VFRh - VFR Club Hellas


    Μπροστινο συστημα

    Μοιραστείτε
    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 02.11.14 10:42

    Καλημερα παιδες,

    εχω αρχησει και ψαχνομαι για αλλαγη του μπροστινου συστηματος με upside down,εχω Vfr vtec Με abs ου 2008.

    Το θεμα μου ειναι οτι τα μπροστινα που βρισκω να ταιριαζουν με το μηχανακι μου εχουν το νεο cbs της honda χωρις αυτη τη βαλβιδα στην αριστερη δαγκανα που εχει το vtec το xx και το varkadero....το νεο cbs ειναι μακραν καλυτερο για μενα by the way.

    Aπορια τωρα,αν δεν ταιριαζει το μπροστινο με τις δαγκανες του vtec ακριβως βαζω τις αλλες,απο το hornet ας πουμε η μετα γαμιεται το συμπαν...

    οποιος ξερει ας απαντησει Please Smile Smile Smile



    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 02.11.14 11:54

    Μπαίνει σχετικά εύκολα το μπροστινό του 954. Ολοκληρο, με τον τροχό του, τα φρένα του, όλα του. Μόνο κλιπον πρέπει να βρεις αν δεν θέλεις να βάλεις τα χαμηλά του 954.

    Εννοείται τις σαχλαμάρες τύπου CBS τις διαγράφεις από την μνήμη σου. Μόλις σετάρεις σωστά το 954 μπροστινό, με καλά υγρά-τακάκια-λάστιχα και πατήσεις φρένο, θα καταλάβεις γιατί.

    Για το ABS ενδεχομένως να γίνεται πατέντα, κρατώντας-προσαρμόζοντας το δισκάκι του αισθητήρα από το υπάρχον μπροστινό και περνώντας το σωληνάκι πίεσης από την τρόμπα, στον σερβομηχανισμό του abs κι από εκεί στις δαγκάνες.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 02.11.14 13:22

    Drake έγραψε:
    Το θεμα μου ειναι οτι τα μπροστινα που βρισκω να ταιριαζουν με το μηχανακι μου εχουν το νεο cbs της honda χωρις αυτη τη βαλβιδα στην αριστερη δαγκανα που εχει το vtec το xx και το varkadero....το νεο cbs ειναι μακραν καλυτερο για μενα by the way.

    Δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα του "νεου CBS" με το παλιο αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται σε μηχανακια με σπορ χαρακτηρα και ειλικρινα θα προτιμουσα να μην υπαρχει στο VFR. Για τουριστικη/γενικη χρηση ειναι ok αλλα σιγουρα οχι για σχετικα ακραια σπορ χρηση. Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα να εχω πληρη δυναμη μπροστινου μονο με τη μανετα και σιγουρα να μην επενεργει το πισω στο μπροστα καθολου. Εξ'αλλου δε χρειαζεται σε μηχανακια με ABS απο πλευρας ασφαλειας και κανει και την αλλαγη υγρων/εξαερωση φρενων τρομερα πολυπλοκη. (Ευτυχως η Χονδα το καταργησε στο καινουργιο VFR800F.)


    Παντως σκεφτομαι, εχεις παιξει με λαδια/ελατηρια/γεφυρα στο μπροστινο πριν προχωρησεις σε αλλαγη του?
    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 02.11.14 14:29

    VFGeorge έγραψε:
    Drake έγραψε:
    Το θεμα μου ειναι οτι τα μπροστινα που βρισκω να ταιριαζουν με το μηχανακι μου εχουν το νεο cbs της honda χωρις αυτη τη βαλβιδα στην αριστερη δαγκανα που εχει το vtec το xx και το varkadero....το νεο cbs ειναι μακραν καλυτερο για μενα by the way.

    Δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα του "νεου CBS" με το παλιο αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται σε μηχανακια με σπορ χαρακτηρα και ειλικρινα θα προτιμουσα να μην υπαρχει στο VFR. Για τουριστικη/γενικη χρηση ειναι ok αλλα σιγουρα οχι για σχετικα ακραια σπορ χρηση. Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα να εχω πληρη δυναμη μπροστινου μονο με τη μανετα και σιγουρα να μην επενεργει το πισω στο μπροστα καθολου. Εξ'αλλου δε χρειαζεται σε μηχανακια με ABS απο πλευρας ασφαλειας και κανει και την αλλαγη υγρων/εξαερωση φρενων τρομερα πολυπλοκη. (Ευτυχως η Χονδα το καταργησε στο καινουργιο VFR800F.)


