VFRh - VFR Club Hellas


    ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Μοιραστείτε
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.10.13 3:53

    καλησπερα

    θα προσπαθησω οσο πιο αναλυτικα μπορω και με περισοτερες φωτο (θα δω πως) να σας μεταφερω βημα βημα τις εργασιες που προκειται να κανω στο vfr800fiw με σκοπο την αποκατασταση διαροης ψυκτικου, και επι ευκαιριας δοθησης να της κανω εναν καλο σεβις

    Απο την αρχη του καλοκαιριου και μετα την αλλαγη υγρου ψυξης διαπιστωσα εντονη μυρωδια παραφλου και μερικες σταγονες κατω απο τα πλαστικα.
    Μετα απο ελεγχο διαπιστωθηκε οτι η διαρροη προερχοταν απο κολαρο του θερμοστατη προς τους πισω κυλιδρους.
    Αφαιρωντας το φιλτροκουτι, και με την βοηθεια ενος μακρυ κατσαβιδιου αναμεσα απο τα σωματα ψεκασμου εσφιξα τα κολαρα του θερμοστατη , και η διαρροη σταματησε ωστοσο η μυρωδια παρεμεινε.
    Ετσι εβγαλα ολο το καλοκαιρι χωρισ προβλημα, και σημερα βρηκα μια λιμνη ψυκτικου κατω απο τον κινητηρα . Εβγαλα πλαστικα και ο ενοχος απεκαλυφθη.
    Τα δυο σωληνακια του θερμοστατη προς κυλινδρους μουσκεμα.
    Ετσι το στριπ τηζ αρχιζει με στοχο να βγουν τα σωματα ψεκασμου για προσβαση στον θερμοστατη.
    Με λιγη προσπαθεια και με την βοηθεια σας θα ανεβασω φωτογραφιες απο τα σταδια εργασιων μου.

    Παρακαλω αναμεινατε



    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.10.13 4:05

    http://img607.imageshack.us/img607/3481/8oq7.jpg

    η μοτο παρκαρισμενη ετοιμη για εργασιες
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.10.13 4:15

    επισης καθολη την διαρκεια των εργασιων την καθημερινη μετακινηση θα αναλαβει η εικονιζομενη κυρια .Αν το vfr σας φαινετε ακαταληλο για χρηση πολις μετα απο αυτο θα σας φανει σκουτερ

    http://img407.imageshack.us/img407/6137/iihe.jpg

    http://img543.imageshack.us/img543/2254/wfaa.jpg
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 28.10.13 11:44

    Αναμένουμε εναγωνίως!


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.10.13 22:25

    28 Οκτωβριου σημερα και αφου καμαρωσαμε το υιο μας στην παρελαση ωσ φερελπι νεο ε ειπα τωρα ας κανουμε και καμια δουλεια μια και ο καιρος ειναι μετο μερος μας.
    Η μοτο πισω στην σκιερη περκολα που  χρησιμοποιω ως γκαραζακι μιας και δεν διαθετω κλειστο χωρο (με αναλογη μουρμουρα απο την συμβια ενοειται)

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/593/ownk.jpg/

    Ξεκινησα αδειαζοντας το ψυκτικο υγρο ξεβιδωνοντας πρωτα την βιδα της αντλιας σχετ φωτο

    http://img23.imageshack.us/img23/9154/ru15.jpg

    και μετα την ταπα του ψυγειου σιγα σιγα για να μην βγουν αποτομα τ υγρα και γινουμε λιμπα.

    http://img11.imageshack.us/img11/4333/o4p0.jpg

    αδειαζουμε και αφαιρουμε το δοχειο διαστολης.
    Σειρα παιρνει τωρα η αποστραγγιση των μπλοκ των κυλιδρων για την οποια πρεπει να λυσουμε την 10αρα βιδα που βρισκεται στο εμπροσθιο μπλοκ κυλιδρων  βλ.φωτο

    http://img13.imageshack.us/img13/5627/5yp1.jpg

    Και τωρα σειρα εχουν τα δυσκολα .
    για να προχωρησουμε πρεπει να βγουν φιλτροκουτι και σωματα ψεκασμου για προσβαση σε θερμοστατη.
    Εδω κανω διαλειμμα για καφε  και συνεχιζω σε λιγο.
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 28.10.13 22:56

