VFRh - VFR Club Hellas


    Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Μοιραστείτε
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 17.12.12 18:57

    Πρίν από μερικές εβδομάδες παρουσιάστηκαν φώτο της νέας σειράς της Michelin για μηχανές On - Off, τα Anakee 3.

    Tα πρώτα Anakee ήταν μια "πονεμένη" ιστορία για την Μισελέν Ελλάδος καθώς η πρώτη γενιά, τα "σκέτα" Anakee, δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα στους Ελληνικούς δρόμους. Όταν οι Γάλλοι εισάκουσαν τις παροτρύνσεις των εδώ υπευθύνων και τα οδήγησαν στην ελληνική άσφαλτο, γύρισαν τρέχοντας στα σχεδιαστήρια και παρουσίασαν αμέσως το Anakee 2, ένα εντελώς νέο λάστιχο, τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, που απλά είχε την ίδια σχεδίαση πέλματος με τον προκάτοχό του (ώστε να μην χρειαστεί να σχεδιαστούν και νέα καλούπια παραγωγής). Πέρα από τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου, και έχοντας δοκιμάσει δύο ζευγάρια anakee2 στο Varadero και ένα στο Africa, η προσωπική μου άποψη είναι πως ήταν κορυφαίο σε όλες τις συνθήκες και με απίστευτη χιλιομετρική απόδοση - περισσότερα εδώ: http://www.mybike.gr/topic/30403-michelin-anakee-2/page__hl__anakee__fromsearch__1

    Τώρα που έφτασε η ώρα του Anakee 3, και λαμβάνοντας υπ' όψη της σοβαρά τις "ιδιαιτερότητες" της ελληνικής πραγματικότητας, η Μισελέν έστειλε στην Ελλάδα μερικά ζευγάρια λάστιχα προπαραγωγής που διατέθηκαν σε επιλεγμένους αναβάτες, ώστε να γίνει αξιολόγηση και να πάρει πληροφόρηση για την συμπεριφορά τους στους Ελληνικούς δρόμους και (αν κριθεί αναγκαίο) να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις ώστε, όταν αρχίσει η επίσημη διάθεση (κάπου κατά την άνοιξη), να μην επαναληφθεί η ιστορία των πρώτων anakee.

    Ένα από αυτά τα ζευγάρια λοιπόν είναι ήδη φορεμένο στο Άφρικα αντικαθιστώντας τα Anakee 2 που φορούσε μέχρι τώρα.







    Πρώτες παρατηρήσεις

    Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα στην Ταϋλάνδη, εκεί όπου βρίσκεται το πιο σύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο εργοστάσιο της Μισελέν, και όπου ανθρώπινο χέρι πιάνει το λάστιχο μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου και μόνο για να το αποθηκεύσει. Τεράστιο πλεονέκτημα είναι πώς γίνεται τεχνικός και ποιοτικός έλεγχος σε κάθε λάστιχο από το ίδιο το μηχάνημα παραγωγής και μετά δειγματοληπτικά ανά παρτίδα από τους τεχνικούς.

    Στην όψη το Anakee III σε ξεγελάει, φαίνεται πολύ ασφάλτινο.



    Προσεκτικότερη εξέταση αποκαλύπτει βάθος πέλματος για το πίσω λάστιχο 9mm στο κέντρο και 7mm στα 3/4 προς τον ώμο, και αντίστοιχα 6mm & 5mm για το μπροστινό. Παρατηρώντας την σχεδίαση, βλέπουμε πως τα αυλάκια του αραιώνουν και στενεύουν όσο πάμε προς τους ώμους του ελαστικού. Η εξήγηση είναι πως στον βρεγμένο δρόμο δεν "τελειώνουμε" το λάστιχο, άρα δεν χρειάζεται τόση χάραξη. Αντίθετα, σε πλαγιάσματα στον στεγνό το περισσότερο πέλμα στους ώμους του ελαστικού μας δίνει περισσότερη πρόσφυση. Επίσης, τα αυλάκια του έχουν κάποια "περίεργα" στοιχεία, πριονωτούς τοίχους (οριζόντια βέλη) και σκαμμένα τελειώματα (κάθετα βέλη)...........



