VFRh - VFR Club Hellas


    VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Μοιραστείτε
    avatar
    panosko
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/09/2012
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : Fazer1000
    Κράνος : AGV

    VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από panosko Την / Το 03.11.15 23:29

    Ειμαι μεταξύ VFR800 (2004-2006) ή CBR1100XX (2004) .... για πείτε καμια γνώμη...
    Για να βοηθήσω, είμαι της ταχύτητας, αλλά και αρκετά touring μεγάλων ή μικρών αποστάσεων συνηθως δικάβαλο και με αποσκευές. Κλείνω 60-40 προς το XX γιατι διαβαζω πολυ καλές κριτικές, κι επίσηςμε φοβιζει λιγο η συντηρηση του vfr.
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 03.11.15 23:50

    Για να σταθμίσεις σωστά όσα θα γράψω, να σου πω πως έχω ένα VFR 750 εδώ και πολλά (πολλά) χρόνια και είχα στα χέρια μου ένα ΧΧ για έναν μήνα, δανεικο από ένα φίλο. Δεν με θεωρώ γρήγορο οδηγό (ούτε χελώνα) και σίγουρα δεν τρελαίνομαι να πηγαίνω με 200+ στις εθνικές.
    Το XX μου είχε φανεί (όπως έγραφε κάποτε το ΜΟΤΟ) σαν ένα VFR που είχε πάρει αναβολικά. Εξαιρετικά παρόμοια αίσθηση, σε μεγαλύτερο όγκο, με σαφέστατα περισσότερο γκάζι. Μου άρεσε; Ναι, αλλά όχι τόσο ώστε να δώσω το VFR (βέβαια, το έχω συνηθίσει και αγαπήσει τόσο πολύ που δεν έχει μεγάλη αξία η γνώμη μου). Το ΧΧ για εμένα, υπερτερεί σε ταξίδι στην εθνική από άποψη επιδόσεων αλλά δεν θα ήθελα να το στρίβω σε στραμπουλιγμένες διαδρομές (πάντα σε σχέση με το VFR).Το ΧΧ έχει, επίσης, αρκετά πιο σκυφτή θέση οδήγησης, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό ή κακό.
    Η συντήρηση του VFR δεν είναι θέμα. Χρεώνεται συνήθως ακριβά αλλά είναι κάτι που χρειάζεται σπάνια.
    Μία ακόμα σημείωση. Το ΧΧ αν και είναι ποιοτικό δεν έχει την ποιότητα του VFR.
    Αλλά αφού σου αρέσει το ΧΧ ίσως πρέπει να του ορμήσεις. Κανένα από τα δύο μηχανάκια δεν θα σε απογοητεύσει αφού σου αρέσουν τα ασφάλτινα ταξίδια.  cheers


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 03.11.15 23:58

    Έχεις Fazer 1000, συνήθως δικάβαλος-φορτωμένος, μάλλον μονόδρομος η XX επιλογή Wink
    Ν' απολαύσεις, ότι επιλέξεις ! cheers
    avatar
    panosko
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/09/2012
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : Fazer1000
    Κράνος : AGV

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από panosko Την / Το 03.11.15 23:59

    Ο φυσικός έγραψε: σαν ένα VFR που είχε πάρει αναβολικά.

    Πολύ σωστη η απάντηση σου....οντως ετσι ειναι, η θεση οδηγησης πάντως διορθώνεται βάζοντας τα clipons του VFR.
    Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)
    Θα δω τι θα κανω κι αμα γινει τλικα η κινηση θα ποσταρω εδω ο,τι παρω απο τα δυο.
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 04.11.15 0:06

    panosko έγραψε:
    Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)

    Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό. Cool
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 04.11.15 10:01

    Οταν εψαχνα να παρω sport touring μηχανακι πριν 11 χρονια κοιταξα κι'εγω τα Bird και Busa παραλληλα με το VFR VTEC. Οι λογοι που τελικα πηρα το VFR ητανε οτι το ηθελα και σαν μηχανακι καθε μερας προς/απο δουλεια στην κινηση και ειναι σαφως πολυ πιο μανιτζεβελο απο τα αλλα δυο, η λιγοτερο σκυφτη και με διπλωμενα ποδια θεση οδηγησης, το οτι ειχε (πολυ καλο) ABS και ..η εμφανιση του.

