VFRh - VFR Club Hellas


    Ανάρτηση Ohlins

    Μοιραστείτε
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 18.01.09 21:44

    Δυστυχώς αν και είχε μόνο 26000χλμ η μηχανή μόλις την πήρα σχεδόν αμέσως χρειάστηκε πίσω ανάρτηση αφού η προφόρτιση δεν έπαιρνε άλλο σφίξιμο. Τελικά ύστερα από μεγάλη σχετικά αναζήτηση αποφάσισα να βάλω μια Ohlins. Αυτή με το ενσωματωμένο δοχείο αζώτου με ρυθμίσεις επαναφοράς και προφόρτισης. Το συνδύασα και με ελατήρια της ίδιας εταιρείας για το μπροστινό.

    Η διαφορά από τη στιγμή που έφυγα από το συνεργείο με τις στάνταρ ρυθμίσεις ήταν εμφανέστατη υπό οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης! Τρελή αίσθηση ασφάλειας. Στη συνέχεια ανάλογα με το φορτίο και τις διαδρομές πειραματίστηκα με τις ρυθμίσεις και το αποτέλεσμα ήταν να μη με κουράζει ποτέ ακόμα και ύστερα από 5500χλμ στις Άλπεις τριβάλιτσος και δικάβαλος!




    Edit: Το θεμα μετακινηθηκε στις κατηγορια Αναρτησεις.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 19.01.09 1:13

    Πόσο πήγε το μαλλί αν επιτρέπεται (μπροστά και πίσω);


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 19.01.09 19:59

    Υπολόγιζε γύρω στα 550-600 η ανάρτηση και άλλα 100-120 τα ελατήρια μπροστά. Βάλε και την εργασία. (+ τα λάδια για τις μπουκάλες 10-15€).
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 19.01.09 20:15

    Ευχαριστώ!! cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 20.01.09 0:11

    Καλη η τιμη φιλε Ακανθιε! Smile Παντως η γνωμη μου ειναι οτι ειναι περισσοτερο ψυχολογικο το θεμα. Πολλοι αναβατες (προς Θεου, δεν εννοω εσενα ετσι;) δεν φτανουν ουτε την κανονικη αναρτηση στα ορια της για να πεις οτι χρηζει αλλαγης. Προσωπικα αν ειχα να διαθεσω τα 600 ευρω θα εκανα τα υπολοιπα levels του CSS. Η μεγαλυτερη αναβαθμιση που μπορουμε να κανουμε ειναι σε εμας τους ιδιους! Smile

    Αποδειξη αυτων το πως εστριβε τον δεινοσαυρο (Βαρκαδερο) ο φιλος Νικος το Σαββατο στην Επιδαυρο. Ουτε αναρτησεις εχει ουτε τιποτα. Και ομως! Το διασκεδασε και με το παραπανω! Ο αγαπητος Βαγγελης μπορει να σας πει! Razz


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.01.09 0:41

    Ταξιδευτής έγραψε:πως εστριβε τον δεινοσαυρο (Βαρκαδερο) ο φιλος Νικος το Σαββατο στην Επιδαυρο. Ουτε αναρτησεις εχει ουτε τιποτα. Και ομως! Το διασκεδασε και με το παραπανω! Ο αγαπητος Βαγγελης μπορει να σας πει! Razz

    indeed. Thumbsup

    By the way Νίκο, τις σκεφτόμουν τις αναρτήσεις (για το μακρινό μέλλον μάλλον όμως) αλλά αυτό που είπες με έβαλε σε σκέψεις... Η αλήθεια είναι οτί δεν οδηγώ με τρόπο που να χρειάζομαι κάτι παραπάνω γιατί δε με καλύπτει αυτό που έχω (αν και δεν ξέρω πόσο θα πρόσθετε σε θέμα σταθερότητας - κι αυτό είναι σημαντικό). Όπως και να' χει υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πάω για το 2ο CSS την Άνοιξη. Τα λεφτά είναι πολλά βέβαια, αλλά κι αυτά που μαθαίνεις, απίστευτα σημαντικά...


