VFRh - VFR Club Hellas


    Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Μοιραστείτε
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 26.04.14 16:41

    Έλεγα ότι δεν έχω κάνει πολλά, αλλά κάτι μαζεύτηκε!!!

    0. Οχι δεν έχω αλλάξει εξατμίσεις

    1. Πίσω LED. Πολύ καλό και ασφαλές. Δεν μου είχαν καεί ποτέ αλλά βλέποντας τους άλλους το αποφάσισα και δεν μετάνιωσα.
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=89906

    2. HID. Αυτά έχουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Στα + η ένταση και η οδήγηση στην ομίχλη. Στα - το στράβωμα των υπολοίπων ιδίως αν οι λυχνίες είναι φθινοκινέζικες, η δύσκολη οδήγηση στις στροφές τη νύχτα λόγω contrast, και ότι είναι παράνομες. Τις αφαίρεσα όταν πήγα στην Ευρώπη και βαρέθηκα να τις ξαναβάλω.

    3. Αμορτισέρ τιμονιού. Άψογο, ίσως γιατί είναι Scots. Ασφάλεια και περιορισμός στα κουνήματα από τις ριπές.

    4. Ελατήρια μπροστά. Ε, ήταν απαραίτητο γιατί είμαι και βαρύς. Βέβαια δημιουργούν πρόβλημα στο rebound, αλλά μετά από πειραματισμούς και κόπο το έλυσα με reshimming.

    5. Reshimming. Δύσκολο αλλά μαγεία. Η καλύτερη μετατροπή αν αλλάξει κανείς ελατήρια. Θέλει ελάχιστα πιο σκληρή την επαναφορά.

    6. Πίσω αμορτισέρ. Δυστυχώς διάλεξα γερμανικό= τουλάχιστον τα Ιταλικά σε βασανίζουν αλλά τα ευχαριστιέσαι κ'όλας. Μετά από πολλές επεμβάσεις και με την βοήθεια του αντιπροσώπου από την Θεσσαλονίκη επιτέλους λειτουργεί.  Στο λίνκ φαίνεται η αρχική τοποθέτηση.
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=73922

    7. Φίλτρο αέρος DNA. Προτιμώντας ελληνικά. Έχω μια υποψία ότι μπερδεύει το μείγμα χαμηλά 7%-8% επειδή είναι πολύ ανοιχτά αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

    8. PCV + Autotune. Θέλει πολύ δουλειά για δουλέψει σωστά. Έχω φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο συνδιασμού επιδόσεων και οικονομίας. Στην τελευταία βόλτα παρότι πήγα γρήγορα είχα κατανάλωση κάτω από 6.

    9. Πηνίο. Έχω πει πολλά. Το καλύτερο είναι το χειροποίητο.

    10. Ανορθωτής/Σταθεροποιητής. Και 'δώ έχω πει πολλά, καλύτερα εν σειρά παρά βαχυκυκλώματος.

    11. Βολτόμετρο.  Προτιμώ το ψηφιακό. Επίσης το LCD από το LED για να το βλέπω και την μέρα.

    12. Τουριστική ζελατίνα μαμά. Την προτιμώ κυρίως λόγω εμφάνισης.

    13. Μπαταρία LiFePO4. Διαστημική τεχνολογία. Δουλεύει αλλά θέλω χρόνο για να δω αν αντέχει. Οπότε θα την περιγράψω αργότερα.

    14. Ανεμιστήρας. Αυτό δεν το έχω τοποθετήσει ακόμα αλλά το έχω έτοιμο. Με ένα διακόπτη στο ταμπλό θα αντιστρέφω την φορά του ανεμιστήρα όταν είμαι έξω από την πόλη.

    Έχω και κάποιες άλλες ιδέες για αργότερα.  Cool 
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 26.04.14 20:29

    Respect Respect Respect Respect Respect 

    Είσαι για δέσιμο, το έχω αναπεί. Μπράβο για την υπομονή αλλά και για το αποτέλεσμα.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    oσονοuπω
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/11/2010
    Mηνύματα : 1705
    Ηλικία : 60
    Μοντέλο : γραναζι και desmo
    Κράνος : το τσουκαλι τηs γιαγιαs

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από oσονοuπω Την / Το 26.04.14 23:30

    Ο φυσικός έγραψε:Respect Respect Respect Respect Respect 

    Είσαι για δέσιμο, το έχω αναπεί. Μπράβο για την υπομονή αλλά και για το αποτέλεσμα.

