VFRh - VFR Club Hellas


    Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Μοιραστείτε
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 7:30

    Με καινούρια πηνία και μπαταρία , η μέτρηση που παίρνω στους πόλους της μπαταρίας είναι 13,8V ρελαντί & με το ζόρι 14 στις 5000 στορφές όταν δε ανάβω και μεγάλη σκάλα πέφτει κάτω απο 13V επίσης παρατήρησα πως όταν αποσυνδέω και την μικρή σκάλα τότε πάει 14,2V.
    Να σημειώσω πως τα πηνία είναι περιελιξευμένα (φτου) όχι new και η μπαταρία YTZ14S κινέζικη.

    Βλέπετε κάτι ανησυχητικό ??? γιατι ακούω κάτι 14,2V με φώτα και προβολείς και βεντιλατέρ και απορω ????

    Μήπως έχω πολύ μεγάλες λάμπες (σε watt εννοώ)??? Τι συμβαίνει ???  Wall
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.03.14 10:33

    οι ενδείξεις που έχεις για φυσιολογικές μου φαίνονται,εγώ δεν βλέπω κανενα προβλημα.

    Στο δικό μου που έχω βάλει και βολτομετράκι η ένδειξη είναι από 13,4 - 13,6 βόλτ
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Ευτυχώς ...

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 10:56

    Ευχαριστώ για την αμεση απάντηση

    μια ερώτηση ακόμη , θα βάλω κι εγω βολτομετράκι αλλά που πρέπει να το συνδέσω για να ανάβει μόλις γυρίζω το κλειδί και όχι μόνιμα ? Βρήκα κάτι σχετικό στο forum αλλά δεν βρήκα κάποιον οδηγό για σύνδεση.Κάποιος γράφει για το καλώδιο του κόφτη ??? Surprised  ποιό είναι πώς το αναγνωρίζω είναι ίδιο σε vtec - fi ???

     confused2 confused2 confused2 
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.03.14 11:11

    ειναι απλά τα πράγματα,εγώ το σύνδεσα στο καλώδιο από τα φώτα τα μικρά,αυτα με το μικρό λαμπάκι που ειναι μέσα στο φανάρι,θα σβήνει και όποτε σβήνεις και το μηχανάκι.
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 11:22

    αχαααα  hehehe ...

    Και πάλι ευχαριστώ ! Επόμενο βήμα να βρώ βολτομετράκι μετά κολλητήρι ανα χείρας και ... θα στείλω και φωτό

     Wink  Wink  Wink 
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.03.14 11:50

    αμα σε ενδιαφέρει εχω αυτό εδώ σε μπλέ χρώμα display
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 11:59

    Δεν μου το εμφανίσει πατόντας το link ???
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.03.14 12:15

    πατώντας πανω στο βγάζει
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 12:34

    Είσαι σίγουρος μου λέει "η αγγελία διαγράφηκε "

     Think Think 
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 27.03.14 12:53

    περίεργο.... για δες εδώ εμένα μου την βγάζει κανονικά
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 13:03

    Ναι ! αυτο το άνοιξε κανονικά , μια χαρα μου φαινεται είναι και αδιάβροχο και προσιτή τιμή ! τζάμι.

    Παρεμπιπτόντως η αγγελία είναι Πάτρα εκεί έμεινα απο πηνία το περασμένο Σάββατο χεχεχε τυχαίο ???

    Να ναι καλά το παλικάρι που βρέθηκε να μου φτιάξει το μοτοσακό , μεχρι τις 12 το βράδυ έπλεκε πηνία ο έρμος για να συνεχίσω το ταξίδι μου για Ναύπλιο , απ'ότι φαίνεται έκανε καλή δουλειά , συνέχισα το ταξίδι μου και γύρισα και Πτολεμαΐδα χωρίς κανένα πρόβλημα !!!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.03.14 16:13

    Βρε άνθρωπε, κόφτη στο ταχύμετρο, έχει το VFR400 από όπου και το θέμα που διάβασες. Δεν πάει να πει, ότι επειδή εμένα εκεί με βόλεψε στο 400, θα ψάξεις να βρεις βύσμα του κόφτη σε άλλα μοντέλα της σειράς VFR, που είναι τελείως διαφορερικά και δεν έχουν τέτοιο πράγμα...