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 20.01.09 0:55

    Κοιτα. Σιγουρα η Ohlins δεν θεωρειται τυχαια απο τις κορυφαιες εταιριες αναρτησεων στον κοσμο. Οτι θα εσφιγγε το στησιμο της μηχανης ειναι γεγονος.
    Τωρα αν αυτο ειναι καλο η κακο εξαρταται...
    Αν οι βλεψεις και η χρηση σου ειναι πιο πολυ σπορ και σε δρομους χωρις ανωμαλιες τοτε ειναι καλο.
    Αν η χρηση ειναι σε κωλοδρομους τυπου Ελλαντα τοτε πιστευω οτι ειναι κακο. Η σφικτη αναρτηση θα κουραζει, θα κοπαναει και θα χοροπηδαει πανω στις ανωμαλιες ενδεχομενως χανοντας ακομα και την προσφυση. (το ειδα σε Suzuki SV1000 φιλου)

    Παντως η γνωμη μου ειναι οτι η VFR -για το διπλο χαρακτηρα της- ειναι ιδανικα στημενη. Αρκετα σκληρη για σπορτιφ οδηγηση αλλα και αρκετα μαλακη για να μην σε ταλαιπωρει στα ταξιδια.
    Δεν ξερω βεβαια πως ειναι η Gen6 αλλα κρινοντας απο την δικια μου, ειναι ηδη πολυ σφικτη απο την μανα του. Οτιδηποτε πιο σκληρο θα ηταν υπερβολη.


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 20.01.09 1:23

    Δεν έχω φτάσει σε καμμία περίπτωση τη Βέφα στα όριά της πόσο μάλλον την ανάρτηση.
    Όλα είναι θέμα αίσθησης κατά τη γνώμη μου. Και η άισθηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά.
    Σκέψου ότι με 150χλμ την ώρα μπορεί να πάει και ένα saxo. Σκέψου όμως ότι με 150χλμ/ώρα μπορεί να πάει και ένα Volvo S80 πχ. (Μετέτρεψέ το εσύ σε μηχανές). Το θέμα είναι τί ασφάλεια σου δίνει το volvo που νομίζεις ότι πας με 80 και τί αίσθηση ασφάλειας σου δίνει το saxo. Και παπί έχω δει να ξύνει μαρσπιέδες και να πηγαίνει μαλιοκούβαρα αυτό δε σημαίνει ότι είναι το ίδιο ασφαλές με τη VFR.

    Ετσι το αισθάνθηκα το μηχανάκι μετά την αλλαγή. Το θέμα "σκληρή ανάρτηση" είναι μύθος κατά τη γνώμη μου στην προκειμένη περίπτωση εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον οι δύο βασικότερες ρυθμίσεις (προφόρτιση και απόσβεση). Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν κοπανούσε πια στα σαμαράκια είχε κορυφαία απόσβεση με τις στανταρ ρυθμίσεις και αισθανόμουν ότι κολλούσε στο δρόμο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

    Το σημαντικότερο για μένα είναι οι ΣΩΣΤΕΣ ρυθμίσεις. Αν τις βρεις μπορείς να κάνεις πολλά. Απόδειξη τα 5500χλμ που έκανα στις Άλπεις δικάβαλος & τριβάλιτσος ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ. Όταν έκανα το πείραμα να σφίξω 3 κλικ την απόσβεση μετά τα πρώτα 100χλμ είχαμε πιαστεί και οι δύο παντού! Μετά όταν το γύρισα στην αρχική ρύθμιση οδηγούσα όλη μέρα χωρίς να έχουμε και οι δυο το παραμικρό θέμα κούρασης. Τεράστια διαφορά. Η προηγούμενη ανάρτηση δεν είχε καθόλου καλή απόσβεση σε σχέση μ'αυτή και η προφόρτιση δεν είχε άλλο περιθώριο σφιξίματος, κάτι που 3βάλιτσος θα το χρειαζόμουν πιστεύω.

    Κατά τη γνώμη μου είναι από τις σημαντικότερες μετατροπές που μπορείς να κάνεις στη μηχανή σου αν φυσικά φτάσεις σε σημείο να μη σε ικανοποιούν οι αναρτήσεις σου.





    Μακάρι να συνέχιζαν τα CSS στα Μέγαρα να πήγαινα κι εγώ να μάθω κάτι, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ λόγω προγράμματος και απόστασης να παρακολουθήσω στις Σέρρες μαθήματα.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.01.09 1:32

    Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα... Neutral Αυτό το θέμα με τις αναρτήσεις είναι πολύ μεγάλο και σημαντικό, και δε σκαμπάζω γρι... :(

    Acanthor στη σελίδα του CSS έχουν ανακοινώσει το πρόγραμμα του 2009 και προς μεγάλη μου έκπληξη έχουν συμπεριλάβει τα Μέγαρα!! Αν και αν υπάρχει χρόνος, όρεξη και φυσικά χρήμα, θα' θελα να ανέβαινα Σέρρες, μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ιδίοις όμασοι πόσο χωράφι είναι τα Μέγαρα και πόσο πιστάρα οι Σέρρες, όπως λένε.