    Λοιπον ,είναι για δεσιμο αλλα ταφηνουμε γιατι θελει πολυυυυυ σκοινι Razz 
    0)ναλαξειs εξατμησειs Knupp 
    1)ΔΕΝ καίγονται οι πισω λαμπεs--για γρανάζια μιλαμε,ετσι! Thumbsup 
    2)Τοτε τι μαs το λεs   Razz Μπα,πηγεs και στην Ευρωπη? Tsopa 
    3)Τι θελει να πει ο ποιητηs?  ThinkΜετα από 3 scots δεν κουναει τιποτιs Thumbsup 
    4)NΑΧΑΣΕΙΣΚΙΛΑ,οχι να κανουμε τουs ελατηριαδεs μαγκεs! Evil or Very Mad 
    5)Σαν τη μαγεια δεν εχει  naaa
    6)Παρε ολανδεζικο νασαι και η χρυση τομη Whistle
    7)πανε με το φιλτρο πουχειs rules
    8)Τι 6?ltr μπυρα? Drinking 
    9)AAAA,εδω θα συμφουρμισω!Worthy Σαν το χειροποιητο ΔΕΝ εχει! Shocked 
    10)Δεν γνωριζω,δεν απαντω Wall 
    11)Ερωτιξη για επιμορφωση ,ποια η διαφορα βολτομετρου με αμπερομέτρου και γιατι τα μεγκλα ειχαν το δευτερο? Knife 
    12)Γιατι λεμε μαμα και ανεβάζουμε τσι γυναικεs πουναι για σκοτωμα ,και δεν λεμε μπαμπα? mod 
    13)ΠΣΣΣΣΣ,μαs πσαρωσεs,διαστημικη και χαζα,αμανε πιουμε 5-6 τσιπουρα,να δειs τι καλα που φορτωνειs! rock on
    14)Σιγα μη βαλουμε και κλιματιστικον! breakdance
    Με πολύ αγαπη κιελπιδα για το μελλον Shoot 
     cheers  cheers  cheers  cheers
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 11:34

    oσονοuπω έγραψε:
    11)Ερωτιξη για επιμορφωση ,ποια η διαφορα βολτομετρου με αμπερομέτρου και γιατι τα μεγκλα ειχαν το δευτερο? Knife 

    Αν αντί για ρεύμα έχεις νερό και αντί για καλώδιο βρύση

    Η Τάση (V) είναι η ταχύτητα του νερού και η Ένταση (Α) είναι το πόσα κυβικά σου δίνει την ώρα.
    Σίγουρα είναι πιο φτηνό να μετρας τα Volt παρα τα Ampere.

    Τώρα γιατί και που είχαν αμπερόμετρο δεν γνωρίζω. Δεν είχα γεννηθεί τότε  Razz
    avatar
    Arachovitis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/03/2010
    Mηνύματα : 53
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR800 VTEC ABS 06
    Κράνος : Schubert C3

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από Arachovitis Την / Το 27.04.14 12:39

    Άντε αμα αλλάξεις και τεντωτήρες θα εισαι 100%  Wink 
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 12:51

    Arachovitis έγραψε:Άντε αμα αλλάξεις και τεντωτήρες θα εισαι 100%  Wink 

    Οι τεντωτήρες (έχω αλλάξει τρεις) δεν είναι βελτίωση αλλά συντήρηση. Δεν γράφω για συντηρήσεις γιατί θα μπλέξουμε με τα λάδια και ο φυσικός θα με κυνηγάει  lol! 
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 27.04.14 16:11

    Ανασταση, αρχικα να σε ευχαριστησω εκ μερους του φορουμ  Very Happy για την ενδελεχη αναλυση θεματων σχετικα με το πηνιο και τον ανορθωτη/σταθεροποιητη (σημεια 9 και 10), εχω κι'εγω βαλει τον σειριακο compu-fire ή μαλλον τον εβαλες εσυ  Laughing  Βρες μου και ενα καλο LCD βολτομετρο να βαλω κι'εγω  Wink (σημειο 11).

