VFRh - VFR Club Hellas


    Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Μοιραστείτε
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 16.03.13 12:57

    Αγαπητοί συνάδελφοι........

    Ανατριχιάζω και είμαι στά πρόθυρα Εγγεφαλικού όταν ακούω τίς μηχανές μου να παίρνουν ανάποδες.

    Συγκιρίες με ανάγκασαν να ακινητοποιήσω τήν VFR μου γιά αρκετό διάστημα (καλά μή φανταστείτε..... κανά δύο μήνες εννοώ) και όταν με τό καλό τήν έβαλα μπρός γιά να ξεμουδιάσει ο κινητήρας και το ακουστικό μου σύστημα διαπίστωσα οτι μόλις πήρε λίγο να ζεσταίνεται ο κινητήρας έβγαλε έναν θόρυβο που με παραπέμπει σε ανεξέλγκτη αλυσσίδα εκκεντροφόρου.... που δέν ελεγε να στρώσει στά επόμενα λεπτά λειτρουργίας.
    Τήν επόμενη μέρα και πάλι δοκιμή και αυτή τήν φορά ο θόρυβος ήρθε από τήν αρχή τής εκκίνησης τού κινητήρα. Και μετά τέσσερις πέντε μέρες ο θόρυβος ήρθε στούς 45 με 50 βαθμούς ενώ μέχρι να φθάσει σ αυτή τήν θερμοκρασία η λειτουργία τού κινητήρα και ο θόρυβος ήταν άψογα..... αφού φαντάστηκα οτι διορθώθηκε από μόνο του και οτι θα ήταν έναν τεντοτήρας που είχε κολλήσει και τώρα ήρθε στά ίσια του.

    Θα φανταζόμουν λοιπόν τόν τεντωτήρα μέχρι που με τον θόρυβο διαπίστωσα και μία μικρή διαφοροποίηση στήν λειτουργία τού κινητήρα. Δηλαδή μού φάνηκε σάν να ψιλορετάρει και μία αλλαγή στίς στροφές που αν θυμάμαι τώρα καλά πρέπει να μειώθηκαν λίγο...... άσε που μού έδωσε τήν εντύπωση οτι κάποιος κύλινδρος υστερεί.
    Τώρα πολλά στοιχεία έδωσα και μπορεί να είναι αλληλοσυγκρουόμενα αλλά έτσι το είδα και τό άκουσα.
    Αν από αυτά που είπα βγάζετε συμπέρασμα εσείς οι ειδικοί παρακαλώ ενημερώστε..... να πάω γιά χαρακίρι η έχει κανένας καμιά ιδέα τι είναι αυτό ?
    και αν είναι όντως τεντωτήρας είναι απλή η επισκευή ? μπορώ να τήν κάνω μόνος μου αφού μία Ducati στο παρελθόν με έχει εκπαιδεύσει με εντατικά καθημερινά σεμινάρια επισκευών ... μέχρι και μπιέλα/στρόφαλο εισκεύασα.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την tzartos στις 16.03.13 13:29, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : προσθήκη στό κείμενο)
    avatar
    oσονοuπω
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 1705
    Ηλικία : 60
    Μοντέλο : γραναζι και desmo
    Κράνος : το τσουκαλι τηs γιαγιαs

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από oσονοuπω Την / Το 16.03.13 13:25

    Γεια σου φιλτατε τζαρτε και εσκασεs τελικα μυτη.Σιγουρα εχει αρκετουs εδω να σε κατατοπισουν.Περασε και απο τα νεα μελη.Αχ γραναζι
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 16.03.13 13:35

    Ανέστη.... τι να κάνουμε..... αφού όλοι εδώ θα καταλήξουμε !!!!!
    Άλλοι βγαίνουν στήν σύνταξη εμείς μπαίνουμε ακόμα πιό βαθιά στά βίτσια μας..... όσο αντέχουμε βέβαια.
    Τώρα όμως που μας ανέβασαν τα όρια ηλικίας θα πρέπει να περιμένουμε κι άλλο γιά να βγούμε στά Βίτσια μας.
    Λές να περάσω από τα νέα μέλη να πώ ενα γειά ?
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2003
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 16.03.13 13:41

    Καταρχήν καλώς ήρθες στο φόρουμ μας.

