VFRh - VFR Club Hellas


    Vfr 400 nc24

    Μοιραστείτε
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 05.02.14 20:32

    Χθες παρελαβα το μηχανακι.Σκοπος μου να το επαναφερω στην αρχικη του μορφη οσο αυτο περναει απο το χερι μου.
    Αντε καλος σας βρηκα.
    (Ευχαριστω τον Κωστα-pab-lo για τον μανουαλι)

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 05.02.14 21:05

    Ωωωωω μεγειά και καλοτάξιδο.

    Είναι αυτό που πουλιώταν στην Ναύπακτο; Αν ναι, αυτός έδινε και επιπλέον πράγματα για αυτό, τα πήρες;

    Είναι NC24 από ότι βλέπω, με σέλα από NC21. Βλέπω λείπει το μαμά μοχλικό των ταχυτήτων οπότε οι ταχύτητες μπαίνουν ανάποδα, λείπει ένα τμήμα από το πίσω πλαστικό της ουράς, αλλά γενικά δεν βλέπω να λείπει κάτι βασικό.

    Ότι χρειαστείς, εδώ είμαστε, ρώτα.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 05.02.14 21:43

    Ναι το πηρα με πολλα ανταλλακτικα.Το θεμα ειναι οτι μεσα σε αυτο δεν περιλαμβανεται ουτε ενα πλαστικο απο το κουστουμι του.Τεσπα μικρο το κακο.Σημερα το εβαλα και μπροστα ριχνοντας του κατευθειαν βενζινη μεσα στα καρπ απο πανω.Πρεπει να βγουν και να καθαριστουν τα καρμπ για να δουμε.Το προβλημα που ειχε ειναι οτι πεταγε ακαυτες απο την εκατμιση.
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 996
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 05.02.14 21:56

    Καλώς ήρθες φίλε.

    Καλή επαναφορά της μοτοσυκλέτας εύχομαι.

    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον.

     cheers cheers cheers 
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 05.02.14 22:10

    Τα καρμπς άμα έχουνε καιρό παρατημένα με ξεραμένες βενζίνες, ασυντήρητα κ.ο.κ. είναι μεγάλος πόνος να επανέλθουν σωστά.

    Θέλει ώρες δουλειά, πλήρες λύσιμο, καθάρισμα κάθε εξαρτηματάκι με καθαριστικό καρμπ και φύσημα με αέρα, το ίδιο για τις διόδους μέσα στους αυλούς να καθαρίσουν και όταν τις φυσάς με το αέρα από την μια μεριά, να βγαίνει σωστά ο αέρας στην άλλη, τα ζιγκλέρ και ειδικά τα μικρά που είναι πολύ μικρά βουλώνουν πρώτα και επηρεάζουν το ρελαντί και την ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές, οι βίδες του αέρα και του τσοκ (προσοχή μεγάλη σε ελατηριάκι, τσιμουχάκι και ροδελίτσα που έχει μέσα του το καθένα, μην τα χάσεις) ,οι βελονοθήκες, τα φλοτέρ, και ειδικά τα NC21-NC24 έχουν σε κάθε καρμπ, ένα πλαινό καπάκι που έχει ένα μηχανισμό που στέλνει την ατμοσφαιρική πίεση στους θαλάμους της βενζίνης.

    Επίσης δες στεγανοποιήσεις π.χ. καπάκια στις λεκάνες, που συνήθως τόσα χρόνια μετά χάνουνε. Δεν βάζουμε για κανένα λόγο φλαντζόκολλες, φτιάχνουμε καινούρια λαστιχάκια στα καπάκια αν χρειάζεται.

    Πρόσεξε στα μεγάλα ζιγκλερ τις φλογέρες τους, και τα ίδια τα ζιγκλέρ, είναι διαφορετικά μπρος πίσω, και δεν κάνει να τα μπερδέψεις.

    Η μεταμόρφωση με σωστά carbs είναι από τελείως κανίβαλος πριν, σε βιλλλλλλούδο μετά.

    Αν μετά το διάκενο βαλβίδων γίνει και συνχρονισμός, γίνεται ηλεκτρικό τελείως.
    avatar
    pab-lo
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 04/02/2012
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
    Κράνος : nolan N102

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από pab-lo Την / Το 05.02.14 22:32

    καλως ηρθες! αντε και καλες δουλειες, να το κανεις καινουριο  Thumbsup 
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 05.02.14 23:18

    Καλώς ήρθες φίλε και καλή ανάσταση!