    Κατα τα αλλα εχω κι'εγω αναχρησιμοποιουμενο φιλτρο αερα (K&N - σημειο 7) και επισης ην τουριστικη ζελατινα της Honda η οποια ειναι και ομορφη οπως λες και παρεχει και πολυ καλη προστασια (σημειο 12). Επισης εχει παρει ο Γιωργος-Teacher τα σχετικα ωστε να βαλω πανω διακοπτη που σταματαει τελειως το βεντιλατερ εκτος πολης οπως εχει κανει κι'αυτος (σημειο 14), αν και η δικη σου λυση ειναι μαλλον καλυτερη και δεν κινδυνευει να ξεχασει κανεις το βεντιλατερ κλειστο - βεβαια ο Γιωργος εχει βαλει ενα κραυγαλεο κοκκινο led γι'αυτο το λογο Wink

    Θαθελα παντως να πω δυο λογια για τις αναρτησεις (σημεια 4/5 και 6). Για το δικο μου βαρος (87 κιλα), βρηκα τις αναρτησεις παρα πολυ καλες στα πρωτα 35Κ χμ, μετα το αμορτισερ αρχισε να χανει σταδιακα τις ικανοτητες του αλλα οντας και παλι παραπανω απο αποδεκτο. Στο μπροστα αλλαζοντας λαδια με ιξωδες 12.5 εκανε καποια διαφορα. Τελικα εβαλα προοδευτικα Wilbers μπροστα με το αντιστοιχο (10αρι) λαδι και Ohlins αμορτισερ πισω στα 60+Κ χμ. Αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι με αναβατη λογικου βαρους οι αναρτησεις του VTEC ητανε παρα πολυ καλες για τα πρωτα ~35-40Κ χμ και δεν ενοιωσα την αναγκη να τις αλλαξω. Α, και δεν ενοιωσα επισης την αναγκη για αμορτισερ τιμονιου (σημειο 3) οσο και αν το πιεσα σε ασχημα οδοστρωματα.

    Keep investigating/imprοving και ..δωσε μας τη γνωση σου  cheers  cheers
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 27.04.14 18:07

    Η αφαίρεση της βαλβίδας ''pair'' συνιστάται,κι αν ναι,θα έχει κάποια επίπτωση σε μια άλλη χ παράμετρο;
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 18:21

    GIORGOS VFR έγραψε:Η αφαίρεση της βαλβίδας ''pair'' συνιστάται,κι αν ναι,θα έχει κάποια επίπτωση σε μια άλλη χ παράμετρο;

    Μονο αν βάλεις Power Commander.
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 27.04.14 19:55

    anastasis έγραψε:
    8. PCV + Autotune. Θέλει πολύ δουλειά για δουλέψει σωστά. Έχω φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο συνδιασμού επιδόσεων και οικονομίας. Στην τελευταία βόλτα παρότι πήγα γρήγορα είχα κατανάλωση κάτω από
    10. Ανορθωτής/Σταθεροποιητής. Και 'δώ έχω πει πολλά, καλύτερα εν σειρά παρά βαχυκυκλώματος.
    13. Μπαταρία LiFePO4. Διαστημική τεχνολογία. Δουλεύει αλλά θέλω χρόνο για να δω αν αντέχει. Οπότε θα την περιγράψω αργότερα.
    14. Ανεμιστήρας. Αυτό δεν το έχω τοποθετήσει ακόμα αλλά το έχω έτοιμο. Με ένα διακόπτη στο ταμπλό θα αντιστρέφω την φορά του ανεμιστήρα όταν είμαι έξω από την πόλη.
     
    1.Για το (8):Τι έιναι αυτό;
    2.Για το (10):Ο ''μαμίσιος'',καθώς και πολλοί after-market,είναι ''βραχυκυκλώματος'';
    3.Για το (13):Αν κατάλαβα καλά,είναι δική σου κατασκευή,κι αν ναι,τι έχει προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τη συμβατική τεχνολογία;
    4.Για το (14):Αξίζει τον κόπο,ή είναι άλλος ένας ιδεοψυχαναγκασμός; Think 
    Αν γίνεται,κι εφόσον έχουν δοθεί απαντήσεις σε προηγούμενες συζητήσεις,δώσε μας τα link.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 27.04.14 21:30

    Αναστάσης tuning.. Worthy 
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 21:38

    GIORGOS VFR έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    8. PCV + Autotune. Θέλει πολύ δουλειά για δουλέψει σωστά. Έχω φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο συνδιασμού επιδόσεων και οικονομίας. Στην τελευταία βόλτα παρότι πήγα γρήγορα είχα κατανάλωση κάτω από
    10. Ανορθωτής/Σταθεροποιητής. Και 'δώ έχω πει πολλά, καλύτερα εν σειρά παρά βαχυκυκλώματος.
    13. Μπαταρία LiFePO4. Διαστημική τεχνολογία. Δουλεύει αλλά θέλω χρόνο για να δω αν αντέχει. Οπότε θα την περιγράψω αργότερα.
    14. Ανεμιστήρας. Αυτό δεν το έχω τοποθετήσει ακόμα αλλά το έχω έτοιμο. Με ένα διακόπτη στο ταμπλό θα αντιστρέφω την φορά του ανεμιστήρα όταν είμαι έξω από την πόλη.
     
