VFRh - VFR Club Hellas


    Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Μοιραστείτε
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.01.09 17:48

    Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα... Το δε μπροστινό φοβάμαι ότι αν βάλω το χεράκι μου θα το χαλάσω...!!Neutral Αυτό το θέμα με τις αναρτήσεις είναι πολύ μεγάλο και σημαντικό, και δε σκαμπάζω γρι... :(

    Επίσης, μία ερώτηση αλλά μη με κοροιδέψει κανείς... Blush Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι; Blush Blush
    Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! Very Happy ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;
    Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;! Razz Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 21.01.09 2:08

    Φιλε βαγγελη ετσι κ εγω δεν σκαμπαζω γρι απο pc αλλα απο μοτο.. αστα εφαγα τη ζωη μου,47 χρ γαρ και οδηγω απο 15 χωρια που εχω αλλαξει και καμια 18αρια μοτο.. θα στα απαντησω ολα αλλα με τη βοηθο να γραφει γιατι ειμαι απελπιστικα αργος...και τωρα κοιμαται,εγω ζομπι. παντως δεσμευωμαι.καλο πρωι τα λεμε cheers
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 21.01.09 21:27

    Και γω δεν εχω μαυρη ζωνη στα κομπιουτερ (αλλα ρε φιλε Βαγγελη να κανεις γυρωλογια track day και να μην ξερεις τα ελατηρια και ρεστα ???).φιλικα!!!
    Επειδει και γω αργω απελπιστηκα και η κορη μου βαριετε ας περιμενουμε τον φιλο με τη βοηθο του.
    .. Rock Rock


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την CB1-FAN στις 21.01.09 21:38, 1 φορά
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 21.01.09 21:37

    Blush Blush Blush Είμαι μικιό ακόμα, θα μάθω... Blush Blush Blush

    Ποιά γυρολόγια, ένα σχολείο έκανα ο καψερός..! Smile

    Εγώ έχω μαύρη ζώνη στα κομπιούτερ όμως... Razz Razz (νταααξ, όχι και μαύρη... γκρι σκούρο...!!)
    Bye


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 21.01.09 22:00

    Vvag έγραψε:

    Εγώ έχω μαύρη ζώνη στα κομπιούτερ όμως... Razz
    Bye

    "Ε ρε φιλαρακι, αφου εχεις μαυρη ζωνη στα κομπιουτερ, δεν ερχεσαι λιγο να δεις γιατι δεν δουλευει το ADSL";;; Razz lol! lol! Συγνωμη για το σπαμ αλλα δεν κρατηθηκα! lol!


    CB1-FAN έγραψε:Επειδει και γω αργω απελπιστηκα και η κορη μου βαριετε ας περιμενουμε τον φιλο με τη βοηθο του.
    .. Rock

    Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων (γκουχουγκουχου Razz ) και των βοηθων τους!! Laughing Laughing Αυτα ειναι!


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 21.01.09 22:03

    Να απαντήσω στα τελευταία ερωτήματα (γιατί είναι τα πιο εύκολα!)
    Τα ανάποδα πιρούνια προσφέρουν αυξημένη ακαμψία για ίδια διάμετρο με τα απλά πιρούνια. Ένα 45άρι ανάποδο είναι πιο άκαμπτο από ένα αντίστοιχης διαμέτρου κανονικό. Ας φανταστούμε ένα μπαλκόνι. Πού πρέπει να είναι παχύτερο, στην άκρη του ή στο σημείο που ενώνεται με το υπόλοιπο κτίριο; Προφανώς κοντά στο κτίριο (φοβάμαι ότι μου βγαίνει το καθηγητικό μου... Blush )
    Στην περίπτωση της μοτοσικλέτας το κτίριο είναι το πλαίσιο και συγκεκριμένα η περιοχή του λαιμού. Αντιστρέφοντας λοιπόν το πιρούνι φέρνεις το παχύ του τμήμα (τη μπότα) κοντά στο λαιμό και πετυχαίνεις αυξημένη ακαμψία.
    Βέβαια μπορείς να βάλεις ένα παχύτερο κανονικό πιρούνι αλλά να χάσεις σε βάρος.
    Παράλληλα τα ανάποδα είναι εντυπωσιακά και "πουλάνε". Δεν νομίζω, όμως, ότι είναι απαραίτητα σε μοτοσικλέτες που δεν έχουν μοναδικό προορισμό τις πίστες και ανάγκη την απόλυτη ακαμψία. Κυρίως για αυτό (ίσως και για λόγους κόστους) η HONDA δεν τοποθετεί ανάποδα στα VFR.
    Όσο για τα ελατήρια και το πιρούνι, μέσα στα δύο καλάμια του μπροστινού συστήματος βρίσκονται 2 ελατήρια (όπως το πίσω αμορτισέρ έχει ένα ελατήριο, μόνο που εκεί είναι εξωτερικό) τα οποία φροντίζουν να μην εκτοξευόμαστε μαζί με το VFR Shocked όποτε χτυπάμε μια ανωμαλία του δρόμου. Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
    Για το μονόμπρατσο δεν ξέρω τι να πω. Απλά είναι κουκλί! I love you
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 22.01.09 0:15

