VFRh - VFR Club Hellas


    Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Μοιραστείτε
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 10.07.14 13:56

    GIORGOS VFR έγραψε:
    Κι επειδή η... ευρωραγία συνεχίζεται,και τα πηνία μου είναι αρπαγμένα,μπορεί κάποιος να βοηθήσει,αν γνωρίζει κάποιον με μεταχειρισμένα πηνία;Για καινούργιο δεν συζητάμε,για περιέλιξη ούτε,αν δεν βρεθούν μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση,θα καταλήξω στην πρόταση του ''vtecpatra'',δηλαδή για παραγγελία από ΗΠΑ.

    Γεωργιε-VFR, οπως ελεγα προσφατα κατ'ιδιαν και στον Γεωργιο-Πατρα, δεν αξιζει να παρεις κατι αλλο εκτος απο το μαμισιο. Οι Αμερικανοι βαζουν Ricks αλλα πολλα εχουν καει αρκετα συντομα και η διαφορα τιμης δεν ειναι μεγαλη - περιπου $150 το Ricks και $200 το μαμισιο απο Αμερικη. Φυσικα υπαρχουν μεταφορικα και ΦΠΑ εδω, οχι εφ'ολης της τιμης με τα γνωστα κολπα  Wink 

    Καλα ξεμπερδεματα, εγω στη θεση σου αν με ειχε αφησει τρεις φορες Mad θα τοστελνα Rolling Eyes


    Επαναλαμβανω τι χρειαζεται σε κλιμα σαν της Ελλαδας:
    - μαμισιο πηνιο καθε περιπου 50Κ χμ
    - ενας επιπλεον ανορθωτης που να μπορει να μπει πανω χωρις κοψε-ραψε τον οποιο κουβαλαμε μαζι στα ταξιδια και βολτομετρο για να μας δειξει πιθανη δυσλειτουργια του κυκλωματος φορτισης
    - "προδερμ στις φισες" μια φορα το χρονο
    - bypass της γειωσης στη μπλε φισα και αλλαγη του battery starter cable ή του σχετικου καλωδιου με χοντροτερο στα μοντελα 2002-2005.


    Και κραταμε το μηχανακι ή παιρνουμε ενα Ducati Multistrada / BMW GS1200 (που μου αρεσουν) αν δε χαλιομαστε να ασχολουμαστε συνεχεια μαζι του ή το σπρωχνουμε και παιρνουμε ενα CBF1000, ενα Bird 1100, ενα VFR/Crosstourer1200 κλπ - συμπληρωστε το αποδεδειγμενα αξιοπιστο μοντελο που γουσταρετε - αν θελουμε απλα να καβαλαμε και να φευγουμε για οπουδηποτε.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 10.07.14 19:01

    Aμα δεν βρώ ακρη με τα πηνεια και το πρόβλημα συνεχιστεί λυπάμαι πολύ αλλά θα ακολουθησω την συμβουλή του VFGeorge και θα πάρω διαζύγιο


    αφιερωμένο


    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.07.14 19:10

    Alert! Κίνδυνος διάλυσης του φόρουμ από διαλυμένα πηνία!!!!  Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 

    Το λέω σοβαρά!


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 10.07.14 19:42

    Ο φυσικός έγραψε:Alert! Κίνδυνος διάλυσης του φόρουμ από διαλυμένα πηνία!!!!   Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 

    Το λέω σοβαρά!

    στο Nr 750 η Honda εκανε επιδειξη ισχυος με τα οβαλ εμβολα,ας βγαλει και υδρόψυκτα πηνεια!

    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 10.07.14 19:45

    και ολίγον χιούμορ...


    πότε γιορτάζουν τα Vtec?


    Μα του Αη Γιάννη του Λαμπατάρη(λαμπατίνα = φωτιά,corfu version)

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 10.07.14 20:13

    vtecpatra έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Alert! Κίνδυνος διάλυσης του φόρουμ από διαλυμένα πηνία!!!!   Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 

    Το λέω σοβαρά!

    στο Nr 750 η Honda εκανε επιδειξη ισχυος με τα οβαλ εμβολα,ας βγαλει και υδρόψυκτα πηνεια!


    Είναι εξαιρετική ιδέα!!!
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 10.07.14 20:38

    vtecpatra έγραψε:
    πότε γιορτάζουν τα Vtec?  