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 06.02.14 0:50

    Σας ευχαριστω ολους.Λοιπον δεν αντεξα και πηγα κατω να βγαλω τα καρμπ απο πανω.Ανοιξα και ενα καζανακι και βρηκα μεσα την γνωστη μαρμελαδα που κανει η ξεραμενη βενζινη.Eπισης τα επλυνα εξωτερικα με βενζινη και με ενα πινελο.Συνεχεια αυριο.

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.02.14 1:06

    Αμέσως αμέσως η πρώτη...έλλειψη. Οι 2 σταυρόβιδες που δένουν το κάθε καρμπ στο μεταλικό πιάτο, κανονικά έχουν ένα έλασμα ασφαλείας από κάτω τους, με αυτάκια που τα λυγίζεις, και αποτρέπουν το λύσιμο της βίδας.

    Και να λυθεί μια βίδα λίγο, το έλασμα θα την κρατήσει στην θέση της, ΔΕΝ θα απελευθερωθεί πλήρως, και ΔΕΝ θα υπάρξει ο κίνδυνος να την ρουφήξει η εισαγωγή, κάτι που θα είχε απόλυτα καταστροφικές συνέπειες για το μοτέρ μετά.

    Προφανώς σε προηγούμενο λύσιμο τα θεώρησε περιττά ο προκάτοχος.

    Για να καταλάβεις τι εννοώ δες αυτά

    που μπορεί να είναι από nc30 και όχι nc24 αλλά βλέπεις τα ελάσματα που ασφαλίζουν τις βίδες.

    Εσύ καλού κακού, τσέκαρε ότι είναι καλά σφιγμένες και οι 8 βίδες. Προσοχή, είναι σχετικά μαλακό υλικό, και αν τις ζορίσεις με λάθος σταυροκατσάβιδο χαλάνε εύκολα κι άιντε πιάστες μετά αν χρειαστεί.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 06.02.14 14:27

    Λοιπον σημερα καθαρησα τα καρμπ.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ολα εχουν 115 κεντρικο ζιγκλερ.Μια απορια εχω που δεν ειμαι σιγουρος σταθμη στα φλοτερ πως την μετραμε και πως την ρυθμιζουμε?Λογικα το απογευμα θα τα βαλω πανω να δω τι εκανα.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.02.14 14:56

    Στάθμη στο φλοτέρ μετράς από το χείλος που εφάπτεται το καπάκι, μέχρι το πόσο εξέχει από αυτό η φούσκα, πατημένη αλλά όχι συμπιεσμένη η μυτούλα εκεί που ακουμπάει το λαμάκι.



    Για να το πετύχεις εύκολα αυτό, εγώ κάνω το εξής κόλπο: Μετράω με τα carbs να ακουμπάνε σχεδόν πλάγια στο τραπέζι, με μια πολύ μικρή απόκλιση από το εντελώς πλάγια. Με αυτόν τον τρόπο, το βάρος της κάθε φούσκας ΔΕΝ συμπιέζει την μυτούλα, αλλά στέκεται να το μετρήσεις πατημένο.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 06.02.14 15:02

    Ωραια ετσι το εκανα απλα εγω ειχα αναποδα το καρμπ και το κραταγα το φλοτερ με το χερι εκει που επρεπε.Αλλη μια ερωτηση που μου ηρθε τωρα.Στο μανουαλ λεει για μπουζι c8eh και πανω εχει cr9eh να τα αφησω ετσι η να βαλω αυτα που λεει το μανουαλ?Τι προβληματα μπορει να εχω με αυτα που εχω πανω τωρα?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.02.14 15:09

    Το R είναι για ότι έχει αντίσταση το μπουζί μέσα, να μειώνει το παράσιτο στις παλιές τηλεοράσεις. Δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο στον κινητήρα, αν θα βάλεις CR ή C σκέτο.

