VFRh - VFR Club Hellas


    Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Μοιραστείτε
    avatar
    emoutsian
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/05/2013
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 Vtec '03
    Κράνος : shoei x-spirit norick tc-2

    Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από emoutsian Την / Το 15.05.13 0:36

    Καλησπέρα σε όλους!!

    Είμαι κάτοχος ενός HONDA VFR 800 Vtec ’03 μένω στην πανέμορφη πόλη της Θεσσαλονίκης και επιτέλους αξιώθηκα να γίνω μέλος στο club Smile Η ερώτηση μου είναι η εξής :ενδιαφέρομαι για σωληνάκια υψηλής πίεσης για την VEFA μου. Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να προμηθευτώ ,τιμές και αν αξίζει η αλλαγή ?Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 15.05.13 1:09

    Πολύ δουλειά. Απ ότι έχω δει υπάρχουν Galfer, HEL, FREN TUBO, Goodridge

    http://www.galferusa.com/brake-line-instructions/ABS/Honda-Complete-Kits/D425-13%20REV%20Instructions.pdf

    http://www.ebay.com/itm/02-07-HONDA-VFR-800-Interceptor-ABS-Complete-Brake-Line-Kit-Braided-SS-Lines-/310553674713?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item484e7103d9&vxp=mtr

    http://www.ebay.com/itm/271163792248?var=570143714359&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    http://www.ebay.com/itm/VFR800-02-10-6th-Gen-Front-Rear-Stainless-Steel-braided-brake-lines-VFR-800-/400487140932?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D7660838404810855028%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D330919880661%26

    http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Honda_VFR-800-V-Tec/Specific/Page_4/17896_152126-1-Fren-Tubo-Street-Legal-Brake-Line-Kit-Type-1-Honda-VFR-800-V-Tec-including-clutch.htm
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 15.05.13 10:21

    Καλώς ήρθες φίλε μου!! Πέρνα κι απ' τα Νέα Μέλη για το επίσημο καλωσόρισμα. cheers
    Μήπως το V-Tec σου είναι μαύρο; Παίζει να τα' χαμε πει κάποια στιγμή σ' ένα φανάρι. Wink

    Στο θέμα μας. Δεν ξέρω αν αξίζει η αλλαγή, θα σου πει κάποιος που έχει βάλει. Γνώμη μου είναι πως αν έχεις και ABS, δε χρειάζονται.
    Στο δικό μου που έχει ABS βρίσκω ότι τα φρένα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για να χρειάζεται και υψηλής...

    Πιες: Σήμερα το βόρειο κλιμάκιο του φόρουμ έχει μπυροσυνάντηση στο Seesaw στη Βαλαωρίτου. Αν έχεις όρεξη πέρνα! cheers



    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    emoutsian
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/05/2013
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR 800 Vtec '03
    Κράνος : shoei x-spirit norick tc-2

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από emoutsian Την / Το 15.05.13 11:30

    Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον anastasi αν και οι τιμές ήταν κάτι που πόνεσε μόλις το είδα γιατι δεν είχα ιδέα σχετικά με το όλο θέμα! Ναι φίλε vvag εγώ είμαι αυτός ,κάπου στην παραλιακή συναντηθήκαμε εκείνο το βράδυ. Δυστυχώς είναι μοντέλο χωρίς το ABS και το καλοκαίρι σε διάφορες εξορμήσεις τα φρένα μου “κουράζονται” πολύ γρήγορα.
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 15.05.13 11:40

    emoutsian έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον anastasi αν και οι τιμές ήταν κάτι που πόνεσε μόλις το είδα γιατι δεν είχα ιδέα σχετικά με το όλο θέμα! Ναι φίλε vvag εγώ είμαι αυτός ,κάπου στην παραλιακή συναντηθήκαμε εκείνο το βράδυ. Δυστυχώς είναι μοντέλο χωρίς το ABS και το καλοκαίρι σε διάφορες εξορμήσεις τα φρένα μου “κουράζονται” πολύ γρήγορα.

    Εφόσον την έχεις τόσα χρόνια τη μοτο λογικό είναι να θέλουν αλλαγή τα σωληνάκια, μπορείς να αγοράσεις με το μέτρο σωληνάκια και όσα ρακόρ χρειάζεσαι που θα έρθουν πολύ πιο οικονομικά από τα έτοιμα Wink
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 15.05.13 21:40

    emoutsian έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον anastasi αν και οι τιμές ήταν κάτι που πόνεσε μόλις το είδα γιατι δεν είχα ιδέα σχετικά με το όλο θέμα! Ναι φίλε vvag εγώ είμαι αυτός ,κάπου στην παραλιακή συναντηθήκαμε εκείνο το βράδυ. Δυστυχώς είναι μοντέλο χωρίς το ABS και το καλοκαίρι σε διάφορες εξορμήσεις τα φρένα μου “κουράζονται” πολύ γρήγορα.