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 20.01.09 1:39

    Vvag έγραψε:Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα... Neutral Αυτό το θέμα με τις αναρτήσεις είναι πολύ μεγάλο και σημαντικό, και δε σκαμπάζω γρι... :(

    Acanthor στη σελίδα του CSS έχουν ανακοινώσει το πρόγραμμα του 2009 και προς μεγάλη μου έκπληξη έχουν συμπεριλάβει τα Μέγαρα!! Αν και αν υπάρχει χρόνος, όρεξη και φυσικά χρήμα, θα' θελα να ανέβαινα Σέρρες, μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ιδίοις όμασοι πόσο χωράφι είναι τα Μέγαρα και πόσο πιστάρα οι Σέρρες, όπως λένε.

    Μακάρι να μπορούσα κι εγώ, ωστόσο θα το τσεκάρω!(Δεν είναι ρε γμτ μόνο το κόστος του μαθήματος αλλά και όλα αυτά που χρειάζεσαι, πχ φόρμα, γάντια αγωνιστικά, μπότες αγωνιστικές - σιγά μη νοικιάσεις...λάστιχα...μόνο για το css θα βάλεις ss ελαστικά? κλπ κλπ που μπορεί να βγουν στην πορεία...)

    Όσον αφορά στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων εμένα μου τις σέταραν από το συνεργείο βάζοντας τις στάνταρ. Ύστερα πειραματίστηκα μόνος μου, Αν και μπορείς να βρεις εγχειρίδιο για τις σωστές ρυθμίσεις (ρύθμιση SAG κλπ κλπ)
    Εγώ το κάνω τελείως μπακαλίστικα (δεν είμαι καν έμπειρος βέβαια), κρίνοντας από την άνεση στα οπίσθιά μου, το κούνημα στα χέρια μου και τη σκληρότητα όλης της μηχανής γενικά. Θεωρώ σημαντικό να ρυθμίζω και την προφόρτιση μπροστά αν αλλάξω κάτι στην πίσω. Γιατί τότε κάτι δε μου ταιριάζει στο γενικό σύνολο.
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 20.01.09 11:38

    Acanthor έγραψε:Δεν έχω φτάσει σε καμμία περίπτωση τη Βέφα στα όριά της πόσο μάλλον την ανάρτηση.
    Όλα είναι θέμα αίσθησης κατά τη γνώμη μου. Και η άισθηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά.
    Σκέψου ότι με 150χλμ την ώρα μπορεί να πάει και ένα saxo. Σκέψου όμως ότι με 150χλμ/ώρα μπορεί να πάει και ένα Volvo S80 πχ. (Μετέτρεψέ το εσύ σε μηχανές). Το θέμα είναι τί ασφάλεια σου δίνει το volvo που νομίζεις ότι πας με 80 και τί αίσθηση ασφάλειας σου δίνει το saxo. Και παπί έχω δει να ξύνει μαρσπιέδες και να πηγαίνει μαλιοκούβαρα αυτό δε σημαίνει ότι είναι το ίδιο ασφαλές με τη VFR.

    Ετσι το αισθάνθηκα το μηχανάκι μετά την αλλαγή. Το θέμα "σκληρή ανάρτηση" είναι μύθος κατά τη γνώμη μου στην προκειμένη περίπτωση εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον οι δύο βασικότερες ρυθμίσεις (προφόρτιση και απόσβεση). Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν κοπανούσε πια στα σαμαράκια είχε κορυφαία απόσβεση με τις στανταρ ρυθμίσεις και αισθανόμουν ότι κολλούσε στο δρόμο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

    Το σημαντικότερο για μένα είναι οι ΣΩΣΤΕΣ ρυθμίσεις. Αν τις βρεις μπορείς να κάνεις πολλά. Απόδειξη τα 5500χλμ που έκανα στις Άλπεις δικάβαλος & τριβάλιτσος ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ. Όταν έκανα το πείραμα να σφίξω 3 κλικ την απόσβεση μετά τα πρώτα 100χλμ είχαμε πιαστεί και οι δύο παντού! Μετά όταν το γύρισα στην αρχική ρύθμιση οδηγούσα όλη μέρα χωρίς να έχουμε και οι δυο το παραμικρό θέμα κούρασης. Τεράστια διαφορά. Η προηγούμενη ανάρτηση δεν είχε καθόλου καλή απόσβεση σε σχέση μ'αυτή και η προφόρτιση δεν είχε άλλο περιθώριο σφιξίματος, κάτι που 3βάλιτσος θα το χρειαζόμουν πιστεύω.

