VFRh - VFR Club Hellas


    Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Μοιραστείτε

    Ψηφοφορία

    Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    [ 4 ]
    40% [40%] 
    [ 4 ]
    40% [40%] 
    [ 1 ]
    10% [10%] 
    [ 1 ]
    10% [10%] 

    Σύνολο Ψήφων: 10
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 06.08.14 20:48

    Και εκεί που που πήγαινα ωραία και καλά… Σβήνει και δεν ξαναπαίρνει! Αυτά… Με τα πολλά και με τράμπες και βολτόμετρα και κατέβασμα πάσου με σβηστή μηχανή και οδική βοήθεια, κατέληξα στη Gap οπου αύριο ο μηχανικός της Honda θα βγάλει πόρισμα! Ρίξτε λοιπόν τις ψήφους σας και κερδίστε φανταστικά δώρα!!!
    avatar
    dmgmacbookpro
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/08/2013
    Mηνύματα : 62
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
    Κράνος : Arai Chaser Force

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από dmgmacbookpro Την / Το 06.08.14 21:27

    :( :( :( :( 


    ωχ καημένε μου ...

    το triple play το χεις ακουστά ???

    πηνεία - ανορθωτής - μπαταρία

    όλα μαζί στα 50.000χλμ

    πηνεία - μαμά
    ανόρθωση - sun
    μπαταρία - yuasa
    +φλάτζα , λάδια κλπ.

    κουστουμάκι 700euro ... ακόμα τα πλερώνω για πόσο θα δουλεύει δεν ξέρω
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 06.08.14 23:06

    Καλά ξεμπερδέματα Κωστάκη...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2309
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 06.08.14 23:08

    Πες μας και τι σου έκανε.

    Έσβησε λες και δεν ξαναπαίρνει.

    Δλδ; Μιζάρει ορεξάτα η μίζα , γυρνάει το μοτέρ, αλλά δεν παίρνει μπρος;

    Μιζάρει ορεξάτα η μίζα, δεν γυρνάει το μοτέρ;

    Μιζάρει ξεψυχισμένα η μίζα και αν επιμείνεις ψοφάει;

    Δεν μιζάρει αλλά ακούγεται το ρελέ να κάνει τακ;

    Ούτε μιζάρει, ούτε τακ από το ρελέ;

    Λαμπάκια, κόρνες, φώτα, όργανα, ανάβουν;


    nickstonecity
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/08/2013
    Mηνύματα : 56
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : kymco jetix 125
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από nickstonecity Την / Το 06.08.14 23:47

    Ασφαλειοθηκη 30Α ή περιξ καλωδιωση αυτης?
    Καλωδιακι γειωσης μπλε φισσα εμπρος αριστερα στο φαιρινγκ?
    Πηνιο- ανορθωτης- μπαταρια?
    Στανταρ πραγματα,εχω 58000 και δεν μου εχει συμβει μονο η μπλε φισσα.
    Εκτος αν σου βγαλει κανα λαγο το honda ή η honda.
    Οπως και να χει καλα και γρηγορα και ολιγοέξοδα ξεμπερδεματα
    avatar
    ermis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/04/2011
    Mηνύματα : 125
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : vfr vtec 2004 abs blue, xciting 500 ABS, RX8 COSMO, Clio 3 tce
    Κράνος : shoei xr 1100, nolan n90

    Ο Φτερωτός, οικονομικός σας σύμβουλος!!

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από ermis Την / Το 07.08.14 0:56

    Και εγώ στις Άλπεις Ήμουν με διαρροή στο Έμβολο του dual cbs, και στις τσιμούχες του καλαμιου , όλα στις Άλπεις έτυχαν.....ευτυχώς επισκευαστηκαν στην μαμά Honda και το ταξίδι συνεχίστηκε ... Τελικά, γιατί όλα συμβαίνουν όταν είμαστε εκτός Ελλάδας Ποτέ δεν το Κατάλαβα!!! Καλά ξεμπερδέματαματα λοιπον!!!!! Think Think Think 
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 07.08.14 1:43