    1.Για το (8):Τι έιναι αυτό;
    2.Για το (10):Ο ''μαμίσιος'',καθώς και πολλοί after-market,είναι ''βραχυκυκλώματος'';
    3.Για το (13):Αν κατάλαβα καλά,είναι δική σου κατασκευή,κι αν ναι,τι έχει προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τη συμβατική τεχνολογία;
    4.Για το (14):Αξίζει τον κόπο,ή είναι άλλος ένας ιδεοψυχαναγκασμός; Think 
    Αν γίνεται,κι εφόσον έχουν δοθεί απαντήσεις σε προηγούμενες συζητήσεις,δώσε μας τα link.

    1. Power Commander με αισθητήρα καυσαερίων
    2. Ναι. Σειριακοί είναι μόνον δύο aftermarket
    3. Είναι δική μου κατασκευή για να μου βγει φθηνότερα. Κυκλοφορούν και έτοιμες 200 - 300 ευρώ. Έχει ελάχιστο ρεύμα διαρροής, αντέχει περισσότερες φορτίσεις και γεμίζει πάρα πολύ γρήγορα (αυτό αν κάνεις διαδρομές πεντάλεπτες - δεκάλεπτες).
    4. Είναι ιδιοκατασκευή.
    Φυσικά και αξίζει τον κόπο και θα έπρεπε η ίδια η εταιρία να το προσφέρει. Το καλοκαίρι στη εθνική μπορείς να κάνεις 200 χλμ με τον ανεμιστήρα να δουλεύει και θερμοκρασία πάνω από 100. Κανονικά η HONDA θα έπρεπε να έχει ένα σύστημα ώστε όταν η ταχύτητα είναι πάνω από 50χλμ/ώρα να αντιστρέφει τον ανεμιστήρα προς τα έξω. Και αυτό θα μπορούσα να το κάνω αλλά ... βαριέμαι. Κατά τα άλλα η πλαϊνή τοποθέτηση των ψυγείων είναι και καλύτερη και ακριβότερη!
    Όταν την τοποθετήσω και δω ότι δουλεύει τότε θα το ανεβάσω. Smile 

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 22:22

    VFGeorge έγραψε:...... Βρες μου και ενα καλο LCD βολτομετρο να βαλω κι'εγω  Wink (σημειο 11).

    Κατα τα αλλα εχω κι'εγω αναχρησιμοποιουμενο φιλτρο αερα (K&N - σημειο 7)

    Α, και δεν ενοιωσα επισης την αναγκη για αμορτισερ τιμονιου (σημειο 3) οσο και αν το πιεσα σε ασχημα οδοστρωματα.


    LCD δεν έχει άλλα από Κίνα. Τα αμερικάνικα είναι απαγορευτικής τιμής.

    Το ΚΝ έχει μικρότερη επιφάνεια, μάλλον για να αντισταθμίζει την περισσότερη ροή.

    Όταν είχα τα ΒΤ-20 καθώς και τα Angel, ιδιαιτέρα στα δεύτερα, το τιμόνι κοσκίνισε τόσο έντονα που μου πονούσαν οι καρποί. Αποφάσισα να το βάλω όταν ήρθα  tête-à-tête με μια πέτρα στο Μέτσοβο.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 27.04.14 22:58

    HID

    Υλικό υπάρχει εδώ, μια και ως συνήθως το έψαξα lol! 

    Το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι το πως μια μικρή αστοχία κάτω από χιλιοστό μπορεί να επηρεάσει την δέσμη του φωτός


    Φθηνή - Ακριβή



    Φθηνή


    Ακριβή
    avatar
    Νίκος
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/09/2013
    Mηνύματα : 276
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από Νίκος Την / Το 28.04.14 22:21

    anastasis έγραψε:
    7. Φίλτρο αέρος DNA. Προτιμώντας ελληνικά. Έχω μια υποψία ότι μπερδεύει το μείγμα χαμηλά 7%-8% επειδή είναι πολύ ανοιχτά αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

    8. PCV + Autotune. Θέλει πολύ δουλειά για δουλέψει σωστά. Έχω φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο συνδιασμού επιδόσεων και οικονομίας. Στην τελευταία βόλτα παρότι πήγα γρήγορα είχα κατανάλωση κάτω από 6.