    Κατά τη γνώμη μου είναι από τις σημαντικότερες μετατροπές που μπορείς να κάνεις στη μηχανή σου αν φυσικά φτάσεις σε σημείο να μη σε ικανοποιούν οι αναρτήσεις σου.

    Μακάρι να συνέχιζαν τα CSS στα Μέγαρα να πήγαινα κι εγώ να μάθω κάτι, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ λόγω προγράμματος και απόστασης να παρακολουθήσω στις Σέρρες μαθήματα.

    Καταλαβαινω απολυτως τι θες να πεις φιλε Ακ. Σαφως και η αισθηση παιζει μεγαλο ρολο στον αναβατη. Σε διπλα θεμα για τα λαστιχα λεω και εγω το ιδιο. Αν δεν νοιωθεις να μπορεις να εμπιστευτεις τη μηχανη τοτε πως να πιεσεις;

    Σιγουρα η VFR βελτιωνεται με μια αναρτηση επιπεδου Ohlins! Το αρκετο βαρος της μηχανης σε αυτη την περιπτωση λειτουργει προς οφελος της νεας αναρτησης, που παροτι πιο "σκληρη" (δεν μου αρεσει ο ορος) λειτουργει καλυτερα. Με την ιδια λογικη, εξισου πιθανον ειναι η εργοστασιακη αναρτηση να τα φτυνει γρηγορα λογω βαρους, ποσο μαλλον οταν ταξιδευεις και φορτωμενος στας Ευρωπας.

    Λεγοντας τα παραπανω ομως, το θεμα σηκωνει πολυυυυ συζητηση. Δεν ξερω αν το εχεις προσεξει ποτε αλλα εχουν τυχει περιπτωσεις που εχω βγει με τη μηχανη και το μονο που εβλεπα μπροστα μου ηταν εισοδους, γραμμες, βιραζ και πηγαινα αεροπορια, ενω εχουν τυχει αλλες φορες που δεν μπορω ουτε να βολευτω στη σελα και πηγαινα πιο αργα και απο την καθυστερηση.

    Πχ, θυμαμαι οταν ειχα μολις αγορασει την 999. Ολοκαινουργια, με φρεσκα λαστιχα, οτι πιο κορυφαιο απο αναρτησεις... Ετοιμοπολεμη. Και ομως δεν μπορουσα να στριψω με τιποτα. Δεν την "ενοιωθα" την μηχανη γιατι δεν ειχα συνηθισει σε τετοιες ακαριαιες αντιδρασεις.
    Ενα χρονο αργοτερα και μετα απο πολλα trackdays και 2 σχολεια πηγα μια εκδρομουλα με φιλους στην Πελοποννησο. Η μηχανη ηταν ακομα με τα εργοστασιακα λαστιχα που πλεον ηταν για π-ε-τ-α-μ-α. Προφανως ΔΕΝ μπορουσα να τα εμπιστευτω. Και ομως! Μεταξυ σοβαρου και αστειου ανεβασαμε ενα ρυθμο κολασμενο! Παρα τα λαστιχα δεν καταλαβαινα τιποτα. Shoot Μεχρι που η μηχανη ντριφταριζε το πισω πλαγιασμενη πανω στις στροφες! Punk
    Και ομως δεν κινδυνεψα πουθενα, γιατι εκεινη τη μερα την ειχα!

    Αυτο που θελω να πω βασικα ειναι οτι κατα την ταπεινη μου γνωμη η μεγαλυτερη επενδυση ασφαλειας ειναι σε εμας τους ιδιους παιδια.
    Οσο για τα σχολεια δεν ειναι μονο το CSS. Υπαρχει και το Riding School που γινεται και εδω στην Αθηνα, και ειναι ουσιαστικα μια συνοψη των 3 Levels του CSS.
    Οι ιδιοι εκπαιδευτες τα κανουν, τις ιδιες θεωριες και πρακτικες δουλευεις και για τα 190 ευρω που κοστιζει, προσωπικα νομιζω οτι εχει πολυ καλυτερο value for money. Wink


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 20.01.09 11:52

    Vvag έγραψε:Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα... Neutral Αυτό το θέμα με τις αναρτήσεις είναι πολύ μεγάλο και σημαντικό, και δε σκαμπάζω γρι... :(

    Acanthor στη σελίδα του CSS έχουν ανακοινώσει το πρόγραμμα του 2009 και προς μεγάλη μου έκπληξη έχουν συμπεριλάβει τα Μέγαρα!! Αν και αν υπάρχει χρόνος, όρεξη και φυσικά χρήμα, θα' θελα να ανέβαινα Σέρρες, μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ιδίοις όμασοι πόσο χωράφι είναι τα Μέγαρα και πόσο πιστάρα οι Σέρρες, όπως λένε.

