VFRh - VFR Club Hellas


    μετατροπη vfr 800 2002

    Μοιραστείτε
    avatar
    alexispilotos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/12/2013
    Mηνύματα : 3
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : 2002
    Κράνος : Καμία επιλογή

    μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από alexispilotos Την / Το 27.12.13 3:53

    παιδια καλησπερα καταρχας και καλως σας βρηκα! ειμαι νεος στο φορουμ και θα μπω κατευθειαν στο ψητο.. προσφατα επεσα σε ενα βιντεο το οποιο ειναι αυτο: /watch?v=TRlM-CymiNM
    και το θεμα ειναι το εξης. ο θειος μου ειναι κατοχος ενος vfr 800 του 2002 (αν δεν απατωμαι) και δυστηχως η μηχανη ειναι λαβωμενη λογω ενος ατυχηματος και δυστηχως καθεται στο γκαραζ.. ετσι λοιπον μου μπηκε στο μυαλο να κανω ενα παρομοιο προτζεκτ και να ασχολουμαι στον ελευθερο μου χρονο.. παρολα αυτα εχω καποιες αποριες σχετικα με καποια τεχνικα θεματα που ελπιζω μεσω του φορουμ σας να λυσω Smileλετε να ξεκινησω κατι παρομοιο? περαν των θεματων που θα προκυψουν λετε να ειναι μεγαλος κανιβαλισμοςς για αυτη τη μηχανη? εν παση περιπτωση περιμενω να ακουσω γνωμες σας! ευχαριστω πολυ!
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 27.12.13 6:26

    Φιλική συμβουλή:Κάνε ό,τι κάνεις.αλλά μην σε... ανακαλύψει ο ''Caracal''! fight3 Shoot Bash
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7109
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 27.12.13 7:37

    Καλώς ήρθες. Το αστείο με τον Caracal είναι κλασικό εσωτερικό αστείο του φόρουμ.  Smile 

    Αν κατάλαβα καλά θες να μετατρέψεις το VFR σε streetfighter. Αν το γουστάρεις να το κάνεις και για τα τεχνικά θέματα πιθανότατα θα έχεις αρκετή βοήθεια εδώ. Ένα θέμα που μπορώ ήδη να σκεφτώ είναι πώς θα δέσουν οπτικά τα πλαϊνά ψυγεία σε ένα τέτοιο project.

    Πάντως, για να αποφύγεις να χαρακτηριστεί κανιβαλισμός μια τέτοια κατασκευή θα πρότεινα οι όποιες αλλαγές να είναι αντιστρέψιμες ώστε αν κάποια στιγμή θελήσεις να το φέρεις στην αρχική του κατάσταση να είναι εφικτό.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 27.12.13 13:57

    alexispilotos έγραψε:
    .......... ο θειος μου ειναι κατοχος ενος vfr 800 του 2002 (αν δεν απατωμαι) και δυστηχως η μηχανη ειναι λαβωμενη λογω ενος ατυχηματος και δυστηχως καθεται στο γκαραζ.. ετσι λοιπον μου μπηκε στο μυαλο να κανω ενα παρομοιο προτζεκτ και να ασχολουμαι στον ελευθερο μου χρονο.. παρολα αυτα εχω καποιες αποριες σχετικα με καποια τεχνικα θεματα που ελπιζω μεσω του φορουμ σας να λυσω Smileλετε να ξεκινησω κατι παρομοιο? περαν των θεματων που θα προκυψουν λετε να ειναι μεγαλος κανιβαλισμοςς για αυτη τη μηχανη? εν παση περιπτωση περιμενω να ακουσω γνωμες σας! ευχαριστω πολυ!

    Οταν λες λαβωμενη τι εννοεις . Ποσο λαβωμενη ακριβως . ....του θανατα να σκεφτω η απλως γρατζουνιες.
    Πρωτα κανε μια ερευνα για το κοστος υλικων/ εργασιων που χρειαζεται προκειμενου να κυκλοφορησει στην αυθεντικη της μορφη.
    Δευτερο κανε το ιδιο για το κοστος  υλικων και εργασιας για αυτα που σκεφτεσαι να κανεις. Ευτυχως στο διαδυκτυο υπαρχει πληθωρα υλικων και τιμων
    Εχε κατα νου οτι οτι υλικα , εργασιες , μετατροπες ειναι δυνατον να ξεπερασουν κατα πολυ την αξια της μηχανης , κατι που δεν θα αποσβεσεις σε πιθανη μεταπωληση.
    '
    αν τιποτα απο απο τα ανωτερω δεν σε πτοει  τοτε αγνοησε τα . 
    Στο φορουμ θα βρεις πολλους με γνωσεις που θα καλυψουν τις αποριες σου   


    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ
    avatar
    alexispilotos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/12/2013
    Mηνύματα : 3
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : 2002
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από alexispilotos Την / Το 27.12.13 15:46

    ευχαριστω πολυ παιδια! θα κατσω να ψαξω ανταλλακτικα και μετα βλεπουμε.. να στε καλα! Smile
    avatar
    alexispilotos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 27/12/2013
    Mηνύματα : 3
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : 2002
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από alexispilotos Την / Το 27.12.13 15:47

    Ο φυσικός έγραψε:Καλώς ήρθες. Το αστείο με τον Caracal είναι κλασικό εσωτερικό αστείο του φόρουμ.  Smile 

    Αν κατάλαβα καλά θες να μετατρέψεις το VFR σε streetfighter. Αν το γουστάρεις να το κάνεις και για τα τεχνικά θέματα πιθανότατα θα έχεις αρκετή βοήθεια εδώ. Ένα θέμα που μπορώ ήδη να σκεφτώ είναι πώς θα δέσουν οπτικά τα πλαϊνά ψυγεία σε ένα τέτοιο project.