    Ακολουθεί εκπαιδευτική τηλεόραση:

    Να έχεις υπόψην σου, ότι η τάση που μετράς στο κύκλωμα, όταν παίρνεις π.χ. από τα φώτα ή την κλειδαριά, ή τέλος πάντων κάποιο άλλο σημείο του κυκλώματος ΚΑΙ ΟΧΙ από τους πόλους της μπαταρίας απευθείας, έχει μια κάποια διαφορά, η οποία μάλιστα αυξάνεται όταν το κύκλωμα από το οποίο ''κλέβεις'' την ένδειξη, είναι ενεργό, π.χ. αν κλέβεις από φώτα που είναι αναμένα.

    Έτσι ενώ στην μπαταρία στους πόλους μπορεί να έχεις 14.5V για παράδειγμα, στο κύκλωμα μετά το κλειδί και μετά και τις ασφάλειες, μπορεί να έχεις 14.2V, και στα φώτα ειδικά όταν τα ανάβεις να έχεις 13.5V (τα νούμερα είναι παράδειγμα). Μην δεις χαμηλή τιμή στο βολτόμετρο και νομίσεις ότι δεν φορτίζει η μπαταρία.

    Αυτό συμβαίνει γιατί τόσο η καλωδίωση η ίδια, όσο και τα ενδιάμεσα βύσματα, οι ασφάλειες, τυχόν επαφές ρελέ κ.ο.κ. όλες έχουν μια κάποια μικρή μεν αντίσταση δε. Μέρος της τάσης της μπαταρίας, ''μένει'' σε αυτές τις αντιστάσεις το λοιπόν, για αυτό και η διαφορά στην μέτρηση.

    Όσο δε, μειώνεται η αντίσταση στο κύκλωμα που μετράς (π.χ. ανάβεις τα φώτα, άρα μειώνεται η αντίστασή τους από άπειρη που είναι σβηστά, σε κάποια πεπερασμένη τιμή), τόσο βάση αναλογίας ''μοιράζεται'' η τάση της μπαταρίας περισσότερο, στις απώλειες πριν την μέτρηση.

    Το βολτόμετρο δεν το βάζουμε για να βλέπουμε μια απόλυτη τιμή, η οποία μοιραία θα έχει τα παραπάνω σφάλματα και δεν είναι ακριβής, το βάζουμε για να δούμε ΜΙΑ ΜΕΡΑ ότι κάτι άλλαξε. Π.χ. εκεί που επί δύο χρόνια, βλέπαμε 14V με φώτα σβηστά και 13.5V με αναμμένα, ξαφνικά μια μέρα βλέπουμε 13 και 12, ε εκεί θα καταλάβουμε ότι κάτι έχει συμβεί και θα το ψάξουμε, οπότε και δεν θα βρεθούμε προ εκπλήξεως. Είναι η μεταβολή που θα παρατηρήσουμε που έχει σημασία, και όχι τα νούμερα αυτά καθέ αυτά.
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 17:18

    αχααα

    Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου Caracal μιας και με τα νούμερα ομολογώ ειχα μπερδευτεί ολίγον τι.

    Οπότε ο κύβος ερρίφθη θα πάρω απο το ψειράκι στο φανάρι όπως είπε ο φίλος παραπάνω (vtecpatra) και ... η παναγιά μαζί μας (δε νομίζω να θέλει κι επιστήμη η εγκατάσταση 2 καλωδιάκια είναι αν κολλήσω πουθενά θα εκπέμψω  Help! )
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 27.03.14 17:21

    Εδω που τα λεμε και εγω που εβαλα βολτομετρο δεν σωθηκα . Χθες το μεσημερι μετα απο καποια τρεχαματα στο κεντρο σταματισα καπου για ενα καφε.
    Αν και το βολτομετρο εδειχνε απο 14-14,2 πριν σβησω μετα τον καφε δεν ειχε ρευμα να γυρισει η μιζα λογω βραχυκυκλωμενης μπαταριας οπως ειπε ο ηλεκτρολογος. αιτια ....κραδασμοι ,θερμοκρασια ,αστοχια παντως το βολτομετρο δεν με γλυτωσε τελικα εμεινα.
    τοποθετηθηκε νεα μπαταρια επι τοπου 14-14,2 ξανα και φυγαμε
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 27.03.14 17:43