    Παντως σκεφτομαι, εχεις παιξει με λαδια/ελατηρια/γεφυρα στο μπροστινο πριν προχωρησεις σε αλλαγη του?

    Μια φορα θα πεσεις απο φρενα πανικου και μετα θα θες abs...εγω αμα μπορεσω θα βαλω στο μηχανακι μου και το msc της bosch που ειναι abs υπο κλιση...πηρα βολτα το νεο ktm1190 και προσπαθησα πολυ να φαω τουμπα και απλα δεν γινοταν...

    Ελατηρια δεν εχει νοημα,το sag ειναι μια χαρα και στατικο και δυναμικο,feeling δεν εχει καθολου το μπροστινο...
    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 02.11.14 14:33

    Caracal έγραψε:Μπαίνει σχετικά εύκολα το μπροστινό του 954. Ολοκληρο, με τον τροχό του, τα φρένα του, όλα του. Μόνο κλιπον πρέπει να βρεις αν δεν θέλεις να βάλεις τα χαμηλά του 954.

    Εννοείται τις σαχλαμάρες τύπου CBS τις διαγράφεις από την μνήμη σου. Μόλις σετάρεις σωστά το 954 μπροστινό, με καλά υγρά-τακάκια-λάστιχα και πατήσεις φρένο, θα καταλάβεις γιατί.

    Για το ABS ενδεχομένως να γίνεται πατέντα, κρατώντας-προσαρμόζοντας το δισκάκι του αισθητήρα από το υπάρχον μπροστινό και περνώντας το σωληνάκι πίεσης από την τρόμπα, στον σερβομηχανισμό του abs κι από εκεί στις δαγκάνες.

    Το cbs δεν το θελω μου την σπαει,abs απλο θελω απλα δεν ξερω αν γινεται να βαλεις αλλες δαγκανες στο μπροστινο και να δουλεψει κομπλε με το συστημα abs που φοραει η μοτοσυκλετα,το abs το θελω,το θεωρω σωτηριο σε φρενα πανικου
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 02.11.14 15:11

    Drake έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα του "νεου CBS" με το παλιο αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται σε μηχανακια με σπορ χαρακτηρα και ειλικρινα θα προτιμουσα να μην υπαρχει στο VFR. Για τουριστικη/γενικη χρηση ειναι ok αλλα σιγουρα οχι για σχετικα ακραια σπορ χρηση. Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα να εχω πληρη δυναμη μπροστινου μονο με τη μανετα και σιγουρα να μην επενεργει το πισω στο μπροστα καθολου. Εξ'αλλου δε χρειαζεται σε μηχανακια με ABS απο πλευρας ασφαλειας και κανει και την αλλαγη υγρων/εξαερωση φρενων τρομερα πολυπλοκη. (Ευτυχως η Χονδα το καταργησε στο καινουργιο VFR800F.)


    Παντως σκεφτομαι, εχεις παιξει με λαδια/ελατηρια/γεφυρα στο μπροστινο πριν προχωρησεις σε αλλαγη του?

    Μια φορα θα πεσεις απο φρενα πανικου και μετα θα θες abs...εγω αμα μπορεσω θα βαλω στο μηχανακι μου και το msc της bosch που ειναι abs υπο κλιση...πηρα βολτα το νεο ktm1190 και προσπαθησα πολυ να φαω τουμπα και απλα δεν γινοταν...

    Ελατηρια δεν εχει νοημα,το sag ειναι μια χαρα και στατικο και δυναμικο,feeling δεν εχει καθολου το μπροστινο...

    Σχετικα με το ABS, το ιδιο ειπα κι'εγω πιο πανω αλλα μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα, ειπα οτι απο τη στιγμη που υπαρχει ABS, δεν χρειαζεται το CBS. Απο την αλλη, σε μηχανακια χωρις ABS το CBS κανει το μπλοκαρισμα πολυ δυσκολο, οποτε ειχε καποτε λογο υπαρξης.