    Εχμ, εγώ είμαι -σχεδόν- μονίμως εκτώς Ελλάδας!
    Caracal:
    Επειδή είχαμε τον Bravo στην παρέα, που κάτι παραπάνω σκαμπάζει από εμένα, γι'αυτό καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως κάτι τέτοιο παίζει.
    Φτάνοντας στην κορυφή ενώς πάσου, μου έσβησε (σημειωτέρων οτι δούλευε και το σύστημα ψύξης). Έκτοτε δεν ξαναπήρα. Στην αρχή δεν γύριζε καν η μίζα, και μετά από λίγο έκανε ένα μικρό γκούχ και μετά τσκ τσκ τσκ τσκ. Έλεγχο έκανε κανονικά και τα φώτα άναβαν, αλλά τα αποσύνδεσα μπας και το βάζαμε μπροστά.
    Τελικά βάλαμε την μπαταρία του Βαγγέλη (VVag) και κατέβηκα, ενώ αυτός πήρε τη δικιά μου και την φόρτισε.
    Δοκιμάσαμε να μετρήσουμε αν φορτίζει την μπαταρία του Βαγγέλη, και στις 5000 στροφές έδειξε μέγιστη μέτρηση 14,3 αν θυμάμαι καλά. Τέλος πάντων, ας δούμε τι θα μας πει ο Χοντα-μάστορας και βλέπουμε!


    Το poll το έβαλα έτσι για τον χαβαλέ και για να βρούν την ευκαιρία να κράξουν οι γραναζωτοί, γιατί καιρό έχετε να τσακωθείτε γι'αυτό το θέμα εδώ μέσα!!!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2309
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 07.08.14 1:44

    Μεγειά το κύκλωμα φόρτισης...
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 398
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr800f RC79
    Κράνος : Arai RX7V

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 07.08.14 16:51

    Κουράγιο αν μου κανει και το καινούργιο τα ίδια με βλέπω με deauville!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 07.08.14 17:34

    Οι γραναζωτοί είναι καλά παιδιά και πειράζουν τον κόσμο μόνο όταν όλα είναι καλά. Εύχομαι γρήγορα και φθηνά ξεμπερδέματα. Δεν θα πρωτοτυπήσω αν πω ότι είναι κάτι στο κύκλωμα φόρτισης.  cheers cheers cheers 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 07.08.14 19:01

    Άρα αφου έχουμε κ@λοηλεκτρικά πρέπει να έχουμε την καλύτερη οδική βοήθεια..
    Περαστικά και ελπίζω να το φτιάξει πολύ γρήγορα για να μην επηρεάσει τα σχέδια του ταξιδιού σας.
    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 08.08.14 11:06

    Λοιπόν, έχοντας φτάσει στην Ολλανδία από χτες το βράδυ, μπορώ να σας πω πως οι Γαλλοι βγάλανε το πόρισμά τους, αλλά δεν είχαν χρόνο για την επισκευή οπότε η μηχανή θα φορτωθεί από την οδική και θα επιστρέψει στην Ολλανδία.
    Το πόρισμα των Γάλλων ήταν οτι έμεινα από πηνεία, αλλά θα ακολουθήσει εξονυχιστικότερος έλεγχος όταν με το καλό επαναπατριστεί η μηχανή!
    Τελικά σε αυτό το ταξίδι πήρα όλα τα βασικά μέσα ταξιδίου! (μηχανή, αυτοκίνητο, λεωφορείο, τραίνο, καράβι και αεροπλάνο!).
    Να'στε καλά παιδιά και ελπίζω να μην σας τύχουν τέτοια πράγματα τόσο μακρυά από τη βάση σας!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2309
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.08.14 13:24

    Δεν είναι τίποτα, θα αλλάξεις ή θα επισκευάσεις την γεννήτρια και όλα κομπλέ.

    Πάντα όταν ταξιδεύουμε, φροντίζουμε να έχουμε ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Και ποτέ να μην την χρειαστούμε, είναι μεγάλη υπόθεση που ένα άγχος φεύγει, όταν ξέρουμε πως ότι και να γίνει, στην χειρότερη θα το φέρει η οδική.

    Και μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε με οτιδήποτε μοτό, με οσοδήποτε σοβαρή βλάβη, π.χ. μπορεί από το να χάλασε ένα σωληνάκι υποπίεσης που ανοίγει την τρόμπα βενζίνης και κάνει 30 λεπτά του ευρώ μέχρι να κόπηκε και το μοτέρ στα δύο: Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, μένεις.

    Πάντα οδική, νόμος.

    avatar
    Seelenheil
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/12/2009
    Mηνύματα : 294
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : ST-1300 / 2004
    Κράνος : Shark Skwal

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Seelenheil Την / Το 09.08.14 0:50

    Θα συμφωνήσω με τον προλαλλήσαντα!

    Τώρα περιμένω να φέρουν τη μηχανή πίσω να δούμε τι θα στοιχίσει για να επισκευαστεί...
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 982
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 10.08.14 15:28

    Όχι ρε φίλε  Surprised Surprised 

    Κρίμα  :( :( 

    Τι να πω, καλα ξεμπερδεματα και μην ξενερωνεις, αυτά συμβαίνουν. Smile 
    avatar
    Νίκος
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/09/2013
    Mηνύματα : 276
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Νίκος Την / Το 10.08.14 22:56

    dmgmacbookpro έγραψε::( :( :( :( 


    ωχ καημένε μου ...

