VFRh - VFR Club Hellas


    Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Μοιραστείτε
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.08.13 1:32

    Υπάρχουν δύο τρόποι. Και οι δύο από την HONDA.Think 

    Ο πρώτος από το Owners manual, ο δεύτερος από το Service manual.

    Την ιδέα την έδωσε ο VFGeorge και στην συνέχεια την εφάρμοσα και εγώ.

    Ρώτησα και τους Αμερικάνους αλλά μόνο ένας spammer απάντησε!
    http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75510-changing-front-wheel/


    Νομίζω, όπως και ο Γιώργος, ότι με τον πρώτο τρόπο ότι το φρενάρισμα γίνεται ΠΟΛΥ καλύτερο. Αλλά αν κανείς άλλος το δοκιμάσει ας μας πει.

    Σημειωτέων ότι όλοι οι μάστορες χρησιμοποιούν τον δεύτερο.





    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 06.08.13 8:18

    Ρε, έχεις ξεφήγει τελείως, σταμάτα να διαβάζεις ψ/χ/λ και πάρε την χύτρα να ασχοληθείς
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.08.13 10:57

    Επειδή χάθηκα λίγο στην μετάφραση, ποιά είναι ακριβώς η διαφορά;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.08.13 14:58

    tomakos έγραψε:Ρε, έχεις ξεφήγει τελείως, σταμάτα να διαβάζεις ψ/χ/λ και πάρε την χύτρα να ασχοληθείς

    Razz
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.08.13 15:09

    Caracal έγραψε:Επειδή χάθηκα λίγο στην μετάφραση, ποιά είναι ακριβώς η διαφορά;

    Ο άξονας είναι από την αριστερή μεριά πλευστός ενώ από την δεξιά σταθερός.

    Με την πρώτη μέθοδο οι μπουκάλες έχουν συγκεκριμένη απόσταση μεταξύ τους, διότι πρώτα σταθεροποιήται ο άξονας από αριστερά.

    Με την δεύτερη, ο άξονας σταθεροποιήται πρώτα από δεξιά και η αριστερή μπουκάλα όπου ισορροπήσει. Δηλαδή οι μπουκάλες δεν είναι απολύτως παράλληλες.

    Είναι βέβαια αξιοπερίεργο το πως 2 χιλιοστά επηρεάζουν το φρενάρισμα ή τουλάχιστον την αίσθηση στην μανέτα.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.08.13 15:52

    Ααααα μάλιστα, δλδ μιλάμε για αυτό >>>

    Caracal έγραψε:Στο σημείο αυτό, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ HONDA προσέχουμε μια λεπτομέροια του δεσίματος του τροχού, που παρατηρώ ακόμα και επαγγελματίες να δένουν λάθος.

    Βάζουμε τον τροχό και σπρώχνουμε τον άξονα μέχρι η διαγραμιση στον άξονα να φτάσει ακριβώς στην άκρη της μπότας στο πηρούνι. Τότε σφίγγουμε τις βίδες της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ μπότας ΚΑΙ ΜΟΝΟ.


    Μετά πάμε από την αλλη μεριά και σφίγγουμε την πλαινή βίδα-παξιμάδι, να φέρει κοντά το δεξιά με το αριστερά.


    Και ΜΕΤΑ από αυτό σφίγγουμε τις δύο βίδες της δεξιάς μπότας. Βάζουμε τις δαγκάνες, κατεβάζουμε από το γρύλο και βάζουμε και το φτερό. Μεγειά!


    που είχα γράψει εδώ >>> http://www.vfrh.net/t2050-topic#35555

    Πάντως αν η μία μέθοδος βγάζει διαφορά σε σχέση με την άλλη, πάει να πει, ότι το πηρούνι μας έχει πάρει ''τάση'' να απομακρύνεται, και δεν είναι λύση να το δένουμε όπως θέλει αυτό, αλλά έχει η ώρα για καλιμπρούλα...

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 06.08.13 19:03

    Ναι, νομίζω ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Οι μάστορες δεν σέβονται την διαγράμμιση, αλλά ούτε και το service manual
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2310
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.08.13 12:07

    anastasis έγραψε:Είναι βέβαια αξιοπερίεργο το πως 2 χιλιοστά επηρεάζουν το φρενάρισμα ή τουλάχιστον την αίσθηση στην μανέτα.

    Για την αίσθηση στην μανέτα δεν ξέρω, αλλά την λειτουργία του πιρουνιού είναι λογικό να την επηρεάζει ένα λανθασμένα δεμένο πιρούνι.

    Αν οι μπότες δεν έχουν δεθεί παράλληλα και αποκλίνουν όπως κοιτάμε προς το έδαφος, όσο φρενάρουμε, τόσο συμπιέζεται η ανάρτηση, οπότε τα καλάμια του πιρουνιού, προσπαθούν να χωθούν μέσα σε μπότες οι οποίες ''φεύγουν'' από την ευθεία που πάνε να χωθούν.

    Όσο συμπιέζονται δλδ, τόσο τα καλάμια σημαδεύουν όλο και πιο πολύ πιο ''μέσα'' από εκεί που τα περιμένουν οι μπότες.

    Σε αυτήν την περίπτωση, τα καλάμια προφανώς τρώνε ζόρι και λυγίζουν, οπότε αυτό προσθέτει μια εξτρά αντίσταση και ανωμαλία στην κίνησή τους, κι από εκεί φαντάζομαι προκύπτει η διαφορά στην αίσθηση στο φρενάρισμα.

    Προφανώς λύγισε-ξελύγισε σε κάθε πάνω-κάτω της ανάρτησης, φθείρονται γλίστρες μέσα στο πιρούνι, χαλάνε οι τσιμούχες, αδυνατίζει και το καλάμι σαν μέταλλο, ενδεχομένως μαθαίνει το μέταλλο την ''στραβή'' θέση και γενικά μια ανώμαλη κατάσταση.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.08.13 9:39

    Θενκς Ανασταση που το επιβεβαιωσες, ειχα πρωτογραψει σχετικα εδω:
    http://www.vfrh.net/t2422p36-topic#99626
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 413
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 10.08.13 22:34

    To manual του Haynes τι λεει για το συγκεκριμενο θεμα....??? naaa
    avatar
    teacher
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/01/2009
    Mηνύματα : 587
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
    Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

    Never ride faster than your angel can fly...

    Απ: Τοποθετώντας τον μπροστινό τροχό.......

    Δημοσίευση από teacher Την / Το 29.08.13 14:27

    Μαζί με διάφορα άλλα που έκανα στη δική (καθαρισμό μπεκ, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, αλλαγή τσιμούχας στις μπουκάλες) με την πολύτιμη βοήθεια του Αναστάση!!! cheers  και αφού συζητούσαμε και το εν λόγω θέμα γι' αυτή τη λεπτομέρεια που παρατήρησε αρχικά ο VFGeorge, όντως και εγώ πιστεύω ότι τα φρένα πάλι ξαναβρήκαν την παλιά ωραία άισθηση!!!

    (@Μιχάλη αν και είχα διαβάσει το άρθρο σου δεν το είχα δεί!!!)

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 26.09.17 21:01