    Μην σε πιάνει πανικός,ξεκίνα από τα βασικά πρώτα,εδω επισκευασες Ντουκάτι,στο Ηonda θα κολήσεις?

    Σίγουρα κάτι απλό θαναι λογω της ακινησίας ,σίγουρα θα σε βοηθήσουν και οι κάτοχοι και φίλοι του βόρειου τμήματος .

    Και πάλι καλώς μας ήρθες cheers
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 16.03.13 14:32

    Το Vtec το είχες κάπου μέσα ή έτρωγε τίποτα βροχές και υγρασίες για τους δύο μήνες; Μπας και έχει πάει κανά νερό σε καμιά πίπα και γιαυτό σου ρετάρει;

    Ο τεντωτήρας μόνο, δεν εξηγεί γιατί να ρετάρει ένα μοτέρ. Ακόμα κι αν ξεκαβαλήσει δόντι η καδένα, θα χτύπαγε βαλβίδα στο μοτέρ, δεν θα ρέταρε απλώς. Ούτε κολλάνε οι τεντωτήρες από ακινησία, ούτε γυρνάνε πίσω. Κάτι άλλο συμβαίνει.

    Βάλτο να δουλέψει και πιάσε σωλήνες εξατμίσεων. Ζεματάνε όλοι το ίδιο; Μπας και κάποιος δεν ζεσταίνεται;

    Βγάλε μπουζί για αρχή και τσέκαρε την καταστασή τους. Μπας και είναι κανένα μέσα στο λάδι, καταύμαρο κ.ο.κ. οπότε εξηγεί και τον ήχο (κάποιος κύλινδρος δεν αναφλέγει σωστά) και το ρετάρισμα;

    Τσέκαρε και στάθμη λαδιού στο μοτέρ. Μπας και είναι...ανεβασμένη αφύσικα;

    Κάνε, δες, ανέφερε και βλέπουμε.
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 16.03.13 15:05

    Είμαστε ήδη σε Τριήμερο αργίας..... εγώ σε διήμερο μιάς και το Σάββατο περιέχει εκτός τής δουλείας και χώσιμο σε Supermarket..... κοινωνικές προσφορές με επισκέψεις και συντροφιές κ.τ.λ.
    Επανέρχομαι λοιπόν είμαι σε Διήμερο και σας σωστός μηχανόβιος θα τήν περάσω δοκιμάζοντας..... ξηλώνοντας...... αφουγκράζοντας..... ζεστένονοντας και κρυόνοντας γιά να το ξαναζεστάνω (δέν τα λέω βέβαια με τήν λογική σειρά) Ένα VFR. Μού τήν δίνουν οι μηχανές με προσωπικότητα οταν μάλιστα πρόκειται γιά προβληματική. Δέν αναφέρομαι στήν VFR αλλά σε μία Ducati που είχα και που μού έβγαλε τήν πίστη...... Έβγαζε και προβλήματα που δέν υπήρχαν...... Μ' αυτή τήν μηχανή χτύπησα ένα Θαλασσοπούλι με τόν ώμο μου..... με εκείνη χτύπσα ώς παιδί τής πόλης δύο φορές πρόβατο...... και με εκείνη τήν μηχανή έχασα μία φορά τό καράβι γιά ένα Νησί..... δέν θυμάμαι ποιό. Και πήτε μου τι εκτίμηση μπορώ πλέον να τής έχω ?
    Και επανέρχομαι στό φλέγον θέμα.... που μπορεί να οφείλεται και στήν αφλογιστία όπως με παραπέμπεις Φίλε μου Caracal. Οχι η μηχανή είναι μόνιμα κάτω από τήν Κουκούλα της και υπό σκεπή .... Δέν υπόκειται σε εξτρήμ καταστάσεις αφού η κουκούλα τελικά είναι μετά το γκαράζ ένα καλό προστατευτικό..... Άλλωστε το λογικό θα ήταν να ρετάρει στήν αρχή και μόλις φύγει από την θερμοκρασία η υγρασία να πάει σε φυσιολογική λειτουργία.... οχι εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο...... Τα λάδια δέν μπορεί να είναι κατάμαυρα γιατί έχω 3000 που τα άλλαξα...... και με ευλάβια σε ότι αφορά τήν ποσότητα.... πάντα οριακά σε ότι αφορά τήν ποσότητα. ... Τωρα με τίς εξατμήσεις ... θα το δοκιμάσω... ώς και θερμόμετρο θα βάζω σε κάθε εξαγωγή ξεχωριστά...... Αλλά γιατί μόλις ζεσταθεί ? βέβαια όπως αναφέρω το έκανε μία από τίς τέσσερις φορές που το δοκίμασα και αμέσως με το καλημέρα που πήρε μπρός.
    Αλλά όπως είπαμε έχουμε γιορτινο τριήμερο και εγώ θα ντυθώ Μουτζούρης και θα τήν μελετήσω τήν κατάσταση. Τα πορίσματα θα τα κοινοποιήσω ..... Τώρα στό μεταξύ αν κανέίς σας γνωρίζει τό κόστος ενός μηχανισμού τεντωτήρα πές τε μου να χαρώ τίς γιορτές (η να λυπηθώ αλλά λόγω εορτών να το ξεπεράσω εύκολα).
    Καλό σας τριήμερο και όπως βλέπω ο καιρός ευνοεί γιά δροσερές βόλτες.
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 17.03.13 23:49