    Τωρα τα ελατηρια/λαδια δεν εχουν να κανουν μονο με το sag αλλα με τη δυναμικη συμπεριφορα του μπροστινου. Επισης μια γεφυρα αυξανει την ακαμψια και εξομοιωνει σε ενα βαθμο το upside-down. Ειλικρινα θαλεγα να δοκιμασεις ενα καλοστημενο VTEC απο αναρτησεις πριν ξεκινησεις τις αναβαθμισεις (αν ειμουνα στην Αθηνα θα κανονιζα να σουδινα το δικο μου για βολτα).

    ΥΓ Το KTM1990Adv ειναι φανταστικο μηχανακι και πιθανη μελλοντικη επιλογη για μενα Wink
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 02.11.14 19:52

    VFGeorge έγραψε:
    ΥΓ Το KTM1990Adv ειναι φανταστικο μηχανακι και πιθανη μελλοντικη επιλογη για μενα Wink

    Χαχα, μηχανακι 2000 κυβικων δεν εχει βγει ακομα Very Happy αν και τα 1600 τα φτασαμε.. Και με "μονο" 1200 κυβικα παντως, το κατιμακι εχει το γκαζι της αρκουδας ..and then some more! Surprised Laughing
    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 02.11.14 22:20

    VFGeorge έγραψε:
    Drake έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα του "νεου CBS" με το παλιο αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται σε μηχανακια με σπορ χαρακτηρα και ειλικρινα θα προτιμουσα να μην υπαρχει στο VFR. Για τουριστικη/γενικη χρηση ειναι ok αλλα σιγουρα οχι για σχετικα ακραια σπορ χρηση. Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα να εχω πληρη δυναμη μπροστινου μονο με τη μανετα και σιγουρα να μην επενεργει το πισω στο μπροστα καθολου. Εξ'αλλου δε χρειαζεται σε μηχανακια με ABS απο πλευρας ασφαλειας και κανει και την αλλαγη υγρων/εξαερωση φρενων τρομερα πολυπλοκη. (Ευτυχως η Χονδα το καταργησε στο καινουργιο VFR800F.)


    Παντως σκεφτομαι, εχεις παιξει με λαδια/ελατηρια/γεφυρα στο μπροστινο πριν προχωρησεις σε αλλαγη του?

    Μια φορα θα πεσεις απο φρενα πανικου και μετα θα θες abs...εγω αμα μπορεσω θα βαλω στο μηχανακι μου και το msc της bosch που ειναι abs υπο κλιση...πηρα βολτα το νεο ktm1190 και προσπαθησα πολυ να φαω τουμπα και απλα δεν γινοταν...

    Ελατηρια δεν εχει νοημα,το sag ειναι μια χαρα και στατικο και δυναμικο,feeling δεν εχει καθολου το μπροστινο...

    Σχετικα με το ABS, το ιδιο ειπα κι'εγω πιο πανω αλλα μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα, ειπα οτι απο τη στιγμη που υπαρχει ABS, δεν χρειαζεται το CBS. Απο την αλλη, σε μηχανακια χωρις ABS το CBS κανει το μπλοκαρισμα πολυ δυσκολο, οποτε ειχε καποτε λογο υπαρξης.


    Τωρα τα ελατηρια/λαδια δεν εχουν να κανουν μονο με το sag αλλα με τη δυναμικη συμπεριφορα του μπροστινου. Επισης μια γεφυρα αυξανει την ακαμψια και εξομοιωνει σε ενα βαθμο το upside-down. Ειλικρινα θαλεγα να δοκιμασεις ενα καλοστημενο VTEC απο αναρτησεις πριν ξεκινησεις τις αναβαθμισεις (αν ειμουνα στην Αθηνα θα κανονιζα να σουδινα το δικο μου για βολτα).

