VFRh - VFR Club Hellas


    Επιπλέον ψύξη

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 11.06.09 7:34

    Σκέφτομαι να πειράξω λίγο το βεντιλατέρ της Βέφας...
    Τώρα που πιάσανε οι ζέστες, μόλις κολλήσεις έστω και για λίγο σε κίνηση η θερμοκρασία πετάγεται πάνω...
    Με το που μπεί το βεντιλατέρ εμπρός, ακόμα και αν ανοίξει ο δρόμος δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς τον φρέσκο αέρα, πρέπει να πέσει κάτω απο 96 για να αρχίζει να δροσίζεται με φυσικό τρόπο.
    ϊδια κατάσταση όταν φτάνω στο γκαράζ στη δουλειά.... μεχρι να φτάσω στη θέση μου στο -2 όροφο οριακά παίρνει εμπρός παλι το ανεμιστηράκι και άντε περίμενε παρκαρισμένος να πέσει λίγο η θερμοκρασία, τουλάχιστον <100C

    Η λύση για αυτό νομίζω είναι να βάλω ενα διακοπτάκι το οποίο να βραχυκυκλώνει το βεντιλατέρ κατα βούληση... πχ το ανάβω οταν πάω να κατέβω στο γκαράζ και η θερμοκρασία μένει σταθερή <95C μέχρι να σβήσω...

    Θεωρητικά είναι έυκολη πατέντα. Την έχει κάνει κάποιος?
    Ψάχνω να δώ κυρίως που θα βάλω το διακόπτη αλλα κάθε εμπειρία σχετική χρήσιμη
    Επίσης αν θυμάμαι καλά ο Βασιλάκος εχει βάλει και 2ο ανεμιστήρα.. σωστά;
    Και αυτό ενδιαφέρον ακούγεται αλλα πιο δύσκολο
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 11.06.09 9:00

    εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις τίποτα άλλωστε Honda είναι δεν καταλαβαίνει από τέτοια, ούτε και αν την σβήσεις και να είναι ψηλά η θερμοκρασία της.
    Αν σωνει και καλά θες να κάνεις κάτι, άλλαζε για τους ζεστούς μήνες το παραφλού με νερό που έχει καλύτερες επαγωγικές ιδιότητες.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 11.06.09 9:26

    Μπορεί το Honda να μην καταλαβαίνει τίποτα, καταλαβαίνει ο οδηγός του όμως...! Ο Βασιλάκος έχει κάνει μια καλή πατέντα, περίμενε να το δει και να σου πει. Bye


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 11.06.09 10:02

    Έχω βάλει διακοπτάκι που ανοίγει κατά βούληση το βεντιλατέρ αλλά έχω το 750 και δεν ξέρω αν θα φανώ χρήσιμος. Το έβαλα όχι γιατί ανεβάζει θερμοκρασία αλλά γιατί μια φορά είχε χαλάσει η βαλβίδα που το θέτει σε λειτουργία και μέχρι να την αντικαταστήσω οδηγούσα με την ψυχή στο στόμα και το μάτι στην ένδειξη θερμοκρασίας. Σκέφτηκα, λοιπόν, να το βάλω και ας το έχω για μια ώρα ανάγκης. Είναι εύκολη πατέντα, τοποθετείς το διακοπτάκι παράλληλα με τη βαλβίδα που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ. Θα ανεβάσω αργότερα μια φωτό με το σημείο που το έχω τοποθετήσει.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.06.09 11:07

    Βγάλε τον Θερμοστάτη.

    Ο θερμοστάτης είναι μια βαλβίδα, που από μια θερμοκρασία και ΚΑΤΩ, φράσει την ροή του νερού. Αυτό είναι για λόγους προστασίας του μοτέρ τον χειμώνα, που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, και αν δεν υπήρχε ο θερμοστάτης, θα έκανε 20 λεπτά να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ ή θα είχε υπερβολική ψύξη σε μεγάλες ταχύτητες.

