VFRh - VFR Club Hellas


    Χτυπησα μπιελα?

    Μοιραστείτε
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 14.01.13 19:52

    Χαιρετω ολο το forum,θα προσπαθησω να ειμαι περιληπτικος,για την φολα που εφαγα.

    Στις 3/11/2012 γυρνωντας απο κορινθο, στο υψος της κακιας σκαλας, πηγαινοντας περιπου με 200χιλομετρα,η μηχανη, ενα vfr του 2006

    αρχισε να μπερδευει και να μην ανεβαζει ευκολα στροφες, εκανα αμεσως δεξια και σταματησα.

    Στο μοτερ ακουγονταν να χτυπανε μεταλλα μεταξυ τους και αμεσως το εσβησα.Το πηγα με οδικη βοηθεια στο σπιτι και το σκεπασα.

    Πριν μια εβδομαδα περιπου το πηγα σε ενα μηχανικο να το δει.Αυτος αφου μετρησε την συμπιεση στους κυλινδρους, ειπε οτι ο πισω ειχε

    προβλημα.Ανοιξε το καπακι και ειδε, οτι καδενα και βαλβιδες που φοβομουνα, ηταν ενταξει,αλλα ειναι στραβη η μπιελα στον

    στον ενα κυλινδρο.Αυτο εγινε μαλλον απο ρευμα,ισως απο καποιον πολλαπλασιαστη,με αποτελεσμα να γεμισει ο κυλινδρος μιγμα,να κανει

    υδραυλικη,και να στραβωσει η μπιελα.Το κοστος για να φτιαχτει ισως φτασει και τις 2500 χιλιαδες ευρω.

    Αφου πληρωσα 150 ευρω για τα εργατικα μεχρι τωρα,πηρα την μηχανη,οπως ηταν ανοιγμενη,με τους εκεντροφορους και το καπακι σε

    κουτα και την ξαναεφερα σπιτι.

    Η μηχανη εχει γυρω στις 42.000 και την εχω περιπου 2 χρονια στην κατοχη μου,λαδια ξυδια στην ωρα τους το μονο κακο ηταν αυτο:

    http://www.vfrh.net/t4158-topic αλλα μετα την αλλαγη που εκανα στο φως της πινακιδας δεν το ξαναεκανε,ο μηχανικος ομως λεει οτι

    μαλλον αυτο εφταιγε.

    Και ρωτω τωρα,να την παω και αλλου για δευτερη γνωμη ,λυμενη οπως ειναι,και να επισκευαστει το υπαρχον μοτερ ή να ψαξω να βρω

    απο κανενα τρακαρισμενο μηχανακι αλλο μοτερ,με οτι ρισκο συνεπαγετε?


    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.01.13 22:24

    Πολλές οι απορίες σε αυτά που γράφεις Neutral

    Πως είδε ότι ήταν στραβή η μπιέλα, βγάζοντας το καπάκι; Ποιο καπάκι; Για να δεις μπιέλα στο VFR πρέπει να ανοιχτεί μοτέρ ΠΛΗΡΩΣ, ή έστω να φύγουν κεφαλές, ελλαιολεκάνη, αντλία λαδιού-νερού και ο μηχανικός με ένα μακρύ κατσαβίδι, σπρώχνοντας από κάτω το πιστόνι, να νοιώσει τζόγο.

    Δεν χαλάνε μπιέλες από ''ηλεκτρικά'' σε VFR μοτέρ. Δεν είναι TDR250, ούτε RGV... Έχουμε κάνει χιλιόμετρα ουκ ολίγα, με ένα πολλαπλασιαστή-μπουζί-πίπα χαλασμένο και τον κύλινδρο να μην έχει ανάφλεξη, δλδ με 3 κυλίνδρους να κάνουν έκρηξη και τον 4ο να κινεί το μίγμα άκαυτο, και εννοείται μόλις αλλάχθηκε το χαλασμένο ηλεκτρικό, ούτε γάτα ούτε ζημειά, σαν να μην συνέβη ποτέ από το πρώτο πάτημα της μίζας.