    Άσχετο, αλλά αυτό το ΚΑΤΑΝΑ,κυκλοφορούσε μια εποχή στο Παγκράτι,στην Ευτυχίδου ή κάνω λάθος???Think Think Think Think 
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1861
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 29.10.13 0:00

    DENTOCOP έγραψε:Άσχετο, αλλά αυτό το ΚΑΤΑΝΑ,κυκλοφορούσε μια εποχή στο Παγκράτι,στην Ευτυχίδου ή κάνω λάθος???Think Think Think Think 
    γι'αυτό αναρωτιέσαι? ή γιατί οι φωτό είναι από το 2006!Blink Razz Laughing 
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 29.10.13 0:09

    Απο οτι γνωριζω αυτο το Κατανα κυκλοφορουσε γερακα μερια .προ 7ετιας περιηλθε σε χερια γνωστου μου δεν κυκλοφορουσε και παρεμενε λυμενο σε κουτες μεχρι και περσι.
    ο κατοχος του τελικα το παρατησε και στο πλαισια να ξεσαβουρωση την αποθηκη του και να μην πληρωνει τελη μου το χαρησε. (σε κουτες) με αδεια κανονικα.
    Απο τον Δεκεμριο του 2012 που ολοκληρωσα την συναρμολογηση κυκλοφορει νοτια προαστια. με την αφεντια μου.
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 29.10.13 0:15

    Ξεχασα να σας πω οτι παει καιρος που εχω αρρυθμιστη την ημερομηνια στην ψηφιακη .
    οι φωτο του κατανα που βλεπετε ειναι ανοιξη του 2013
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1861
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 29.10.13 0:16

    VEEFARIOS έγραψε:Ξεχασα να σας πω οτι παει καιρος που εχω αρρυθμιστη την ημερομηνια στην ψηφιακη .
    οι φωτο του κατανα που βλεπετε ειναι ανοιξη του 2013
    Laughing Laughing Laughing 
    το φαντάστηκα!

    cheers 
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 29.10.13 1:13

    Συνεχιζω λοιπον και αφου αφαιρεσα το φιλτροκουτι εφτασα στην μπεκιερα.Για την αφαιρεση της πρεπει να χρησιμοποιησω οτι πιο μακρυ κατσαβιδι εχω με σκοπο να ξεσφιξω τα 4 κολαρα που την κρατουν στις εισαγωγες, μια διαδικασια που γινετε σχεδον στα τυφλα.

    http://img199.imageshack.us/img199/9662/x0ww.jpg

    η προσβαση στα κολαρα γινετε απο το σημειο του δοχειου διαστολης μια και τα 4 κολαρα ειναι προσανατολισμενα προς αυτη την κατευθυνση
    Ενοειται πως ετσι πρεπει να ξανατοποθετηθουν αλλιως δεν σφιγγουν.
    Αν και τα κολαρα χαλαρωσαν ωστοσο η μπεκιερα παραμενει σφιχτα πανω στις εισαγωγες.
    Αναμενομενο.
    Ψεκαζω λιγο wd-40 στα σημεια ενωσης και περιμενω λιγα λεπτα να δρασει.

    χρησιμοποιω για μοχλο ενα λοστο (καλυτερα θα ηταν ξυλο) αλλα δεν ειχα καταλληλο οπως στην φωτο,

    http://img822.imageshack.us/img822/1025/wnou.jpg

    εφαρμοζω παλμους πιεσης ποτε απο την μια και ποτε απο την αλλη πλευρα σε σημεια με νευρωση
    χωρις να κτυπω και χωρις υπερβολη μιασ και το υλικο τη μπεκιερας ειναι ευθραστο.
    Τελικα σιγα σιγα βγαινει .
    Ομολογω οτι στο σημειο αυτο ιδρωσα.

