VFRh - VFR Club Hellas


    Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Μοιραστείτε
    avatar
    sv2dxa
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2013
    Mηνύματα : 38
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : Cheetah
    Κράνος : HELMETS

    ΘΩΜΑΣ

    Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από sv2dxa Την / Το 28.08.13 15:11

    Ο κατασκευαστής προτείνει για το VFR 750 90-93 3.1 lit. με αλλαγή φίλτρου...
    Πώς όμως κάνουμε τη σωστή μέτρηση?
    1. Πάνω στον ορθοστάτη ή στις ρόδες
    2. Με βιδωμένο ή ξεβίδωτο δείκτη
    Στο internet παρακολούθησα πως ο καθένας έχει τη λογική του.
    Τι λέει όμως ο κατασκευαστής ή κάποιος γνώστης στο forum?

    Επίσης αν και κατά πόσο δικαιολογεί κάψιμο λαδιού και πόσο είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια...
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 28.08.13 17:47

    Αντιγράφω από το manual της Haynes (δεν έχω εδώ το αντίστοιχο της HONDA):

    1.Start the engine and allow it to reach normal operating temperature.
    2. Stop the engine and allow the machine to sit undisturbed for 2 to 3o minutes. Place the motorcycle on its centerstand.
    3. Inscrew the filler cap and dipstick from the right crankcase cover and wipe it clean. Insert the dipstick until its threads are resting on the crankcase cover, then remove it and check the oil level. Note: Do not screw the dipstick into position.

    Άρα το βάζουμε στο κεντρικό σταντ και δεν βιδώνουμε τον δείκτη, απλώς τον αφήνουμε πάνω στο πλαϊνό καπάκι.

    Δεν έχω βρει κάποια αναφορά στο manual για τα επιτρεπόμενα όρια καύσης λαδιού.
    Στο τεστ του ΜΟΤΟ το 1990 http://www.vfrh.net/t4405-topic δίνει 265cc ανά 1000km σε μέτρηση του Ιταλικού περιοδικού Motosprint. Προσωπικά, έχω πολύ μικρότερη κατανάλωση εκτός αν το σκίσω στην εθνική.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    sv2dxa
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2013
    Mηνύματα : 38
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : Cheetah
    Κράνος : HELMETS

    ΘΩΜΑΣ

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από sv2dxa Την / Το 29.08.13 9:52

    Η αλήθεια είναι ότι μόνο μ αυτόν τον τρόπο, που ελέγχω κι εγώ, μπορεί να δικαιολογήσει 3,1 lit
    στην αλλαγή. Με τους τα υπόλοιπους αλλάζουν τα δεδομένα αρκετα. πχ αν το μετρήσεις στις ρόδες
    κι όχι στο κεντρικό σταντ σου βγαίνει λιγότερο , κι αν το μετρήσεις βιδωμένο ( πράγμα που έχω δει να το
    κάνουν στο youtube ) σου βγαίνει παραπάνω.
    Οτι αφορά στην απώλεια λαδιού , τολμώ να πω οτι και σε μένα τα στατιστικά είναι χαμηλά.

    Να κλείσω κάνοντας ακόμα μια παρατήρηση που αφορά στο στροφόμετρο και τα χιλιόμετρα.
    Παρατηρώ οτι τα χιλ είναι στροφές / 100 χ 2 + 10 με έκτη ταχύτητα.
    Δηλαδή αν έχεις 5000 στροφες είναι 5000 / 100 = 50 χ 2 = 100 + 10 = 110 άρα έχεις 110 χιλιόμετρα.
    Εκείνο που δεν έχω βρει ακόμη είναι τι χιλιόμετρα αποδίδει στις 11.500 στροφές σε κάθε ταχύτητα ( δηλαδή
    λίγο πριν τα κόκκινα ). Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο μπορείς να τρεκάρεις εύκολα την κατάσταση των δίσκων
    του συμπλέκτη.
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 29.08.13 10:35

    sv2dxa έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι μόνο μ αυτόν τον τρόπο, που ελέγχω κι εγώ, μπορεί να δικαιολογήσει 3,1 lit
    στην αλλαγή. Με τους τα  υπόλοιπους  αλλάζουν τα δεδομένα αρκετα. πχ αν το μετρήσεις στις ρόδες
    κι όχι στο κεντρικό σταντ σου βγαίνει λιγότερο , κι αν το μετρήσεις βιδωμένο ( πράγμα που έχω δει να το
    κάνουν στο youtube ) σου βγαίνει παραπάνω.
    Οτι αφορά στην απώλεια λαδιού , τολμώ να πω οτι και σε μένα τα στατιστικά είναι χαμηλά.