    2500 ευρώ, για μια μπιέλα, ακόμα και να θέλει άλλαγμα ο στροφαλοφόρος γιατί έχει φάει το κομβίο, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ εκτός πραγματικότητας τιμή. Το μοτέρ σε ελαφρά μεταχειρισμένο, το βρήσκεις κομπλέ στο 1000ρικο στην αγορά... Τι έχει χαλάσει και θέλει 2500 ευρώ για φτιάξιμο;

    Ή κάτι δεν μας λες καλά ή τρολάρεις για να κόψεις απαντήσεις. Διάλεξε και επανόρθωσε αντίστοιχα...
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 14.01.13 23:55

    Περιμενα να απαντησεις caracal,

    Ο μηχανικος ηθελε 1000 ευρω για να κατεβασει,ανοιξει μοτερ, και υπολογιζε και περιπου στα 1500 ευρω ανταλακτικα, μπιελα,στροφαλο αν ειχε παρει κτλ.

    Εχει βγαλει το πανω καπακι και εχω βαλβιδες,εκεντροφορο,ψεκασμο,πολαπλασιαστες μεσα σε μια κουτα οπως μου τα εδωσε.

    Στην μηχανη πανω φαινεται ο κυλινδρος και το πιστονι,το οποιο με το δακτυλο του το εσπρωξε απο πανω προς τα κατω και μου ειπε οτι εκανε κατι σαν σκαλοπατι,που δεχνει οτι ειναι στραβη η μπιελα.

    Μου φανηκε και εμενα εντελως εκτος πραγματικοτητας η τιμη ,γιαυτο και το πηρα πισω.

    Το θεμα ειναι οτι μου εδωσε ενα λυμενο μηχανακι σε κουτα και δεν ξερω τωρα τι να κανω?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 15.01.13 12:13

    Είναι πολλά τα λεφτά που σου ζήτησε, ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ τελείως.

    Μάλλον δεν ήθελε να ασχοληθεί, έκρινε ότι δεν τον συμφέρει, και σου είπε αυτά τα ποσά για να την κάνεις. Προβλημά του, όχι δικό σου.

    Το κατέβασε, άνοιξε, δες τι είναι στραβό, παρρήγειλε, βάλε, κλείσε, ανέβασε, δέσε, στο συνεργείο που πάω-συνεργάζομαι-συχνάζω εγώ είναι ένα 300ρι. Και αυτό μετράει το ότι στο δικό σου, όταν φύγει το μοτέρ, σκορπάει το μοτό, οπότε όσο καιρό θα το έχει εκεί ο μάστορας, θα έχει μια μοτό κομμένη στα δύο να του ποιάνει ΠΟΛΥ χώρο και κούτες.

    Τα ανταλλακτικά ΑΝ θέλει και στροφαλοφόρο (θάχει κανά 1000-ρικο ως ανταλλακτικό) πάνε όντως πολλά λεφτά, αλλά αν δεν θέλει στροφαλοφόρο και την βγάζεις με μπιέλα, μέταλα, ελατήρια, φλάντζες κ.ο.κ. είναι πολύ μικρότερο ποσό.

    Γενικά το 2500 δεν παίζει, γιατί βάζεις άλλο μοτέρ με πολύ πιο λίγα.

    Θα σου πρότεινα να το φέρεις σε εμάς, αλλά ατυχώς το μαγαζί για την ώρα έκλεισε, έχει ήδη μαζευτεί-αδειαστεί-ξενοικιαστεί ο χώρος και δεν έχει βρεθεί για την ώρα άλλος χώρος.

    Θα έλεγα κάνε μια γύρα σε μαστόρους, περιέγραψε την κατάσταση όσο πιο ''ακριβής'' γίνεται, και κάνε μια έρευνα αγοράς.

