VFRh - VFR Club Hellas


    Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 25.06.09 15:12

    Λοιπόν ήρθε ο καιρός για το πρώτο service (12.000) της μικρής...
    Τα χιλιόμετρα λίγα όμως έκλεινε τα 3 χρόνια ζωής (Β/2006) οπότε ήθελα αρκετά πράγματα αλλαγή: όλα τα κλασσικά ζουμιά (λαδι, παραφλού κτλ) λάδια ανάρτηση εμπρός, λίγο φτιάξιμο τη μια απο τις 4 xenon λάμπες που δεν άναβε, φίλτρο αέρα κτλ κτλ

    Εχω βρεί μια αντιπροσωπεία που εχει service κοντά στην περιοχή μου... εκεί με τράβηξε ο ιδιοκτήτης τον οποίο γνώρισα τον Οκτώβρη που έψαχνα για αγορά... καλομίλητος, χωρίς δήθεν ύφος, συννενοήσιμος... του παρέδωσα τη μηχανή, ήξερα οτι ίσως είναι λίγο ακριβός , πήρα το σκουτεράκι αντικατάστασης και περίμενα...

    Παραλαμβάνω... το σύνολο 330... μου φάνηκαν κάπως πολλά, περισσότερα απο οσο περίμενα (~250 πχ. Ακολουθεί συζήτηση διάρκειας πάνω απο μια ώρα, η οποία ήταν κατα τη γνώμη μου όλα τα λεφτά...
    Ο άνθρωπος εχει μεγάλη εμπειρία (δεν ήταν τυχαία 7 φορές πρωταθλητής Ελλάδος) και μου εξήγησε αρκετά πράγματα για τις αναρτήσεις γενικότερα αλλά και του VFR, μου έλυσε διάφορες απορίες για τα Μέγαρα και τη συμπεριφορά της Βέφας (και φυσικά μου είπε να ΜΗΝ βγάλω τα μπιλάκια κάτω απο τους μαρσπιέδες),είπαμε για SAG, yap και διάφορα άλλα... Μου είπε οτι μου ρύθμισε απο το μηδέν τις αναρτήσεις (οι οποίες ήταν 'γειάσου') όπως νόμιζε καλύτερα για εμένα και την οδήγησή μου να το δοκιμάσω και να ξαναπεράσω για fine tuning αν χρειαζόταν. Με τις αναρτήσεις δεν εχω ασχοληθεί ακόμα σοβαρά, τις είχα αφήσει στη ρύθμιση που τις είχε ο προηγούμενος αγοραστής που μάλλον ήταν και η εργοστασιακή
    Πραγματι η μηχανή πάντως η μέρα με τη νύχτα οσον αφορά το στήσιμο στο δρόμο.. Δεν ξέρω τι έκανε ούτε και με ενδιαφέρει, αλλά τη νιώθω πιο σταθερή στις στροφές, πιο μαλακή στις λακούβες , πιο καλή συμπεριφορά στο φρενάρισμα και στην επιτάχυνση... Δεν ξέρω πως τα συνδιασε ολα αυτά, δεν ξέρω πόσο χάλι ήταν πρίν αλλά ούτε και με νοιάζει... Αναμένω για επόμενο TD

    Και σήμερα αναρωτιέμαι αν άξιζε η όλη ιστορία...
    Κατα τη γνώμη μου, ναι, άξιζε... Οκ έδωσα κάτι παραπάνω αλλά έφυγα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο οτι η Βεφα βγήκε στο maximum των δυνατοτήτων της. Αυτό πόσο κοστολογείται;

    Για πείτε καμια γνώμη...
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 25.06.09 15:20

    όταν το πηγαίνεις για service το μηχανάκι και δίνεις πχ 250 ευρώ τότε το να ρυθμίσει 5 λεπτά την ανάρτηση μπρος και πίσω δεν θα έπρεπε να κοστολογείτε. Η γνώμη μου είναι ότι κατάλαβε ότι τα 330 τα ειδές πολλά και σε έμπλεξε με παρατζες για την ανάρτηση.

    από την άλλη έδειξε ενδιαφέρον ο άνθρωπος…..είναι ακριβός αλλά τουλάχιστον επαγγελματίας το κοιτάς από αυτή την μεριά και είσαι ΟΚ
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 25.06.09 15:21

    Τα 330€ είναι πολλά για την δουλειά.