    το triple play το χεις ακουστά ???

    πηνεία - ανορθωτής - μπαταρία

    όλα μαζί στα 50.000χλμ

    πηνεία - μαμά
    ανόρθωση - sun
    μπαταρία - yuasa
    +φλάτζα , λάδια κλπ.

    κουστουμάκι 700euro ... ακόμα τα πλερώνω για πόσο θα δουλεύει δεν ξέρω

    50.000 χλμ. και εγώ... και με άφησε το VFR έξω από τον Βόλο!


    Με V-tec πήγα, με V-ktel γύρισα!  :( 


    Αν βοηθάει κανέναν, είχα βολτόμετρο και το έβλεπα να ξεκινάει νούμερα: έπεφτε η τάση στα 12.8 Volt, ανέβαινε για λίγο στα 14.7, ξαναέπεφτε, ξαναανέβαινε... μέχρι που κάποια στιγμή έμεινε στα 12.8. Μερικά χιλιόμετρα πιο πέρα, άρχισε να πέφτει: 12.6, 12.3, 12.2, 12.0, 11.8, 11.5 ... στο ξενοδοχείο που έκλεισα έδειχνε 11.3. Εκεί το έσβησα και δεν ξαναπήρε μπρος!

    (αφού με πήγε μέχρι το ξενοδοχείο, πάλι καλά!)  Cool 

    Ήρθε η οδική την επομένη. Είχε μια συσκευή (φορητός φορτιστής-εκκινητής μπαταρίας νομίζω). Με αυτόν πήρε μεν μπροστά, αλλά με τάση 9 Volt με πτωτικές τάσεις τι να το κάνεις; Την φορτώσαμε... και τώρα περιμένω να έρθει.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2309
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.08.14 1:31

    Το επόμενο μοντέλο, για σιγουριά, θα απλώνει μια μπέρτα σαν τον σούπερμαν πίσω του, πλεγμένη με φωτοβολταικά κύταρα.

    Razz

    (Το ίδιο με εσένα, μου συνέβη στο SP2 τον Απρίλιο, κάπου εκεί στην Ερέτρια, γυρνώντας προς Αττική βορειοπαραλιακά, άρχισε το βολτόμετρο να κατεβαίνει και κατάλαβα ότι όσο με πάει...Στην Νέα Μάκρη έμεινε τελικά, με το ρεκόρ των 8.5V. Γεννήτρια ωσαν πατάτα καμένη στο τηγάνισμα, και ξανατυλιγμένη όπως διαπιστώσαμε)

    Δεν έχει αστοχήσει ΠΟΤΕ, ΚΑΝΕΝΑ 400ρι 20+ ετών μου να με γυρίσει σπίτι, και το ακριβό σούπερ ντούπερ γουάου SP2 μετράει τρία DNF.

     naaa Doh! 
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 398
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr800f RC79
    Κράνος : Arai RX7V

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 11.08.14 7:49

    Οταν μας καίγονταν στα fi ανορθωτες μας βάζανε από v tek ήταν λέει ενίσχυμενοι και είχε λυθεί το πρόβλημα. ..
    Όσο για τα 400 ειχα gull arm το 1996 μακάρι να μην το είχα πουλήσει.
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 11.08.14 16:15

    [quote="Νίκος"]
    dmgmacbookpro έγραψε:

    Με V-tec πήγα, με V-ktel γύρισα!  :( 

    Κι εγώ το ίδιο τρεις φορές!Αφού πλέον μου απαντάνε ονομαστικά από το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας,όπως στις πιτσαρίες που παραγγέλνεις συχνά! Crying or Very sad 
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7094
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 11.08.14 20:18

    GIORGOS VFR έγραψε:
    Νίκος έγραψε:
    dmgmacbookpro έγραψε:

    Με V-tec πήγα, με V-ktel γύρισα!  :( 

    Κι εγώ το ίδιο τρεις φορές!Αφού πλέον μου απαντάνε  ονομαστικά από το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας,όπως στις πιτσαρίες που παραγγέλνεις συχνά! Crying or Very sad 


     lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! cheers 


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 13.08.14 12:49

    Ο φυσικός έγραψε:
    GIORGOS VFR έγραψε:
    Νίκος έγραψε:
    Κι εγώ το ίδιο τρεις φορές!Αφού πλέον μου απαντάνε  ονομαστικά από το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας,όπως στις πιτσαρίες που παραγγέλνεις συχνά! Crying or Very sad 


     lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! cheers 

    Πω πω πικρες !!! Αν και κατοχος Fi νοιωθω σαν μελλοθανατος με αυτα τα πηνια . ντροπη για την honda μετα απο τοσα χρονια κυκλοφοριας του μοντελου.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 14.08.14 11:03

    Seelenheil έγραψε:
    Τώρα περιμένω να φέρουν τη μηχανή πίσω να δούμε τι θα στοιχίσει για να επισκευαστεί...