    Προσωπικά θα σου έλεγα ΑΠΕΦΥΓΕ τα μεγάλα ονόματα, και κακή δουλειά κάνουν και ακριβοί είναι. Το συνοικιακό μαγαζάκι που είναι κάποιος με αγάπη για τις μοτοσυκλέτες μέσα, το προτιμώ 1000φορές, από το μεγάλο όνομα-εξουσιοδοτημένο-μπλαμπλαμπλα που ο μάστορας βλέπει ταινίες στο πισι, κάνεις δημόσιες σχέσεις και το μοτό σου το δένει ο πακιστανός στο υπόγειο.
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 15.01.13 13:52

    Caracal έγραψε:
    Προσωπικά θα σου έλεγα ΑΠΕΦΥΓΕ τα μεγάλα ονόματα, και κακή δουλειά κάνουν και ακριβοί είναι. Το συνοικιακό μαγαζάκι που είναι κάποιος με αγάπη για τις μοτοσυκλέτες μέσα, το προτιμώ 1000φορές, από το μεγάλο όνομα-εξουσιοδοτημένο-μπλαμπλαμπλα που ο μάστορας βλέπει ταινίες στο πισι, κάνεις δημόσιες σχέσεις και το μοτό σου το δένει ο πακιστανός στο υπόγειο.

    cheers .. έγραψες... cheers
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 15.01.13 15:59

    Θα ήθελα να προσθέσω κάτι μόνο για την αιτιολογία της βλάβης από τον μηχανικό.

    Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει αυτό που λέει "υδραυλική" από τον πολλαπλασιαστή. Οι βαλβίδες εξακολουθούν να δουλεύουν και το άκαυστο μείγμα πάει στην εξάτμιση.

    Αυτό που όντως μπορεί να συμβεί είναι να στάζει κάποιο injector και να πλημμυρίσει η εισαγωγή.

    Ίσως τελικά να είναι απλά αστοχία υλικού.

    Τώρα το να λύσεις τον κινητήρα σε μένα φαντάζει βουνό γιατί θέλει γνώσεις, χρόνο και βοήθεια.
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 15.01.13 19:14

    Εγω θα αγοραζα και θαβαζα πανω εναν κινητηρα απο breaker, συνολικο κοστος λιγοτερο απο 1000 ευρω οπως ειπωθηκε.

    Και αν ειχα χωρο θα ελυνα με το πασο μου τον αλλο κινητηρα ωστε πιθανα να φτιαξω και να τον εχω για δευτερο ή να πουλησω εναν απ'τους δυο. Το δευτερο θελει ορεξη/μερακι, γνωσεις και καλα εργαλεια (και ροποκλειδο ασυζητητι).


    Και με την ευκαιρια, μπορει καποιος να αναλυσει τον ορο "υδραυλικη" και πως παθαινει ετσι ζημια ο κινητηρας??
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 15.01.13 19:31

    Αν μέσα στο θάλαμο καύσης βρεθεί κάποιο υγρό (νερό ή βενζίνη) τότε στη φάση συμπίεσης -με κλειστές όλες τις βαλβίδες- και αφού τα υγρά είναι ασυμπίεστα κάποιος πρέπει να υποχωρήσει! Και υποχωρεί η μπιέλα. Υγρά-μπιέλα σημειώσατε 2.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πάντως, δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να έχει γίνει. Έχω κενό γνώσεων.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 16.01.13 0:10

    Αν αλλαξω κινητηρα με την αδεια τι γινεται?Πρεπει να δηλωσω τον καινουργιο?

    Παρεμπιπτοντως βρηκα εναν κινητηρα στο ebay: http://viewitem.eim.ebay.gr/Honda-VFR-800-RC46-Motor-Engine-nur-6500km-Baujahr-20022007-H069/360535769904/item

    Αλλα ειναι του 2003, θα κανει στο δικο μου που ειναι του 06?Επηδει απο το 06 και μετα ειχαν καποια ψιλοαλλαγη στον χρονο που ανοιγε το vtec

    Και ερχεται και λιγο ακριβα, 1.200,00ευρω με μεταφορικα και δεν ξερω ποσα θα θελει καποιος μηχανικος για να τον βαλει πανω.