    Το καλοκαίρι, ο θερμοστάτης ουσιαστικά δεν χρειάζεται. Αφαιρώντας τον, βελτιώνεις την ψύξη, αφού το νερό ρέει πάντα, και όχι μόνο όταν ζεσταθεί από κάποια τιμή και πάνω (Νορμάλ θερμοστάτες Honda ανοίγουν στους 76 κελσίου)


    Ειδικά στο vtec η Honda ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ έχει βάλει θερμοστάτη που ανοίγει τη ροή του νερού, σε παραπάνω θερμοκρασία, ΕΠΙΤΗΔΕΣ, για να δουλεύει το μοτερ στην περιοχή των 100 κελσίου. Ο λόγος για αυτό είναι γιατί με θερμό θάλαμο κάυσης , μειώνονται οι εκπομπές CO, HC (αυξάνονται όμως οι NO2).

    Μόλις πάω σπίτι θα βάλω φωτό, πως γίνεται η αφαίρεση του θερμοστάτη, αλλά αν πιάνουν τα χέρια σου, θα το βρεις μέσα σε μια φούσκα, μέσα από την οποία περνάει και ο σωλήνας του νερού, ανάμεσα στα πόδια του V του κινητήρα.

    Α, και not to be confuzed με τον ηλεκτρικό θερμοστάτη, που είναι το εξάρτημα που δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ, οκ?
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 11.06.09 12:37

    Αυτο με το θερμοστατη ειναι σωστο οχι πως δε θα ανεβασει θερμοκρασια αλλα θα αργησει ,πραγματι για το καλοκαιρι ειναι περιτο.
    Ο Βασιλακος εχει βαλει διακοπτακι οχι δευτερο βεντιλατερ οπως μου ειχε πει,την ψαχνει ομως μηπως καταφερει να βαλει και απο την αλλη μερια ανεμιστηρα
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 11.06.09 12:47

    Ηλια γεια σου φιλε, εχωμε να τα πουμε απο την βολτα στην Επιδαυρο,καποια παιδια τα λεμε για κανα καφεδακι που και που,ισως και σημερα,για δες κι αν μπορεις ελα.
    Για τις πατεντες τωρα που αφορουν την ψυξη του vfr,γιατι περι πατεντων προκειται η γνωμες ειναι πολλες,εγω εφαρμοσα μια με την λιγοτερη δυνατη παρεμβαση,εβαλα εναν διακοπτη καλης ποιοτητας για να δινω σωμα,γιατι ρευμα εχει μονιμα το βεντιλατερ.
    Υπ οψιν οτι και η βαλβιδα του ψυγειου δινει εντολη στους 104 c και σταματα στους 98 αν θυμαμαι καλα.
    Εγω το ανοιγω κατ επιλογην το καλοκαιρι, αλλα βεβαια δουλευει και με την δικη του εντολη ακομα και αν εγω το ξεχασω
    Ενα μικρο βεντιλατερ που στριμωξα στο απεναντι ψυγειο ειναι μικρο λογω χωρου και μαλλον δεν αποδιδει τα αναμενομενα..
    Τωρα για την γνωμη του φιλου μας για τον θερμοστατη,μαλλον ειναι πιο δραστικη αλλα
    θελει πολυ δουλεια για να βγει,λυνεις σχεδον τα παντα γιατι ειναι κατω απο τα μπεκ και το ingection και το ρεζερβουαρ βεβαια...
    Επισης εχω καποια ενσταση μηπως και οι κυλινδροι εχουν φθορα με τις χαμηλες θερμοκρασιες 60c 70c γιατι θα αργει να ανεβασει χωρις το θερμοστατη...ισως ο φιλος μας ξερει να μας πει πιο πολλα επ αυτου.
    Παντως ειναι αληθεια αυτο που γραφει ο Γλυστρας οτι το μηχανακι δεν παθαινει τιποτα ακομα και με 110c 115c και ισως και παραπανω, απλα εγω τουλαχιστον δεν αντεχω στη σελα με αυτες τις θερμοκρασιες.
    Τα καθαρα καυσαερια ειναι ο λογος για λειτουργια σε τοσο υψηλες θερμ. και η αναθεματισμενες προδιαγραφες euro 5 κλπ.
    Αν μπορω να βοηθησω σε κατι πες μου να σου στειλω το τηλ μου με πμ.