    Μα του Αη Γιάννη του Λαμπατάρη(λαμπατίνα = φωτιά,corfu version)

    lol! lol!  αλλα και   Wall Wall

     cheers cheers
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.07.14 20:55

    Ρε σεις, αν είναι να δουλεύετε τα VTEC μόνοι σας εμείς τι θα κάνουμε;  lol! lol! lol! 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 10.07.14 21:24

    Απ'την αρχή που παρακολουθούσα το forum,το'χα καταλάβει ότι η περιπαικτική και (αυτο)σαρκαστική διάθεση των μελών είναι κορυφαία!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.07.14 21:36

    Γιώργαρε και το δικό μου έχει χρειαστεί πηνία 2 φορές και πάντα στο εξωτερικό (γμτ γμτ γμτ).
    Αλλά αν δεν πειραχθούμε μεταξύ μας πώς θα περάσει η ώρα. Έλα από ΣΥΜΟΦΕ ρεεεεεεε!!!


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 10.07.14 21:40

    Ο φυσικός έγραψε:Ρε σεις, αν είναι να δουλεύετε τα VTEC μόνοι σας εμείς τι θα κάνουμε;  lol! lol! lol! 


    Ο αυτοσαρκασμός είναι ίδιον ανθρώπων υψηλής συναισθηματικής επάρκειας.  Cool 
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 10.07.14 21:42

    GIORGOS VFR έγραψε:Απ'την αρχή που παρακολουθούσα το forum,το'χα καταλάβει ότι η περιπαικτική και (αυτο)σαρκαστική διάθεση των μελών είναι κορυφαία!


     :_hi:
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 10.07.14 21:52

    Ο φυσικός έγραψε:Ρε σεις, αν είναι να δουλεύετε τα VTEC μόνοι σας εμείς τι θα κάνουμε;  lol! lol! lol! 

    Τι ερωτηση και αυτη....πατρε και σεις βιτεκια να γιορταζουμε παρεα

    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 10.07.14 21:56

    Ο φυσικός έγραψε:Γιώργαρε και το δικό μου έχει χρειαστεί πηνία 2 φορές και πάντα στο εξωτερικό (γμτ γμτ γμτ).
    Αλλά αν δεν πειραχθούμε μεταξύ μας πώς θα περάσει η ώρα. Έλα από ΣΥΜΟΦΕ ρεεεεεεε!!!
    Το προηγούμενο διάστημα ήμουνα σε άδεια,με την προαναφερθείσα εξέλιξη.Αυτήν τη Δευτέρα ''κάθεται'' μετά τη βάρδια να περάσω να σας δω,καλώς εχόντων πάντα των (πυροσβεστικών) πραγμάτων... cheers 
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 10.07.14 22:05

    vtecpatra έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Ρε σεις, αν είναι να δουλεύετε τα VTEC μόνοι σας εμείς τι θα κάνουμε;  lol! lol! lol! 

    Τι ερωτηση και αυτη....πατρε και σεις βιτεκια να γιορταζουμε παρεα


    Πάτρε; Πάτρε; Μα...ΠΑΤΡΕ;;; Πόσο Πατρινός μπορεί να είσαι; lol! lol! lol! lol! 

    GIORGOS VFR έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Γιώργαρε και το δικό μου έχει χρειαστεί πηνία 2 φορές και πάντα στο εξωτερικό (γμτ γμτ γμτ).
    Αλλά αν δεν πειραχθούμε μεταξύ μας πώς θα περάσει η ώρα. Έλα από ΣΥΜΟΦΕ ρεεεεεεε!!!
    Το προηγούμενο διάστημα ήμουνα σε άδεια,με την προαναφερθείσα εξέλιξη.Αυτήν τη Δευτέρα ''κάθεται'' μετά τη βάρδια να περάσω να σας δω,καλώς εχόντων πάντα των (πυροσβεστικών) πραγμάτων... cheers 

    Μακάρι να μπορέσεις.  cheers 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 11.07.14 13:28

    Ο φυσικός έγραψε:Ρε σεις, αν είναι να δουλεύετε τα VTEC μόνοι σας εμείς τι θα κάνουμε;  lol! lol! lol! 