    VEEFARIOS έγραψε:
    Αν και το βολτομετρο εδειχνε απο 14-14,2 πριν σβησω μετα τον καφε  δεν ειχε ρευμα να γυρισει η μιζα  λογω  βραχυκυκλωμενης  μπαταριας οπως ειπε ο ηλεκτρολογος. αιτια ....κραδασμοι ,θερμοκρασια ,αστοχια παντως το βολτομετρο δεν με γλυτωσε τελικα εμεινα.
    τοποθετηθηκε νεα μπαταρια επι τοπου 14-14,2 ξανα και φυγαμε

    Απο περιεργεια, ποσο παλια ητανε η μπαταρια και τι προελευσης(μαρκα)?
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.03.14 20:16

    dmgmacbookpro έγραψε:Με καινούρια πηνία και μπαταρία , η μέτρηση που παίρνω στους πόλους της μπαταρίας είναι 13,8V ρελαντί & με το ζόρι 14 στις 5000 στορφές όταν δε ανάβω και μεγάλη σκάλα πέφτει κάτω απο 13V επίσης παρατήρησα πως όταν αποσυνδέω και την μικρή σκάλα τότε πάει 14,2V.
    Να σημειώσω πως τα πηνία είναι περιελιξευμένα (φτου) όχι new και η μπαταρία YTZ14S κινέζικη.

    Βλέπετε κάτι ανησυχητικό ???

    Τα 13,8V είναι οριακά. Βέβαια μπορεί να φταίει και ο τρόπος ή το όργανο που το μετράς.

    Αυτός που περιέλιξε το πηνίο το έκανε Υ ή Δ;
    Το κανονικό είναι Δ.

    Τέτοια τάση είχα και εγώ με το Rick's που είχα πάρει, όπου το σύρμα ήταν περίπου 0,9mm.

    Με την δική μου περιέλιξη έχει στο ρελαντί 14,25 V με τα φώτα.

    Για μελλοντική χρήση από οποιονδήποτε, χρειάζεται:
    1. Δ
    2. 1,2mm σύρμα
    3. 200 βαθμών C
    4. 34 σπείρες
     Smile
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 20:20

    Surprised Surprised Surprised 

    Μου 'κανες την καρδιά περιβόλι  Rolling Eyes 

    αύριο θα δοκιμάσω και με άλλο πολύμετρο ... αν και δε νομίζω

    τι να σου πω δεν ήμουν και μπροστά όταν το τύλιγε ασε που και να ήμουν δλδ δεν ήξερα και τόσες λεφτομέρειες
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 27.03.14 20:33



    Απο περιεργεια, ποσο παλια ητανε η μπαταρια και τι προελευσης(μαρκα)?[/quote]

    μπαταρια ιταλικης προελευσης μαρκα δεν θυμαμαι ηλικιας 1,5 ετους σε χρηση πολης περισοτερο (κοντες διαδρομες ) και λιγες εκδρομες.
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 21:01

    anastasis έγραψε:
    dmgmacbookpro έγραψε:Με καινούρια πηνία και μπαταρία , η μέτρηση που παίρνω στους πόλους της μπαταρίας είναι 13,8V ρελαντί & με το ζόρι 14 στις 5000 στορφές όταν δε ανάβω και μεγάλη σκάλα πέφτει κάτω απο 13V επίσης παρατήρησα πως όταν αποσυνδέω και την μικρή σκάλα τότε πάει 14,2V.
    Να σημειώσω πως τα πηνία είναι περιελιξευμένα (φτου) όχι new και η μπαταρία YTZ14S κινέζικη.

    Βλέπετε κάτι ανησυχητικό ???

    Τα 13,8V είναι οριακά. Βέβαια μπορεί να φταίει και ο τρόπος ή το όργανο που το μετράς.

    Αυτός που περιέλιξε το πηνίο το έκανε Υ ή Δ;
    Το κανονικό είναι Δ.

    Τέτοια τάση είχα και εγώ με το Rick's που είχα πάρει, όπου το σύρμα ήταν περίπου 0,9mm.