    Νίκος έγραψε:
    50.000 χλμ. και εγώ... και με άφησε το VFR έξω από τον Βόλο!

    Με V-tec πήγα, με V-ktel γύρισα! :(

    Καλα ξεμπερδεματα παιδες, το να χαλασουν οι καλοκαιρινες διακοπες με την παρεα στις Αλπεις ειναι παντως απαραδεκτο Mad  Εχουν γραφτει τα σχετικα εκτενεστατα εδω μεσα, σε τετοια ταξιδια θελει οπωσδηποτε εφεδρικο πηνιο και ανορθωτη μαζι.


    Εγω μολις γυρισα απο ταξιδι 3000χμ μεχρι τα βαθη της Ανατολίας (εφτασα μεχρι Καισάρεια μετα την Καππαδοκια) αλλα με το Τρανσαλπ  Wink  Εκει στα υψιπεδα της Ανατολιας ειχε πολυ ψηλες θερμοκρασιες (37-38'C) για δυο μερες και εξουσθενωμενος απο τη ζεστη - παρα το πολυ νερο που επινα - ειχα την εξης "παραισθηση": φανταζομουνα καβουρδισμενα πηνια VFR στο κεντρο ταψιου, περιτριγυρισμενα απο πατατες οι οποιες ειχανε επισης αρπαξει  Shocked Laughing  Εκει που πηγαινα να τρομαξω, θυμομουνα οτι εχω το Τρανσαλπ και ερχομουνα στα ισια  Very Happy Cool 

     cheers cheers 
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 14.08.14 18:58

    Διαβαζοντα τα γραφομενα σας και εχοντας κανει ατερμονες συζητησεις τοσο στο φορουμ οσο και στο συμοφε στο θεμα vfr και πηνια αναρωτατε ευλογα κανεις... τις πταιει.
    Διαφορες λυσεις εχουν δοκιμαστει κατα καιρους αλλα το προβλημα παραμενει.
    Τα παρακατω αποτελουν σκεψεις μου δεν τα εχω δοκιμασει((εχω κατι κατα νου) δεν εχω διαβασει αναφορες σχετικα με αυτο, οποτε τα μοιραζομαι απλα μαζι σας σαν ιδεα αλλα και σαν θεμα για συζητηση, αν και πολλοι απο εσας τα ξερετε ηδη.
    ολοι κατα γενικη ομολογια ξερουμε οτι τα vtec δουλευουν ζεστα σε σχεση με τα fi και περισσοτερο ζεστα απο τα 750.
    Οπως σε καθε κινητηρα ετσι και εδω την θερμοτητα που παραγεται απο τον κινητηρα καλειται να την διαχειριστει το κυκλωμα ψυξης ....και οχι μονο.
    το κυκλωμα ψυξης την λειτουργια του οποιου αντιλαμβανομαστε μεσω του οργανου θερμοκρασιας και του βεντιλατερ.
    Ομως ενα μεγαλο μερος του θερμικου φορτιου απαγεται απο το συστημα λιπανσης, και δυστυχως για ολους μας αυτο ερχεται σε επαφη με τα πηνια.
    Σε αντιθεση με το κυλωμα ψυξης που αποδιδει γρηγορα την θερμοκρασια στο περιβαλον(μεγαλα ψυγεια , εξωτερικες σωληνες , βεντιλατερ) το λαδι την αποδιδει πολυ πιο αργα δεδομενου οτι ερχεται διαρκως σε επαφη με πυρωμενα μεταλλα πιεσεις και καταλοιπα καυσης, εχοντας ως μονη διεξοδο το μικροσκοπικο ψυγειο λαδιου.
    για να δουλευει σωστα ενα λαδι πρεπει φυσικα να εχει θερμοκρασια που συνηθως κυμαινεται γυρω στους 120οC.
    Συχνα ομως οταν οι θερμοκρασιες ανεβαινουν και ο κινητηρας παραμενει ζεστος για μεγαλα διαστηματα η θερμοκρασια του λαδιου μπορει να φτασει τους 150 και 160 βαθμους ισως και περισοτερο.
    Η αληθεια ειναι οτι κανεις μας δεν εχει θερμομετρο λαδου για να ξερουμε τι κυκλους θερμανσης κανουν οι κινητηρες μας.
    Οι ανωτερω θερμοκρασιες σε συνδιασμο και με τα οξεα που δημιουργουνται απο την καυση, σε βαθος χρονου πολυμεριζουν η ξεπερνουν τα ορια αντοχης της ρυτινης με αποτελεσμα....well done πηνια.
    Το θεμα της αυξημενης θερμοκρασιας λαδιου φαινεται οτι ειναι γνωστο στην honda και για τον λογο αυτον στα vtec τοποθετησε μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου κατα μια σειρα.
    Εμεις λοιπον που εχουμε fi τοποθετουμε το μεγαλυτερο ψυγειο και σωληνες (ειναι διαφορετικες) και κατεβαζουμε την θερμοκρασια στο λαδι......ποσο δεν ξερω θελει μετρησεις.(αυτο εχω κατα νου).
    Οι εχοντες vtek τοποθετηση ενος εξτρα, η λιγο μεγαλυτερου ψυγειου θα ειχε αντιστοιχα αποτελεσματα σε συνδιασμο με συχνοτερες αλλαγεσ λαδιων.
    Μπορει η παραπανω σκεψεις μου να ειναι ... θεωρητικες για τον χωρο της μοτοσυκλετας ωστοσο για την ιστορια κατασκευαστες αεροπορικων κινητηρων δινουν πολυ μεγαλη βαση στην θερμοκρασια λαδιου και τοποθετουν τα ψυγεια λαδιου εμβαπτισμενα μεσα ...στο καυσιμο για αμεση ψυξη και οχι μονο.
    Φυσικα κατι τετοιο ειναι ανεφικτο σε μοτο.
    Απλα και συνοψιζοντας τις σκεψεις μου οσο λιγοτερο ζεστο ειναι το λαδι τοσο πιο πολυ θα ζουν τα πηνια μας και τελικα, ισως να ειναι και η λυση στο προβλημα των πηνιων .
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2309
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.08.14 19:08