    http://img818.imageshack.us/img818/9230/fn2v.jpg

    Μετην μπεκιερα μισοβγαλμενη αφαιρω τις ντιζες του γκαζιου, του τσωκ και την φισα της

    http://img819.imageshack.us/img819/1513/fi5v.jpg

    Κανω εναν ελεγχο μην εχω ξεχαση κατι και μετακινω την μπεκιερα στο πλαι για να λυσω τις σωληνες καυσιμου και να αδειασει τοσο αυτη οσο και το ρεζερβουαρ .
    Το σταδιο αυτο το φηνω τελευταιο για να μην σταζουν καυσιμα στον χωρο που εργαζομαι

    http://img35.imageshack.us/img35/741/xl4b.jpg

    τελος η μπεκιερα στο χερι

    http://img36.imageshack.us/img36/5369/b29p.jpg

    ετσι τελειωνει η προεργασια ακολουθουν τα ευρηματα σε επομενο

    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 29.10.13 9:01

    Ωρέ χαλάν τα γραναζωτά Whistle 
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 29.10.13 18:58

    Ενταξει ,κολανε καμια γριπουλα που και που.
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 29.10.13 21:51

    Μετην μπεκιερα βγαλμενη η εικονα που αντικρυσα δεν ηταν και η καλυτερη.
    βρωμα παντου ανακατεμενη με υγρα ψυξης, αλατα,διαβρωση.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/713/57e5.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/42/5qlc.jpg/

    αφαιρεσα το θερμοστατη απο τις σωληνωσεις για καθαρισμο και εξεταση καθως και τις 2 παροχες ψυκτικου στα μπλοκ.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/41/mi5p.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/843/mns0.jpg/

    μετα απο καθαρισμο και εξεταση αποφανθει οτι υπαρχουν διαβρωσεις δυστυχως σε βαθος τοσο στις παροχες οσο και στο σωμα του θερμοστατη

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/607/t0cq.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/7/ipmy.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/834/nfd2.jpg/

    ριχνω και ενα καθαρισμα στο χωρο να δουλευουμε αξιοπρεπως

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/89/c208.jpg/

    εχω αρχισει να ψιλιαζομαι οτι θα ξηλωθω.
    ξεκινω ερευνα αγορας και επιστρεφω αργοτερα

    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 01.11.13 0:08

    καλησπερα

    Για να συνεχισουμε την επισκευη μας θα χρειαστουμεTα κατωθι υλικα
    2 JOINT WATER P/N 19523-MT3-000
    1 CASE TERMOSTAT P/N 19310-MGB-000

    Για τα πρωτα το κοστος ανερχεται σε 46ευρω μαζι με τα λαστιχακια τους.
    Δεν ευρεθησαν σε Ελλαδα και ετσι ερχονται απο Ολλανδια με συνολικο κοστος 82ευρω.
    Για το δευτερο βρεθηκε σε Αγγλια μεταχειρισμενο σε αψογη κατασταση εναντι 60 ευρω συνολικα.
    υπηρχαν και φτηνοτερα αλλα αμφιβολου καταστασης.
    Για καινουργιο δεν βρηκα στην παρουσα στιγμη.Ετσι περιμενοντας τα ανταλακτικα,αφαιρεσα και τα ψυγεια και ετοιμαζομαι για ελεγχο- ρυθμιση βαλβιδων.
    φωτογραφιες θα αναρτησω παρακατω

    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 01.11.13 0:39

    θερμοστατη καλυτερα πάρε καινούργιο,70 ευρω εχει απο Honda Ελλάδα,παραγγελία όμως δεν υπάρχει στοκ,7-10 ημέρες
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 01.11.13 1:12

    Γιατί να αλλάξεις τα εξαρτήματα που λες; Ξυσιματάκι θέλουνε, αν δεν έχουν σπάσει, ραίσει, τρυπήσει, δεν υπάρχει λόγος να τα αλλάξεις.

    Γενικά δεν αλλάζουμε πράγματα επειδή βρωμίσανε, τα καθαρίζουμε με τροχόσυρματόβουρτσα, υπόθεση μερικών δευτερολέπτων δλδ, και τα ξαναβάζουμε.

    Θα αλλάξεις μόνο τα λαστιχάκια. Μην φοβηθείς να βάλεις και λίγη φλαντζόκολα, και δεν θα ξαναχάσει ποτέ, ούτε σταγόνα.