    Το δικό μου εδώ και 2.000 χλμ κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο (κρακ-κρακ-κρακ....) όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά. Μόλις ζεσταθεί λίγο, σταματάει.
    Καδένα? Καμπάνα?

    Τι να κοιτάξω και πως να το τεστάρω?


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 18.03.13 4:03

    Roberto_Diavolo έγραψε:Το δικό μου εδώ και 2.000 χλμ κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο (κρακ-κρακ-κρακ....) όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά. Μόλις ζεσταθεί λίγο, σταματάει.
    Καδένα? Καμπάνα?

    Τι να κοιτάξω και πως να το τεστάρω?

    τεντωτήρας;
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1126
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Astral-X StarFlag, Arai Quantum F Okada

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 18.03.13 21:31

    anastasis έγραψε:
    Roberto_Diavolo έγραψε:Το δικό μου εδώ και 2.000 χλμ κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο (κρακ-κρακ-κρακ....) όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά. Μόλις ζεσταθεί λίγο, σταματάει.
    Καδένα? Καμπάνα?

    Τι να κοιτάξω και πως να το τεστάρω?

    τεντωτήρας;

    Έστω ότι είναι, και εγώ αυτό σκέφτηκα. όταν ζεσταίνεται το μοτερ, σταματάει?
    Συνήθως ποιος από τους δύο χαλάει πρώτος?


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 18.03.13 23:22

    Roberto_Diavolo έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    Roberto_Diavolo έγραψε:Το δικό μου εδώ και 2.000 χλμ κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο (κρακ-κρακ-κρακ....) όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά. Μόλις ζεσταθεί λίγο, σταματάει.
    Καδένα? Καμπάνα?

    Τι να κοιτάξω και πως να το τεστάρω?

    τεντωτήρας;

    Έστω ότι είναι, και εγώ αυτό σκέφτηκα. όταν ζεσταίνεται το μοτερ, σταματάει?
    Συνήθως ποιος από τους δύο χαλάει πρώτος?

    Οι τεντωτήρες είτε κρύο είτε ζέστη ακούγονται όταν θέλουν αλλαγή
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 18.03.13 23:55

    Roberto_Diavolo έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    Roberto_Diavolo έγραψε:Το δικό μου εδώ και 2.000 χλμ κάνει ένα μεταλλικό θόρυβο (κρακ-κρακ-κρακ....) όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά. Μόλις ζεσταθεί λίγο, σταματάει.
    Καδένα? Καμπάνα?

    Τι να κοιτάξω και πως να το τεστάρω?

    τεντωτήρας;

    Έστω ότι είναι, και εγώ αυτό σκέφτηκα. όταν ζεσταίνεται το μοτερ, σταματάει?
    Συνήθως ποιος από τους δύο χαλάει πρώτος?