    Τακη οταν πηγαινεις με 8000 χιλιαδες στροφες, για να γεμισει ο θαλαμος με υγρο, οταν οι βαλβιδες ειναι κλειστες,και να γινει η ζημια,φανταζομαι οτι θα ειναι κατι κλασματα του δευτερολεπτου?
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 16.01.13 2:15

    Μα η βενζίνη δεν μπαίνει σε υγρή μορφή στο θάλαμο, αλλά σε αέρια. Αν γυρίσεις με μίζα τον κινητήρα, ενώ έχεις βγάλει τις πίπες από τα μπουζί, ο κινητήρας βέβαια δεν θα πάρει μπροστά αλλά ούτε θα χαλάσει (αλίμονο!) διότι αέριο μπαίνει, αέριο συμπιέζεται, αέριο βγαίνει όταν ανοίξουν οι βαλβίδες. Πώς γέμισε με υγρό ο θάλαμος;
    Όταν γράφω για υγρή βενζίνη, εννοώ βενζίνη που θα γέμιζε το θάλαμο σε περίπτωση υπερχείλισης των καρμπυρατέρ (που εσύ δεν έχεις). Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι ανάλογο στον ψεκασμό. Μήπως κάτι τέτοιο εννοεί ο Anastasis?


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 16.01.13 2:46

    Ο φυσικός έγραψε:Μα η βενζίνη δεν μπαίνει σε υγρή μορφή στο θάλαμο, αλλά σε αέρια. Αν γυρίσεις με μίζα τον κινητήρα, ενώ έχεις βγάλει τις πίπες από τα μπουζί, ο κινητήρας βέβαια δεν θα πάρει μπροστά αλλά ούτε θα χαλάσει (αλίμονο!) διότι αέριο μπαίνει, αέριο συμπιέζεται, αέριο βγαίνει όταν ανοίξουν οι βαλβίδες. Πώς γέμισε με υγρό ο θάλαμος;
    Όταν γράφω για υγρή βενζίνη, εννοώ βενζίνη που θα γέμιζε το θάλαμο σε περίπτωση υπερχείλισης των καρμπυρατέρ (που εσύ δεν έχεις). Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι ανάλογο στον ψεκασμό. Μήπως κάτι τέτοιο εννοεί ο Anastasis?

    Συμφωνώ. Εννοούσα ότι όταν σταματήσει ο κινητήρας η βενζίνη πίσω από τους ψεκαστήρες βρίσκεται υπό πίεση. Αν κάποιος στάζει είναι πιθανό να γεμίσει τον αυλό.

    Όταν ο κινητήρας δουλεύει είναι αδύνατον ο αυλός να πλημμυρίσει.

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.01.13 11:02

    Η βενζίνη στον κινητήρα, δεν μπαίνει σε αέρια μορφή, σε υγρή μορφή μπαίνει. Και συγκεκριμένα σε μορφή πολύ μικρών σταγονιδίων. Σαν μικροσκοπικές σφαίρες. Αυτές οι υγρές σφαίρες είναι ασυμπίεστες, και όπως το πιστόνι συμπιέζει, ο όγκος που καταλαμβάνουν, γίνεται όλο και πιο μεγάλο ποσοστό του χώρου καύσης, αφού ο αέρας και το ποσοστό βενζίνης που έχει πλήρως αεριοποιηθεί, συμπιέζονται.

    Αν το μπεκ έχει τρελλαθεί τελείως και ψεκάζει μεγάλη ποσότητα, θεωρητικά, μπορεί ο ''ασυμπίεστος'' όγκος των σφαιριδίων βενζίνης να γίνει τόσο σημαντικός, που η συμπίεση να παίρνει πολύ μεγάλες τιμές... Και τότε μια του κλέφτη, δύο του κλέφτη την πληρώνει η μπιέλα.

    Παράδειγμα: Έστω κύλινδρος 200 κυβικών με συμπίεση 11:1. Αυτό σημαίνει ότι ο χώρος καύσης έχει 220 ml όγκο στο κάτω νεκρό σημείο και 20 ml όγκο στο άνω νεκρό σημείο. Η διαφορά είναι 200ml (κυβισμός του κυλίνδρου) και η συμπίεση 220/20=11:1.