    Ίσως θα μπορούσες να αλλάξεις μόνο τα μπροστινά από μόνος σου αλλά χρειάζεται χρόνος, επιμονή, χώρος και πολύ διάβασμα, κυρίως για την ποιότητα των σωλήνων και των συνδέσεων.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.09.14 14:31

    tomakos έγραψε:
    Εφόσον την έχεις τόσα χρόνια τη μοτο λογικό είναι να θέλουν αλλαγή τα σωληνάκια, μπορείς να αγοράσεις με το μέτρο σωληνάκια και όσα ρακόρ χρειάζεσαι που θα έρθουν πολύ πιο οικονομικά από τα έτοιμα Wink

    Ειμαι για αλλαγη υγρων φρενων και σκεφτηκα με την ευκαιρια να αναβαθμισω μονο τα μπροστινα σωληνακια σε μεταλικα ψηλης πιεσης. Αν βγαλω τα μπροστινα σωληνακια και τα παω σε καποιον που ειδικευεται σε φρενα πχ Brake Shop, θα μπορεσει να μου φτιαξει παρομοια κατασκευη καλης ποιοτητας απο πλευρας σωληνων και ρακορ? Εχει κανει καποιος κατι παρομοιο?

    Υπενθυμισω οτι στα VFR 6ης γενιας ο μπροστινος λεβιες επενεργει σε ολα τα εμβολα της δεξιας δαγκανας και στα δυο "ακριανα" της αριστερης - σκεφτομαι λοιπον να αλλαξω μονο αυτα τα σωληνακια (τοπολογια 1 σε 2 και μετα το δεξι σε 3 και το αριστερο σε 2).
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 22.09.14 23:23

    VFGeorge έγραψε:
    tomakos έγραψε:
    Εφόσον την έχεις τόσα χρόνια τη μοτο λογικό είναι να θέλουν αλλαγή τα σωληνάκια, μπορείς να αγοράσεις με το μέτρο σωληνάκια και όσα ρακόρ χρειάζεσαι που θα έρθουν πολύ πιο οικονομικά από τα έτοιμα Wink

    Ειμαι για αλλαγη υγρων φρενων και σκεφτηκα με την ευκαιρια να αναβαθμισω μονο τα μπροστινα σωληνακια σε μεταλικα ψηλης πιεσης. Αν βγαλω τα μπροστινα σωληνακια και τα παω σε καποιον που ειδικευεται σε φρενα πχ Brake Shop, θα μπορεσει να μου φτιαξει παρομοια κατασκευη καλης ποιοτητας απο πλευρας σωληνων και ρακορ? Εχει κανει καποιος κατι παρομοιο?

    Υπενθυμισω οτι στα VFR 6ης γενιας ο μπροστινος λεβιες επενεργει σε ολα τα εμβολα της δεξιας δαγκανας και στα δυο "ακριανα" της αριστερης - σκεφτομαι λοιπον να αλλαξω μονο αυτα τα σωληνακια (τοπολογια 1 σε 2 και μετα το δεξι σε 3 και το αριστερο σε 2).

    Αυτό είχα κάνει στην 750, τώρα εδω μπερδεύοντε τα πραγματα και ίσως να πρέπει να αλλαχθουν όλα και οχι κατα τόπους γιατι τα υπόλοιπα σωληνακια της μαμας θα φουσκώνουν σαν ψωμί από την πίεση όπου δεν είναι μεταλικά (abs), νομίζω
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 24.09.14 23:08

    tomakos έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    tomakos έγραψε:
    Εφόσον την έχεις τόσα χρόνια τη μοτο λογικό είναι να θέλουν αλλαγή τα σωληνάκια, μπορείς να αγοράσεις με το μέτρο σωληνάκια και όσα ρακόρ χρειάζεσαι που θα έρθουν πολύ πιο οικονομικά από τα έτοιμα Wink

    Ειμαι για αλλαγη υγρων φρενων και σκεφτηκα με την ευκαιρια να αναβαθμισω μονο τα μπροστινα σωληνακια σε μεταλικα ψηλης πιεσης. Αν βγαλω τα μπροστινα σωληνακια και τα παω σε καποιον που ειδικευεται σε φρενα πχ Brake Shop, θα μπορεσει να μου φτιαξει παρομοια κατασκευη καλης ποιοτητας απο πλευρας σωληνων και ρακορ? Εχει κανει καποιος κατι παρομοιο?