    Εννοια θερμοκρασίας και έννοια θερμότητας, τα έχεις μπερδέψει λίγο...

    Αφήστε την ψύξη όπως την έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής, ξέρει κάτι παραπάνω.

    Το λάδι ψύχεται όχι μόνο στο ψυγείο λαδιού, αλλά και με κάθε επαφή του με τα τοιχώματα του κινητήρα, που στην εξωτερική τους μεριά περνάει αέρας.

    Αν θέλετε sony και καλά, να κατεβάσετε την θερμοκρασία των Vtec απλά βάλτε θερμοστάτη που ανοίγει πιο νωρίς. Ή αφαιρέστε τον τελείως τους μήνες του καλοκαιριού.
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Από τι με άφησε το V-Tec στις Άλπεις;;;

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 14.08.14 20:37

    Caracal έγραψε:Εννοια θερμοκρασίας και έννοια θερμότητας, τα έχεις μπερδέψει λίγο...

    Αφήστε την ψύξη όπως την έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής, ξέρει κάτι παραπάνω.

    Το λάδι ψύχεται όχι μόνο στο ψυγείο λαδιού, αλλά και με κάθε επαφή του με τα τοιχώματα του κινητήρα, που στην εξωτερική τους μεριά περνάει αέρας.

    Αν θέλετε sony και καλά, να κατεβάσετε την θερμοκρασία των Vtec απλά βάλτε θερμοστάτη που ανοίγει πιο νωρίς. Ή αφαιρέστε τον τελείως τους μήνες του καλοκαιριού.

    Ναι εχεις δικιο σε οτι αφορα θερμοτητα και θερμοκρασια
    λανθασμενα γραφω στο παρακατω (σε αντιθεση με το κυλωμα ψυξης που αποδιδει γρηγορα την θερμοκρασια στο περιβαλον ..) το σωστο ειναι θερμοτητα .
    η θερμοτητα αλλωστε ειναι ενεργεια ενω η θερμοκρασια μεγεθος αν δεν κανω λαθος (τα εχω ξεχασει λιγο).
    για τα υπολοιπα τι να πω.... οποιος πνιγεται απ τα μαλλια του πιανεται αν εχει
    οταν κανω μετρησεις θα μπορω να πω αν κανει καποια διαφορα και ποσο.
    προς το παρων απλα εκθετω την θεωρια

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.09.17 10:34