    Αυτές τις δύο μεταβολές τις σκέφτομαι για το δικό μου. Είχα όμως την εντύπωση ότι τα power commander γενικά ανεβάζουν την κατανάλωση! Thumbdown 
    Anastasis, μπορείς να πεις πόσο "γρήγορα", για να έχουμε μια ιδέα; Εγώ, για να δω κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα, πρέπει να πηγαίνω με 100, άντε 120 το πολύ, με όσο γίνεται πιο σταθερό γκάζι και με λίγη βοήθεια από καμμιά κατηφόρα!  Stupid2 


     Respect Respect  για την δουλειά!  Thumbsup
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.04.14 2:34

    Νίκος έγραψε:

    πόσο "γρήγορα",




    Γρήγορα εννοώ τρεις "ειδικές διαδρομές", Ανάβαση Αγ.Άννας, Δεσφίνα, Άμφισσα - Γραβιά. Δεν εννοώ 200άρες. Με ενδιαφέρουν μόνο τα στροφιλίκια. Δεύτερη - Τρίτη άντε και Τέταρτη καμιά φορά.

    Με το power commander είναι δυνατόν και να ανεβάσεις και να κατεβάσεις την κατανάλωση. Αυτό που κάνω εγώ είναι να πειραματίζομαι με μείγματα (A/F).

    Γενικά αυτός ο κινητήρας έχει μέγιστη δύναμη στο 13.1 και μέγιστη ροπή στο 13.7.

    Ως έχει η μηχανή χρησιμοποιεί αισθητήρες λ narrow band που μπορούνε να αντιληφθούν μόνο το 14.7. Και χρησιμοποιεί αυτό το μείγμα στο τετράγωνο από 3250 μέχρι 5250 στροφές και ανοίγματα γκαζιού από 5% μέχρι 20%.

    Το autotune χρησιμοποιεί wide band λ το οποίο αντιλαμβάνεται και άλλες τιμές οπότε μπορείς να χρησιμοποιείς τιμές ανάλογα με την χρήση σου. Πχ μπορείς να "σκοτώσεις" τις επιδόσεις της 6ης μέχρι τα 160 για οικονομία αφού σε αυτό το φάσμα μπορείς να χρησιμοποιείς 5η ή 4η. Δηλαδή μπορείς να ρυθμίσεις τον κινητήρα διαφορετικά για κάθε σχέση. Επίσης μπορείς να τον κάνεις πιο οικονομικό στα μικρά ανοίγματα γκαζιού και πιο δυνατό στα μεγάλα.

    Βέβαια αυτό ο τρόπος επέμβασης δεν είναι τέλειος.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 29.04.14 8:31

    Ένα τμήμα του χάρτη της 2ας




    Και ένα τμήμα του χάρτη της 6ης
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.05.14 12:20

    Μια και ο φιλτατος Αναστασης εκανε την "πασα", ας αναφερω κι'εγω συντομα τις βελτιωσεις στο δικο μου VFR.

    0. Εχω αγορασει δευτερη μαμισια εξατμιση μεταχειρω σε αριστη κατασταση την οποια θα "τροποποιησω"/βαλω πανω εν καιρω για καλυτερο ηχο  Cool 

    1. Τουριστικη ζελατινα Honda, παραγγελθηκε μαζι με το μηχανακι.

    2. Επεκταση μπροστινου φτερου Pyramid και πισω hugger MRA, προστατεψανε πολυ καλα το μηχανακι τους 6 χειμωνες που κυκλοφορησε με αλατια στην Αγγλια.

    3. Λαμπες Osram Night Breaker, δεν κρατανε πολυ (λιγοτερο απο χρονο / 10Κ χμ) αλλα εχουν πολυ καλο φως.