    Ο μπροστά στις 50+ και ο πισω μετά τις 80.

    Αλλά δεν είναι επικίνδυνο, μόνο ταλαντώνεται δεν χαλαρώνει.

    Βάλε ορυκτέλαιο, στην επόμενη αλλαγή, να πιάσει πουρί και θα σταματήσει lol! lol!
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 21.03.13 8:51

    Ξέρει κανείς το κόστος τού τεντωτήρα ? και πιστεύω δέν είναι και επιστήμη να τόν αλλάξω μόνος μου?
    γιά να έχω πρόσβαση στόν μπροστινό γιατί κάτι τέτοιο τελικά συμβαίνει πρέπει να βγάλω πολλά πράγματα η αρκεί το Τεπόζιτο ?
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 21.03.13 9:41

    Περίπου 200+ πέρσι, δεν χρειαζονται οι φλάτζες αν δεν χαλάσεις τις παλιές, μπροστά βγάζεις τεπόζιτο, η πρόσβαση είναι δύσκολη όμως, α προσοχή πως θα βάλεις τις φλάτζες για να μην χάνει λάδια ο κινητήρας
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 21.03.13 12:08

    tzartos έγραψε:Ξέρει κανείς το κόστος τού τεντωτήρα ? και πιστεύω δέν είναι και επιστήμη να τόν αλλάξω μόνος μου?
    γιά να έχω πρόσβαση στόν μπροστινό γιατί κάτι τέτοιο τελικά συμβαίνει πρέπει να βγάλω πολλά πράγματα η αρκεί το Τεπόζιτο ?

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=49816
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 25.03.13 8:55

    Κοστος τεντωτήρα τελικά 105 ευρώ. Δημιούργησα πρόσβαση βγάζοτας το σπίτι του φίλτρου αέρα και παρ όλα ταύτα όπως λέτε και εσείς το να το βγάλεις χωρίς να διαλύσεις και άλλο τόν κινητήρα βγάζοντας και άλλα στοιχεία είναι λίγο ζόρικο αλλά Ο.Κ. γίνεται η δουλειά και τώρα μόλις ανοίξουν τα μαγαζιά θα πάω να τον πάρω γιά αλλαγή.
    Στό μεταξύ έβγαλα και το φίλτρο αέρα..... αυτός αλλάζει η αρκεί ένα πλύσιμο ? και με τί το πλενουμε ?
    Και κάτι ακόμη.......... μήπως ξέρει κανείς σας πώς ρυθμίζουμε το VTEC?
    Το πήγα σε συνεργείο πρίν ένα χρόνο.... και όταν το πήρα σχεδόν δέν καταλάβαινες τήν είσοδο του VTEC αλλά μέσα σε ένα μήνα μετά έχω και πάλι τήν ίδια προηγούμενη κατάσταση..... μπαίνει το Vtec μετά τυμπάνων και γενικώς θέλει να κάνει αίσθηση γύρω από τό όνομά του. Πιστεύω οτι αν ήταν αυτή η νορμάλ λειτουργία του δέν θα το επέλεγε η Honda ώς σύστημα και δέν θα τό έβαζε....... και επειδή πιστεύω ότι η προσοχή που θα δώσω εγώ στήν ρύθμιση θα είναι πολύ πιό μεγάλη από ένα συνεργείο (αν βέβαια χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη διαδικασία που απαιτεί χρόνο και δοκιμές κτλ) θα έχω καλύτερα αποτελέσματα.
    Καί ένα θέμα ακόμη........ ποιά είναι η προληπτική αλλαγή στά μπουζί........ εννοώ στά πόσα χιλιόμετρα αλλάζεις? Και είναι ένας τύπος από μία Εταιρία? η είναι μπουζί που φοράνε πολλοι κινητήρες και μπορείς να τά βρείς σε πολλά μαγαζιά και από πολλές μάρκες ?
    Πολλά τα ερωτήματα και μπορεί ίσως να βρίσκονται απαντήσεις μέσα στο φόρουμ γενικώς αλλά θα δυσκολευτώ να τίς βρώ οπότε το παίρνω από την αρχή.
    Αν και έχω το VFR 5 χρόνια δέν ασχοληθηκα μαζί του γιατί στό συνεργείο που το πηγαίνω δέν μας αποσχόλησε κάποιο θέμα ιδιαίτερο παρά αλλαγή λάδια φίλτρο.... αλυσίδα γρανάζια κίνησης και λάστιχα..... ααααα και πρίν μερικές μέρες άλλαξα τσιμούχες και λάδια στό μπροστινό γιατί το ένα δάκρυζε. (σε αντίθεση με το Ducati που είχα παλιά το οποίο δέν μ' άφηνε σε χλωρό κλαρί....... τού χρωστάω όμως πολλά γιατί εκείνο με έκανε μηχανικό χωρίς ιδιαίτερο κόστος ..... μόνο όσο κοστίζανε τα ανταλλακτικά).
    Τώρα που τα οικονομικά δέν είναι στά καλύτερά τους αποφάσισα να κάνω μόνος μου μερικά πράγματα ...... μάλιστα ύστερα από τήν αλλαγή στίς τσιμούχες στό μπροστινό μού άρεσε κι όλας οπότε θα το ψάχνω όσο με παίρνει μόνος μου.
    avatar
    chr1s_86
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 474
    Ηλικία : 31
    Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
    Κράνος : SHARK