    Το 9 αντί για 8, σημαίνει πιο ψυχρό μπουζί, προτείνεται για παρατεταμένη χρήση τέρμα γκάζι το πιο ψυχρό. Για φυσιολογική χρήση βάλε ότι λέει το μανιουαλ.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 06.02.14 15:18

    Ωραια θα βαλω 8αρια οποτε πανω.
    avatar
    pab-lo
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 04/02/2012
    Mηνύματα : 252
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
    Κράνος : nolan N102

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από pab-lo Την / Το 06.02.14 15:22

    Ξεκίνησε η καινουριοΠοίηση βλέπω ε? Ωραία ωραία!
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 06.02.14 16:05

    pab-lo έγραψε:Ξεκίνησε η καινουριοΠοίηση βλέπω ε? Ωραία ωραία!

    Ναι λογικα το απογευμα θα βγαλω και βιντεακι.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 06.02.14 22:18

    Καλώς ήρθες.Και καλό φτιάξιμο.
    Μην ανυσηχείς με τις οδηγίες του Μιχάλη θα γίνει μπιμπελό το εργαλείο..
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 07.02.14 0:56

    Τελικα τζιφος δεν επερνε με τιποτα εκανε κατι ψιλο σκασιματα αλλα τιποτα.Μαλον δεν ειχα ρυθμισει σωστα σταθμες στα φλοτερ και βαζοντας του βενζινη στα καρμπ πηγε κατευθειαν ολη μεσα στους κυλινδρους.Ειναι και τα λαστiχα στις εισαγωσες πετρα(περιμενω τα καινουρια απο ebay).Αυριο λυσιμο τα μπουζι να το ξεμπουκωσουμε και βλεπουμε.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 07.02.14 16:02

    Λοιπον εχουμε εξελιξεις,Πηρε προστα τελικα με τα χιλια ζορια.Μαλον την εχουν ακουσει τα μπουζι θα παρω καινουρια για να σιγουρευτω.

    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 07.02.14 16:19

    Οριστε και μια φωτο πως ειναι τωρα.

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.02.14 17:51

    Τα μπουζί μπορεί να παίζουν το ρόλο τους. Βγάλτα και αν τα δεις βρεγμένα, καθάρισε με φλόγιστρο ή γκαζάκι του καφέ.
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 07.02.14 19:17

    Caracal έγραψε:Τα μπουζί μπορεί να παίζουν το ρόλο τους. Βγάλτα και αν τα δεις βρεγμένα, καθάρισε με φλόγιστρο ή γκαζάκι του καφέ.

    Τα φυσηξα με αερα και τα εκαψα με αναπτηρα.Μαλον εχω το γνωστο θεμα που εχω διαβασει πως ειχαν αυτα.Κανει υπερχειληση μεσα στους κυλινδρους με αποτελεσμα να να γεμιζουν βενζινη.Θα ελεγξω σταθμες στα φλοτερ και θα κανω δοκιμη με το ντεποζιτο γιατι λογικα κανει διαφορα το ντεποζιτο που εχει κρουνο υποπιεσης απο μια απλγη συριγκα η ενα χωνι.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.02.14 19:21

    Αν δεν σφραγίζουν σωστά τα φλοτέρ, ε ναι, πλημμυρίζει.

    Ο αναπτήρας δεν κάνει τίποτα, θέλει φλόγιστρο να πυρώσουν και να καθαρίσουν πλήρως.

    Σπινθήρα έχεις παντού καλό;

    Ζεσταίνονται όλοι οι λαιμοί των εξαγωγών;
    avatar
    GmsVfr
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/01/2014
    Mηνύματα : 64
    Ηλικία : 24
    Μοντέλο : Vfr 400
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από GmsVfr Την / Το 07.02.14 19:29

    Οκ θα κανω δοκιμη με φλογιστρο.Απο σπιθες ειμαστε κομπλε.Για τους λαιμους να σου πω την αληθεια δεν κοιταξα αλλα δεν ακουγεται να κουτσαινει.Θελω να δω τι παιζει με τις σταθμες να σιγουρευτω γιατι δεν ειχα παχυμετρο και τα μετραγα με χαρακα.Κατα τα αλλα θα ψαξω για κανα πλαστικο και τα σελακια που μου λειπουν.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Vfr 400 nc24

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.02.14 20:48

    Πόσο ρύθμισες στάθμη; Είμαι εκτός έδρας και δεν έχω το manual τώρα, και το νούμερο που θυμάμαι είναι για τα carbs του RVF οπότε μέχρι να γυρίσω σπίτι...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.06.18 17:24