    Γιατί να μην βγάλεις τα μπιλάκια κάτω από τους μαρσπιέδες; confused


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 25.06.09 15:28

    στην πίστα τα μπιλακια μπορούν να γίνουν και επικίνδυνα να τα βγάζεις ( γνωστός μου με VFR μάγκωσε το μπιλακι σε κερμπ στην πίστα και παρατριχα να πέσει )
    στο δρόμο εννοείτε ότι πρέπει να τα έχεις για μην παρασύρεσαι…..
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 26.06.09 0:35

    αν εδινες σε καποιο αλλο συνεργειο 210-230 € ,δηλαδη λιγοτερα και απο αυτα
    που θα περιμενες , και δεν εμενες ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα παλι πολλα δεν θα ηταν ? ισως και ...περισσοτερα θα ελεγα.... Wink .
    οποτε αφου για σενα το δια ταυτα ειναι θετικο, και σου εμεινε ενα χαμογελο και
    μια ικανοποιηση αντι πικρια απο ολη την ιστορια τοτε ολα καλα. Smile


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 26.06.09 10:56

    Αν σας φαινονται πολλα τα 330 που εδωσε για ολες αυτες τις δουλειες που του εκανε,να σας πω οτι εγω εδωσα 380€ μονο για ρυθμιση βαλβιδων ,περσι στα 72.000χλμ. και χρειαστηκαν ρυθμιση μονο 3 βαλβιδες. silent
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 26.06.09 11:11

    Sieche έγραψε:Αν σας φαινονται πολλα τα 330 που εδωσε για ολες αυτες τις δουλειες που του εκανε,να σας πω οτι εγω εδωσα 380€ μονο για ρυθμιση βαλβιδων ,περσι στα 72.000χλμ. και χρειαστηκαν ρυθμιση μονο 3 βαλβιδες. silent

    Παρέλειψες επιμελώς να αναφέρεις ότι μιλάς για συνεργείο στην Γερμανία όμως. Very Happy
    Μην σκέφτομαι τι έχω πληρώσει εγώ εκεί, με πιάνει σύγκρυο. Shocked

    Εκτός αυτού, άλλο βαλβίδες, άλλο λάδια/ξίδια.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 26.06.09 12:43

    Τι ακριβώς περιλαμβάνουν τα 330 ευρώ;
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 26.06.09 12:54

    KiloMeater έγραψε:Δεν ξέρω τι έκανε ούτε και με ενδιαφέρει, αλλά ...

    Και σήμερα αναρωτιέμαι αν άξιζε η όλη ιστορία...

    Δεν στο γράφω αυτό για να στην πω, oύτε για να το παίξω έξυπνος , ούτε είναι τέτοια η διάθεσή μου, αλλά βλέπεις και μόνος σου ότι έχεις κάποιο λάθος στην φιλοσοφία σου;

    ΔΕΝ σε ενδιαφέρει να μάθεις συγκεκριμένα τεχνικά πράγματα που σε αφορούν στην μηχανή σου, αλλά σε ενδιαφέρει η φιλολογία ΕΚΤΟΣ τεχνικής.

    Φυσικά για τον μάστορα και τον όποιο μάστορα, είσαι βούτυρο στο ψωμί του -ΑΝ ΘΕΛΕΙ, δεν λέω ότι είναι τέτοια περίπτωση εδώ-, σου κάνει δουλειά Α και σου χρεώνει 3Α, γιατί ξέρει ότι ΔΕΝ θα αναρωτηθεις τι έκανε, αλλά για το πως σου ΦΑΝΗΚΕ προσωπικά η συναλλαγή σας. Καλό πράγμα είναι βέβαια ο συζητήσιμος μάστορας (όπου βλέπεις μάστορα που δεν μιλιέται....γνώμη μου...μακριά) αλλά ο ΠΟΛΥ συζητήσιμος που σου χρεώνει την πάρλα, πάλι κακό είναι.

    Κατεμέ έχεις 100% λάθος. Άλλαξε φιλοσοφία. Μάθε να κρίνεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και με ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ-ΤΕΧΝΙΚΑ στοιχεία.