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από chr1s_86 Την / Το 25.03.13 12:49

    tzartos έγραψε: (σε αντίθεση με το Ducati που είχα παλιά το οποίο δέν μ' άφηνε σε χλωρό κλαρί....... τού χρωστάω όμως πολλά γιατί εκείνο με έκανε μηχανικό χωρίς ιδιαίτερο κόστος ..... μόνο όσο κοστίζανε τα ανταλλακτικά)


    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 04.04.13 20:51

    Τελικά ΟΚ..... άλλαξα Τεντωτήρα (κόστος 100 ευρώ).... η φλάντζα (μεταλλική) ηταν οκ και δέν χρειάστηκε αντικατάσταση. και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Ρολόϊ ο Κινητήρας. Διέλυσα δε τον παλιό και αφού κατάλαβα τήν λειτουργία του δέν κατάλαβα που υστερεί ?
    Το κακό είναι οτι τήν εκτίμηση τής κατάστασης του τεντωτήρα τήν έκανα αφού τον αποσυναρμολόγησα οπότε και δέν τόν σύγκρινα με τόν καινούριο. Τήν άλλη φορά όμως θα δώ τι φταίει και οι παλιοί τεντωτήρες δείχνουν να τα παίζουν ενώ στήν πραγματικότητα δέν φαίνεται κάτι τέτοιο. (ϊσως το ελλατήριο να θέλει άλλη μία στροφή αρνητική γιά να δώσει λίγο περισσότερη πίεση γιατί ύστερα από τόσα χιλιόμετρα και τόσες θερμοκρασίες ίσως να ατόνησε λίγο..... αλλά αυτό με μία δύο στροφές ακόμη (οι γνωρίζοντες καταλαβαίνουν τι έννοώ) ίσως να το γλυτώνεις και να παρατείνεις τήν ζωή του γιά άλλα 100.000 χιλιόμετρα.
    Σε ότι αφορά δέ οτι αν εκτονοθεί ένας τεντωτήρας υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να τον μαζέψεις με πένσες κτλ.... μύθος.!!!!! παίρνεται ένα κατσαβιδάκι ίσιο που θα χωράει στό πίσω μέρος τού τεντωτήρα..... αφού έχετε ξεβιδώσει τήν προστατευτική βίδα προηγουμένος..... και αφού το χώσετε μέσα και βρείτε αντίσταση από μέταλο θα το στρίψετε δεξιά σαν να βιδώνετε και αυτομάτως ο τεντωτήρας μαζεύει. εφόσον μαζέψει συγκρατείται άνετα με το χέρι στήν θέση του ώστε να αφαιρέσετε το κατσαβίδι και να βάλετε ένα μικρό μεταλλικό που συνοδεύει έναν καινούριο τεντωτήρα και σταθεροποιείται εκέι γιά να τον τοποθετήσετε στήν θέση του. αν πάλι δέν έχετε αυτό το μεταλικό λαμάκι τότε τοποθετείτε τον τεντωτήρα στήν θέση του εκτωνομένο.... και εφόσον δέν μπαίνει τελείως λόγω αντίστασης περιστρέφετε με το κατσαβίδι όπως προηγούμενα και ο τεντωτήρας μπαίνει στήν θέση του..... τον βιδώνετε στήν θέση του και μετά βγάζετε το κατσαβίδι και βάζετε τήν προστατευτική βίδα (καπάκι).