    Για το θεμα των αναρτησεων κανε ενα copy/paste το μηνυμα σου αυτο σε αλλο θεμα για να το αναλυσουμε! Wink


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 29.01.09 17:57

    Να ρωτησω κάτι εγω εντελώς ταπεινά... Baby και χωρίς να με Bash ...??

    Επειδή το αντικείμενο VFR εκ των πραγμάτων ειναι ''εξιδεικευμένο''...Λέγεται οτι η ανάρτηση γενικώς των vfr ειναι ''σουμιές''... Ισχύει..?? Δηλαδή ειναι καλό μετά απο καποια χιιάδες κλμ. καποιος να αλλάξει ανάρτηση για να ειναι ο.κ...??? Όταν λεω χιλιάδες κλμ. εννοώ ας πούμε στα 20-30.000 ..?? (όπου αν δεν ειναι ο.κ. απο τη μάνα του μάλλον θα εχει γινει ολίγον τι βράκι)..

    Ή δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπάνω...??

    Τhanks.... Respect
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 39
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
    Κράνος : Shark RSX

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 30.01.09 9:00

    Εγώ από τις 26000χλμ (μόλις την πήρα μτχ) ήθελα αλλαγή. Μπορεί να μη χρειαστείς από τις 20-30000 αλλά θεωρώ βέβαιο ότι μέχρι τις 35-40000 θα πρέπει να την αλλάξει κανείς...Ξέρω άλλες 2 περιπτώσεις πάντως που άλλαξαν κάπου στις 40-50000 αλλά ήθελαν μάλλον πολύ νωρίτερα...
    avatar
    Mythos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2009
    Mηνύματα : 59
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Non VFR
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Mythos Την / Το 06.02.09 20:18

    cheers ο.κ. δεν ειναι ο,τι καλύτερο αλλά συμβιβάζομαι...
    avatar
    FZMAN
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/02/2009
    Mηνύματα : 164
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : YAMAHA FAZER 600 S2
    Κράνος : SHOEI XR 1100

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από FZMAN Την / Το 26.02.09 21:57

    Η προσωπική μου άποψη είναι πως χρειάζονται και τα δύο δηλαδή και η σχολή για βελτίωση της οδηγικής ικανότητας αλλά σίγουρα και μια κορυφαία ανάρτηση είναι μια έξτρα ασφάλεια και βελτιώνει την ενεργητική ασφάλεια της μοτοσυκλέτας.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.09.11 22:41

    Ανακινω αυτο τι θεμα μετα απο καιρο καθως ψηνομαι να κανω δωρο αναρτησεις στο μηχανακι μου τωρα που μολις περασε τα 50Κ (τελειως απροβληματιστα) χιλιομετρα Smile Ακουσα λοιπον προχθες στο ΣΥΜΟΦΕ οτι οι μπροστινες Ohlins εχουνε θεματακι στα VTEC, ισχυει, και αν ναι τι θεματακι? Για πεστε οσοι εχετε βαλει Ohlins σε VTEC..

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 23.09.11 1:10

    Mythos έγραψε:Επειδή το αντικείμενο VFR εκ των πραγμάτων ειναι ''εξιδεικευμένο''...Λέγεται οτι η ανάρτηση γενικώς των vfr ειναι ''σουμιές''... Ισχύει..?? Δηλαδή ειναι καλό μετά απο καποια χιιάδες κλμ. καποιος να αλλάξει ανάρτηση για να ειναι ο.κ...??? Όταν λεω χιλιάδες κλμ. εννοώ ας πούμε στα 20-30.000 ..?? (όπου αν δεν ειναι ο.κ. απο τη μάνα του μάλλον θα εχει γινει ολίγον τι βράκι)..

    Απαντάω για μελλοντική αναφορά, κι ας ειναι παλιά η ερώτηση.

    Η ανάρτηση στα μεγάλα VFR (750-800) είναι πολύ ελλειπής σε αποσβέσεις και κυρίως σε απόσβεση συμπίεσης. Είναι πολύ χαρακτηριστικά δύο φαινόμενα, ειδικά της μπροστά ανάρτησης.