    4. Τα bar risers του Jaws που εχουν φτιαχτει για το Blackbird αλλα ταιριαζουν τελεια στο VTEC με τα 43αρια πηρουνια. Σηκωνουν τα clip ons κατα 28χλ και κανουν φοβερη διαφορα  Thumbsup αν δεν ταχα βαλει απλα θα τοχα δωσει το  μηχανακι (ή θαχα παρει SS  Razz)

    5. Τα footpeg lowering extensions του Jaws που και παλι εχουν φτιαχτει για το Blackbird αλλα ταιριαζουν τελεια στο VFR, χαμηλωνουν τα μαρσπιε κατα 20χλ και αυξανουν σαφως την ανεση σε ταξιδια πολλων ωρων πανω στο μηχανακι.

    6. Φιλτρο αερα K&N την πρωτη φορα που χρειαστηκε ν'αλλαξω το μαμισιο φιλτρο. Απο τοτε απλα το πλενω/λαδωνω καθε περιπου 24Κ χμ.

    7. Γραναζι πισω κατα 1 δοντι μεγαλυτερο (44αρι) που κονταινει τις σχεσεις κατα 1-43/44 = 2.3%. Η διαφορα ειναι πολυ σημαντικη, η 6η γινεται πολυ πιο χρησιμοποιησιμη απο χαμηλα, η 2α/3η γινονται επισης πολυ καλυτερες στην πολη και στις εξοδους στροφων και το κυριοτερο, η μεση καταναλωση για τον τροπο που οδηγω επεσε απο τα 7.5λτ στα 7λτ/100χμ  Thumbsup 

    8. Μπροστινα προοδευτικα ελατηρια Wilbers με το αντιστοιχο 10αρι Wilbers λαδι. Βελτιωνουν αρκετα το μπροστινο. Πριν απ'αυτο ειχα βαλει απλα λαδι 12.5αρι λαδι Bell Ray (μιξη 10αρι με 15αρι 50-50) που κι'αυτο κανει διαφορα με τα μαμα ελατηρια.

    9. Πισω αμορτισερ Ohlins με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας. Πολυ καλο, λιγο πιο στιβαρο και εχει βελτιωσει σαφως την ανεση.

    10. Διακοπτη που απενεργοποιει το βεντιλατερ. Αυτο δεν τοχω βαλει ακομη πανω αλλα τα σχετικα εχουν παρθει και θα μπει πανω συντομα.

    11. Σειριακο ανορθωτη/σταθεροποιητη Compu-fire, ζεσταινεται σαφως λιγοτερο λογω σχεδιασης και τραβαει λιγοτερο ρευμα "ελαφρωνοντας" το πηνιο.

    12. Αντικατασταση του πηνιου με το ιδιο μαμισιο οταν καηκε προσφατα στα 67Κ χμ. Αυτο δεν ειναι βελτιωση αλλα υπενθυμιση οτι το πηνιο στα VTEC ειδικα πρεπει να θεωρειται αναλωσιμο και να ελεγχεται τακτικοτατα μετα απο ~50Κ χμ πανω στο μηχανακι.

    13. LED βολτομετρο λυχνιας που εχει αγοραστει αλλα δεν μπηκε ακομη πανω καθως ισως παρω ενα LCD με ψηφιακη ενδειξη.

    14. Bridging της γειωσης στην αριστερη μπλε φισα και αντικατασταση του starter battery cable (κωδικος τελευταιου 32401-MCW-D02). Αυτες οι βελτιωσεις αφορουν μονο τα μοντελα 2002-2005 για τα οποια εχει γινει σχετικη ανακληση στην αμερικη αλλα οχι αλλου. Ειναι πολυ σημαντικες και πρεπει να γινονται σε μηχανακια 2002-05.
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 06.05.14 14:47

    Πολύ χρήσιμα και βοηθητικά όλα τα παραπάνω,και ειδικότερα το (14) για εμάς τους κατόχους των πρώτων σε παραγωγή μοντέλων!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 07.05.14 10:56

    GIORGOS VFR έγραψε:Πολύ χρήσιμα και βοηθητικά όλα τα παραπάνω,και ειδικότερα το (14) για εμάς τους κατόχους των πρώτων σε παραγωγή μοντέλων!