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Για να σε έβλεπε ο όποιος μάστορας ότι ξέρεις ας πούμε απέξω τα νούμερα στο διάκενο βαλβίδων της μηχανής σου, ή την σειρά συχρονισμού των πεταλούδων, να δούμε θα σε αντιμετώπιζε μετά με προσοή ή όχι; Ή να σου έλεγε πόσες στροφές ήταν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και που τις πήγε αυτός και γιατί;

    Και πάλι τα παραπάνω είναι γνώμη μου από τα λίγα στοιχεία που έδωσες για εσένα σε αυτό σου το κείμενο, και σε καμία περίπτωση δεν στα γράφω για να σε προσβάλω με οποιονδήποτε τρόπο.
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 26.06.09 14:25

    KiloMeater έγραψε:Λοιπόν ήρθε ο καιρός για το πρώτο service (12.000) της μικρής...
    Τα χιλιόμετρα λίγα όμως έκλεινε τα 3 χρόνια ζωής (Β/2006) οπότε ήθελα αρκετά πράγματα αλλαγή: όλα τα κλασσικά ζουμιά (λαδι, παραφλού κτλ) λάδια ανάρτηση εμπρός, λίγο φτιάξιμο τη μια απο τις 4 xenon λάμπες που δεν άναβε, φίλτρο αέρα κτλ κτλ

    Εχω βρεί μια αντιπροσωπεία που εχει service κοντά στην περιοχή μου... εκεί με τράβηξε ο ιδιοκτήτης τον οποίο γνώρισα τον Οκτώβρη που έψαχνα για αγορά... καλομίλητος, χωρίς δήθεν ύφος, συννενοήσιμος... του παρέδωσα τη μηχανή, ήξερα οτι ίσως είναι λίγο ακριβός , πήρα το σκουτεράκι αντικατάστασης και περίμενα...

    Παραλαμβάνω... το σύνολο 330... μου φάνηκαν κάπως πολλά, περισσότερα απο οσο περίμενα (~250 πχ. Ακολουθεί συζήτηση διάρκειας πάνω απο μια ώρα, η οποία ήταν κατα τη γνώμη μου όλα τα λεφτά...
    Ο άνθρωπος εχει μεγάλη εμπειρία (δεν ήταν τυχαία 7 φορές πρωταθλητής Ελλάδος) και μου εξήγησε αρκετά πράγματα για τις αναρτήσεις γενικότερα αλλά και του VFR, μου έλυσε διάφορες απορίες για τα Μέγαρα και τη συμπεριφορά της Βέφας (και φυσικά μου είπε να ΜΗΝ βγάλω τα μπιλάκια κάτω απο τους μαρσπιέδες),είπαμε για SAG, yap και διάφορα άλλα... Μου είπε οτι μου ρύθμισε απο το μηδέν τις αναρτήσεις (οι οποίες ήταν 'γειάσου') όπως νόμιζε καλύτερα για εμένα και την οδήγησή μου να το δοκιμάσω και να ξαναπεράσω για fine tuning αν χρειαζόταν. Με τις αναρτήσεις δεν εχω ασχοληθεί ακόμα σοβαρά, τις είχα αφήσει στη ρύθμιση που τις είχε ο προηγούμενος αγοραστής που μάλλον ήταν και η εργοστασιακή
    Πραγματι η μηχανή πάντως η μέρα με τη νύχτα οσον αφορά το στήσιμο στο δρόμο.. Δεν ξέρω τι έκανε ούτε και με ενδιαφέρει, αλλά τη νιώθω πιο σταθερή στις στροφές, πιο μαλακή στις λακούβες , πιο καλή συμπεριφορά στο φρενάρισμα και στην επιτάχυνση... Δεν ξέρω πως τα συνδιασε ολα αυτά, δεν ξέρω πόσο χάλι ήταν πρίν αλλά ούτε και με νοιάζει... Αναμένω για επόμενο TD

    Και σήμερα αναρωτιέμαι αν άξιζε η όλη ιστορία...
    Κατα τη γνώμη μου, ναι, άξιζε... Οκ έδωσα κάτι παραπάνω αλλά έφυγα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο οτι η Βεφα βγήκε στο maximum των δυνατοτήτων της. Αυτό πόσο κοστολογείται;