    Σκουπίζεστε γιατί σίγουρα λερωθήκατε...... παίρνετε δύο τρία πλαστικά κουμπώματα από το Φέριγκ γιατί σίγουρα χαλάσατε μερικά (2 ευρώ το ένα) και αφού βαλετε το κλειδί στήν μηχανή το περιστρέφετε με τήν φορά τού ορολογιού .... και αφού ανάψουν οι λυχνίες (ενδέχεται να ανάψουν πολύ αμυδρά λόγω τής ακινησίας τής μηχανής σε αναμονή τού ανταλλακτικού τεντωτήρα) δοκιμάζετε να βάλετε μπροστά πιέζοντας το μπουτόν τής μίζας. Αν πάρει θα ακουσετε έναν υγιή ήχο πλέονκαι θα πάτε ολοκληρωμένοι γιά ύπνο..... αν δέν πάρει όμως τήν διαδικασία τήν ξέρετε..... Αυτοκίνητο - καλόδια (προσοχή... το κοκκινο στό +) και μπρουουουουουμ ..... οπότε και πάλι πάτε ήσυχοι γιά ύπνο αλλά με μία μικρή καθυστέρηση.
    καλη επιτυχία.............. ΑΑαααααααααααααα οι τεντωτήρες βρίσκονται δεξιά οπότε σηκώνετε τεπόζιτο Ξεφίδωμα μόνο οι μπροστά βίδες και το σιρματοσχοινάκι ....... και βγάζεται το κουτί τού φίλτρου 0λόκληρο ....... εγώ το έβγαλα και είχα λίγο περισσότερο χώρο. Δέν δοκίμασα να δώ άν έχω πρόσβαση και χωρίς να το βγάλω. Αν πάλι δέιτε οτι υπάρχει πρόσβαση μήν το βγάζετε. Και να έχετε και μία προέκταση με μαγνητάκι στήν άκρη γιατί όλο και θα σας πεσει κάποια βιδούλα και δέν θα χωράει ούτε το βλέμα σας ώστε να τήν πάρετε.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την tzartos στις 04.04.13 20:54, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : γραφική ανακολουθία)
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 04.04.13 21:42

    ωραίος........

    cheers
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 04.04.13 23:29

    tzartos έγραψε:Τελικά ΟΚ........................................................................................
    Το κακό είναι οτι τήν εκτίμηση τής κατάστασης του τεντωτήρα τήν έκανα αφού τον αποσυναρμολόγησα οπότε και δέν τόν σύγκρινα με τόν καινούριο. Τήν άλλη φορά όμως θα δώ τι φταίει και οι παλιοί τεντωτήρες δείχνουν να τα παίζουν ενώ στήν πραγματικότητα δέν φαίνεται κάτι τέτοιο. (ϊσως το ελλατήριο να θέλει άλλη μία στροφή αρνητική γιά να δώσει λίγο περισσότερη πίεση γιατί ύστερα από τόσα χιλιόμετρα και τόσες θερμοκρασίες ίσως να ατόνησε λίγο..... αλλά αυτό με μία δύο στροφές ακόμη (οι γνωρίζοντες καταλαβαίνουν τι έννοώ) ίσως να το γλυτώνεις και να παρατείνεις τήν ζωή του γιά άλλα 100.000 χιλιόμετρα............

