VFRh - VFR Club Hellas


    χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Μοιραστείτε
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 30.04.14 19:41

    Εχω τα bar risers του Jaws εδω και πολλα χρονια και εχουν κανει μεγαλη διαφορα στην ανεση, σηκωνουν τα clip-ons κατα 28χλ.

    Στο τελευταιο ταξιδι ενοιωσα τα ποδια αρκετα διπλωμενα απο ενα σημειο και μετα, ειναι ισως και η ηλικια  Blush καθως δεν ειχα θεμα στο παρελθον. Παραγγειλα λοιπον και παρελαβα σημερα το footpeg lowering kit του Jaws το οποιο θα τοποθετησω Παρασκευη πρωι πριν το ταξιδι προς τα βορεια και θα αναφερω εντυπωσεις. Η τοποθετηση φαινεται πανευκολη, αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια).

    Φυσικα αν ειναι να παει κανεις ενα track day, αφαιρει τα bar risers και σηκωνει παλι τα μαρσπιε στην αρχικη τους θεση. Οσο για "ξυσιμο" σε δημοσιους δρομους, μαλλον θελουν αφαιρεση (ή κοντυμα) και οι αποστατες Wink 
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2003
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 30.04.14 21:12

    ωραιος ο Γιώργος,βαλε και καμια φωτο απο τα μαρσπιε να δουμε αν εχεις την καλοσυνη!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 06.05.14 12:28

    Τα footpeg lowering kit extensions μπηκανε πανω την περασμενη Παρασκευη και εκανα 1000χμ την π/σ/κ/δ. Χαμηλωνουν τα μαρσπιε κατα 2εκ/20χλ και αν και το χαμηλωμα ειναι σχετικα μικρο, κανουν σιγουρα διαφορα στην ανεση σε μακρινα ταξιδια για μακρυποδαρους σαν εμενα (1.80μ υψος αλλα με σχετικα μακρυ καβαλο/in-seam). Τα συνιστω ανεπιφυλακτα, θα ανεβασω φωτο εν καιρω.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 06.05.14 15:32

    VFGeorge έγραψε: αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια). 

    αναμένουμε με ενδιαφέρον!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 13:06

    Δεστε την επομενη φωτο με τα footpeg extensions εγκατεστημενα. Εκει που μπαινει το μαρσπιε εχι μπει τωρα το footpeg extension και το μαρσπιε τωρα πιανει χαμηλοτερα στο "τσουτσουνι" του τελευταιου. Παρατηρηστε επισης οτι το ελατηριο επαναφορας φαινεται ξεχαραβαλωμενο - αυτο συμβαινει επειδη το ελατηριο πρεπει ν'ανοιξει αρκετα ωστε να μπορει να δουλεψει τωρα που υπαρχει μεγαλυτερη αποσταση. Η δουλεια αυτη θελει μεγγενη και επιμονη, την εκανα στη μεγγενη γνωστου φιλικου συνεργειου κοντα στο σπιτι μου στη Μιχαλακοπουλου.



    Μετρωντας με το μηχανακι στο κεντρικο σταντ, τα extensions χαμηλωνουν τα μαρσπιε ακριβως κατα 20χλ/2εκ. Γι'αυτο το λογο πρεπει να χαμηλωσουν οι αποστατες των μαρσπιε. Αρχικα τους εβγαλα τελειως καθως το επερχομενο ταξιδι περιλαμβανε αναβαση Δομοκου  Wink αλλα την αλλη μερα το πρωι στα Τρικαλα τους εκοψα κατα περιπου 15χλ/1.5εκ με τροχο σε ενα μηχανουργειο και τους ξαναεβαλα πανω - ειναι βεβαια χαμηλοτεροι κατα ~0.5εκ αλλα αυτο δεν ειναι θεμα. Δεστε τους κομμενους αποστατες στην επομενη φωτο.

    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 13:17

    nikos-ex victor έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:  αυτο που ειναι θεματακι ειναι το χαμηλωμα του πενταλ του φρενου (ο λεβιες των ταχυτητων ειναι επισης πανευκολη δουλεια). 

    αναμένουμε με ενδιαφέρον!

    Ας πω και κανα δυο λεπτομερειες για το χαμηλωμα του φρενου για το οποιο διαβασα οτι ναναι στο vfrd Rolling Eyes  Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη  Smile 

    Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.

    ΥΓ Το σετ ερχεται με δυο μονο κοπιλιες οποτε για να μη χρησιμοποιησουμε τις χρησιμοποιημενες παλιες παμε και παιρνουμε αλλες δυο (ή και περισοτερες για ναχουμε καβαντζα στο "συνεργειο" μας).
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.05.14 15:21

    [quote="VFGeorge  Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη  Smile 

    Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.[/quote]

    άρα μειώνεται η διαδρομή που κάνει το πεντάλ μέχρι να "τερματίσει" ή κάνω λάθος?
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 15:39

    nikos-ex victor έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:  Λυνουμε το κατω παξιμαδι της "ασφαλειας" και σφιγγουμε το πανω ωστε να κατεβει το στελεχος με τις βολτες πιο κατω (και αντιστοιχα και το πενταλ του φρενου). Το κανουμε αυτο μεχρι το στελεχος να βρει στο κοντρα μεταλλο απο κατω και να μην παει αλλο. Οταν φτασουμε εκει, το ξεσφιγγουμε λιγο γιατι σ'αυτη τη θεση το πενταλ δεν εχει επαναφορα και το σταθεροποιουμε σ'αυτη τη θεση "κατεβαζοντας" και σφιγγοντας το κοντρα παξιμαδι. Και hey presto, σ'αυτη τη θεση το πενταλ εχει κατεβει κατα ακριβως 2εκ - τουλαχιστο αυτο συνεβη στη δικη μου μηχανη  Smile 

    Εχοντας βεβαια κατεβασει το πενταλ, το ελατηριο που αναβει το πισω στοπ εχει τραβηχτει και το τελευταιο ειναι μονιμα αναμενο, οποτε πρεπει να ρεγουλαρουμε λιγο το ελατηριο απο τη σχετικη πλαστικη βιδα με τις βολτες ωστε ν'αναβει μονο οταν παταμε φρενο.

    άρα μειώνεται η διαδρομή που κάνει το πεντάλ μέχρι να "τερματίσει" ή κάνω λάθος?

    Κανεις λαθος, η διαδρομη του πενταλ οταν το παταμε εχει να κανει με την τρομπα. Ρυθμιζοντας τον λεβιε πιο χαμηλα δεν επηρεαζεται τιποτ'αλλο.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.05.14 15:45

    Thumbsup 

    λέγε το πιο αβρά...ότι έκανα λάθος... Razz 

     cheers 
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 08.05.14 15:54

    nikos-ex victor έγραψε:Thumbsup 

    λέγε το πιο αβρά...ότι έκανα λάθος... Razz 

     cheers 

     Laughing Νικο σε βλεπω να ψαχνεσαι για risers/footpeg extenders και μαλλον καλα θα κανεις  Wink 

     cheers 
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1852
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: χαμηλοτερα μαρσπιε (lower footpegs)

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.05.14 16:00

    η αλήθεια είναι Γιώργο, ότι με το που πήρα τη μηχανή ρώτησα τον πωλητή της honda για αυτό,
    αλλά μου τα έκανε δύσκολα...κ αφού δεν ενοχλήθηκα από την θέση οδήγησης (για τα πόδια όμως το σκέφτομαι) το άφησα

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.09.17 9:56