    ΥΓ Το KTM1990Adv ειναι φανταστικο μηχανακι και πιθανη μελλοντικη επιλογη για μενα Wink

    Αν αλαξεις ελατηρια το ΜΟΝΟ που αλαζεις ειναι το sag,τιποτα αλλο,προσωπικη γνωμη μεσα απο προσωπικες εμπειριες ετων...
    Αποσβεση και συμπιεση αλλαζεις μεσω βαλβιδων μεσα στο μπροστινο,αν αλλαξεις ιξωδες λαδιου και αφισεις της μαμα βαλβιδες φτιαχνεις αρκετα το μηχανακι αλλα χαλας γρηγορα το λαδι,περναει πιο δυσκολα αρα γεμιζει γρηγορα αερα και καιγεται,πραγμα που παει να πει οτι μετα θα θες λαδια μπροστινου καθε 5000 χιλιομετρα(την εχω πατησει για αυτο ξερω)...

    Σιγουρα θα το βελτιωνα με ελατηρια και λαδια αλλα αισθηση δεν θα κερδιζα με τιποτα...η γεφυρα βοηθαει μονο στα φρενα πριν τη στροφη μειωνοντας τις στρεβλωσεις νομιζω,εμενα με νοιαζει η αισθηση μεσα στη στροφη,ετσι οπως ειναι τωρα νοιωθω μονιμως οτι το μπροστινο μενει ψηλα και γλυστραω...

    Αμα μαθει κανενας τι παιζει με την αρχικη μου ερωτηξη περιμενω νεες απαντησεις...thanks anyway VFGeorge

    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 02.11.14 22:20

    VFGeorge έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    ΥΓ Το KTM1990Adv ειναι φανταστικο μηχανακι και πιθανη μελλοντικη επιλογη για μενα Wink

    Χαχα, μηχανακι 2000 κυβικων δεν εχει βγει ακομα Very Happy αν και τα 1600 τα φτασαμε.. Και με "μονο" 1200 κυβικα παντως, το κατιμακι εχει το γκαζι της αρκουδας ..and then some more! Surprised Laughing

    Το 1290 super adventure να δεις....απλα μαμαει....
    avatar
    Νίκος
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/09/2013
    Mηνύματα : 278
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Νίκος Την / Το 04.11.14 23:10

    Αν το προχωρήσεις τελικά, και ειδικά αν καταφέρεις να κρατήσεις το ABS και να καταργήσεις το CBS, θέλουμε περιγραφές και φωτογραφίες! Thumbsup Thumbsup


    (ψάχνω κάποιον να το έχει κάνει, είτε σε ελληνικό είτε σε ξένα forum και δεν βρίσκω τίποτα!)



    Caracal έγραψε:Μπαίνει σχετικά εύκολα το μπροστινό του 954. Ολοκληρο, με τον τροχό του, τα φρένα του, όλα του. Μόνο κλιπον πρέπει να βρεις αν δεν θέλεις να βάλεις τα χαμηλά του 954.

    Μπαίνει σχετικά εύκολα και του VTR SP1 αν δεν κάνω λάθος;
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2323
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 04.11.14 23:39

    Ίδιο λαιμό έχουνε (τον λεπτό της honda), δεν ξέρω για το μήκος όμως. Προσοχή, το SP1 μόνο, το SP2 έχει τον χοντρό λαιμό με το 41mm παξιμάδι πάνω, που δεν χωράει με τίποτα και θέλει μπελά μηχανουργικό για να ταιριάξει.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 04.11.14 23:51

    Νίκος έγραψε:Αν το προχωρήσεις τελικά, και ειδικά αν καταφέρεις να κρατήσεις το ABS και να καταργήσεις το CBS, θέλουμε περιγραφές και φωτογραφίες! Thumbsup Thumbsup

    (ψάχνω κάποιον να το έχει κάνει, είτε σε ελληνικό είτε σε ξένα forum και δεν βρίσκω τίποτα!)

    Στο Νησι το CBS το εχουν καταργησει αρκετοι αλλα με FI και οχι με VTEC. Υπαρχουν καποια συνεργεια που το κανουν αλλα κοστιζει αρκετα λογω ακριβων εργατικων. Παντως σχετικο HOWTO δεν εχω δει κι'εγω πουθενα.
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 05.11.14 20:25

    VFGeorge έγραψε:
    Στο Νησι το CBS το εχουν καταργησει αρκετοι αλλα με FI και οχι με VTEC.