    Η φιλοσοφία αυτής της σχεδίασης είναι μεγαλύτερη ευκολία στην απομάκρυνση της λάσπης ώστε το λάστιχο να μην στομώνει.

    Τί έχουμε μέχρι τώρα λοιπόν; Ένα λάστιχο με περισσότερο ασφάλτινη σχεδίαση στο πέλμα, αλλά περισσότερο χωμάτινη σχεδίαση μέσα στα αυλάκια. Το μόνο που μένει, είναι να δούμε πώς αυτά λειτουργούν στην πράξη...............
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 17.12.12 19:03

    Για να έχουμε και μια εικόνα της χιλιομερτικής τους απόδοσης, τα λάστιχα φορέθηκαν σε αυτά τα χιλιόμετρα



    και οι αρχικές πιέσεις που έβαλα είναι οι ίδιες που είχα καταλήξει και για τα Anakee2, 29/36 εμπρός/πίσω..

    Στον δρόμο (πρώτες εντυπώσεις)

    Πρώτη εντύπωση με το που καβάλησα το μηχανάκι είναι πως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα λάστιχο με πιο γρήγορη κορώνα από τον προκάτοχό του. Τα πρώτα χιλιόμετρα γίνονται σχετικά φυλαγμένα, να στρώσει το λάστιχο, να καθίσει σωστά, να φύγουν και οι πούδρες και τα προστατευτικά φιλμ. Παρά τις πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες πού σήμερα ήταν στους +5ο C, το λάστιχο ζεστάθηκε πολύ γρήγορα. Από τα πρώτα χιλιόμετρα εμπνέει εμπιστοσύνη και σε προκαλεί για παιχνίδια στις στροφές δίνοντας ακόμα περισσότερη πληροφόρηση από το προηγούμενο.

    Ακολουθώντας την "γνωστή διαδρομή" http://goo.gl/maps/G1hQa που περιλαμβάνει πρώτα ένα-πάνε έλα στην καθημερινή μου διαδρομή και μετά την "Καβαλιώτικη Πίστα" της Εγνατίας Οδού, βρέθηκα στην αλάνα της Ηρακλείτσας http://goo.gl/maps/19CAj , μια έκταση δίπλα στην θάλασσα, με δρόμους στρωμένους με διαφόρων ειδών χώμα και χαλίκι, που κατά παράδοση πάμε και βγάζουμε χωμάτινα γούστα από τα εφηβικά μας χρόνια.

    Όπως φαίνεται και στις φώτο, το "μενού" είχε χαλίκι για ορεκτικό, ποικιλία από διάφορα χώματα στο κύριο πιάτο και αμμουδιά για επιδόρπιο........ όλα σερβιρισμένα σε.............. φλατ μείζονα.







    Κάνοντας λοιπόν μια πρώτη αξιολόγηση, έχουμε και λέμε.

    Άσφαλτος: Ανώτερο από τον ήδη κορυφαίο προκάτοχό του, με ευκολότερο "πέσιμο" και περισσότερη πρόσφυση πλαγιασμένος. Βελτίωση και στα φρένα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε δάγκωμα.

    Χώμα: Όπως έχω γράψει και αλλού, η εμπειρία μου στο χώμα είναι περιορισμένη και (μέχρι πρότινος και σκουριασμένη), αλλά σε σύγκριση με τα προηγούμενα είδα τον ίδια καλό έλεγχο σε ντριφταρίσματα και το ίδια καλό φρενάρισμα με ελάχιστο μπλοκάρισμα. Στην άμμο επίσης πέρασα όλη την παραλία πάνω-κάτω (που δεν είναι τελείως επίπεδη αλλά έχει τα υψωματάκια της) χωρίς τον παραμικρό δισταγμό, και το ξεκίνημα μετά την φωτογράφιση ήταν εύκολο και χωρίς "δράματα".