    Με την δική μου περιέλιξη έχει στο ρελαντί 14,25 V με τα φώτα.

    Για μελλοντική χρήση από οποιονδήποτε, χρειάζεται:
    1. Δ
    2. 1,2mm σύρμα
    3. 200 βαθμών C
    4. 34 σπείρες
     Smile



    υπάρχει περίπτωση να ωφείλεται στην μπαταρία που είναι YTZ14S αντί για YTZ12S ???
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.03.14 21:26

    dmgmacbookpro έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    dmgmacbookpro έγραψε:Με καινούρια πηνία και μπαταρία , η μέτρηση που παίρνω στους πόλους της μπαταρίας είναι 13,8V ρελαντί & με το ζόρι 14 στις 5000 στορφές όταν δε ανάβω και μεγάλη σκάλα πέφτει κάτω απο 13V επίσης παρατήρησα πως όταν αποσυνδέω και την μικρή σκάλα τότε πάει 14,2V.
    Να σημειώσω πως τα πηνία είναι περιελιξευμένα (φτου) όχι new και η μπαταρία YTZ14S κινέζικη.

    Βλέπετε κάτι ανησυχητικό ???

    Τα 13,8V είναι οριακά. Βέβαια μπορεί να φταίει και ο τρόπος ή το όργανο που το μετράς.

    Αυτός που περιέλιξε το πηνίο το έκανε Υ ή Δ;
    Το κανονικό είναι Δ.

    Τέτοια τάση είχα και εγώ με το Rick's που είχα πάρει, όπου το σύρμα ήταν περίπου 0,9mm.

    Με την δική μου περιέλιξη έχει στο ρελαντί 14,25 V με τα φώτα.

    Για μελλοντική χρήση από οποιονδήποτε, χρειάζεται:
    1. Δ
    2. 1,2mm σύρμα
    3. 200 βαθμών C
    4. 34 σπείρες
     Smile



    υπάρχει περίπτωση να ωφείλεται στην μπαταρία που είναι YTZ14S αντί για YTZ12S ???

    Δεν βλέπω τον λόγο.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.03.14 21:41

    dmgmacbookpro έγραψε:......

    Λοιπόν, βγάλε το δεξί φέριγκ.

    Όπως την βλέπεις από τα πλάγια, στα αριστερά υπάρχει το βύσμα με τρία καλώδια που συνδέει το πηνίο με τον σταθεροποιητή.
    Δες αν τα καλώδια που πάνε προς τον κινητήρα ζεσταίνονται, και εννοώ να δυσκολεύεσαι να τα πιάσεις με γυμνό χέρι.
    Αν συμβαίνει αυτό είναι μια ένδειξη, αλλά μόνο ένδειξη γιατί δεν ξέρεις τι έβαλε παραμέσα, του ότι υπάρχει λεπτότερο σύρμα το οποίο προκαλεί αυτήν την πτώση τάσης.
    Είναι όμως πιθανό να έχει χρησιμοποιήσει το αρχικό καλώδιο οπότε δεν θα μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
     Smile 
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 27.03.14 21:45

    anastasis έγραψε:
    dmgmacbookpro έγραψε:......

    Λοιπόν, βγάλε το δεξί φέριγκ.

    Όπως την βλέπεις από τα πλάγια, στα αριστερά υπάρχει το βύσμα με τρία καλώδια που συνδέει το πηνίο με τον σταθεροποιητή.
    Δες αν τα καλώδια που πάνε προς τον κινητήρα ζεσταίνονται, και εννοώ να δυσκολεύεσαι να τα πιάσεις με γυμνό χέρι.
    Αν συμβαίνει αυτό είναι μια ένδειξη, αλλά μόνο ένδειξη γιατί δεν ξέρεις τι έβαλε παραμέσα, του ότι υπάρχει λεπτότερο σύρμα το οποίο προκαλεί αυτήν την πτώση τάσης.
    Είναι όμως πιθανό να έχει χρησιμοποιήσει το αρχικό καλώδιο οπότε δεν θα μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
     Smile 


    θα το δοκιμάσω αύριο , φαντάζομαι ενοείς μετά απο αρκετή ώρα λειτουργίας ... μετα την επισκευη εκανα γύρο στα 900km μέσα σε 2 μέρες δεν θα έδειχνε κάτι ??? δεν έκανε το παραμικρό.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.03.14 23:20