    Το ελατήριο έχει χάσει τις ανοχές του, μια ζέστη μια κρύο οπότε δεν παίζει θέμα τεντώματος του ελατηρίου για να ξαναποκτησει την ελαστικότητά του, μόνο καινούργιο, αλλά από που;
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 05.04.13 9:59

    Οχι .... δέν εχεις δίκιο. Ετσι όπως τα είδα τα πράγματα το ελλατήριο ειναι μιά χαρά έστω και με μία μικρή υστέρηση που μπορεί κάλλιστα να ισσορροπίσει με μία η δύο αντίθετες στροφές του ελλατηρίου ώστε να αποκτήση τήν ίδια και ίσως και μεγαλύτερη τάση γιά να καλύψει τίς ανάγκες. Το ελλατήριο στήν ουσία δέν πιέζει τίποτε...... απλώς είναι κουμπωμένο σε ένα ειδικο και με πολλές σπείρες παξιμάδι το οποίο με τήν σειρά του έχει ροπή να περιστρέφεται ώστε να ξεβιδώνει (άρα να απωθεί) τήν βίδα που είναι μέσα του και που στήν ουσία αυτή η βίδα είναι η προέκταση τού τεντωτήρα.... του έξονα δηλαδή που σπρώχνει τήν γλύστρα γιά να μήν αφήνει χαλαρή τήν αλυσίδα του εκκεντροφόρου.
    Πιστεύω οτι είμαι σωστά τοποθετημένος. Αν κάποιος έχει ειδικές γνώσεις μπορεί να μας πεί τήν άποψή του, όπως π.χ. Στίς πόσες στροφές πρέπει να κουμπώσει το ελλατήριο από το σημείο μηδέν.(στίς πόσες είναι από τήν μάνα του.
    Εάν χτυπάει η αλλυσίδα υπάρχεικαι κάτι που μπορείτε να κάνετε γιά να διαπιστώσετε αν όντως φταίει ο τεντωτήρας.
    Είναι ναι μέν δύσκολη η πρόσβαση αλλά πολύ πιό ευκολο να το κάνετε από το να αγοράσετε τεντωτήρα που πιθανώς δέν φταίει.
    ξεβιδώνετε τήν κατσαβιδόβιδα που βρίσκεται στήν κορυφή τού τεντωτήρα. Βάζετε ένα ίσιο κατσαβίδι στήν τρύπα που θα φανερωθεί. ένα μεγάλο δοκιμαστικό ρεύματος είναι ότι πρέπει.... γιατί χωράει άνετα και κάνει τήν δουλειά του.. Ο τεντωτήρας από τό μηδέν μέχρι και τήν ολοκληρωτική του εκτόνωση χρειάζετει 4,25 στροφές. Δηλαδή αν είχατε τον τεντωτήρα στα χέρια σας έξω τότε θα χρειαζόσασταν αυτές τήν στροφές γιά να τον δείτε να χρησιμοποιεί ολο το έύρος κίνησής του. Στρίψτε το κατσαβίδι (αφού νοιώσετε οτι κούμπωσε στήν σχισμή τής βίδας που στήν πραγματικότητα δέν βλέπετε αφου είναι στό βάθος του τεντωτήρα - 1,5 με 2 εκ περίπου βάθος - και γυρίστε σάν να βιδώνετε μετρώντας τις στροφές μέχρι να τερματίσει. Αν χάσετε τον λογαριασμό τραβήξτε το κατσαβίδι και ξαναδοκιμάστε μέχρι να τερματίσει. Εάν είναι πάνω από τέσσερις στροφές σημαίνει οτι δέν έχετε αλυσίδα εκκεντροφόρου (φυσικά αυτό είναι αδύνατον οπότε απλώς μετρήστε τα περιθώρια που έχετε ακόμη. (δέν ξέρω το ιδανικό σημείο. Τήν άλλη φορά που θα αλλάξω τόν άλλο τεντωτήρα θα το δώ και αυτό .... αλλά αν κανείς γνωρίζει τότε να μας το πεί.. Μόλις τερματίσει και αφου έχετε μετρήσει αυτά που είπαμε τραβήξτε το κατσαβίδι και βάλτε μετά μπρός τον κινητήρα. Ίσως και να διορθώθηκε αλλα εάν οχι τότε την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας βάλτε το κατσαβίδι και με ευαισθισία πλέον δοκιμάστε να στρίψετε πολύ αργά και με χωρίς βανδαλισμους τήν βίδα λίγο πρός τα αριστερά γιά να διαπιστώσετε αν υπάξει κάποια διαφορά στούς θορύβους. Αν λοιπόν ο θόρυβος τείνει να εξαφανιστεί η εξαφανίζεται τότε 90 % είναι θέμα τεντωτήρα.
    Νομίζω οτι αξίζει να πειρματιστείτε και μόνο γιά τήν εμπειρία.
    Καλη επιτυχία.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την tzartos στις 05.04.13 10:01, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : διόρθωση)
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2003
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 05.04.13 12:28