    Λάστιχα και να μην βρεις τα γνήσια, φτιάχνεις με σαμπρέλα και ένα ψαλίδι. Έχω φτιάξει ένα από τα δικά μου έτσι, και δεν ξανακούστηκε ποτέ θέμα διαρροής.

    Από την άλλη, άμα σου περισσεύουν, δικά σου είναι, ότι θέλεις τα κάνεις.
    avatar
    Panos_Nc24
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/10/2013
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 400 Nc24
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από Panos_Nc24 Την / Το 01.11.13 1:56

    Να προσθεσω πως ΑΝ αντιμετωπιζεις σκουρια στο ψυγειο η στα χιτωνια μιας κ εχεις βγαλει κολαρα κλπ περνα κ κανα σουαζ να λαμψει το μεσα της.Γεμιζεις αφηνεις 2 ωριτσες-5 λεπτα λειτουργια-σβησιμο-κρυωνει-αδειαζεις νερα και ξεπλενεις καλα με απλο νερο
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 03.11.13 0:16

    Δυστυχως με τριψιμο δεν γινετε τιποτα καθοτι η διαβρωση εχει προχωρησει περιπου στο μισο του παχους των τοιχωματων τοσο σε παροχες οσο και στο κελυφος του θερμοστατη
    τα εσωτερικα τοιχωματα κυλιδρων ,ψυγειων ειναι πεντακαθαρα, αλλωστε ειχα κανει καθαρισμο κυκλωματος ψυξης προ 4 μηνων και χρησιμοποιω υγρο ψυξης HONDA.
    Η αλλαγη του θερμοστατη προληπτικα πιστευω θα ηταν μια καλη κινηση αν και ο υπαρχων λειτουργει υποδειγματικα.
    Δεδομενου του οτι προχωρω και σε ελεγχο βαλδιδων και ισως χρειαστω μερικα καπελοτα και φλατζες καπακιων θα προσπαθησω να συμμαζεψω λιγο το κοστος.
    Ξερω το ρισκο, αλλα θα το σκεφτω στην πορεια με βαση τα οικονομικα
    Σε καθε περιπτωση σας ευχαριστω για τις συμβουλεσ σας
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 09.11.13 0:12

    Παρελαβα σημερα το πρωτα υλικα .Συγκεκριμενα ηρθαν οι παροχες ψυκτικου,και η θηκη του θερμοστατη. Περιμενω και την αφιξη του καινουργιου θερμοστατη και αρχιζω συναρμολογηση.
    Παρεπιπτοντως η θηκη που ηρθε περιειχε και αυτη θερμοστατη ,ετσι βρεθηκα να εχω 2 παραπανω.
    Αν καποιος αντιμετωπιζει προβλημα εχει την χορηγια μου.
    Μιας και η μερα ηταν καλη καθαρισαμε μπεκιερα (αυλοι-πεταλουδες ) ψεκαστηκε καθε φισσα της με
    σπρευ επαφων και ειναι ετοιμη προς χρηση.

    Σε ελεγχο βαλβιδων που εκανα βρεθηκε η μια βαλβιδα εισαγωγης του 4ου κυλιδρου οριακα εκτος .
    Μετρηθηκε 0,20με οριο 0,19 τριχες θα μου πειτε αλλα μιας και ειχα καταληλο καπελωτο και χρονο αποτην ζωη μου ειπα να κατσω να το αλλαξω.
    Ετσι ξεκινησα την αφαιρεση του αντιστοιχου εκεν/ρου εισαωγης.
    για να ερθει σωστα φερνουμε πρωτα στην συμπιεση τον Νο3
    .
    Ειμαστε σε συμπιεση οταν τα σημαδια σε στροφαλο (αφαιιρουμε το μικρο καπακι φωτο)ειναι ευθυγραμισμενα με την εγκοπη στο καρτερ στην θεση T3 , και τα σημαδια στους εκκ/ρους κοιτονται αντιδιαμετρικα και παρραληλα μετο σωμα τησ κεφαλης.βλφωτο

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/707/2tez.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/268/ua9p.JPG/

    οπωσ βλεπετε χρησιμοποιω και κοκκινο χρωμα για να σημαδεψω τα αντικρυστα δοντια των εκκεν/ρων, βοηθαει παρα πολυ στο να μην χασεις δοντι στο χρονισμο ,(ατιμη πρεσβυωπια).