    Το θεωρώ μεγάλη μαλ.. ι@ να καταργήσεις το CBS σε μοτο που δεν έχει ABS .. ποιο το κέρδος
    avatar
    Νίκος
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/09/2013
    Mηνύματα : 278
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Νίκος Την / Το 05.11.14 20:45

    Fanrider έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Στο Νησι το CBS το εχουν καταργησει αρκετοι αλλα με FI και οχι με VTEC.

    Το θεωρώ μεγάλη μαλ.. ι@ να καταργήσεις το CBS σε μοτο που δεν έχει ABS .. ποιο το κέρδος


    Είναι μερικοί που προφανώς έχουν συνηθίσει τα φρένα από προηγούμενες τους μηχανές και το προτιμούν έτσι.

    Επίσης, πολλοί μπαίνουν σε πίστες.
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 419
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 05.11.14 22:32

    Προτιμω τα απλά φρένα με abs, όσο για το πηρουνι αν έβγαινε από εταιρεία έτοιμο πακέτο Οκ, αλλά οι πατέντες είναι επιφοβες και πολύ δαπανηρές σε χρήμα χρόνο.
    Στην τελική ένα super sport με usd είναι πλέον φθηνό δεν θα είναι τελευταίο μοντέλο αλλά τη δουλειά του θα την κάνει καλύτερα και θα το κυνηγας περισσότερο θα το χαίρεσαι περισσότερο στην sport οδήγηση .
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 05.11.14 23:18

    Νίκος έγραψε:
    Fanrider έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    Στο Νησι το CBS το εχουν καταργησει αρκετοι αλλα με FI και οχι με VTEC.

    Το θεωρώ μεγάλη μαλ.. ι@ να καταργήσεις το CBS σε μοτο που δεν έχει ABS .. ποιο το κέρδος


    Είναι μερικοί που προφανώς έχουν συνηθίσει τα φρένα από προηγούμενες τους μηχανές και το προτιμούν έτσι.

    Επίσης, πολλοί μπαίνουν σε πίστες.

    Ετσι. Μαλιστα εδω το "παω πιστα το σ/κ" ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση.

    Οταν ειχα παντως το δικο μου εδω το ειχα βαλει στο Brands Hatch και δεν μου φανηκε οτι ειχα θεμα με τα συνδεδεμενα φρενα αλλα δεν το πιεσα και παρα πολυ γιατι μετα απο μερικους σχετικα γρηγορους γυρους "εβρασε" το αμαρτισερ. Εμενα με χαλανε στο καθε μερα οπου για να εχεις μαξιμουμ επιβραδυνση μπροστινου χρειαζεται να πατησεις οπωσδηποτε και το πισω. Και επισης το οτι να αλλαξεις υγρα και να εξαερωσεις ειναι ολοκληρη ιστορια.
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1148
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 10.11.14 0:13

    VFGeorge έγραψε: Εμενα με χαλανε στο καθε μερα οπου για να εχεις μαξιμουμ επιβραδυνση μπροστινου χρειαζεται να πατησεις οπωσδηποτε και το πισω.

    Ειδικά στο κάθε μέρα, δεν βλέπω κανένα λόγο να πατάς το πίσω. Πατώντας μόνο το μπροστά, η μηχανή φρενάρει και πίσω από μόνη της. Ειδικά αν έχεις και ΑΒS δεν έχεις φόβο να μπλοκάρει.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 10.11.14 15:14

    Drake έγραψε:

    Αν αλαξεις ελατηρια το ΜΟΝΟ που αλαζεις ειναι το sag,τιποτα αλλο,προσωπικη γνωμη μεσα απο προσωπικες εμπειριες ετων...


    Στατικά αλλάζει μόνο το sag.

    Δυναμικά όμως αλλάζουν και άλλα. Με ένα πιο σκληρό ελατήριο χρειάζεται μαλακότερη απόσβεση συμπίεσης και σκληρότερη απόσβεση επαναφοράς.

    Και αυτό διότι το ελατήριο ως αποθήκη ενέργειας, ενώ θα απορροφά την ίδια ενέργεια, η διαδρομή του θα είναι μικρότερη. Αρα πρέπει κατ' ελάχιστο να αυξήσουμε την διαδρομή της συμπίεσης μαλακώνοντάς την.