    συγνωμη για το σπαμ παιδια αλλα η ρουφιανα η Honda επρεπε να διατηρησει τα γραναζια για τηνκίνηση των εκκεντροφορων και οχι να βαλει αλυσιδα,αυτό είναι πρόοδος δηλαδή¨?

    Να μην υπάρχουν τεντωτήρες κτλ,τελειοποίησε το ήδη υπάρχον προσθέτοντας το βιτεκ (ασε που μου σπαει και μην πω τι την ώρα που μπαινει)!!!

    Κατα τα άλλα προοδεύσαμεν!!!
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 05.04.13 17:28

    Popcorn Popcorn Smile
    avatar
    tzartos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2013
    Mηνύματα : 12
    Ηλικία : 62
    Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
    Κράνος : Schubert

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από tzartos Την / Το 05.04.13 19:09

    Αλλάζεις Θέμα τώρα και μας αποπροσανατολίζεις.........
    Εμείς πλέον δέν είμαστε άξιοι ούτε να τα αναπαράγουμε αυτά τα λόγια.
    Άστα θαμμένα μαζί μ' αυτούς που τα είπανε..... δική τους η αξία. Ο λόγος έχει αξία μόνο οταν το άτομο που τα εκφράζει συνάδει με αυτές τίς αξίες.
    Και πάλι ένας προδότης άλλαξε τον ρου τής Ιστορίας...... Ένας Εφιάλτης..... αλλά τοτε δέν μπόρεσε να αλλάξει τήν ιδεολογία τού πλήθους τών Ελλήνων. Ενώ τώρα οι προδότες αφομοιόνονται και εκτός όλων τών άλλων μας κυβερνάνε.
    Σκέψου τότε έναν Εφιάλτη στήν εξουσία...... κάτι τέτοιο συμβαίνει σήμερα στούς υπέροχους Έλληνες.
    avatar
    gasoil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/02/2009
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από gasoil Την / Το 06.04.13 8:14

    vtecpatra έγραψε:συγνωμη για το σπαμ παιδια αλλα η ρουφιανα η Honda επρεπε να διατηρησει τα γραναζια για τηνκίνηση των εκκεντροφορων και οχι να βαλει αλυσιδα,αυτό είναι πρόοδος δηλαδή¨?

    Να μην υπάρχουν τεντωτήρες κτλ,τελειοποίησε το ήδη υπάρχον προσθέτοντας το βιτεκ (ασε που μου σπαει και μην πω τι την ώρα που μπαινει)!!!

    Κατα τα άλλα προοδεύσαμεν!!!

    Τα γρανάζια λόγω μάζας δεν ανεβάζουν τόσο γρήγορα και ψηλά στροφές οσο τα αλυσιδωτά. Για τα γρανάζια επιμένουν αυτοί που πήρανε γρανάζια και την πατήσανε. Και είναι πολύ πιο αργά. Clapping2 Clapping2
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Θόρυβος στόν Κινητήρα τού VFR 800

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 06.04.13 9:58

    Coffee Coffee Coffee γινεστε γραφικοι αφου τα γραναζια ειναι καλυτερα απο τα vtec γιατι δεν το παραδεχεστε.Το μονο που ζηλευουμε απο το vtec ειναι η διαταξη των ψυγειων γιατι ετσι σε αφηνουν να κανεις πιο ευκολα ρυθμιση βαλβιδων στον μπροστινους κυλινδρους ,δηλαδη καθε 100000χλμ χαχαχα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 26.09.17 21:04