VFRh - VFR Club Hellas


    Τρόμπα βενζίνης

    Μοιραστείτε
    avatar
    jkats
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2013
    Mηνύματα : 2
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : vfr 800 2002
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από jkats Την / Το 26.08.15 20:18

    Καλησπέρα
    Αν αι είμαι μέλος αρκετο καιρό στο φορουμ είναι η πρώτη φορά που γράφω.
    Φέτος το vfr μου (μοντέλο 2002)  αποφάσισε να μου βγάλει όλα τα προβλήματα μαζεμένα.
    Οπότε αφού άλαξα μετά το πασχα τεντωτήρα, καδένα, είχα και εγώ αυτόν τον εκνευριστικό ήχο που έχετε προαναφερει σε άλλα threads, στη συνέχεια κοπήκανε τα καλώδια κάτω απο τον διακόπτη. Με αποτέλεσμα να με αφησει στη μέση του δρόμου σταματημένο σε φανάρι, ευτυχως που έγινε στην Αθήνα. και ερχόμαστε στο επίμαχο θέμα!
    Αρχές Αυγουστου πάω να βάλω τη μηχνή μπροστα αλλά τίποτα!!! Δεν ακούω καθόλου τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει η τρόμπα όταν γυρνάμε τον διακόπτη. Η μίζα γυρνάει κανονικά, η μπαταρά αρχικα φορτίστηκε και μετά αλάχτικε (την είχα 1,5 χρόνο και ήταν no name) αλλα πάλι χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
    Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
    1. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ελένξω ότι φταίει η τρόμπα;
    2. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το φίλτρο βενζίνης;
    3. Εαν παω γαι αλαγή τρόμπας ξέρετε εάν ταιριάζει απο κανένα άλο μοντέλο, γιατί τη δικιά μας ο Σαρακάκης την έχει 690Euro!!!!! Δεν είναι και διαθέσιμο ανταλακτικό στην Έλλαδα ακι δεν μπορεί ο μάστορας να παραγγείλει απο εξωτερικό (λόγω caipital control )
    Με όλα τα παραπάνω μάλλον είμαι ο ποιο γκαντέμης με vfr!!!
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 26.08.15 21:48

    jkats έγραψε:Καλησπέρα
    Αν αι είμαι μέλος αρκετο καιρό στο φορουμ είναι η πρώτη φορά που γράφω.
    Φέτος το vfr μου (μοντέλο 2002)  αποφάσισε να μου βγάλει όλα τα προβλήματα μαζεμένα.
    Οπότε αφού άλαξα μετά το πασχα τεντωτήρα, καδένα, είχα και εγώ αυτόν τον εκνευριστικό ήχο που έχετε προαναφερει σε άλλα threads, στη συνέχεια κοπήκανε τα καλώδια κάτω απο τον διακόπτη. Με αποτέλεσμα να με αφησει στη μέση του δρόμου σταματημένο σε φανάρι, ευτυχως που έγινε στην Αθήνα. και ερχόμαστε στο επίμαχο θέμα!
    Αρχές Αυγουστου πάω να βάλω τη μηχνή μπροστα αλλά τίποτα!!! Δεν ακούω καθόλου τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει η τρόμπα όταν γυρνάμε τον διακόπτη. Η μίζα γυρνάει κανονικά, η μπαταρά αρχικα φορτίστηκε και μετά αλάχτικε (την είχα 1,5 χρόνο και ήταν no name) αλλα πάλι χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
    Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
    1. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ελένξω ότι φταίει η τρόμπα;
    2. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το φίλτρο βενζίνης;
    3. Εαν παω γαι αλαγή τρόμπας ξέρετε εάν ταιριάζει απο κανένα άλο μοντέλο, γιατί τη δικιά μας ο Σαρακάκης την έχει 690Euro!!!!! Δεν είναι και διαθέσιμο ανταλακτικό στην Έλλαδα ακι δεν μπορεί ο μάστορας να παραγγείλει απο εξωτερικό (λόγω caipital control )
    Με όλα τα παραπάνω μάλλον είμαι ο ποιο γκαντέμης με vfr!!!

    Μην βιαστεις να καταδικασεις την αντλια, καθοτι στην γραμη της εμπλεκεται ο ρελε της(fuel cut of relay) η ασφαλειοθηκη , καλωδιωσεις , και ο συναγερμος αν εχεις.
    ελεξε την λειτουργια της δινοντας ρευμα απευθειας στην φισσα της. αν δουλεψει τοτε ψαξε ρελε, γραμες γειωσεις κλπ.
    αν δεν δουλεψει πας για το μοτερ της. Το φιλτρο καλο θα ηταν να αλλαχθει,αν και δεν ευθυνεται στην περιπτωση μη λειτουργιας τις αντλιας.
    Στα δυσκολα τωρα. στην περιπτωση που καταληξεις οτι φταιει η αντλια , τοτε η πιο οικονομικη λυση ειναι μια μεταχειρισμενη με τα συν και τα πλην της.
    Επισης οι εμβαπτιζομενες αντλιες των αυτοκινητων, εχουν περιπου το ιδιο σε μεγεθος μοτερ ιδιιτερα στα μικρου κυβισμου, απλα φαινονται μεγαλες λογω της πλαστικης κεφαλης και του συστηματος φλοτερ, Σαν εσχατη λυση θα μπορουσες να ταιριαξεις μια , και ειναι και φτηνες.