    Για πείτε καμια γνώμη...
    ειπες οτι χρειαστηκε αλλαγη λαδιων στο πιρουνι αμα ισχυει αυτο τοτε πιστευω οτι καλα σου πηρε ειδαλως αμα σου εκανε σερβις στα 12000χλμ μονο τοτε σου πηρε παρα πολλα γιατι το μονο που χρειαζετε σε αυτα τα χλμ ειναι μπουζι και αλλαγη λαδιων ,φιλτρο λαδιου ,φιλτρο αερος και ελεγχος ,ολα αυτα πανω απο 150 δεν νομιζω να εχει
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 26.06.09 14:30

    dirty έγραψε:ειπες οτι χρειαστηκε αλλαγη λαδιων στο πιρουνι αμα ισχυει αυτο τοτε πιστευω οτι καλα σου πηρε ειδαλως αμα σου εκανε σερβις στα 12000χλμ μονο τοτε σου πηρε παρα πολλα γιατι το μονο που χρειαζετε σε αυτα τα χλμ ειναι μπουζι και αλλαγη λαδιων ,φιλτρο λαδιου ,φιλτρο αερος και ελεγχος ,ολα αυτα πανω απο 150 δεν νομιζω να εχει

    Όχι μπουζί. Το VTec έχει από μαμά Ιριδίου.
    Ούτε μου φαίνεται λογικό να θέλει αλλαγή λαδιών πιρουνιού στα 12.000 χλμ.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 26.06.09 14:49

    ε τοτε συγνωμη που το λεω αλλα σου πιασανε τον κωλο ,εγω οταν παω να κανω σερβις των 24000χλμ που τα εχει ολα και παω σε καλο μηχανικο ο οποιος τσιμπαει ,μου περνει 260ε το πολυ
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 26.06.09 15:09

    Βρε παιδιά το έγραψα παραπάνω.. ναι, ΕΓΩ του ζήτησα να αλλάξει και λάδια στο μπροστινό γιατι ναι μεν μόνο 12.000 αλλα η μηχανή είναι του 2006 (ακριβώς 3 ετών)
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 26.06.09 15:15

    ε τοτε καλα σου πηρε γιατι μονο λυσιμο δεσιμο μπροστινου ειναι γυρω στα 100ε η εργασια
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 26.06.09 15:17

    Velociraptor έγραψε:
    Δεν στο γράφω αυτό για να στην πω, oύτε για να το παίξω έξυπνος , ούτε είναι τέτοια η διάθεσή μου, αλλά βλέπεις και μόνος σου ότι έχεις κάποιο λάθος στην φιλοσοφία σου;

    ΔΕΝ σε ενδιαφέρει να μάθεις συγκεκριμένα τεχνικά πράγματα που σε αφορούν στην μηχανή σου, αλλά σε ενδιαφέρει η φιλολογία ΕΚΤΟΣ τεχνικής.

    Φυσικά για τον μάστορα και τον όποιο μάστορα, είσαι βούτυρο στο ψωμί του -ΑΝ ΘΕΛΕΙ, δεν λέω ότι είναι τέτοια περίπτωση εδώ-, σου κάνει δουλειά Α και σου χρεώνει 3Α, γιατί ξέρει ότι ΔΕΝ θα αναρωτηθεις τι έκανε, αλλά για το πως σου ΦΑΝΗΚΕ προσωπικά η συναλλαγή σας. Καλό πράγμα είναι βέβαια ο συζητήσιμος μάστορας (όπου βλέπεις μάστορα που δεν μιλιέται....γνώμη μου...μακριά) αλλά ο ΠΟΛΥ συζητήσιμος που σου χρεώνει την πάρλα, πάλι κακό είναι.

    Κατεμέ έχεις 100% λάθος. Άλλαξε φιλοσοφία. Μάθε να κρίνεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και με ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ-ΤΕΧΝΙΚΑ στοιχεία.