    Να αναφερω για την μπλε φισα οτι η ανακληση συνιστα την αλλαγη ολης της μπροστινης υπο-πλεξουδας (front sub-harness) ωστε να παιρνει ρευμα για τα φωτα κατ'ευθειαν απο τον ανορθωτη και να "ελαφρωνει" το φορτιο του ηλεκτρικου κυκλωματος. Δυστυχως τετοια βελτιωμενη υπο-πλεξουδα για τα ευρωπαϊκα μοντελα 2002-2005 δεν υπαρχει, ρωτησα μεχρι και απ'ευθειας τη Χονδα Αγγλιας. Ο Γιωργος-Teacher εχει κανει μετατροπη της μαμισιας πλεξουδας ..to that effect αλλα ειναι πολυ μεγαλη δουλεια. Το bridging της γειωσης της πλεξουδας ειναι ημιμετρο αλλα δουλευει, η γειωση ζεσταινεται πολυ λογω αυξημενου ηλεκτρικου φορτιου και μεσογειακων θερμοκρασιων και ειναι θεμα χρονου να μην κανει καλη επαφη και ν'αρχισουν οι παρενεργειες. Αυτο περισοτερο στα μοντελα χωρις ABS καθως το τελευταιο κραταει την φισα σχετικα μακρια απο το αριστερο ψυγειο. Γενικοτερα παντως, η μπλε αριστερη φισα οπως και η δεξια φισα του εναλλακτη θελουν τακτικο ελεγχο και τακτοποιηση μακρια απο εστιες θερμοτητας οπως εχει γραφτει σε αλλα νηματα.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 11:06

    VFGeorge έγραψε:
    0. Εχω αγορασει δευτερη μαμισια εξατμιση μεταχειρω σε αριστη κατασταση την οποια θα "τροποποιησω"/βαλω πανω εν καιρω για καλυτερο ηχο  Cool 

    1. Τουριστικη ζελατινα Honda, παραγγελθηκε μαζι με το μηχανακι.

    2. Επεκταση μπροστινου φτερου Pyramid και πισω hugger MRA, προστατεψανε πολυ καλα το μηχανακι τους 6 χειμωνες που κυκλοφορησε με αλατια στην Αγγλια.

    3. Λαμπες Osram Night Breaker, δεν κρατανε πολυ (λιγοτερο απο χρονο / 10Κ χμ) αλλα εχουν πολυ καλο φως.

    4. Τα bar risers του Jaws που εχουν φτιαχτει για το Blackbird αλλα ταιριαζουν τελεια στο VTEC με τα 43αρια πηρουνια. Σηκωνουν τα clip ons κατα 28χλ και κανουν φοβερη διαφορα  Thumbsup αν δεν ταχα βαλει απλα θα τοχα δωσει το  μηχανακι (ή θαχα παρει SS  Razz)

    5. Τα footpeg lowering extensions του Jaws που και παλι εχουν φτιαχτει για το Blackbird αλλα ταιριαζουν τελεια στο VFR, χαμηλωνουν τα μαρσπιε κατα 20χλ και αυξανουν σαφως την ανεση σε ταξιδια πολλων ωρων πανω στο μηχανακι.

    6. Φιλτρο αερα K&N την πρωτη φορα που χρειαστηκε ν'αλλαξω το μαμισιο φιλτρο. Απο τοτε απλα το πλενω/λαδωνω καθε περιπου 24Κ χμ.

    7. Γραναζι πισω κατα 1 δοντι μεγαλυτερο (44αρι) που κονταινει τις σχεσεις κατα 1-43/44 = 2.3%. Η διαφορα ειναι πολυ σημαντικη, η 6η γινεται πολυ πιο χρησιμοποιησιμη απο χαμηλα, η 2α/3η γινονται επισης πολυ καλυτερες στην πολη και στις εξοδους στροφων και το κυριοτερο, η μεση καταναλωση για τον τροπο που οδηγω επεσε απο τα 7.5λτ στα 7λτ/100χμ  Thumbsup 

    8. Μπροστινα προοδευτικα ελατηρια Wilbers με το αντιστοιχο 10αρι Wilbers λαδι. Βελτιωνουν αρκετα το μπροστινο. Πριν απ'αυτο ειχα βαλει απλα λαδι 12.5αρι λαδι Bell Ray (μιξη 10αρι με 15αρι 50-50) που κι'αυτο κανει διαφορα με τα μαμα ελατηρια.

    9. Πισω αμορτισερ Ohlins με τηλεπροφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας. Πολυ καλο, λιγο πιο στιβαρο και εχει βελτιωσει σαφως την ανεση.

    10. Διακοπτη που απενεργοποιει το βεντιλατερ. Αυτο δεν τοχω βαλει ακομη πανω αλλα τα σχετικα εχουν παρθει και θα μπει πανω συντομα.

    11. Σειριακο ανορθωτη/σταθεροποιητη Compu-fire, ζεσταινεται σαφως λιγοτερο λογω σχεδιασης και τραβαει λιγοτερο ρευμα "ελαφρωνοντας" το πηνιο.