    1.Πατώντας εν κινήσει το ΠΙΣΩ φρένο, συμπιέζεται η μπροστινή ανάρτηση του σκοτωμού, μπρουμιτίζει όλη η μοτοσυκλέτα, λες και πας να κάνεις endo.
    2.Αν κάνεις το τεστ ''τραμπαλίσματος'' στην μπροστινή ανάρτηση (=Πιάνεις την μοτοσυκλέτα από το τιμόνι, κρατάς μπροστινό φρένο πατημένο, και τραμπαλίζεις πάνω-κάτω, αφήνεις το τιμόνι στο 2-3 τραμπάλισμα) θα δεις ότι μόλις αφήνεις, η ανάρτηση αποσυμπιέζεται (σωστό), προσπερνάει το σημείο ηρεμίας, ανεβαίνει και λίγο παραπάνω (καθόλου σωστό) και ξανακατεβαίνει. Σε πολύ προχωρημένο στάδιο ασυντηρησίας, ταλαντώνεται 2-3 φορές...

    Όλα τα παραπάνω γίνονται ΕΠΙΤΗΔΕΣ από την Honda, διότι η Honda έχει κρίνει ότι η μοτοσυκλέτα απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει μαγικό χαλί την μοτοσυκλέτα: Δλδ ευκολοδήγητη σε καθημερινές δημόσιες συνθήκες, να μην κουράζει τον αναβάτη με ξερές αντιδράσεις, να μην του περνάει και πολλές πληροφορίες κ.ο.κ.. Επιπλέον λόγος: γλυτώνει και λεφτά και χαμηλώνει το κόστος αγοράς.

    Πλην όμως, ο αναβάτης που θέλει να ζορίσει την μοτοσυκλέτα αρχίζει και υποφέρει. Το μαγικό χαλί σε συνθήκες πίεσης γίνεται βάρκα γυαλό, και καλά να το έχεις συνηθίσει και δεν σε πολυπειράζει γιατί έχεις μάθει να το προβλέπεις, αν είσαι αναβάτης σφιχτού SS και για λίγο ανέβεις σε μεγάλο VFR, χάνεις τα αυγά και τα πασχάλια.

    Η λύση δεν είναι πάντα ακριβή, πιο παχιά λάδια, και λίγο πιο ψηλή στάθμη για να περιοριστεί η τάση της μοτοσυκλέτας να βυθίζεται στο παραμικρό, αρκεί συνήθως, κάποιος με πιο μεγάλες απαιτήσεις και μπόλικα χιλιόμετρα αλλάζει και ελατήρια μπροστά, και ένα αμορτισέρ πίσω και γίνεται ''τα κάνω όλα'' το VFR.

    Σε αυτή την περίπτωση, όμως, ενδεχομένως χάνεται το ''μαγικό χαλί'' που ήτανε. Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα.

    Εν ολίγοις για να απαντήσω στην ερώτησή σου, όχι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις κάτι, εκτός κι αν αρχίζεις να το πιέζεις αρκετά και σε ενοχλεί η μικρή απόσβεση των μαμά αναρτήσεων. Δεν σημαίνει ότι χάλασαν, έτσι είναι από το εργοστάσιο. Η χρήση που θέλεις να κάνεις, και η αλλαγή που θα χρειαστείς είναι θέμα εντελώς προσωπικής επιλογής.

    Προσωπικά αν έπαιρνα μεγάλο VFR, ΠΡΩΤΗ δουλειά, παχύτερα λάδια μπροστά, και ψηλότερη στάθμη, να μειωθεί το φαινόμενο της υπερβολικής βύθισης. Αλλά αυτό είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή, των πιο πολλών τους αρέσει καλύτερα όπως είναι.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 23.09.11 1:19

    VFGeorge έγραψε:Ανακινω αυτο τι θεμα μετα απο καιρο καθως ψηνομαι να κανω δωρο αναρτησεις στο μηχανακι μου τωρα που μολις περασε τα 50Κ (τελειως απροβληματιστα) χιλιομετρα Smile Ακουσα λοιπον προχθες στο ΣΥΜΟΦΕ οτι οι μπροστινες Ohlins εχουνε θεματακι στα VTEC, ισχυει, και αν ναι τι θεματακι? Για πεστε οσοι εχετε βαλει Ohlins σε VTEC..


    Έχει βάλει ο Vasilakos αν δεν κάνω λάθος, μόλις μπει και το δει, θα σου πει.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 23.09.11 10:36

    Caracal έγραψε:............... Προσωπικά αν έπαιρνα μεγάλο VFR, ΠΡΩΤΗ δουλειά, παχύτερα λάδια μπροστά, και ψηλότερη στάθμη, να μειωθεί το φαινόμενο της υπερβολικής βύθισης. Αλλά αυτό είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή, των πιο πολλών τους αρέσει καλύτερα όπως είναι.