    Υγ. Να δουμε και τι θα μας πει ο φιλος μας απο Μεσογεια, γιατι ισως να εχει ψαξει το θεμα περισοτερο. Wink
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 11.06.09 12:51

    Velociraptor έγραψε:Βγάλε τον Θερμοστάτη.

    Ο θερμοστάτης είναι μια βαλβίδα, που από μια θερμοκρασία και ΚΑΤΩ, φράσει την ροή του νερού. Αυτό είναι για λόγους προστασίας του μοτέρ τον χειμώνα, που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, και αν δεν υπήρχε ο θερμοστάτης, θα έκανε 20 λεπτά να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ ή θα είχε υπερβολική ψύξη σε μεγάλες ταχύτητες.

    Το καλοκαίρι, ο θερμοστάτης ουσιαστικά δεν χρειάζεται. Αφαιρώντας τον, βελτιώνεις την ψύξη, αφού το νερό ρέει πάντα, και όχι μόνο όταν ζεσταθεί από κάποια τιμή και πάνω (Νορμάλ θερμοστάτες Honda ανοίγουν στους 76 κελσίου)


    Ειδικά στο vtec η Honda ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ έχει βάλει θερμοστάτη που ανοίγει τη ροή του νερού, σε παραπάνω θερμοκρασία, ΕΠΙΤΗΔΕΣ, για να δουλεύει το μοτερ στην περιοχή των 100 κελσίου. Ο λόγος για αυτό είναι γιατί με θερμό θάλαμο κάυσης , μειώνονται οι εκπομπές CO, HC (αυξάνονται όμως οι NO2).

    Μόλις πάω σπίτι θα βάλω φωτό, πως γίνεται η αφαίρεση του θερμοστάτη, αλλά αν πιάνουν τα χέρια σου, θα το βρεις μέσα σε μια φούσκα, μέσα από την οποία περνάει και ο σωλήνας του νερού, ανάμεσα στα πόδια του V του κινητήρα.

    Α, και not to be confuzed με τον ηλεκτρικό θερμοστάτη, που είναι το εξάρτημα που δίνει ρεύμα στο βεντιλατέρ, οκ?

    Ενδιαφέρον, δεν είχα επεκτίνει την αναζήτησή μου προς τα εκεί.
    Αν βάλεις και φωτό ακόμα καλύτερα.

    Ομως, ακόμα και αν ο θερμοστάτης δεν ανοίγει στους 76 αλλα ασ πούμε στους 80, εχει διαφορά για το πρόβλημα που παρουσίασα παραπάνω; Εγω προσπαθώ να κρατήσω τη θερμοκρασία κάτω απο 100-105 με τον χειροκίνητο διακόπτη , ο θερμοστάτης που λές θα πρέπει να είναι ανοικτός σε αυτή την περιοχή έτσι και αλλιώς οπότε δεν θα έχει διαφορά.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 11.06.09 13:13

    τα κόκκινα στην θερμοκρασία του vtec είναι από 122 βαθμούς και πάνω και ανώτερο όριο τους 135 όποτε τι πειράζει να δουλεύει στους 105
    .
    Μην συγκρίνεις την θερμοκρασία με άλλες μηχανές ή αμάξι απλά το σημείο που υπάρχει ο αισθητήρας μας είναι πιο καυτό σε σχέση με τα αλλά τροχοφόρα.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 11.06.09 13:19

    Εντάξυ μη φωνάζεις, το κατάλαβα... το ψειρίζω πολύ ε; Cool
    Αντε καλεσέ μας τίποτα Σέρρες να μας κανεις κανα VFRBS (VFR Bike School) να ανέβει λίγο η θερμοκρασία δικαιολογημένα Very Happy Very Happy
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 11.06.09 13:20

    Με ανοιχτο τον θερμοστατη απο την αρχη αργει να ανεβει οι θερμ.
    Ο θερμοστατης, αν παλι θυμαμαι καλα, ανοιγει λιγο στους 80 και πληρως στους 84 βαθ.
    οποτε αν το υγρο κυκλοφορει απο 0 βαθ θα αργησει να ανεβει,αλλα καποια στιγμη θα ανεβει,ετσι τουλαχιστον νομιζω.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 11.06.09 13:54

    vasilakos έγραψε:Επισης εχω καποια ενσταση μηπως και οι κυλινδροι εχουν φθορα με τις χαμηλες θερμοκρασιες 60c 70c γιατι θα αργει να ανεβασει χωρις το θερμοστατη...
    Thumbsup

    σωστός το λάδι αποκτάει τις ιδιότητες του από κάποια θερμοκρασία και πάνω..