    Το δουλεμα στα VTEC για τα ηλεκτρικα πιανει ΟΛΑ τα VFR Τακουλιε για τους γνωστους λογους (ανορθωτες/πηνια) Wink Βεβαια τα VTEC και FI φερανε περισοτερο και τις φισες στο προσκηνιο Rolling Eyes Wall

    Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι το συστημα VTEC δεν εχει κανενα θεμα (εκτος απο την περιοδικη αντικατασταση των - αναλωσιμων - τεντωτηρων), δινει χαρακτηρα στον κινητηρα, μειωνει την καταναλωση και σταματαει και τη "γκρινια"/winging των γραναζιων  Laughing Laughing 
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 11.07.14 18:23

    VFGeorge έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε: 

    Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι το συστημα VTEC δεν εχει κανενα θεμα (εκτος απο την περιοδικη αντικατασταση των - αναλωσιμων - τεντωτηρων), δινει χαρακτηρα στον κινητηρα, μειωνει την καταναλωση και σταματαει και τη "γκρινια"/winging των γραναζιων  Laughing Laughing 
    Αυξάνει όμως και το κόστος συντήρησης! Shocked Wall
    Όσο για την οικονομία,τα ίδια καίω
    (διαπιστωμένο σε βόλτα) με τον Αργύρη με το FI,και δεν έχω το θεωρητικά καλύτερο τράβηγμα από χαμηλά που υπόσχονται οι δύο βαλβίδες/κύλινδρο.Άρα,''πολύ κακό για το τίποτα!''.Για power commander και αλλαγή εξάτμισης από λαιμό δεν ξέρω,αλλά έτσι ''πάει μακρυά η βαλίτσα''...
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 11.07.14 18:46

    GIORGOS VFR έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε: 

    Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι το συστημα VTEC δεν εχει κανενα θεμα (εκτος απο την περιοδικη αντικατασταση των - αναλωσιμων - τεντωτηρων), δινει χαρακτηρα στον κινητηρα, μειωνει την καταναλωση και σταματαει και τη "γκρινια"/winging των γραναζιων  Laughing Laughing 
    Αυξάνει όμως και το κόστος συντήρησης! Shocked Wall 

    Για τη μια φορα που θα κοιταχτουν οι βαλβιδες καθε περιπου 100Κ χμ το επιπλεον κοστος των VTEC βαλβιδων ειναι πολυ μικρο (πες ~200 ευρω) συγκριτικα με αλλα κοστη πχ με το κοστος πηνιων/ανορθωτων/recovery-οδικης κλπ. Τα προβληματα με τα VFR δεν ειναι μηχανολογικα, ολοι αυτοι οι V4 κινητηρες ειναι "βραχοι" (ΚΑΙ οι καδενατοι VTEC) και ικανοι για τουλαχιστο 300Κ χμ χωρις ανοιγμα/επισκευη. Το προβλημα σε ολα τα VFR ειναι τα ηλεκτρικα τους  Thumbdown  Και δεν ειναι θεμα μονο ζεστων κλιματων, στο Βρεταννικο vfr φορουμ βλεπει κανεις συνεχως τετοια θεματα (πχ σημερινο: charging system strange symptom για VFR750 του 1995).

    Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, τα VFR δεν ειναι "αξιοπιστα" λογω ολων αυτων των ηλεκτρικων θεματων - υπαρχουν αλλα αξιοπιστα μηχανακια που τα καβαλας και φευγεις για οπουδηποτε χωρις πηνια/ανορθωτες/πολυμετρα/κολλητηρια/κλπ παραμασχαλα Wink
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4373
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 11.07.14 18:53

    VFGeorge έγραψε:
    GIORGOS VFR έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:

    Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι το συστημα VTEC δεν εχει κανενα θεμα (εκτος απο την περιοδικη αντικατασταση των - αναλωσιμων - τεντωτηρων), δινει χαρακτηρα στον κινητηρα, μειωνει την καταναλωση και σταματαει και τη "γκρινια"/winging των γραναζιων  Laughing Laughing 
    Αυξάνει όμως και το κόστος συντήρησης! Shocked Wall 

    Για τη μια φορα που θα κοιταχτουν οι βαλβιδες καθε περιπου 100Κ χμ το επιπλεον κοστος των VTEC βαλβιδων ειναι πολυ μικρο (πες ~200 ευρω) συγκριτικα με αλλα κοστη πχ με το κοστος πηνιων/ανορθωτων/recovery-οδικης κλπ. Τα προβληματα με τα VFR δεν ειναι μηχανολογικα, ολοι αυτοι οι V4 κινητηρες ειναι "βραχοι" (ΚΑΙ οι καδενατοι VTEC) και ικανοι για τουλαχιστο 300Κ χμ χωρις ανοιγμα/επισκευη. Το προβλημα σε ολα τα VFR ειναι τα ηλεκτρικα τους  Thumbdown  Και δεν ειναι θεμα μονο ζεστων κλιματων, στο Βρεταννικο vfr φορουμ βλεπει κανεις συνεχως τετοια θεματα (πχ σημερινο: charging system strange symptom για VFR750 του 1995).

    Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, τα VFR δεν ειναι "αξιοπιστα" λογω ολων αυτων των ηλεκτρικων θεματων - υπαρχουν αλλα αξιοπιστα μηχανακια που τα καβαλας και φευγεις για οπουδηποτε χωρις πηνια/ανορθωτες/πολυμετρα/κολλητηρια/κλπ παραμασχαλα Wink

    Φυσικά, υπάρχουν και τα BMW R 1200 GS που δε σπάνε δε χαλάνε  Cool 
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 1980
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 11.07.14 19:03

    DoctorAbo έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    GIORGOS VFR έγραψε:
    Αυξάνει όμως και το κόστος συντήρησης! Shocked Wall 

    Για τη μια φορα που θα κοιταχτουν οι βαλβιδες καθε περιπου 100Κ χμ το επιπλεον κοστος των VTEC βαλβιδων ειναι πολυ μικρο (πες ~200 ευρω) συγκριτικα με αλλα κοστη πχ με το κοστος πηνιων/ανορθωτων/recovery-οδικης κλπ. Τα προβληματα με τα VFR δεν ειναι μηχανολογικα, ολοι αυτοι οι V4 κινητηρες ειναι "βραχοι" (ΚΑΙ οι καδενατοι VTEC) και ικανοι για τουλαχιστο 300Κ χμ χωρις ανοιγμα/επισκευη. Το προβλημα σε ολα τα VFR ειναι τα ηλεκτρικα τους  Thumbdown  Και δεν ειναι θεμα μονο ζεστων κλιματων, στο Βρεταννικο vfr φορουμ βλεπει κανεις συνεχως τετοια θεματα (πχ σημερινο: charging system strange symptom για VFR750 του 1995).

    Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, τα VFR δεν ειναι "αξιοπιστα" λογω ολων αυτων των ηλεκτρικων θεματων - υπαρχουν αλλα αξιοπιστα μηχανακια που τα καβαλας και φευγεις για οπουδηποτε χωρις πηνια/ανορθωτες/πολυμετρα/κολλητηρια/κλπ παραμασχαλα Wink

    Φυσικά, υπάρχουν και τα BMW R 1200 GS που δε σπάνε δε χαλάνε    Cool 


    Ασε , ολα μπουρδέλα είναι,ανεξαρτητου μάρκας,ολα χαλανε.



    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 11.07.14 23:30

    DoctorAbo έγραψε:
    Φυσικά, υπάρχουν και τα BMW R 1200 GS που δε σπάνε δε χαλάνε    Cool

    lol! lol!  Ι-έτσι, ι-έτσι!  lol! lol!
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 11.07.14 23:49

    GIORGOS VFR έγραψε:
    Όσο για την οικονομία,τα ίδια καίω (διαπιστωμένο σε βόλτα) με τον Αργύρη με το FI,και δεν έχω το θεωρητικά καλύτερο τράβηγμα από χαμηλά που υπόσχονται οι δύο βαλβίδες/κύλινδρο.Άρα,''πολύ κακό για το τίποτα!''.Για power commander και αλλαγή εξάτμισης από λαιμό δεν ξέρω,αλλά έτσι ''πάει μακρυά η βαλίτσα''...

    Γεωργιε, δεν ξερω πως ειναι ρυθμισμενο το δικο σου μηχανακι ουτε το FI του Αργυρη αλλα ουτε και ποσο ακριβη τεστ συγκριτικης καταναλωσης εκανες/κανατε. Εγω παντως και καποιοι αλλοι με VTEC, πχ Αναστασης, βλεπουμε αρκετα χαμηλες καταναλωσεις, ακομη και οταν το κυνηγαμε. Ταξιδευοντας με συνεχη 160χμω (λιγο πριν μπει το VTEC) βλεπω καταναλωση 6.5λτ/100χμ και ειλικρινα θα εκπλαγω αν ενα FI δει το ιδιο. Νομιζω οτι οι δυο βαλβιδες χαμηλα κανουν διαφορα. Αλλα και να μην κανουν στην καταναλωση, κανουν σιγουρα στο χαρακτηρα του κινητηρα που φτιαχνει χαμογελα στυλ απλωμενο σεντονι καθε φορα που μπαινει το VTEC  Thumbsup - και πολλες φορες χουφτωνει κανεις το γκαζι μονο και μονο γι'αυτη τη μοναδικη αισθηση  Rock 


    Αλλα εχουμε ξεφυγει για τα καλα απ'το θεμα. Λογω αναξιοπιστων ηλεκτρικων, εχει θεμα οπως και ολα τα VFR και το να μεινει κανεις κατα καποιο τροπο ειναι μαλλον "an accident waiting to happen" afraid Δυστυχως.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7090
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 12.07.14 1:04

    VFGeorge έγραψε: εχει θεμα οπως και ολα τα VFR και το να μεινει κανεις κατα καποιο τροπο ειναι μαλλον "an accident waiting to happen" afraid Δυστυχως.