    VEEFARIOS έγραψε:Εδω που τα λεμε και εγω που εβαλα βολτομετρο δεν σωθηκα . Χθες το μεσημερι μετα απο καποια τρεχαματα στο κεντρο  σταματισα καπου για ενα καφε.
    Αν και το βολτομετρο εδειχνε απο 14-14,2 πριν σβησω μετα τον καφε  δεν ειχε ρευμα να γυρισει η μιζα  λογω  βραχυκυκλωμενης  μπαταριας οπως ειπε ο ηλεκτρολογος. αιτια ....κραδασμοι ,θερμοκρασια ,αστοχια παντως το βολτομετρο δεν με γλυτωσε τελικα εμεινα.
    τοποθετηθηκε νεα μπαταρια επι τοπου 14-14,2 ξανα και φυγαμε

    Υπάρχει και η πιθανότητα του εντελώς ξαφνικού θανάτου της μπαταρίας. Σπάνιο, αλλά συμβαίνει.

    Συνήθως όμως η μπαταρία προειδοποιεί. Στο δικό σου ας πούμε, έβλεπες 14V όπως λές όσο δούλευε, δείγμα ότι η παραγωγή ρεύματος πήγαινε καλά, όταν το έσβηνες όμως οπότε μέτραγες σκέτη μπαταρία, δεν έβλεπες πολύ γρήγορη πτώση στο 12V; Πιο πιθανό ακόμα, δεν έβλεπες βαθειά βουτιά κάτω του 10V σε κάθε μιζάρισμα;

    Γενικά το βολτόμετρο, μας δίνει πληροφορία, εμείς πρέπει να ξέρουμε να την διαβάζουμε.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.03.14 23:24

    dmgmacbookpro έγραψε:

    μετά την επισκευή εκανα γύρω στα 900km μέσα σε 2 μέρες δεν θα έδειχνε κάτι ??? δεν έκανε το παραμικρό.

    Τα όργανα εννίοτε μετράνε και λίγο λάθος.

    Πάντως αν δεν είδες θέμα στην πράξη, να μην εκκινεί πρόθυμα η μίζα, να σου σβήνει στο ρελαντί, και όλα τα συμπτώματα της πεσμένης ανόρθωσης-γεννήτριας, και η μοτό δουλεύει με συνέπεια κανονικά, δεν χρειάζεται να ανησυχείς άδικα.

    Άμα κάποια στιγμή δεις αλλαγές στα νούμερα που δείχνει το βολτόμετρο, και αρχίσουν και τα βηξίματα, οι πεσμένες μιζιές κ.ο.κ. τότε ανησύχα.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Ερώτηση σχετικά με ρεύμα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 28.03.14 1:45

    dmgmacbookpro έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    dmgmacbookpro έγραψε:......

    Λοιπόν, βγάλε το δεξί φέριγκ.

    Όπως την βλέπεις από τα πλάγια, στα αριστερά υπάρχει το βύσμα με τρία καλώδια που συνδέει το πηνίο με τον σταθεροποιητή.
    Δες αν τα καλώδια που πάνε προς τον κινητήρα ζεσταίνονται, και εννοώ να δυσκολεύεσαι να τα πιάσεις με γυμνό χέρι.
    Αν συμβαίνει αυτό είναι μια ένδειξη, αλλά μόνο ένδειξη γιατί δεν ξέρεις τι έβαλε παραμέσα, του ότι υπάρχει λεπτότερο σύρμα το οποίο προκαλεί αυτήν την πτώση τάσης.
    Είναι όμως πιθανό να έχει χρησιμοποιήσει το αρχικό καλώδιο οπότε δεν θα μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
     Smile 


    θα το δοκιμάσω αύριο , φαντάζομαι ενοείς μετά απο αρκετή ώρα λειτουργίας ... μετα την επισκευη εκανα γύρο στα 900km μέσα σε 2 μέρες δεν θα έδειχνε κάτι ??? δεν έκανε το παραμικρό.

    Οχι εννοώ άμεσα μόλις το βάλεις μπροστά.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.07.17 9:48