    Πάντως, για να αποφύγεις να χαρακτηριστεί κανιβαλισμός μια τέτοια κατασκευή θα πρότεινα οι όποιες αλλαγές να είναι αντιστρέψιμες ώστε αν κάποια στιγμή θελήσεις να το φέρεις στην αρχική του κατάσταση να είναι εφικτό.
    εχεις ενα δικιο! δε το χα σκεφτει ετσι! ;)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: μετατροπη vfr 800 2002

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.12.13 17:12

    Με φώναξε κανείς;

     Laughing 

    Λοιπόν. Δεν νομίζω ότι του πάει του 800 το στυλ στριτφάιτερ. Ο λόγος είναι το πλαισιό του, που είναι τύπου pivotless, δλδ χωρίς κάτω μέρος. Αποτέλεσμα, το μοτό γυμνό, θα δείχνει ''αδύναμο'' οπτικά.

    Πέραν του παραπάνω που είναι ίσως υποκειμενικό, έχεις και ένα σωρό από τεχνικά προβλήματα.

    Καταρχήν πρέπει να πάρουν πόδι τα πλαινά ψυγεία, και να μπει ένα κεντρικό μπροστά, πράγμα που ένα κόστος θα το έχει, και θέλει μια κάποια δουλειά να το βάλεις.

    Επίσης η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει διάφορες καλωδιώσεις, ντίζες, ρελέ κ.ο.κ. που στην κανονική της μορφή κρύβονται από τα πλαστικά και δεν ενοχλούν. Εσύ όμως για να το κάνεις γυμνό πρέπει να ρίξεις αρκετή πατέντα για να τα μεταφέρεις όλα αυτά, σε πιο εσωτερικές περιοχές, να μην φαίνονται.

    Μην βάψεις το όμορφα βουρτσισμένο πλαίσια της Honda. Βάφουμε πλαίσια της Suzuki, της Yamaha και της Kawasaki που δεν έχουν το φινίρισμα που έχει το 800 σου.

    Πολύ δουλειά θέλει το σύστημα εξαγωγής, οι μαμά σωλήνες, και πολύ λεπτοί είναι και άσχημο χρώμα έχουν, οπότε θα πρέπει να φτιαχτεί άλλο σύστημα σε εξατμισά, πράγμα που θα έχει...κόστος. Εκτός κι αν το αφήσεις ως έχει και απλά κάνεις ένα βάψιμο από πάνω με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.

    Μπροστά μην βάλεις αυτά τα φανάρια που είναι λες και αποδράσαν από transformers. Ένα κλασσικό στρόγγυλο, διαχρονική αξία.

    ....

    Γενικότερα η γνώμη μου δεν είναι καλή για τα steetfighter. Για εμένα είναι μοτοσυκλέτες που τις τράκαρε ο κάτοχος και δεν είχε λεφτα να τις τις φτιάξει σωστά, και τίποτα παραπάνω. Ούτε άποψη είναι, ούτε κάτι το ωραίο. Μόνο κακομοιριά. Διευκρινίζω ότι σαν στριτφάιτερ, εννοώ παρακάτω μοτοσυκλέτες που έβγαιναν με φέρινγκ και ο κάτοχος τις μετέτρεψε σε γυμνές. Δεν εννοώ τις γυμνές κατευθείας από το εργοστάσιο, που είναι μόδα στην εποχή μας, και είναι κατευθείαν φτιαγμένες για αυτήν την δουλειά.

    Χρηστικά χάνουν τελείως τις ικανότητες για ταχύτητα, διότι δεν προστατεύουν πια από τον αέρα. Μόνο για κοντά το λοιπόν.

    Πέραν αυτού, η μόδα τους ΠΕΡΑΣΕ. Ήταν στο πολύ χάι της την δεκαετία του 90, στην Γαλλία και στην Μεγάλη Βρεττανία, είχε και μια άλλη άσχημη απόκλιση στην Γερμανία με κάτι περίεργα σηκωμένες ουρές, και πάει πέρασε. Στην Ελλάδα του 2013... κακομοιριά εις το τετράγωνο. Μόνο στην επαρχία τα βλέπεις πια, και πάντα τα οδηγάει κάποιος κάγκουρας, και αυτό τα λέει όλα. Δες εδώ ένα χάλι

    επαρχία φυσικά, νομίζω ένα λούσιμο με βενζίνη και σπίρτο είναι καλύτερο και λιγότερο ατιμωτικά αισχρό από το να υπάρχει το καημένο το 750 έτσι...σε αυτήν την εκφυλισμένη μορφή...

    Και εκτός από όλα αυτά, ακόμα και με τα δεδομένα των στριτφαιτερ, το 800 είναι ίσως από τα πιο ακατάλληλα για τέτοια μετατροπή, για τους λόγους που προανέφερα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.06.18 18:37