    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 26.08.15 23:16

    Ο Veefarios έχει δίκιο. Οι πιθανές αιτίες είναι αρκετές και η τρόμπα μόνο μία από αυτές. Ευτυχώς, η τρόμπα ελέγχεται εύκολα.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    jkats
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2013
    Mηνύματα : 2
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : vfr 800 2002
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από jkats Την / Το 27.08.15 19:34

    Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
    Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
    Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
    1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
    Παραθέτω το link με την αγγελία:
    http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
    2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.08.15 1:03

    jkats έγραψε:Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
    Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
    Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
    1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
    Παραθέτω το link με την αγγελία:
    http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
    2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.

    Λοιπον εχουμε και λεμε. Συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους και οι δυο αντλιες σε fi kai vtec ειναι ιδιες , εννοω οτι και οι δυο δουλευουν στα 36 psi στο ρελαντι και δινουν ροη, 150cc sta 10 δευτερα συμφωνα με τα μανουαλ της χοντα. Με μια ματια οπως τις ειδα φαινονται πανομοιοτυπες (απο φωτο) , και δεδομενου των κοινων χαρακτηριστικω τους κρινω οτι ειναι ενναλακτες.
    Στην περιπτωση που υπαρχει μια καποια διαφορα αυτη θα ειναι μονο στην βαση τoυς.
    Τα μοτερ των αντλιων ομως στηριζονται στην βαση τους με εναν απλο κολιε  τις σωληνωσεις και τα καλωδια τους , οπως καταλαβαινεις ειναι ευκολο να τραμπαρεις το μοτερ του fi στη βαση του vtec αν αυτο ειναι απαραιτητo
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 28.08.15 1:28

    VEEFARIOS έγραψε:
    jkats έγραψε:Veefarios ευχαριστω για τα tips αλλά μάλλον δεν ήμουν τόσο τυχερός!
    Έλεγξα σήμερα τον καφέ κονέκτορα που δίνει ρεύμα στην τρόμπα και είδα ότι γυρίζοντας τον διακόπτη έχω κανονικά τάση από τη μπαταρία (12,5V). Οπότε με βάση το user manual τα έχει παίξει το μοτέρ της τρόμπας.
    Δύο ερωτήσεις επί του θέμτος τώρα:
    1.Ψάχνωντας στο internet για καμία μεταχειρησμένη και η μόνη αγγελία που βρήκα είναι μια απο μοντέλο του 98 η οποία φαίνεται ίδια, ξέρετε εαν ταιρίαζει στο δίκο μου;
    Παραθέτω το link με την αγγελία:
    http://www.car.gr/parts/photos/1796202/
    2.Προς τον φυσικό έχω διαβάσει σε κάποια post για έναν μάστορα στην Καρδίτσα και επείδη θα είμαι στην πατρίδα την επόμενη εβδομάδα μπορείς να μου στείλεις με PM ποιος είναι να περάσω και απο εκέι να τον ρωτήσω.

    Λοιπον εχουμε και λεμε. Συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους και οι δυο αντλιες σε fi kai vtec ειναι ιδιες , εννοω οτι και οι δυο δουλευουν στα 36 psi στο ρελαντι και δινουν ροη, 150cc sta 10 δευτερα συμφωνα με τα μανουαλ της χοντα. Με μια ματια οπως τις ειδα φαινονται πανομοιοτυπες (απο φωτο) , και δεδομενου των κοινων χαρακτηριστικω τους κρινω οτι ειναι ενναλακτες.
    Στην περιπτωση που υπαρχει μια καποια διαφορα αυτη θα ειναι μονο στην βαση τoυς.
    Τα μοτερ των αντλιων ομως στηριζονται στην βαση τους με εναν απλο κολιε  τις σωληνωσεις και τα καλωδια τους , οπως καταλαβαινεις ειναι ευκολο να τραμπαρεις το μοτερ του fi στη βαση του vtec αν αυτο ειναι απαραιτητo

    Διευκρινιζω οταν λεω βαση εννοω το την πλακα με την φισσα που βιδωνει στο κατω μερος του ρεζερβουαρ.
    Αν αυτη ειναι ενταξει τοτε καμμια μετατροπη δεν ειναι απαραιτητη.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 28.08.15 1:46

    ΠΜ εστάλθη! cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τρόμπα βενζίνης

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 20.09.15 22:06

    Για την καλή υγεία της τρόμπας

    - Το φίλτρο της αντλίας πρέπει να αλλάζει συχνά (50Κ;)

    - Το τανκ να μην είναι άδειο ώστε η τρόμπα να ψύχεται από την βενζίνη στην οποία είναι βυθισμένη

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.11.17 16:54