    Αν τώρα το μπεκ κολλήσει τέρμα ανοικτό και ψεκάσει π.χ. 8ml από τα οποία πες 1ml εξαερώνεται πλήρως, άρα 7 συμπεριφέρονται ως υγρά ασυμπίεστα σφαιρίδια, τότε θα καταλαμβάνουν χώρο 7 ml και στο κάτω σημείο και στο άνω. Δλδ οι συμπιέσιμοι όγκοι θα είναι 220-7=213 και 20-7=13. Σχέση συμπίεσης 16+:1.

    Και όσο ο όγκος της μη εξαχνώσιμης βενζίνης τείνει στο 20ml τόσο η συμπίεση τείνει στο άπειρο... Οπότε και το μοτέρ....

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, μπορεί να ψεκάσει τόσο πολλή βενζίνη ένα μπεκ ψεκασμού; Δεν το γνωρίζω και μου φαίνονται τεράστιες ποσότητες, θα έπρεπε να έχει διαλυθεί τελείως, και να έχει γίνει τελείως διαπερατό. Τα μπεκ από την φύση τους, αν σκορπίσουν, απλά κολλάει το ελατήριο την μπίλια στο κλειστό, και σταματάνε να ψεκάζουν, δλδ το αντίθετο φαινόμενο.

    Σε καρμπυρατέρ φυσικά, με διαρροή το παραπάνω γίνεται εύκολα.

    Αυτό όμως που γίνεται πιο συχνά σε καρμπ μοτοσυκλέτες, είναι να έχει διαρροή το καρμπ, όσο ο κινητήρας ΔΕΝ δουλεύει. Συνήθως αυτό προκαλείται από κακή λειτουργία του φλοτέρ. Αφήνεις λοιπόν την καρμπ μοτοσυκλέτα σου και πας για ύπνο. Όσο εσύ κοιμάσαι, η βενζίνη που κατεβαίνει λόγω βαρύτητας και κανονικά θα έπρεπε να την σταματήσει το φλοτέρ, δεν σταματάει και πλημυρίζει αρχικά το καρμπ, και στην συνέχεια ρέει προς τον αυλό εισαγωγής, πλημυρίζοντάς τον και αυτόν.

    Σταδιακά περνάει και την βαλβίδα εισαγωγής και πλημυρίζει τον χώρο καύσης. Αν αυτό συνεχιστεί μέρες περνάει και τα ελατήρια του πιστονιού και καταλήγει στο λάδι του μοτέρ.

    Πάμε εμείς την άλλη μέρα να βάλουμε μπροστά, πατάμε μίζα, και ΚΛΑΝΓΚ! δεν κινείται ο πλημυρισμένος κύλινδρος. Στην περίπτωση αυτή, έχει σκεφτεί ο κατασκευαστής να υποχωρεί το κόμπλερ της μίζας ή να κολώνει η ίδια η μίζα, οπότε το μοτέρ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΕΙ και δεν μπορούμε να κάνουμε ζημειά. Η λύση είναι φυσικά βγάλσιμο το μπουζί, μιζιά και άδειασμα του χώρου καύσης, άλλαγμα τα λάδια αν δούμε ότι έχει ανέβει η στάθμη κ.ο.κ. Και φυσικά καθάρισμα του κάρμπ ώστε να μην ξαναγίνει το ίδιο.

    Ζημειά σε αυτήν την περίπτωση θα γίνει, αν νομίσουμε ότι χάλασε η μίζα και πάμε να το βάλουμε μπροστά σπρωχτό... Εκεί το υγρό μη έχοντας δυνατότητα συμπίεσης, θα σπάσει την μπιέλα...

    Υπόψην και εδώ, τα περισσότερα καρμπς, όταν υπερχειλίζουν από βενζίνη, διαρρέουν την βενζίνη στον εξωτερικό κόσμο, οπότε πρόβλημα να πλημυρίσουν το μοτέρ δεν έχει. Όχι όλα όμως, τα καθέτου ροής των VFRs ας πούμε υπερχειλίζουν προς τα μέσα...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.01.13 11:26

    Μια λύση αν η καρμπυρατεράτη μοτό μας έχει πλημυρίσει ένα κύλινδρο με βενζίνη και δεν πέρνει μπροστά, και ΔΕΝ έχουμε εργαλεία να βγάλουμε μπουζί και είμαστε στην μέση του πουθενά, είναι να την σπρώξουμε...ανάποδα.