    Υπενθυμισω οτι στα VFR 6ης γενιας ο μπροστινος λεβιες επενεργει σε ολα τα εμβολα της δεξιας δαγκανας και στα δυο "ακριανα" της αριστερης - σκεφτομαι λοιπον να αλλαξω μονο αυτα τα σωληνακια (τοπολογια 1 σε 2 και μετα το δεξι σε 3 και το αριστερο σε 2).

    Αυτό είχα κάνει στην 750, τώρα εδω μπερδεύοντε τα πραγματα και ίσως να πρέπει να αλλαχθουν όλα και οχι κατα τόπους γιατι τα υπόλοιπα σωληνακια της μαμας θα φουσκώνουν σαν ψωμί από την πίεση όπου δεν είναι μεταλικά (abs), νομίζω

    Δε νομιζω οτι αυτο παιζει, το κυκλωμα για τα 5 (απο τα 6) μπροστινα εμβολα ειναι τελειως απομονωμενο. Το υπολοιπο συνδεμενο κυκλωμα προς τα πισω για το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας ενεργοποιειται απο το εμβολο πανω απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα το οποιο το παταει η δαγκανα οπως "σηκωνεται" οταν πιανουν τα τακακια στο δισκο. Επισης το μεσαιο εμβολο της μπροστινης αριστερης δαγκανας εχει το δικο του ξεχωριστο κυκλωμα και ενεργοποιειται απο το πενταλ του πισω φρενου.

    Το λεω αυτο επειδη εχω αλλαξει τα υγρα του μπροστινου κυκλωματος, κατι πανευκολο, αλλα το υπολοιπο κυκλωμα ειναι αρκετα πολυπλοκο λογω των δυο κατανεμητων, γι'αυτο και το δινω σε συνεργειο καθε 4 χρονια για ολικη αλλαγη και ενδιαμεσα αλλαζω μετα απο δυο χρονια τα υγρα του μπροστινου μονος μου. Μαλιστα νομιζω οτι με το μπροστινο κυκλωμα αποσυνδεμενο, τα (δυο) εμβολα της πισω δαγκανας και το μεσαιο της αριστερης μπροστινης θα δουλευουν με το πενταλ του πισω φρενου, διορθωστε με καποιος αν κανω λαθος.

    Σκεφτομαι λοιπον οτι αξιζει να βαλει κανεις σωληνακια υψηλης μονο στο μπροστινο κυκλωμα, κατι που θα κοστισει μια λογικη τιμη και θα δωσει καλυτερη αισθηση στη μανετα και πιο αμεσο φρεναρισμα. Το θεμα ειναι να "φτιαξει" κανεις το μπροστινο κυκλωμα απο πρωτα υλικα δηλ. σωληνες και ρακορ πολυ καλης ποιοτητας και να ειναι σιγουρος για την κατασκευη. Any ideas where?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Σωληνάκια υψηλής πίεσης

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 27.09.14 12:49

    VFGeorge έγραψε:
    tomakos έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Ειμαι για αλλαγη υγρων φρενων και σκεφτηκα με την ευκαιρια να αναβαθμισω μονο τα μπροστινα σωληνακια σε μεταλικα ψηλης πιεσης. Αν βγαλω τα μπροστινα σωληνακια και τα παω σε καποιον που ειδικευεται σε φρενα πχ Brake Shop, θα μπορεσει να μου φτιαξει παρομοια κατασκευη καλης ποιοτητας απο πλευρας σωληνων και ρακορ? Εχει κανει καποιος κατι παρομοιο?

    Υπενθυμισω οτι στα VFR 6ης γενιας ο μπροστινος λεβιες επενεργει σε ολα τα εμβολα της δεξιας δαγκανας και στα δυο "ακριανα" της αριστερης - σκεφτομαι λοιπον να αλλαξω μονο αυτα τα σωληνακια (τοπολογια 1 σε 2 και μετα το δεξι σε 3 και το αριστερο σε 2).