    Ο φυσικός έγραψε:
    Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

    Πολύ!! ThanX Δάσκαλε! cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 22.01.09 19:22

    Το κεφαλαιο Αναρτηση ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα και σημαντικοτερα πανω στη μηχανη. Πριν απο ολα πρεπει να ρωτησουμε τον εαυτο μας 2 ερωτησεις:

    1. Ειμαι δυσαρεστημενος με κατι στο στριψιμο της μηχανης μου;
    2. Αν ναι, τι;

    Απο εκει και περα μπορουμε να κανουμε πολλες αλλαγες και να μεταμορφωσουμε τη μηχανη τελειως. Ειτε προς το καλυτερο ειτε προς το χειροτερο.
    Για αυτο και επισης βασικο ειναι να κραταμε σημειωσεις. Γραφουμε ΠΑΝΤΑ σε ενα μπλοκακι τι αλλαγες κανουμε στις αναρτησεις μας, ωστε αν χρειαστει να μπορουμε να γυρισουμε πισω στις αρχικες ρυθμισεις.

    Πριν μπουμε σε αναλυσεις ιδου ενας πολυ χρησιμος πινακας που βοηθαει να λυσουμε τα προβληματα που τυχον εχουμε παρατηρησει ηδη.



    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 22.01.09 20:38

    Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων (γκουχουγκουχου Razz ) και των βοηθων τους!! Laughing Laughing Αυτα ειναι!

    Μπορει στα pc να θελουμε καποια βοηθεια και να μην πιστολαμε οπως εσυ .

    Αλλα στο δρομο ειμαστε καλα πιστολια ακομα ............... Shoot Shoot



    Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 23.01.09 1:52

    Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα...

    ΦίλεVvag καλά έκανες κι έσφιγγες το ελατήριο για να μην κάθεται πίσω κι αλλάζει η γεωμετρία της μοτο. Αν και θα ήταν καλύτερα να συνδιαστεί με τη ρύθμιση στο κάτω μερος του αμορτισερ προς τα δεξιά (δλδ προς το hard) που κάνει την επαναφορά πιο αργή. Γενικά το "κράτημα" είναι συνδιασμός και των δύο ρυθμίσεων. Επίσης καλά κάνεις και το επαναφέρεις όταν οδηγείς μόνος σου. Πάντως το VFR έχει λίγες ρυθμίσεις (2 για το πίσω αμορτισερ και 1 για το εμπρός πιρουνι - "προφόρτηση") Το εμπρός είναι πιο απλό: όσο το βιδώνεις με πλακέ κατσαβίδι, γίνεται πιο γρήγορο στην επαναφορά και πιο αργό στη βύθιση. Για σημαντική αλλαγή, θέλει και αλλαγή λαδιών στο εσωτερικό με πιο παχύρευστα ή πιο λεπτόρευστα - ανάλογα... Όμως το VFR τα καταφέρνει αρκετά καλά, και μόνο σε συνθήκες πίστας θα χρειαστεί να το σφίξεις εντελώς μπροστά (βίδωμα δλδ) κι επίσης για το πίσω πολύ "προφώρτηση - σφίξιμο" με τέρμα το βιδάκι στο κάτω μέρος προς το hard. Και αυτά για να μην βυθίζει πολύ εμπρός στα φρένα και βρίσκει το stand στις στροφές. Αυτά για πίστα. Στο δρόμο αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπερβολικές και θα μειώσουν κατά πολύ την άνεση. Οι αναρτήσεις είναι μεγάλο κεφάλαιο και προσπαθώ να είμαι πολύ συνοπτικός. Δες λίγο και το manual, είναι κατατοπιστικό! Παίζουν ρόλο και τα λάστιχα (πιέσεις κατασκευαστη: 36-42) για το δρόμο (30-32) για πίστα κατά τη γνώμη μου.

    Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι; Blush Blush
    Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! Very Happy ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;

    To εμπρός είναι τόσο απλό στη ρύθμιση που είναι αδύνατον να το χαλάσεις αρκεί να θυμάσαι ή να σημειώσεις τις αρχικές ρυθμίσεις.τα ελατηρια σε συνδιασμο με το λαδι κ καποιες εσωτερικες βαλβιδες κανουν τη δουλεια.στο vfr είναι στον μέσο όρο.
    Τα usd είναι για σπορ κατασκευές. Πιο άκαμπτα.

    Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;! Razz Razz Razz

    Είναι όμορφο γιατί είναι σπάνιο! Εχεί και τα μειονεκτήματά του αλλά άστο...
    Η ανάρτηση είναι μεγάλο κεφάλαιο. Ελπίζω ν α βοήθησα έστω και πολύ συνοπτικά.
    Καλά χλμ

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:22