    Τώρα στην έξοδο της στροφής συμβαίνει το αντίθετο. Το σκληρότερο ελατήριο τερματίζει την ανάρτηση εκτονώνοντάς την οπότε χρειάζεται σκληρότερη απόσβεση επαναφοράς.

    Αν δεν αλλαχθεί η σκληρότητα του ελατηρίου, ένα γραμμικό ελατήριο έχει σαφώς καλύτερη αίσθηση από το προοδευτικό.
    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 10.11.14 19:14

    anastasis έγραψε:
    Drake έγραψε:

    Αν αλαξεις ελατηρια το ΜΟΝΟ που αλαζεις ειναι το sag,τιποτα αλλο,προσωπικη γνωμη μεσα απο προσωπικες εμπειριες ετων...


    Στατικά αλλάζει μόνο το sag.

    Δυναμικά όμως αλλάζουν και άλλα. Με ένα πιο σκληρό ελατήριο χρειάζεται μαλακότερη απόσβεση συμπίεσης και σκληρότερη απόσβεση επαναφοράς.

    Και αυτό διότι το ελατήριο ως αποθήκη ενέργειας, ενώ θα απορροφά την ίδια ενέργεια, η διαδρομή του θα είναι μικρότερη. Αρα πρέπει κατ' ελάχιστο να αυξήσουμε την διαδρομή της συμπίεσης μαλακώνοντάς την.

    Τώρα στην έξοδο της στροφής συμβαίνει το αντίθετο. Το σκληρότερο ελατήριο τερματίζει την ανάρτηση εκτονώνοντάς την οπότε χρειάζεται σκληρότερη απόσβεση επαναφοράς.

    Αν δεν αλλαχθεί η σκληρότητα του ελατηρίου, ένα γραμμικό ελατήριο έχει σαφώς καλύτερη αίσθηση από το προοδευτικό.

    Εννουνται αυτα που λες φιλε μου,αρα αλαζοντας ελατηρια με τη μαμα valves του αμορτισερ πιστευω οτι δυναμικα μεσα στη στροφη μονο χειροτερο γινεται το μοτο....

    Μονο που αν τα sag ειναι σωστα στατικα δεν υπαρχει περιπτωση να εχει αυτο το ελατηριο την δυναμη να εκτονοθει δυνατα στην εξοδο ουτε να συμπιεστει πιο αργα στην εισοδο,αυτα ειναι σταθερα με σωστο sag,Προσωπικη γνωμη...συμπιεση και αποσβεση ειναι σταθερες,απλα με τα παλια λαθος μαλακα η σκληρα ελατηρια ηταν λαθος....

    αμα τα sag ειναι σωστα ελατηρια για μενα δεν αλαζεις...

    Αποσβεση και συμπιεση αλαζεις αναλογα με το οδοστρομα η αν το μηχανακι σου τερματιζει(με σωστα sag παντα),για μενα ειναι διαφορετικα πραγματα απο το ελατηριο...αμα βαλεις πιο σκληρο ελατηριο χωρις λογο τοτε θες πιο πολυ αποσβεση και συμπιεση...γιαυτο θελω και αλο μπροστινο...

    Ειστε ολοι φανταστικοι με τις απαντησεις σας,αυριο θα παω αν προλαβω μαστορα να ρωτησω αν γινεται αυτο που ρωτησα αρχικα παντως...
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1148
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 11.11.14 0:41

    Drake, μπάινουν πολλά, αλλά ξεχνάς το CBS σίγουρα και πιθανότατα το ABS, όπως σου είπε και ο Caracal από την αρχή.