    Αυτό είχα κάνει στην 750, τώρα εδω μπερδεύοντε τα πραγματα και ίσως να πρέπει να αλλαχθουν όλα και οχι κατα τόπους γιατι τα υπόλοιπα σωληνακια της μαμας θα φουσκώνουν σαν ψωμί από την πίεση όπου δεν είναι μεταλικά (abs), νομίζω

    Δε νομιζω οτι αυτο παιζει, το κυκλωμα για τα 5 (απο τα 6) μπροστινα εμβολα ειναι τελειως απομονωμενο. Το υπολοιπο συνδεμενο κυκλωμα προς τα πισω για το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας ενεργοποιειται απο το εμβολο πανω απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα το οποιο το παταει η δαγκανα οπως "σηκωνεται" οταν πιανουν τα τακακια στο δισκο. Επισης το μεσαιο εμβολο της μπροστινης αριστερης δαγκανας εχει το δικο του ξεχωριστο κυκλωμα και ενεργοποιειται απο το πενταλ του πισω φρενου.

    Το λεω αυτο επειδη εχω αλλαξει τα υγρα του μπροστινου κυκλωματος, κατι πανευκολο, αλλα το υπολοιπο κυκλωμα ειναι αρκετα πολυπλοκο λογω των δυο κατανεμητων, γι'αυτο και το δινω σε συνεργειο καθε 4 χρονια για ολικη αλλαγη και ενδιαμεσα αλλαζω μετα απο δυο χρονια τα υγρα του μπροστινου μονος μου. Μαλιστα νομιζω οτι με το μπροστινο κυκλωμα αποσυνδεμενο, τα (δυο) εμβολα της πισω δαγκανας και το μεσαιο της αριστερης μπροστινης θα δουλευουν με το πενταλ του πισω φρενου, διορθωστε με καποιος αν κανω λαθος.

    Σκεφτομαι λοιπον οτι αξιζει να βαλει κανεις σωληνακια υψηλης μονο στο μπροστινο κυκλωμα, κατι που θα κοστισει μια λογικη τιμη και θα δωσει καλυτερη αισθηση στη μανετα και πιο αμεσο φρεναρισμα. Το θεμα ειναι να "φτιαξει" κανεις το μπροστινο κυκλωμα απο πρωτα υλικα δηλ. σωληνες και ρακορ πολυ καλης ποιοτητας και να ειναι σιγουρος για την κατασκευη. Any ideas where?

    Επανερχομαι στο θεμα μετα απο σχετικο ψαξιμο απαντωντας στον εαυτο μου Very Happy

    Σκεφτομουνα να δωσω να μου φτιαξουν τα δυο μπροστινα σωληνακια απο πρωτα υλικα γιατι τα περισοτερα ετοιμα κιτ (Goodridge, HEL, Galfer) ειναι πανακριβα - απο €320 και πανω - και περιλαμβανουν ολο το πολυπλοκο κυκλωμα, ακομα και το σωληνακι του συμπλεκτη. Αλλα τελικα υπαρχουν τα FREN TUBO σε προσφορα απο το caprimoto.com στην μιση τιμη των αλλων στα €160, ειναι το τελευταιο λινκ που εχει βαλει πιο πανω ο Αναστασης καιρο πριν. Η χαμηλη τιμη τους με προβληματισε αρχικα αλλα εχω τα ιδια στο Τρανσαλπ εδω και χρονια και ειμαι πολυ ικανοποιημενος, οποτε ..FREN TUBO will be.

    Κατα τη γνωμη μου, αλλαγη αυτων των δυο μπροστινων σωληνακιων που πανε στις δαγκανες απο το μπροστινο ρεζερβουαρ υγρου (Lever Master Cylinder) αρκει για να δωσει καλυτερη αισθηση στα φρενα (5/6 του μπροστινου συστηματος). Αν θελει, αλλαζει κανεις και το σωληνακι που παει απο το πισω ρεζερβουαρ υγρου (Rear/Pedal Master Cylinder) στην μπροστινη αριστερη δαγκανα για το μεσαιο (6ο) εμβολο και εχει φουλ σωληνακια υψηλης στα 6/6 του μπροστινου συστηματος. To να αλλαξουν μονο τα μπροστινα σωληνακια - ενω ειχανε παρει φουλ κιτ - το εχουνε κανει ενας αμερικανος και ενας ρουμανος στο VFRD και λενε οτι ειναι τελικα αυτο που κανει τη διαφορα. Και τα δυο αυτα μπροστινα σωληνακια μπορουν να γινουν απο πρωτα υλικα πολυ φτηνα σε σχεση με τις τιμες των κιτ που κυκλοφορουν και μπορουν να αλλαχτουν σχετικα ευκολα. Αυτα περι "μοντιφας" σωληνακιων υψηλης.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:26