    Να κλείσω κάνοντας ακόμα μια παρατήρηση  που αφορά στο στροφόμετρο και τα χιλιόμετρα.
    Παρατηρώ οτι τα χιλ είναι στροφές / 100 χ 2 + 10 με έκτη ταχύτητα.
    Δηλαδή αν έχεις 5000 στροφες είναι 5000 / 100 = 50  χ 2 = 100 + 10 = 110 άρα έχεις 110 χιλιόμετρα.
    Εκείνο που δεν έχω βρει ακόμη είναι τι χιλιόμετρα αποδίδει στις 11.500 στροφές σε κάθε ταχύτητα ( δηλαδή
    λίγο πριν τα κόκκινα ). Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο μπορείς να τρεκάρεις εύκολα την κατάσταση των δίσκων
    του συμπλέκτη.
    Γιατί πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη μέσω Ιταλίας (Να μία ιδέα για τους χιλιομετροφάγους του φόρουμ Razz );;;
    Από το να κάνεις σύνθετους υπολογισμούς το πόσα χιλιόμετρα βγάζει κάθε ταχύτητα + 10 (το +10 θα είναι  ΜΟΝΟ σε αυτές τις στροφές), πήγαινε με π.χ. 5.000 στρ/λεπτό και δες πόσα χιλιόμετρα θα έχεις στο κοντέρ. Μετά κάνε την διαίρεση και τελείωσες!!! 110/5= 22χιλ/1.000 στρ.    22Χ11,5=253 με την έκτη. Αντίστοιχα και με τις άλλες σχέσεις.
    Αν θες να τσεκάρεις τους δίσκους, προσπάθησε να κάνεις burn out. Αν αφήσεις τελείως την μανέτα και δεν κάνει burn out το λάστιχο, θα κάνουν οι δίσκοι...

    Drinking Drinking Drinking
    avatar
    sv2dxa
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2013
    Mηνύματα : 38
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : Cheetah
    Κράνος : HELMETS

    ΘΩΜΑΣ

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από sv2dxa Την / Το 29.08.13 10:49

    Έξυπνο...Thumbsup 
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.08.13 11:09

    sv2dxa έγραψε:
    Δηλαδή αν έχεις 5000 στροφες είναι 5000 / 100 = 50 ,

     χ 2 = 100 ,

    + 10 = 110 ,

    άρα έχεις 110 χιλιόμετρα.

    Στο έγραψα ξεχωριστά, γιατί έτσι όπως το έγραφες εσύ το σύμβολο ''='' θα πάει να αυτοκτονήσει, μαζί με όποιον ξέρει στοιχειώδεις αριθμητικές παραστάσεις.

    Επίσης αντί να κάνεις /100 και μετά *2, γιατί δεν κάνεις /50 και να τελειώνεις με μια πράξη;

    Επίσης που κολλάει το +10; μηδέν στροφές, μηδέν χιλιόμετρα, με τον τύπο σου, με μηδέν στροφές πας με 10χμ/ω..., ενώ πάλι σύμφωνα με τον τύπο σου, στις 2000 στροφές, που θα έπρεπε βάση κοινής λογικής να έχεις διπλάσια ταχύτητα από τις 1000 στροφές, βγάζει 50 και 30...άτοπο. Δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα ο τύπος σου.

    Αν θες ακρίβεια ταχύτητας, πάρε ένα ποδηλατικό κοντέρ προσοχή όμως ενσύρματο και να μετράει και ταχύτητες πάνω από 99, βάλε μαγνητάκι και αισθητήρα στον μπροστά τροχό, ρυθμισέ το στα χιλιοστά του τροχού ακριβώς, και θα έχεις την σωστή ταχύτητα κίνησης.
    avatar
    sv2dxa
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2013
    Mηνύματα : 38
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : Cheetah
    Κράνος : HELMETS

    ΘΩΜΑΣ

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από sv2dxa Την / Το 29.08.13 16:33

    Αν αφήσεις τελείως την μανέτα και δεν κάνει burn out το λάστιχο, θα κάνουν οι δίσκοι... Thumbsup 

    θα πάει να αυτοκτονήσει, μαζί με όποιον ξέρει στοιχειώδεις αριθμητικές παραστάσεις. yes 


    T.Y. all ...
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 02.09.13 12:57

    ΠΑΝΕΑΣ έγραψε:


    Αν θες να τσεκάρεις τους δίσκους, προσπάθησε να κάνεις burn out. Αν αφήσεις τελείως την μανέτα και δεν κάνει burn out το λάστιχο, θα κάνουν οι δίσκοι...

    Ερώτηση:Για να τσεκάρουμε τους δίσκους,πρέπει να καταφεύγουμε σε... ακραίες μεθόδους;Αν γνωρίζουμε τις στρ./χλμ/Ω για κάθε σχέση στο κιβώτιο,θα έχουμε απόκλιση με φαγωμένους δίσκους,ή δεν συνδέεται το ένα με τ'άλλο;
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: Πως πραγματικά μετράμε τα λάδια στο VFR μας ... ?

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 02.09.13 22:54

    Γιώργο, αν έχουν λίγο "ψωμί" ακόμα και ανοίγεις το γκάζι σιγά σιγά, δεν θα δεις διαφορά. Εκεί που θα το καταλάβεις είναι όταν θα ανοίξεις απότομα το γκάζι και θα ακούς να αρχίζει να στροφάρει τρελά χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα. Αυτό θα γίνει πιο έντονο όταν θα έχεις βάρος και θα είσαι και σε ανηφόρα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.11.17 16:58