11.12 21:11

    anastasis έγραψε:Κοίτα, εγώ το τύλιξα μόνος μου. Έχω κάνει 400 περίπου χλμ και λειτουργεί, αλλά σε συνδιασμό με τον Compufire 55402 ο οποίος επιβαρύνει ελάχιστα το πηνίο.

    Απλά Respect για όλα, τις γνώσεις, το ψάξιμο και την υλοποίηση.

    Σιδεροκέφαλο το νέο πακέτο! Τί τάση παίρνεις τώρα; Συνεργάζονται;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 25.11.12 22:37

    Rossifumi_46 έγραψε:
    anastasis έγραψε:Κοίτα, εγώ το τύλιξα μόνος μου. Έχω κάνει 400 περίπου χλμ και λειτουργεί, αλλά σε συνδιασμό με τον Compufire 55402 ο οποίος επιβαρύνει ελάχιστα το πηνίο.

    Απλά Respect για όλα, τις γνώσεις, το ψάξιμο και την υλοποίηση.

    Σιδεροκέφαλο το νέο πακέτο! Τί τάση παίρνεις τώρα; Συνεργάζονται;

    Ευχαριστώ για τις ευχές. Smile

    Όπου πάω έχω και ένα πολύμετρο lol! μαζί μου. Παίρνω 14.3Volts όσο ακριβώς αναφέρουν οι προδιαγραφές του ανορθωτή, ο οποίος απλά δεν ζεσταίνεται. Έχει την θερμοκρασία του πλαισίου.

    Στο εναλλασσόμενο παίρνω 20-90Volts και η αντίσταση είναι πολύ χαμηλή, περίπου 0,3Ω - 0,5Ω.

      Παρόμοια θέματα

      -

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.09.17 21:40