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Για να σε έβλεπε ο όποιος μάστορας ότι ξέρεις ας πούμε απέξω τα νούμερα στο διάκενο βαλβίδων της μηχανής σου, ή την σειρά συχρονισμού των πεταλούδων, να δούμε θα σε αντιμετώπιζε μετά με προσοή ή όχι; Ή να σου έλεγε πόσες στροφές ήταν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και που τις πήγε αυτός και γιατί;

    Και πάλι τα παραπάνω είναι γνώμη μου από τα λίγα στοιχεία που έδωσες για εσένα σε αυτό σου το κείμενο, και σε καμία περίπτωση δεν στα γράφω για να σε προσβάλω με οποιονδήποτε τρόπο.

    Καταρχήν μην ανησυχείς, δεν θίγομαι απο τέτοια πράγματα, κουβέντα κάνουμε
    Cool
    Μάλλον το παρεξήγησες και ετσι όπως το έγραψα δεν ήταν και δύσκολο να συμβεί.

    Σχετικά με την συζήτηση που είχαμε.. δεν πήγε να μου πουλήσει τίποτα. Εγώ τον έπιασα στις ερωτήσεις και δεν τον άφηνα, ο άνθρωπος ήτανε μεσα στη μουτζούρα πάνω απο ένα fireblade. Και επειδή είδε οτι τον ρώταγα μερικά πράγματα τεχνικά (δεν του έκανα κουβέντα για τα χρήματα ούτε προσπάθησε να τα δικαιολογήσει πέραν του αναλυτικού κοστολογιόυ), πήγε έπλυνε τα χέρια του, πήγαμε στο γραφείο του και κάτσαμε να μιλήσουμε. Αυτό το έκανε απο μόνος του γιατί κατάλαβε οτι και ενδιαφέρομαι, και δυο πράγματα παραπάνω ήξερα ανα κουβεντιάσουμε απο το 'πως κανουνε παντιλίκια μάστορα..'.
    Μπήκαμε στο σύστημα το online που έχει η honda και δείχνει τα διάφορα setups με τα συγκεκριμένα κλικσ στις ρυθμίσεις ανάρτησεις, και γενικότερα η συζήτηση ήταν θα έλαγα τεχνικής φύσεως και όχι επιπέδου καφενείου περι σούζας, κόντρας κτλ..
    Το οτι δε με ενδιαφέρει τι έκανε αναφερότανε στο οτι δεν τον ρώτησα ακριβώς πόσο σκάλισε συμπίεση, προφόρτηση, επαναφορά κτλ κτλ αλλά εμπιστέυτηκα την επιλογή του
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 26.06.09 15:45

    KiloMeater έγραψε:Βρε παιδιά το έγραψα παραπάνω.. ναι, ΕΓΩ του ζήτησα να αλλάξει και λάδια στο μπροστινό γιατι ναι μεν μόνο 12.000 αλλα η μηχανή είναι του 2006 (ακριβώς 3 ετών)

    Εντάξει έτσι. Thumbsup

    Όπως είπε και ο AGGEVI παραπάνω, το βασικό είναι να έχεις εσύ το συναίσθημα ότι έγινε καλή δουλειά. Αν έδωσες και ένα 30άρι παραπάνω, δεν χάλασε ο κόσμος. Μακάρι να μπορούσαμε με τέτοια μικροποσά να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    georgevfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/02/2009
    Mηνύματα : 375
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
    Κράνος : Arai corcair rx 7

    cover me with chocolate and throw me to the lesbians

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από georgevfr Την / Το 27.06.09 8:05

    Kilomeater και εγω στον Αραουζο το παω , οπως και εσυ , και εγω επαθα πλακα με την αναρτηση οπως και εσυ , ΟΚ ειναι λιγο ακριβος αλλα πιστευω οτι ειναι καλος . Στο μελον και για κατι χοντρο σκεφτομαι να δοκιμασω τον μαστορα που πηγαινει ο Aggevi εχω ακουσει τα καλυτερα απο πολλα παιδια του φορουμ και οι τιμες του ειναι σαφως πιο χαμηλες .
    avatar
    isidoros
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/07/2009
    Mηνύματα : 17
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : HONDA VFR
    Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

    Απ: Service - πόσο 'άξίζει' (οχι 'κοστίζει')

    Δημοσίευση από isidoros Την / Το 06.07.09 21:19

    κσερει κανεις στο σερβις των 18000 χλμ τι συμπεριλαμβανει??

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 18.11.17 1:05