    όσο για τις Σέρρες τώρα το καλοκαίρι δεν πηγαίνω ανεβάζει πολύ θερμοκρασία το VTEC Very Happy Very Happy Very Happy

    σοβαρά τώρα πιστεύω ότι τον Οκτώβριο μας παίρνει να κανονίσουμε μια ομαδική εξόρμηση με βόλτα στην πίστα μια μέρα και μια μέρα να μας ξεναγήσουν στα μέρη τους οι βόρειοι

    αλλιώς όποτε θες μου λες και φύγαμε Thumbsup
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.06.09 13:55

    Δεν πήγα σπίτι, αλλά βρήκα μερικές φωτό στο ιντερνετ.

    Η φούσκα που περιέχει τον θερμοστάτη, βρήσκεται ανάμεσα στα πόδια του V του κινητήρα, προς την δεξιά μεριά. Για να φτάσουμε σε αυτήν, δυστυχώς πρέπει να βγουν fairings, ντεπόζιτο, φίλτρόκουτο, σύστημα τροφοδοσίας, και να αδειάσει το υγρό ψύξης.

    Αυτό για τα 800 , γιατί τα 750 και τα 400, έχουν την διάταξη στο πλάι και το μόνο που χρειάζεται να βγει είναι το καπάκι του fairing (άλλος ένας πόντος για τα 750, νια νια νιαααα νια νιαααααααα)

    Τότε ανάμεσα στα πόδια του V, βλέπουμε ένα πράγμα σαν αυτό:


    Αυτό λύνει με δυο βίδες, ανοίγει ένα καπάκι και έχει μέσα του αυτό:

    το οποίο είναι η βαλβίδα του θερμοστάτη και το οποίο αφαιρούμε. Πάνω στο θερμοστάτη, έχει χαραγμένη και την θερμοκρασία που πρέπει να ανοίγει.


    Ξαναδένουμε με την αντίστροφη σειρά.

    Όπως πολύ σωστά είπαν και οι προηγούμενοι, αυτό δεν πρόκειται να κάνει το μοτέρ από ζεστό δροσερό, θα το βοηθήσει όμως σημαντικά στην ψύξη του. Εκτιμώ ένα -5 μέχρι -10 σε σχέση με τις θερμοκρασίες που θα έπιανε ΜΕ τον θερμοστάτη, στις ίδιες συνθήκες. Και αυτό διότι και πιο αργά θα ζεσταθεί αρχικά, και πιο ομαλή ροή νερού θα έχει (ο θερμοστάτης και τέρμα ανοικτός, πάλι εμποδίζει λίγο) και συνεπώς και πιο καλά θα αντιδράει στις ''ευκαιρίες'' ψύξης π.χ. μόλις ξεμπλέκουμε από την κίνηση και επιταχύνουμε.

    Την διαδικασία την έχω κάνει σε VFR800 (όχι Vtec) και πράγματι είδε μια αισθητή διαφορά ο ιδιοκτήτης του, αλλά και σε VFR400Κ-nc21 δικό μου.

    Φυσικά όταν έρχεται χειμώνας , τον ξαναβάζουμε ή έστω προσέχουμε και έχουμε το νου μας να ζεσταίνουμε κάπως πιο συστηματικά το μοτέρ. Ο θερμοστάτης είναι ένα σύστημα ασφαλείας του μοτέρ από τον άτσαλο ιδιοκτήτη, και όπως με όλα τα συστήματα ασφαλείας, όταν τα καταργούμε, παίρνουμε εμείς την δουλειά τους.