    Δεν γράφω τα παρακάτω για να πω ότι τα παλιά VFR είναι καλύτερα αλλά μόνο για να σχολιάσω το "όπως όλα τα VFR" ή αν θέλετε για ακαδημαϊκούς λόγους. Στο 750, όπως εγραψα και πιο πριν, έχω μείνει από πηνία δύο φορές και (όπως δεν έγραψα πιο πριν) από ανορθωτή μία ή δύο (δεν θυμάμαι). Αλλά αυτό έχει συμβεί σε 18 χρόνια και σχεδόν 300.000 χλμ. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά μηχανάκια που θα κατέστρεφαν λιγότερα πηνία στα ίδια χιλιόμετρα. Άρα, τουλάχιστον στην περίπτωση του δικού μου, δεν θεωρώ τα ηλεκτρικά ένα εγγενές πρόβλημα.  cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 12.07.14 2:00

    Μάλλον η χρήση καταλύτη σε συνδυασμό με αισθητήρες λ στενού φάσματος επιβαρύνουν την όλη κατάσταση, διότι..... δεν έχει και πολύ σημασία lol!
    avatar
    VFGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1040
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Περί καμμένων πηνίων και λοιπών θεμάτων αξιοπιστίας

    Δημοσίευση από VFGeorge Την / Το 12.07.14 12:16

    Ο φυσικός έγραψε:
    Δεν γράφω τα παρακάτω για να πω ότι τα παλιά VFR είναι καλύτερα αλλά μόνο για να σχολιάσω το "όπως όλα τα VFR" ή αν θέλετε για ακαδημαϊκούς λόγους. Στο 750, όπως εγραψα και πιο πριν, έχω μείνει από πηνία δύο φορές και (όπως δεν έγραψα πιο πριν) από ανορθωτή μία ή δύο (δεν θυμάμαι). Αλλά αυτό έχει συμβεί σε 18 χρόνια και σχεδόν 300.000 χλμ. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά μηχανάκια που θα κατέστρεφαν λιγότερα πηνία στα ίδια χιλιόμετρα. Άρα, τουλάχιστον στην περίπτωση του δικού μου, δεν θεωρώ τα ηλεκτρικά ένα εγγενές πρόβλημα.  cheers

    Τακη, ειναι γεγονος οτι τα παλιοτερα VFR και ειδικα τα καρμπυρατερατα 750, που σηκωνουν αρκετα μικροτερες θερμοκρασιες απο τα FI και VTEC, εχουνε λιγοτερα προβληματα ηλεκτρικων. Ειναι επισης γεγονος οτι στα 750 και FI εχει θεμα συνηθως ο ανορθωτης λογω θεσης και λιγοτερο τα πηνια, ενω στα VTEC ακριβως το αναποδο. Και σε θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας, τα προβληματα των πηνιων στα VTEC πολλαπλασιαζονται, πιθανα για το λογο που ανεφερε πανω ο Αναστασης. Και το κακο με το πηνιο ειναι οτι δεν ειναι κατι ευκολο να αλλαχτει στο δρομο. Ουτε βεβαια και ο ανορθωτης οταν δεν θα μπει πανω ο μαμισιος και χρειαζεται κοψε-ραψε.

    Αλλα απ'οτι βλεπω στο UK φορουμ το οποιο παρακολουθω και γραφω ενιοτε (http://www.bikersoracle.com/vfr/) και στο οποιο υπαρχουν χιλιαδες VFR, βγαινουν συνεχως ηλεκτρικα θεματα σε μηχανακια και οχι μονο ανορθωτες/πηνια. Με βαση αυτα που βλεπω, δεν θεωρω τα VFR αξιοπιστα μηχανακια απο πλευρας ηλεκτρικων. Επισης πληροφοριακα να αναφερω οτι υπαρχουν αλλα μηχανακια τα οποια δεν βγαζουν κανενα εγγενες θεμα που μπορει να αφησει τον αναβατη στην ακρη του δρομου δηλ. σαφως και υπαρχουν πληρως αξιοπιστα μηχανακια.

     cheers 

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.07.17 9:49