VFRh - VFR Club Hellas


    Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 09.08.14 15:11

    Πως καταργείται ο ιαπωνικός περιοριστής ταχύτητας των 180km/h φτηνά και εύκολα. Και με τρόπο αναστρέψιμο αν για κάποιο λόγο χρειαστεί.

    Στο CBR400RR-NC29, αλλά ίδια λογική και χρώματα των δύο καλωδίων που μας ενδιαφέρουν, συναντάμε και στο CBR400RR-NC23 , VFR400R-NC30, RVF400R-NC35


    Βγάζουμε ουρά, εντοπίζουμε βύσμα ηλεκτρονικής, και απογυμνώνουμε λίγο την μόνωση.

    Ξεχωρίζουμε το μαύρο καλώδιο με άσπρη ρίγα, και το πορτοκαλί με μπλε ρίγα.



    Κόβουμε το πορτοκαλί με μπλέ ρίγα.



    Απογυμνώνουμε κατάλληλα το μαύρο με άσπρη ρίγα, και του κολλάμε πάνω του το πορτοκαλί-μπλε άκρο από την μεριά του βύσματος.


    Μονώνουμε και την κόλληση και το ελεύθερο άκρο.



    Ξανατυλίγουμε την μόνωση στην καλωδίωση, τοποθετούμε ολα στην θέση τους.

    Καλές 200ρες.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 11.08.14 11:18

    άραγε παίζει αυτό και σε VFR800-Fi του 98?

    Ψάχνοντάς, την εποχή που με ενδιέφερε, δεν βρήκα τίποτα ανάλογο, οπότε αγόρασα έναν ηλεκτονικό μετατροπαία από κλμ σε μίλια και έλυσα το πρόβλημα με την λογική ότι η μηχανή μετράει σε μίλια από εκείνη την στιγμή που το τοποθέτησα.


    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.08.14 11:26

    Δεν ξέρω αν θα έχει ίδιο σύστημα ακριβώς, αλλά λογικά ναι, αν όχι κάτι ίδιο τελείως, κάτι παρόμοιας λογικής θα παίζει.

    Εγώ, εννοείται θα το είχα ψάξει.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 11.08.14 11:27

    Πολύ χρήσιμο Caracal. cheers

    spentgr έγραψε:άραγε παίζει αυτό και σε VFR800-Fi του 98?

    Έχουν τα Fi κόφτη;


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.08.14 11:28

    Τα Ιαπωνικά μοντέλα, ναι. ΌΛΑ τα ιαπωνικά είχαν κόφτη και κοντέρ 180.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 11.08.14 11:38

    Caracal έγραψε:Δεν ξέρω αν θα έχει ίδιο σύστημα ακριβώς, αλλά λογικά ναι, αν όχι κάτι ίδιο τελείως, κάτι παρόμοιας λογικής θα παίζει.

    Εγώ, εννοείται θα το είχα ψάξει.

    Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.

    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 11.08.14 15:12

    spentgr έγραψε:
    Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.


    Νομίζω το είχα δέι το Fi σου στο Motorad στην Θηβών... πριν 4-5 χρόνια...Think Think 
    Εχω δίκιο?
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 11.08.14 15:47

    Caracal έγραψε:Τα Ιαπωνικά μοντέλα, ναι. ΌΛΑ τα ιαπωνικά είχαν κόφτη και κοντέρ 180.
    Και ισχύει ότι σε κάποιες αγορές,π.χ Γαλλία και μ.Βρεττανία,υπάρχει κόφτης αλόγων στους 100 ονομαστικούς,κι αν ναι,παρακάμπτεται εύκολα σε περίπτωση εισαγωγής από αυτές τις χώρες;
    (Όχι ότι ενδιαφέρομαι,αλλά έτσι,''να'χαμε να λέγαμε...'').
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 11.08.14 19:09

    Ίσχυε, για κάποιες χώρες της Ευρώπης, με την Γαλλία να είναι η τελευταία που το κατήργησε.

    Η απελευθέρωση όμως συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί ο περιορισμός γινόταν με μικρότερα καρμπς, πιο ήπιους εκκεντροφόρους και διαφορές στην κεφαλή, ηλεκτρονική με λιγότερες στροφές, οπότε για να απελευθερωθεί έπρεπε να βρεθούν όλα τα διαφορετικά ανταλλακτικά του ανοικτού μοντέλου, και να τοποθετηθούν, πράγμα συνήθως τελείως ασύμφορο.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 12.08.14 13:16

    Them1s xXx έγραψε:
    spentgr έγραψε:
    Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.


    Νομίζω το είχα δέι το Fi σου στο Motorad στην Θηβών... πριν 4-5 χρόνια...Think Think 
    Εχω δίκιο?

    Δεν θυμάμαι Smile
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 12.08.14 13:17

    Caracal έγραψε:Ίσχυε, για κάποιες χώρες της Ευρώπης, με την Γαλλία να είναι η τελευταία που το κατήργησε.

    Η απελευθέρωση όμως συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί ο περιορισμός γινόταν με μικρότερα καρμπς, πιο ήπιους εκκεντροφόρους και διαφορές στην κεφαλή, ηλεκτρονική με λιγότερες στροφές, οπότε για να απελευθερωθεί έπρεπε να βρεθούν όλα τα διαφορετικά ανταλλακτικά του ανοικτού μοντέλου, και να τοποθετηθούν, πράγμα συνήθως τελείως ασύμφορο.


    Σωστά τα λες!!!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.06.18 2:21