    Αυτά για αρχή, προϊόντος του χρόνου και των χιλιομέτρων θα υπάρξει περισσότερο (και σφαιρικότερο) feedback. Πρέπει να δοκιμαστούν και στον βρεγμένο, και στην λάσπη, και σε κάνα μονοπατάκι.....











    ..... πάλι θυσία θα γίνω.
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 976
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 17.12.12 21:40

    Μπράβο Παναγιώτη για την αξιολόγηση σου. Οι ενδιαφερόμενοι της κατηγορίας των ελαστικών θα το εκτιμήσουν.

    Οι θυσίες σου, θα ξεπληρωθούν κάποια στιγμή μην στεναχωριέσαι Very Happy
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8474
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 18.12.12 10:36

    cheers cheers cheers cheers cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 18.12.12 13:29

    Πολυ καλη παρουσιαση cheers cheers

    Σαν κατοχος Τρανσαλπ, να πω οτι το Anakee 2 ητανε κορυφαιο λαστιχο στην ασφαλτο και επισης αποδεκτο για σβελτη διασχιση στο χωμα. Δεν τοχω φορεσει ποτε αλλα το φορανε αρκετοι φιλοι και το εκθειαζουν. Η χιλιομετρικη του αποδοση ειναι επισης κορυφαια, οπως πολλων Michelin. Το καινουργιο φαινεται παντως ναχει θυσιασει λιγο τις χωματινες ικανοτητες του προκατοχου.

    Εγω προσωπικα παντως προτιμω ντεμι λαστιχα γιατι δινουν αλλες δυνατοτητες στο χωμα, αν και με τετοια το πισω δεν βγαζει πανω απο 10-12Κ χμ. Το λαστιχο στο οποιο εχω καταληξει για τετοια χρηση ειναι το Metzeler Sahara που ειναι επισης φοβερο στην ασφαλτο και μια χαρα στο (αγριο) χωμα - εκτος απο λασπες. Για ακομη περισοτερο χωματινο, το Continental TKC80 ειναι φοβερο στο χωμα και απολυτα αποδεκτο στην ασφαλτο, ακομη και στο βρεγμενο. Αυτα για ενα συντομο review σχετικων ελαστικων Very Happy
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 28.01.13 13:30



    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Νέα Michelin Anakee III - Πρώτο test επί Ελληνικού εδάφους

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 05.03.13 18:02

    Update

    Σήμερα συμπληρώθηκαν χίλια χιλιόμετρα οπότε ένα update είναι επιβεβλημένο. Οι θετικές ασφάλτινες εντυπώσεις συνεχίζονται και επαυξάνονται, όσο περισσότερο το εμπιστεύεσαι τόσο περισσότερα σου δίνει. Η περισσότερη γόμα στους ώμους εμπνέει εμπιστοσύνη για κλίσεις που Αφρικάνα μάλλον δεν είχε ξαναδεί. Στην βροχή αποδεικνύεται επίσης άριστο με μόνη παρατήρηση πως πλαγιασμένο σε βρεγμένη διαγράμμιση σου μεταφέρει μια ασάφεια ή και γλυστριματάκι. Λάστιχα κάνουν οι άνθρωποι, όχι θαύματα............. Η φθορά που παρουσίασε σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι μετρήσιμη καθώς είναι πολύ κάτω του 1mm.

    Για τους πιό χωμάτινους δεν έχω να προσθέσω τίποτε νέο για το Anakee 3 από τα όσα έχω ήδη πει. Ίσως όμως βρούνε χρήσιμη την πληροφορία πως τον Μάιο παρουσιάζεται το Anakee wild, ένα καθαρά Adventure radial λάστιχο. Οι (μη δημοσιεύσιμες προς το παρόν) φώτο θυμίζουν πολύ Karoo οπότε και θα ικανοποιηθούν οι "βρωμιάρηδες". Σε πρώτη φάση θα κυκλοφορήσει σε διαστάσεις 120 εμπρός και 170 πίσω και μέχρι το τέλος του έτους θα συμπληρωθούν και οι υπόλοιπες διαστάσεις.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.07.17 9:47