    12. Αντικατασταση του πηνιου με το ιδιο μαμισιο οταν καηκε προσφατα στα 67Κ χμ. Αυτο δεν ειναι βελτιωση αλλα υπενθυμιση οτι το πηνιο στα VTEC ειδικα πρεπει να θεωρειται αναλωσιμο και να ελεγχεται τακτικοτατα μετα απο ~50Κ χμ πανω στο μηχανακι.

    13. LED βολτομετρο λυχνιας που εχει αγοραστει αλλα δεν μπηκε ακομη πανω καθως ισως παρω ενα LCD με ψηφιακη ενδειξη.

    14. Bridging της γειωσης στην αριστερη μπλε φισα και αντικατασταση του starter battery cable (κωδικος τελευταιου 32401-MCW-D02). Αυτες οι βελτιωσεις αφορουν μονο τα μοντελα 2002-2005 για τα οποια εχει γινει σχετικη ανακληση στην αμερικη αλλα οχι αλλου. Ειναι πολυ σημαντικες και πρεπει να γινονται σε μηχανακια 2002-05.


    15. Mirror extenders 1ας ιντσας / 2.5εκ που επιτρεπει στο αναβατη να δει τι γινεται πισω του αντι να βλεπει τους αγκωνες του  Rolling Eyes 

    Τα 1, 4, 5 και 15 (ψηλοτερη ζελατινα, bar risers, lower footpegs και mirror extenders) αυξανουν σαφως τις τουριστικες / all round ικανοτητες της μηχανης. Το VTEC ειναι λιγο πιο σπορ απο τα προηγουμενα μοντελα (750αρια και FI) και εχουν θυσιασει λιγη απο την all round ικανοτητα η οποια επαναποκταται με τις παραπανω βελτιωσεις. Ιδιως τα bar risers ειναι εκ των ουκ ανευ οπως και ξαναειπα.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.05.14 11:11

    με τα bar risers που τοποθέτησες, άλλαξες καλώδια ή σωληνάκια?
    τεντώθηκαν τα υπάρχοντα? ή όλα καλά κ ωραία?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 11:48

    nikos-ex victor έγραψε:με τα bar risers που τοποθέτησες, άλλαξες καλώδια ή σωληνάκια?
    τεντώθηκαν τα υπάρχοντα? ή όλα καλά κ ωραία?

    Νικο, καλωδια και σωληνακια εχουν αρκετο free play ωστε να μη υπαρχει απολυτως κανενα προβλημα για risers 28χλ οπως αυτους που εβαλα. Οι Βασιλακος/Ροβερτο εχουν βαλει τους ψηλοτερους/ρυθμιζομενους/ακριβοτερους helibars επισης νομιζω χωρις προβλημα.

    Να και μια φωτο των risers του Jaws στο δικο μου μηχανακι, οπου φαινεται το καλωδιο του συμπλεκτη που σαφως δεν ειναι παρα-εκτεταμμενο:



    Να πω παντως οτι επειδη αυτοι οι risers ειναι φτιαγμενοι για το Bird, το στελεχος που πιεζει το ελατηριο για την προφορτιση ητανε 1εκ κοντυτερο οπως φαινεται στην παρακατω φωτο. Του ειπα του Jaws και μου το αλλαξε με αλλο που εφτιαξε αλλα αν ειναι να παραγγειλει κανεις να του πει για την περιπτωση την δικη μου δειχνοντας αυτη τη φωτο:

    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.05.14 15:12

    το κάτω είναι το μαμά κ το πάνω είναι ο ψηλότερος αποστάτηςγια το ΧΧ?
    οπότε σου επιμήκυνε το σπείρωμα?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Οι δικές μου, χρήσιμες ελπίζω, βελτιώσεις στο VTEC

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 15:37

    nikos-ex victor έγραψε:το κάτω είναι το μαμά κ το πάνω είναι ο ψηλότερος αποστάτηςγια το ΧΧ?
    οπότε σου επιμήκυνε το σπείρωμα?

    Sort of, ναι μου εδωσε μεγαλυτερο εσωτερικο στελεχος μηκους 8εκ/80χλ, αυτο πρεπει να αναφερθει οταν το παραγγειλει κανεις καθως αυτο για το XX ειναι 7εκ/70χλ (δεστε διαστασεις στην φωτο).

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 26.09.17 20:56