    Βάζουμε ταχύτητα και σπρώχνουμε αργά και με υπομονή την μοτό προς τα πίσω. Ο κινητήρας θα γυρίσει προς τα πίσω, θα ανοίξει η βαλβίδα εξαγωγής και με την αναταραχή, μέρος της βενζίνης θα αδειάσει στην εξαγωγή.

    Θέλει υπομονή και αίσθηση όμως, γιατί και έτσι μπορεί να κάνουμε ζημειά.

    Αφού αδειάσει αρκετά, με μίζα θα πάρει μπροστά. Το μπουζί του πλημυρισμένου κυλίνδρου δεν θα δουλέψει το πιο πιθανό, αλλά θα μας πάνε οι υπόλοιποι, μέχρι να βρούμε εργαλεία να το αλλάξουμε.
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 16.01.13 11:50

    Πολυ διευκρινιστικα ολα αυτα για το φαινομενο της υδραυλικης και την "απειρη" αυξηση της συμπιεσης λογω υγρου στο θαλαμο καυσης. Αλλα πως εγινε αυτο στο μηχανακι του Κωστα, εχει μηπως αστοχησει τελειως καποιο μπεκ? Κωστα αυτο ειναι κατι που μπορεις να το δεις εφ'οσον εχει λυθει το συστημα του ψεκασμου για να βγει η πισω κεφαλη και εχεις την τροφοδοσια στο χερι.

    Γενικοτερα, εχει ξανακουστει τετοια βλαβη σε ψεκαστο μηχανακι?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.01.13 11:56

    Διαισθητικά και χωρίς να το ξέρω στα σίγουρα, δεν νομίζω ότι έγινε κάτι τέτοιο στο μοτό του Κώστα. Αν έχει αρπάξει μπιέλα, ίσως ήταν από κάποιο άλλο λόγο, π.χ. αστοχία μετάλου μπιέλας, κάποιο βούλωμα στην παροχή λαδιού κ.ο.κ.
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 16.01.13 12:34

    Ναι, αυτο που λεει ο Μιχαλης ειναι μαλλον το πιο πιθανο. Οντας μελος του Βρεταννικου VFR φορουμ http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/ οπου εχουν υπαρχουν χιλιαδες κατοχοι VFR ολων των γενιων, δεν εχω ακουσει/διαβασει ποτε για τετοια αστοχια σε VFR. Αυτο που ειχα διαβασει καποτε ητανε οτι ο συμπλεκτης ενος VTEC διαλυθηκε (δηλ οι δισκοι τριβης) απο αστοχια υλικου ενω γυρναγε στην πιστα με 10-12Κ σαλ και κομματακια απο τους δισκους φραξανε καποιες διοδους λαδιου και προλαβε και εγινε ζημια στο μοτερ. Αλλα γενικα τα VFR θεωρουνται μηχανολογικα "βραχοι". Τωρα τα ηλεκτρικα ολων των γενιων 800 ειναι μια αλλη ιστορια.. Rolling Eyes
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 16.01.13 22:16

    Και εμενα μου φαινετε σαν να επιασα το lotto,αν οντως ειναι αστοχια υλικου της μπιελας ,το θεμα ειναι ομως χωρις να ανοιχτει περαιτερω ο κινητηρας πως θα καταλαβουμε οτι πραγματι ειναι μπιελα.Υπαρχει καποιος τροπος να το δουμε τωρα που ειναι ανοιχτος ο κινητηρας?

    Γιωργο πως θα το δω αυτο που λες?Να εχει αστοχησει δηλαδη καποιο μπεκ,δεδομενου οτι πραγματι εχω το συστημα ψεκασμου στο χερι?

    Απο την αλλη η διευκρινιστικοτατη αναλυση του Μιχαλη,οντως γεννα το ερωτημα αν μπορει πραγματι, ενα μπεκ να ψεκασει τοση πολλη βενζινη για να γινει η ζημια?Προσωπικα μου φαινεται μαλλον απιθανο να εγινε απο το μπεκ.