    954 κομπλέ, (το ξέρεις ήδη αυτό) που είναι και η πιο σοφή επιλογή.
    cbr 600 F4, συμβατικό μεν, πλήρως ρυθμιζόμενο δε.
    2007 R1 usd
    Μέχρι και Ohlins πηρούνια από το κουτί τους με Brembo

    Σου προτείνω λοιπόν να αρχίσεις το φαναταστικό ψάξιμο, αν θέλεις να αλλάξεις τελικά το πηρούνι.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 11.11.14 2:05

    Drake έγραψε:

    Αποσβεση και συμπιεση αλαζεις αναλογα με το οδοστρομα η αν το μηχανακι σου τερματιζει




    Το μπροστινό είναι αδύνατον να τερματίσει όπως είναι. Και αυτό διότι υπάρχει πάνω από το λάδι αέρας που δεν επιτρέπει τον τερματισμό του μια και ο αέρας είναι μη γραμμικό ελατήριο. Ο κατασκευαστής δεν γνωρίζει πόσα κιλά θα είναι ο αναβάτης οπότε παίρνει μέτρα ασφαλείας τα οποία όμως αλλοιώνουν την οδική συμπεριφορά.

    Για παράδειγμα: Εγώ που ήμουν 110 κιλά ποτέ δεν τερμάτισα το μπροστινό με τα αυθεντικά ελατήρια. Με καινούργια ελατήρια κατά 20% σκληρότερα το τερματίζω αν αφήσω περισσότερα από 14 εκατοστά αέρα. Αυτό που κερδίζω είναι μεγαλύτερο εύρος γραμμικότητας άρα καλύτερη οδική συμπεριφορά.

    Drake έγραψε:

    ..γιαυτο θελω και αλο μπροστινο...




    Νομίζω ότι θα μπλέξεις πολύ με τις γωνίες της ανάρτησης και αυτό διότι

    1. συνήθως τα USD είναι λίγο πιο κοντά άρα θα σου μειώσει το rake

    2. Τα USD έχουν τιμονόπλακες που φέρνουν τις μπουκάλες πιο κοντά στον λαιμό άρα θα σου αυξήσει το trail.



    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 11.11.14 2:15

    Και κάτι για το ABS.

    Το δικό μας σύστημα φρένων λειτουργεί με μεγαλύτερη πίεση από ότι στα SS όπως φαίνεται και από την μικρότερη διάμετρο της τρόμπας.

    Αναρωτιέμαι πως το ABS θα μπορούσε να λειτουργήσει το ίδιο με δαγκάνες (τετραπίστονες) χαμηλότερης πίεσης. Έχω την εντύπωση ότι θα θέλει μεγαλύτερο χρόνο φρεναρίσματος μια και οι τρόμπες θα τείνουν να αποκόπτουν την πίεση περισσότερο.

    avatar
    Drake
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/10/2013
    Mηνύματα : 243
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800VTEC
    Κράνος : Arai RX7 Gp

    The Avenger

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από Drake Την / Το 11.11.14 20:27

    Με πεισατε,δεν γινεται,το ιδιο μου ειπε και ο μαστορας.... Mad
    avatar
    karapialis
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/02/2009
    Mηνύματα : 189
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : 2008
    Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από karapialis Την / Το 16.11.14 20:01

    Να κρατήσεις αυτα που θές δεν γίνεται,να αλλάξεις μπροστινό γίνεται.
    Τί να τα κάνείς 'οταν θα έχεις τετραπίστονες και 330μμ δίσκους και πιο μεγάλη  τρόμπα φρένου.
    Εν κατακλείδι έχει κόπο και δεν αξίζει τον χρόνο,πάρε ss. cheers
    (Αν την βαρεθείς μετά δεν πωλείται.Αιώνια αγάπη δεν υπάρχει)
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Μπροστινο συστημα

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 16.11.14 20:38

    karapialis έγραψε:Να κρατήσεις αυτα που θές δεν γίνεται,να αλλάξεις μπροστινό γίνεται.
    Τί να τα κάνείς 'οταν θα έχεις τετραπίστονες και 330μμ δίσκους και πιο μεγάλη  τρόμπα φρένου.
    Εν κατακλείδι έχει κόπο και δεν αξίζει τον χρόνο,πάρε ss. cheers
    (Αν την βαρεθείς μετά δεν πωλείται.Αιώνια αγάπη δεν υπάρχει)




    κι εσύ ρε φιλαράκι που τα ξέρεις όλα αυτά???? Whistle Whistle


    Bye Bye Bye Bye Bye Bye Bye



    Τι κάνετε? Baby Baby

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:37