    Πρόβλημα χωρις θερμοστάτη, θα υπάρξει αν το καταχείμωνο με χιονόνερο και παρόμοιες καταστάσεις, ξεκινήσουμε με κρύο μοτέρ ΧΩΡΙΣ θερμοστάτη, να κάνουμε το γύρο της Ελλάδας... Σε αυτήν την περίπτωση οι κύλινδροι θα ψύχονται υπερβολικά, τα πιστόνια από μέσα όχι αντίστοιχα, οπότε θα έχουμε στενούς κυλίνδρους (λόγω συστολής) και φαρδειά πιστόνια (λόγω διαστολής)... Μαντέψτε την συνέχεια
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 11.06.09 14:14

    glystras έγραψε:εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις τίποτα άλλωστε Honda είναι δεν καταλαβαίνει από τέτοια, ούτε και αν την σβήσεις και να είναι ψηλά η θερμοκρασία της.
    Αν σωνει και καλά θες να κάνεις κάτι, άλλαζε για τους ζεστούς μήνες το παραφλού με νερό που έχει καλύτερες επαγωγικές ιδιότητες.
    ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 11.06.09 14:23

    dirty έγραψε:ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.

    dirty> +1


    Velociraptor > πολυ σωστος
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 11.06.09 14:38

    dirty έγραψε:ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.

    δεν το έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω 2 μήνες με νερό αποσταγμένο δεν θα πάθει τίποτα.
    Το πρότεινα γιατί φίλος με αγωνιστικό το έχει μόνιμα με νερό λόγο κανονισμών και 3 χρόνια τώρα όλα καλά.
    Αλλά better safe than sorry οπότε αποσύρω το νερό Baby
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 587
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 11.06.09 18:04

    Πολύ ωραίο θέμα μιας και εμένα με απασχολεί "πάλι" αυτή την περίοδο. Καταρχήν να αναφέρω ότι προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου το ότι μέσα στην πόλη είναι στους 104-105C, όπως αυτές τις μέρες με 40 C και ας δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ.
    Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.

    Προσθέτω ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα ταξιδέυω με 110-118 (ιδίως αν μπαίνει vtec) και το χειμώνα με 79-80... πρακτικά με τις ελάχιστες γνώσεις πάνω σε μέταλλα που έχω δεν είναι και πολύ φυσιολογικό το εύρος ομαλής λειτουργίας να είναι από 79 έως 119 C. Επίσης στο βιβλίο λέει ότι αν ξεπεράσει τους 120C σταματάς και περιμένεις να κρυώσει (τουλάχιστον το VFR 2005 σε κόκκινο :p), επίσης τα μέταλλα εσωτερικά του κινητήρα έχουν προσμίξεις κεραμικών, οπότε μπορούμε απλώς να γυρίσουμε την ένδειξη στη θερμοκρασία περιβάλλοντος και σταματήσουμε να το σκαλίζουμε.

    Η πιο normal λύση & οικονομική που σκέφτηκα είναι ένας διακόπτης 3 θέσεων με:
    1 θέση = ως έχει
    2 θέση = άνοιγμα του βεντιλατέρ χειροκίνητα, με αντιστροφή της πολικότητας (το οποίο δεν θα αποδίδει τόσο καλά λόγω πτερυγίων - αλλά στην εθνική θα βοηθάει απίστευτα)
    3 θέση = κλείσιμο τελείως του βεντιλατέρ, ώστε στην εθική καλοκαίρι που το μηχανάκι σηκώνει ούτως ή άλλως θερμοκρασία να μην δουλεύει κ το βεντιλατερ ανάποδα και να νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, οπότε θα δουελύει σχετικά ψηλά αλλά όχι και στους 117C!!

    *Σημαντικό βέβαια είναι όταν κάποιος σταματάει να το αφήνει στην θέση 1 γιατί αλλιώς...... θα καρβουνιάσει

    Δοκιμές έχω κάνει πάρα πολλες, βγάζοντας και αποσυνδέοντας το βεντιλατέρ, αφήνοντας το όλη την ώρα αναμένο, ανάποδα, τούμπα, .... σούπα, μπούμπα... κτλ. κτλ.