    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 16.01.13 23:29



























    Ανεβασα μερικες φωτο ,για να βλεπουμε γιατι πραγμα μιλαμε στο πως παρελαβα την μηχανη.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.01.13 23:52

    Λοιπόν οι φωτογραφίες δείχνουν κάποια πράγματα.

    Σε όλες είναι εμφανής αμέσως, μπόλικη μαυρίλα στα εξαρτήματα.

    Οι αυλοί εισαγωγής στις κεφαλές, ακόμα και στην μπροστινή, είναι κατάμαυροι, λες κι έχουν ποτίσει από βενζίνη που έχει ξεραθεί πάνω τους χρόνια.

    Τα πιστόνια επίσης. Τόσο μαυρισμένα πιστόνια, βλέπουμε συνήθως σε μοτέρ με 100δες χιλιάδες χιλιόμετρα. Οι βαλβίδες είναι σε πολύ πιο καθαρή κατάσταση, παραδόξως.

    Δύο πράγματα που μου κάνουν εντύπωση, η βρωμιά στους αυλούς του ψεκασμού, στην τελευταία φωτό. Και οι χαρακιές στην κεφαλή στην προτελευταία φωτό. Αριστερά και πάνω, προφανώς δεν χώραγε το καρυδάκι και στην προσπαθεια να το ξεβιδώσει, το έχει γρατζουνίσει λίγο, δεν μας πειράζει. Δεξιά όμως, τι είναι αυτό; Σαν κόψιμο φαίνεται. Ή έτσι είναι η κεφαλή και αυτό είναι απλά σημάδι από την χύτευση;

    Η γνώμη μου από αυτά που βλέπω, είναι ότι το μοτό, πρέπει να δούλευε πλούσιο, ίσως λόγω βουλωμένου φίλτρου αέρα, ή κακής βενζίνης ή κάποια κακής ρύθμισης του ψεκασμού ή όλα αυτά μαζί. Από κατανάλωση, πως ήσουν;


    -----------------

    Τώρα για το άλλο που ρωτάς, πως μπορεις να δεις τζόγο στην μπιέλα. Μπορείς να το δεις κάπως, αλλά δεν είναι αξιόπιστη μέθοδος, κανονικά θέλει άνοιγμα το μοτέρ.

    Γυρνάς λίγο το μοτέρ, έτσι όπως είναι, μέχρι ο κύλινδρος που θέλει να κοιτάξεις, να βρεθεί σε φάση που κατεβαίνει το πιστόνι του. Για να το γυρίσεις, μπορείς να βάλεις ταχύτητα και να το σπρώξεις αργά-αργά.

    Μόλις λοιπόν δεις πιστόνι να κατεβαίνει, πας και το σπρώχνεις με το χέρι σου. Αν έχει χαλάσει η μπιέλα, θα νοιώσεις το ''τακ'' του τζόγου του.

    Γιατί το σπρώνεις όταν αυτό κατεβαίνει; Για να το τραβάει η μπιέλα προς τα κάτω, οπότε έχει πάρει τον τζόγο (αν έχει) στο ''τράβηγμα''. Σπρώχνοντας εσύ μετά, θα το νοιώσεις αν υπάρχει τζόγος. Ενώ αν έσπρωχνες ενώ το πιστόνι ανεβαίνει, ο τζόγος είναι προς το σπρώξιμο, οπότε και να το σπρώξεις εσύ, τον έχει πάρει ήδη και δεν θα νοιώσεις κάτι, θα έπρεπε εκεί να το σπρώξεις από κάτω για να τον νοιώσεις (τον τζόγο ε; Laughing )

    ______

    Δες και πες μας.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 17.01.13 0:01

    Caracal έγραψε:

    Μόλις λοιπόν δεις πιστόνι να κατεβαίνει, πας και το σπρώχνεις με το χέρι σου. Αν έχει χαλάσει η μπιέλα, θα νοιώσεις το ''τακ'' του τζόγου του.