    με τον Νο3 σε συμπιεση περιστρεφουμε τον κινητηρα 450μοιρες δεξια.και τοτε εχουμε το σημαδι του στροφαλου Τ4 σε ευθεια με το σημαδι στο καρτερ, και τα σημαδια των εκκεντ/ρων ειναι αντιδιαμετρικα και παραληλα με το σωμα της κεφαλης.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/21/1jxb.jpg/

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ πριν αρχισουμε να ξεβιδωνουμε τα καβαλετα να χρωματισουμεμε ενα ζευγος
    απο τα διπλα ελατηριωτα δοντια των εκκ/ρων, ετσι ωστε οταν επανατοποθετηθουν να ευθυγραμιστουν στο ιδιο σημειο.

    Μολις αφαιρεθουν τα καβαλετα και εκκεντροφορος/οι μετην βοηθεια ενος μαγνητη ανασηκωνουμε την καπελοθηκη και αντικαθιστουμε το καπελοτο.

    ΠΡΟΣΟΧΗ καλυψτε την γυρω περιοχη μην τυχον και πεσει κατα λαθος το καπελοτο μεσα στο μοτερ
    Αφου τελειωσαμε επανατοποθετουμε εκκ/ρους στα αντιστοιχα σημσδια και ροπομετρουμε τα καβαλετα 12 Νm.
    επανατοποθετουμε τα καπακια των κεφαλων αφου πρωτα τοποθετησουμε φλαντζοκολα στα U.
    στην περιπτωση μου αφαιρεσα τα καπακια του PAIR οχι για καθαρισμο αλλα για να βαλω ταπες (καταργηση)
    Επισης θα αφαιρεθουν σωληνωσεις και ηλεκτροβαλβιδα και θα ταπωθει η αντιστοιχη οπη στο φιλτροκουτι.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/824/b483.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/32/83qe.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/855/ffpk.jpg/

    Τελος για σημερα ,πρεπει να μελετησω την πιθανοτητα τοποθετησης του θερμοστατη εκτος του V
    Aν το καταφερω θα το παρουσιασω ξεχωριστα.


    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 12.11.13 23:30

    Ωραια, μας ηρθε σημερα και ο θερμοστατης οποτε πιανουμε δουλεια.
    Τοποθετηθηκε στην θηκη του, αγοραστηκε απο το εμποριο σωληνα ενισχυμενη για αντοχη σε πιεσεις,θερμοκρασιες,κοπηκε στα απαιτουμενα μηκη και αντε να τις βαλεις.
    Ηταν τοσο σκληρη και σε συνδιασμο με το μικρο μηκος δεν επαιρνε κλισεις για να ευθυγραμιστει με τις εισαγωγες. Αν χρειαστει ποτε να βγουν θα χρειαστω φουρνελο.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/62/0nhl.jpg/
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/29/hcq4.jpg/

    μετα σειρα εχει η μπεκιερα. Αλειψαμε με λιγο βαζελινη τις εισαγωγες και κουμπωσε αμεσως.
    πριν σφιξουμε οριστικα κανουμε ενα ελεγχο για σωστη δρομολογηση των σωληνων και των φισων της.
    Μετα ψυγεια βγαλμενα η προσβαση στα κολαρα της μπεκιερας γινεται πανευκολα τελικα.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Αν αποφασισετε να την αφαιρεσετε βλαλτε η κρεμαστε το αριστερο ψυγειο.