    Αυτό ακριβώς έχω κάνει στη γιαγιά(750) και το αποτέλεσμα ήταν αρκέτα καλό Thumbsup
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 23.09.11 17:55

    tomakos έγραψε:
    Caracal έγραψε:............... Προσωπικά αν έπαιρνα μεγάλο VFR, ΠΡΩΤΗ δουλειά, παχύτερα λάδια μπροστά, και ψηλότερη στάθμη, να μειωθεί το φαινόμενο της υπερβολικής βύθισης. Αλλά αυτό είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή, των πιο πολλών τους αρέσει καλύτερα όπως είναι.

    Αυτό ακριβώς έχω κάνει στη γιαγιά(750) και το αποτέλεσμα ήταν αρκέτα καλό Thumbsup

    Αλλαξα τα λαδια μπροστα περσι και βαζοντας 10αρι Bell Ray και διατηρωντας τη σταθμη ιδια με τη μαμα, το πηρουνι φαινεται να εχει λιγοτερη αποσβεση απο τις αρχικες μαμισιες συνθηκες, ο Αναστασης μου ειπε οτι εχει 33 cST@40, αρα ειναι λεπτοτερο απο το μαμα. Σκεφτομουνα να δοκιμασω μιξη 10 με 15 δηλ. 12.5 και ισως λιγο μεγαλυτερη σταθμη στο μεταξυ αλλα καθως σκεφτομαι πιθανα να αλλαξω αναρτηση, ισως περιμενω.

    Ξερω οτι εχει βαλει ο Βασιλακος Ohlins και χρειαστηκε να κανει κατι μπροστα, καποιος αλλος συμφορουμιτης ειπε οτι και αλλοι ειχανε προβλημα. Βασιλη??
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 26.09.11 12:32

    Γιωργο γεια σου.
    Ναι εχω βαλει αναρτηση εμπρος και πισω ohlins,και μαλιστα με καλη εκπτωση γιατι ο πωλητης στη Μοτοδυναμικη,ειναι πατριωτης και φιλος.
    Ομως πρεπει να σου πω οτι και εμπρος αλλα και πισω εκανα και δικες μου παρεμβασεις γιατι οπως μπηκαν πανω ηταν απαραδεκτα σκληρες,σε βαθμο που με δικα μου κιλα 75..σχεδον δεν δουλευαν..
    Επειδη το θεμα αναρτηση το κατεχω αρκετα,ζητησα και εβγαλαν παλι την πισω και αυξησαν το αρχικο sag,ως τοτε ηταν ανυπαρκτο και η μοτο καθοταν παντα στο ανω ακρο,με ο κλικ στην προφορτιση.Τωρα ειμαι στα 4 κλικ απο τα 36 και ειμαι μια χαρα φθανω εως τα 10 με 2 ατομα και βαλιτσες,με αναλογη ρυθμιση απο κατω στην επαναφορα για να μην επιστρεφει πολυ γρηγορα.
    Εμπρος το φτιαξα μονος μου..καθως ηθελα να το ψαξω λιγο παραπανω,κατεληξα να μειωσω τους αποστατες που ειναι μεσα κατα 1 εκ. και να βαλω λαδια 7.5 denicol,απο 10 που δινει η ohlins,στο ιδιο υψος εσωτερικα αλλα λιγο λιγοτερη ποσοτητα γιατι τα εν λογω ελατηρια ειναι λιγο πιο χοντρα και με πιο πυκνες σπειρες σ ολο το μηκος τους οποτε καταλαμβανουν πιο πολυ χωρο οπως διαπιστωσα.
    Οταν εβαλαν τα ελατηρια πανω εβαλαν τα προτεινομενα,10 λαδι στην ποσοτητα της χοντα και οι αποστατες κανονικα,με αποτελεσμα οπως και πισω,σχεδον μηδενικο sag με την προφορτιση ολη εξω,δηλαδη κουτσουρο στη πιο μαλακη ρυθμιση,δεν βυθιζοταν στο φρεναρισμα καθολου και δεν διαβαζε τον δρομο.
    Τωρα το πηρουνι δουλευει ειναι γρηγορο,οπως μου αρεσει,φορτιζει και λιγο τον εμπρος τροχο στα φρενα,και βεβαια μπορω να το κανω και πιο σκληρο κατα βουληση,αλλα πια ειναι κουραστικο στους δρομους μας.
    Τελικα νομιζω οτι η συγκεκριμενη αναρτηση χωρις προσωπικες επεμβασεις και δουλεια ειναι πολυ σκληρη για την vfr,αν και πολυ ποιοτικη...κανενα ιχνος κοπωσης απο θερμοκρασιες,βαρος,χλμ και κλπ.το αποτεσμα αξιζει..
    Α Γιωργο το αμορτισερ πισω ειναι το ΗΟ 203,γιατι υπαρχουν αλλα δυο νομιζω.
    Μπροστα νομιζω οτι η επιλογη ειναι μια.
    Ελπιζω να σε βοηθησα,για την τιμη παρε και την προσφορα του τακη του Τσιγκακου Μοτοδυναμικη Αγιας Παρασκευης 2106003241.εκ μερους μου.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 02.06.13 11:59