    Γιατί το σπρώνεις όταν αυτό κατεβαίνει; Για να το τραβάει η μπιέλα προς τα κάτω, οπότε έχει πάρει τον τζόγο (αν έχει) στο ''τράβηγμα''. Σπρώχνοντας εσύ μετά, θα το νοιώσεις αν υπάρχει τζόγος. Ενώ αν έσπρωχνες ενώ το πιστόνι ανεβαίνει, ο τζόγος είναι προς το σπρώξιμο, οπότε και να το σπρώξεις εσύ, τον έχει πάρει ήδη και δεν θα νοιώσεις κάτι, θα έπρεπε εκεί να το σπρώξεις από κάτω για να τον νοιώσεις (τον τζόγο ε; Laughing )


    Κοουτάρω τον ευατό μου, επειδή δεν μπορώ να κάνω edit. Στα ρήματα ''σπρώχνεις'' στις παραπάνω προτάσεις, εννοούμε το πιστόνι έτσι; Με το χέρι. ΟΧΙ το μοτό να πάει μπρος ή πίσω.

    Επίσης όσο γυρνάς το μοτέρ, έχε το νού σου μην πέσει μέσα η καδένα του εκκεντροφόρου και την μασήσει κάτι. Βοηθάει να έχεις ένα δεύτερο άτομο σε αυτό.
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 17.01.13 0:13

    H βρωμια στους αυλους του ψεκασμου μου εκανε και εμενα εντυπωση.

    Δεξια στην κεφαλη οντως φαινεται σαν κοψιμο,και ηταν το πρωτο που ασχοληθηκα για ωρα.

    Κατεληξα στο συμπερασμα οτι μαλλον ειναι απο την χυτευση δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως.

    Συνεχεια παραπονιομουν για την μεγαλη καταναλωση που ειχε, και για ενα κομπιασμα γυρω στις 2.100 στροφες.
    θυμαμαι να συνεβη τουλαχιστον 2 φορες οταν πηγα να ξεκινησω,ανοιξα γραμμικα το γκριπ και αυτο εκανε ενα κομπιασμα σε αυτες τις στροφες και μολις εφτανε περιπου στις 5.500 ετρωγα "διχρονη"κλωτσια.

    Μιχαλη εκανα αυτο που λες και ενιωσα ενα πολυ μικρο τακ,νομιζω οτι μου το ειχε δειξει και ο μηχανικος.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 17.01.13 0:17

    Στο άλλο πιστόνι, νοιώθεις κάτι ανάλογο ή μόνο στο ένα; Από κεί μπορείς να σιγουρευτείς αν όντως κάνει το ''τάκ'' ή απλά είναι η ιδέα σου.

    Αν είναι πολύ μικρό το τακ πάντως, είναι καλό νέο, δείχνει ότι δεν έχει αρπάξει κομβίο ο στροφαλοφόρος, και θα την βγάλεις με μέταλο και μπιέλα μόνο, στην πολύ τύχη, ίσως ουτε καν μπιέλα μόνο μέταλα.
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 17.01.13 0:33

    Νομιζω οτι το αλλο πιστονι δεν κανει τακ,αλλα θα το εξετασω αυριο με πιο λεπτομερεια.καληνυχτω
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 19.01.13 15:21

    Λοιπον σημερα το πρωι που ειχα χρονο, ασχοληθηκα με την μηχανη, και οσες φορες και να ανεβοκατεβασα τα δυο πιστονια, μου φανηκαν ακριβως τα ιδια.

    Βεβαια μπορει να ειναι και ευσεβης ποθος αυτο,αλλα αν δεν ειναι η μπιελα τι κοπαναγε οταν το εβαζα μπροστα?
    avatar
    kostasVFR
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 69
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR 800 V-TEC
    Κράνος : ARAI RX-7 - UVEX ONYX CARBON

    Απ: Χτυπησα μπιελα?

    Δημοσίευση από kostasVFR Την / Το 24.01.13 18:13

    Καλησπερα,
    caracal σου εχω στειλει ενα pm ,αν το δεις απαντησε μου.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.07.17 11:37