    Την άλλη εβδομάδα που θα πάω Τρίπολη και έχω γκαράζ θα το φτιάξω κ θα ανεβάσω photos και θα σας πω εντυπώσεις.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 11.06.09 19:06

    teacher το ήξερα ότι σε ΑΥΤΟ το ποστ θα απαντούσες! Laughing
    avatar
    skianik
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 29
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : vfr 800 mod."02
    Κράνος : Arai RX7 CORSAIR

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από skianik Την / Το 23.06.09 23:33

    http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
    δοκιμασμενα κραταει στο ταξειδι τις θερμοκρασιες πιο κατω 5-6 βαθμους αλλα και μεσα στην πολη σε διαδρομη που εκανα καθε μερα για την δουλεια αργουσε να ανεβασει θερμοκρασιες.
    πιστευω πως ειναι πιο ευκολη λυση απο το να μπλεκεις με θερμοστατες και πατεντες. τουλαχιστον για αρχη...και αφου πρωτα βεβαιωθεις οτι το συστημα ψυξης σου λειτουργει κανονικα.
    φιλικα Νικολας.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 23.06.09 23:50

    skianik έγραψε:http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
    δοκιμασμενα κραταει στο ταξειδι τις θερμοκρασιες πιο κατω 5-6 βαθμους αλλα και μεσα στην πολη σε διαδρομη που εκανα καθε μερα για την δουλεια αργουσε να ανεβασει θερμοκρασιες.
    πιστευω πως ειναι πιο ευκολη λυση απο το να μπλεκεις με θερμοστατες και πατεντες. τουλαχιστον για αρχη...και αφου πρωτα βεβαιωθεις οτι το συστημα ψυξης σου λειτουργει κανονικα.
    φιλικα Νικολας.

    Το χτύπησα ήδη! περιμένω παραλαβή
    Πόσο ρίχνεις μέσα? Βγάζεις απο το ήδη υπάρχον υγρό;
    avatar
    skianik
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 29
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : vfr 800 mod."02
    Κράνος : Arai RX7 CORSAIR

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από skianik Την / Το 24.06.09 11:01

    Το χτύπησα ήδη! περιμένω παραλαβή
    Πόσο ρίχνεις μέσα? Βγάζεις απο το ήδη υπάρχον υγρό;
    αν και μπορεις να το προσθεσεις στο κυκλωμα ετσι οπως εισαι τωρα , εγω αδειαζα το κυκλωμα εβαζα απιονισμενο νερο και το μισο μπουκαλακι (6oz)περιπου 180ml Thumbsup
    μην ξεχασεις το χειμωνα να ξαναβαλεις παραφλου!!
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 24.06.09 15:16

    γιατί πρέπει να πειράξω το μείγμα για το χειμώνα;
    Με δεδομένο οτι μονο απο μια θερμοκρασία και πάνω η βαλβίδα αφήνει και κυκλοφορεί το υγρό (αρα και η επιπλέον απαγωγή θερμότητας) την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργία κινητήρα την έχουμε έτσι και αλλιώς
    avatar
    skianik
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/06/2009
    Mηνύματα : 29
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : vfr 800 mod."02
    Κράνος : Arai RX7 CORSAIR

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από skianik Την / Το 24.06.09 21:21

    απλα σου ειπα να προσθεσεις παραφλου τον χειμωνα , εαν βαλεις τωρα μονο νερο και το water wetter, δεν νομιζω οτι εχει και αντιψυκτικες ιδιοτητες αυτο το υγρο , και σου λεω να βαλεις τωρα μονο νερο και το υγρο για καλυτερα αποτελεσματα.
    Wink
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 24.06.09 22:28

    Παιδιά εγώ ήξερα πάντα ότι το παραφλού δεν είναι μόνο για το κρύο. Είναι το ίδιο σημαντικό και για την ζέστη, επειδή ανεβάζει την θερμοκρασία τήξης στους 120 βαθμούς Κελσίου.

    Ψάξτε το λίγο πριν έχετε καμιά δυσάρεστη έκπληξη.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Επιπλέον ψύξη

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 24.06.09 22:32

    βασικά επειδή άλλαξα παραφλού πριν 2 μέρες (!!) μάλλον απλά θα προσθέσω το περιεχόμενο όπως είναι το μείγμα τώρα και ότι κάνει. Κακό δε θα κάνει....

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 22.09.17 14:41