    Λοιπον, πηρα προσφατα πισω αμορτισερ Ohlins που θα βαλω πανω την επομενη βδομαδα που θαμαι Ελλαδα. Το αμορτισερ εχει τηλεπροφορτιση οπως το μαμισιο και εχω ακουσει οτι ειναι μεγαλη μανουρα να βγει/μπει λογω αυτης. Απ'οτι διαβασα στο Αγγλικο VFR φορουμ, γινεται λυνοντας το πισω υποπλαισιο ή απλα λυνοντας τις βιδες που κρατουν το πλαστικο undertray κατω απο τη σελα και πιέζοντάς το να περασει το τηλεπροφορτιστηρι:
    http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=68657&highlight=ohlins
    Αν εχει κανεις σχετικη εμπειρια ας γραψει κατι.

    Σκεφτομαι παντως να λυσω τον πισω αξονα του ψαλιδιου για να γρασαρω και τα βελονοειδη ρουλεμαν. Δεν χρειαζεται για να περασει το αμορτισερ αλλα κανει την προσβαση αρκετα πιο ευκολη και γρασαρονται και τα ρουλεμαν - το εκανα προσφατα στο Τρανσαλπ οταν επισης αλλαξα αμορτισερ.

    Τελευταια ερωτηση: ο Βασιλακος και ο Αναστασης μου εχουν πει οτι ειναι καλο να καλυφτουν οι σωληνες της εξατμισης κοντα στο αμορτισερ με αμιαντοπανο (?) ωστε μην δεχεται ζεστη το αμορτισερ που ειναι πιο ευαισθητο απο το μαμισιο Showa λογω σχηματος/θεσης. Ισχυει αυτο και για το Ohlins δηλ. χρειαζεται??

    Με την ευκαιρια να πω οτι για μπροστα εχω παρει Wilbers με τα σχετικα λαδια που επισης θα βαλω πανω, this is easy Very Happy
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 02.06.13 22:30

    Γιώργο καλησπέρα,από δική μου εμπειρία που πρόσφατα έκανα ενα update στο δικό μου αμορτισέρ tecnoflex στο οποίο τοποθετήθηκε ελλατήριο ohnins ενισχυμένο , έβγαλα πίσω τροχό,τεπόζιτο για να μπορέσεις να ξεβιδώσεις την βίδα που έχει στην πάνω μεριά το αμορτισέρ ,λυσιμο στο μοχλικό με εξαγωγή της προέκτασης που στηρίζεται το αμορτισέρ(με την ευκαιρία άλλαξε τις τσιμούχες της προέκτασης και γράσαρε τα βελονοειδή ρουλεμανάκια και τον πείρο τους,η διασταση της τσιμούχας της προέκτασης του μοχλικού είναι 17 χ 24 χ 5 ,βρίσκεις στο εμπόριο και θα χρειαστείς 4 από δαυτες καθώς και γρασάκι καλής ποιότητας.

    Δεν θυμάμαι αν χρειάζεται να βγάλεις την εξάτμιση,εγω την είχα βγάλει ούτως ή αλλως για καθάρισμα.

    Οσον αφορά το θέμα της εξάτμισης στο να ζεσταίνει το αμορτισέρ δεν νομίζω να υπάρχει θέμα,τουλάχιστον δεν αντιλήφθηκα κάτι εγώ στο δικό μου.

    Κάτι βασικό,πρίν ξεκινήσεις βάλε κάτω από το όρθιο κεντρικό στάντ για να έχεις το περιθώριο να ' παιξεις' με την απόσταση από το έδαφος με το ψαλίδι για την τοποθετηση του ohlins.

    σε γενικές γραμμές δεν είναι κάτι δύσκολο αμα πιάνουν λίγο τα χέρια σου. Καλή συνέχεια και περιμένουμε ρεπόρτο και εντυπώσεις!

    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ανάρτηση Ohlins

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 02.06.13 23:31

    Ξεχασα επίσης κάτι σημαντικό,για να μην γρατσουνίσεις το αμορτισέρ κατά την τοποθέτηση τυλιξέτο με κάτι πχ νάυλον σακούλα ή κάτι παρεμφερές.Στο λέω εκ πείρας !

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:29