    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/841/b6yu.jpg/

    Εβαλα και το φιλτροκουτι και ειμαι σχεδον ετοιμος. Δεν εχω ομως αλλο χρονο για σημερα οποτε η εκκινηση αναβαλετε.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 12.11.13 23:49

    ωραιος και πολύ καλή δουλειά,αμα εισαι μερακλής φαινεται......
    Thumbsup 
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2098
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 13.11.13 0:04

    Thumbsup Clapping2 
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 14.11.13 22:24

    Σημερα εβαλα επιτελους μπροστα τον κινητηρα . Ολα καλα πηγαν. Αν και εχω κανει ελαχιστα χιλμ μπορω να πω οτι μετα την καταργηση του PAIR SOLINOID διαπιστωσα τα εξης.

    Πιο σταθερο ρελαντι
    καλυτερη αποκριση απο τισ στροφες του ρελαντι και μια πιο βελουδινη αισθηση.
    χαμηλοτερος θορυβος εισαγωγης ειδικα με κρυο κινητηρα.
    καθαροτερο φιλτρο αερα (αυτο θα φανει στο μελλον)
    Δεν αυξανετε η ιπποδυναμη, δεν επηρεαζετε το ευρος θερμοκρασιων του κινητηρα.
    Για καταναλωση θα δειξη στην πορεια.
    [center] ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/center]
    Αν απλως αφαιρεσετε το φισσακι του PAIR SOLINOID δεν το απομονωνετε δεδομενου οτι σε θεση ηρεμιας παραμενει ανοικτο αρα δουλευει μονιμα. Μονο με ταπωμα γινετε δουλεια.

    Μενει να κανω εν καιρω ενα συγχρονισμο στα THROTLLE BODIES για να βελτιστοποιησω τα παραπανω.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: ΔΙΑΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 15.11.13 2:04

    VEEFARIOS έγραψε:Σημερα εβαλα επιτελους μπροστα τον κινητηρα . Ολα καλα πηγαν. Αν και εχω κανει ελαχιστα χιλμ μπορω να πω οτι μετα την καταργηση του PAIR SOLINOID διαπιστωσα τα εξης.

    Πιο σταθερο ρελαντι
    καλυτερη αποκριση απο τισ στροφες του ρελαντι και μια πιο βελουδινη αισθηση.
    χαμηλοτερος θορυβος εισαγωγης ειδικα με κρυο κινητηρα.
    καθαροτερο φιλτρο αερα (αυτο θα φανει στο μελλον)
    Δεν αυξανετε η ιπποδυναμη, δεν επηρεαζετε το ευρος θερμοκρασιων του κινητηρα.
    Για καταναλωση θα δειξη στην πορεια.
    [center] ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/center]
    Αν απλως αφαιρεσετε το φισσακι του PAIR SOLINOID δεν το απομονωνετε δεδομενου οτι σε θεση ηρεμιας παραμενει ανοικτο αρα δουλευει μονιμα. Μονο με ταπωμα γινετε δουλεια.

    Μενει να κανω εν καιρω ενα συγχρονισμο στα THROTLLE BODIES για να βελτιστοποιησω τα παραπανω.
    Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν είναι παρά ευγενείς πόθοι.

    Η αφαίρεση pair valve θεωρώ ότι δεν μπορεί να δώσει αυτά που αναφέρεις. Αυτό το σύστημα έχει δύο μονόδρομες βαλβίδες αέρα που επιτρέπουν την ροή αέρα από το φίλτρο προς τις εξαγωγές. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να συμβάλει στην καθαρότητα του φίλτρου, στην κατανάλωση κλπ. Το ρελαντί όντως το επηρεάζει αλλά αρνητικά. Όταν έκλεινα και άνοιγα τους σωλήνες παρατήρησα ότι με κλειστούς το ρελαντί έπεφτε αρκετά.

    Εάν ο κινητήρας έχει καταλύτη με αισθητήρα λ τότε υπάρχει άλλη μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα ώστε όταν μετράν οι λ τότε η ροή του αέρα να διακόπτεται. Συνεπώς αυτό το σύστημα απομονώνεται όταν χρησιμοποιούμε power commander σε συνδυασμό με καινούργιο λ.

    Καθαρότερο φίλτρο (χωρίς λάδια) και σταθερότερο ρελαντί έχουμε με κάποια τροποποίηση του crankcase breather που φέρνει ζεστό αέρα και ατμούς λαδιού από τον στροφαλοφόρο προς το φίλτρο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:51