    Εχοντας ζησει μαζι του 11 χρονια και αν εβγαζα απο την εξισωση την χρηση πολης (που στην Ελλαδα ειναι ετσι κι'αλλιως προβληματικη ΚΑΙ με το VFR λογω θερμοκρασιων) τοτε θαπαιρνα το Bird (αλλα οχι το Busa). Στο VFR λειπει γκαζι/ροπη σε σχεση με τα μεγαλα hyper sports touring, ιδιως δικαβαλος με αποσκευες. Επισης ενω ειναι θεωρητικα καλυτερο σε στραμπουλιγμενους επαρχιακους απ'αυτους που ειναι γεματη (ακομα) η Ελλαδα, τελικα ουτε το VFR ειναι καταλληλο/ευχαριστο για τετοιους δρομους, εκει θελει καρατιμονα και τροχους 19/17" (ή και μεγαλυτερους Wink). Αυτα τα μηχανακια ειναι στο στοιχειο τους στις εθνικες, σε σχετικα ανοιχτους επαρχιακους με καλο οδοστρωμα και σε στροφιλικια τυπου Αραχωβας, Δομοκου κλπ  Και εκει το Bird ειναι εξ'ισου καλο.

    Αν τοχα παρει, θα τουβαζα clip-ons απο VFR, θα τουβαζα αποστατες τιμονιου και θα του χαμηλωνα τα μαρσπιε - τα δυο τελευταια ταχω κανει και στο VFR. Το μονο θεμα που δεν λυνεται σε σχεση με το VFR ειναι οτι τα μαρσπιε της συνεπιβατηδας ειναι σχετικα ψηλα και δεν κατεβαινουν λογω εξατμισεων, αλλα αυτο ειναι θεμα μονο αν η συνεπιβατηδα ειναι ..κορμι δηλ. 1.75μ και πανω.

    Πιστευω οτι εχοντας Fazer 1000, η επιλογη του Bird ειναι μονοδρομος οπως ειπε κι'ο Vefalift.
    avatar
    sotosvfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2012
    Mηνύματα : 481
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
    Κράνος : arai & shoei x spirit II

    "Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από sotosvfr Την / Το 04.11.15 17:40

    Όσον αφορά το θέμα της οικονομίας έχοντας κάνει αρκετά ευρωπαικά ταξίδια με φίλο που είχε xx 2004 οι κατανάλωση του vtec μου, με μέση ταχύτητα ταξιδιού 160χλμ. ήταν η ίδια, ή ελαφρώς μεγαλύτερη (1-2 ευρώ στο γέμισμα) από το xx. Aυτό σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει η κατανάλωση αλλά για μένα δεν ήταν κριτήριο. Δεν βάζει μέτρο στον έρωτα.. I love you Ελπίζω να βοήθησα.
    avatar
    horrorshow_gr
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/12/2011
    Mηνύματα : 841
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : cbr 1100xx 04
    Κράνος : arai ''chaser''

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από horrorshow_gr Την / Το 04.11.15 17:44

    VEFALIFT έγραψε:
    panosko έγραψε:
    Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)

    Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό. Cool




    Knupp Knupp Knupp Knupp
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 04.11.15 19:17

    horrorshow_gr έγραψε:
    VEFALIFT έγραψε:
    panosko έγραψε:
    Απο πλευράς κατανάλωσης διαβασα καπου ειναι σχεδόν ιδια (ισχυει?)

    Αθήνα-Καμμένα Βούρλα κι επιστροφή, η ΧΧ έκαψε κάτι λιγότερο από τη VFR, με ίδιο σβέλτο ρυθμό. Cool




    Knupp Knupp Knupp Knupp Μπρε στάματα να κάνεις τον ηρακλέα και βοήθα το παϊδάκι
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 04.11.15 22:21

    κατα την ταπεινη μου γνωμη και εχοντας οδηγησει και τα δυο λεω οτι εξαρταται τι θες και τι προτεραιοτητες βαζεις
    Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
    Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
    Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
    οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
    Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
    Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.

    Καλη επιλογηscooter
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 04.11.15 22:22

    κατα την ταπεινη μου γνωμη και εχοντας οδηγησει και τα δυο λεω οτι εξαρταται τι θες και τι προτεραιοτητες βαζεις
    Αν προκειται να κινησαι σε ανοιχτους δρομους , φορτωμενος, και με ψηλες ταχυτητες τοτε η επιλογη του ΧΧ υπερτερει σημαντικα
    Αν ομως θελεις κατι που να ειναι και ευελικτο στην πολη και πιο ζυγισμενο σε βαρος και να κινειται χωρις να κουραζει τοσο σε κλειστο στροφιλικι, αλλα να ταξιδευει ανετα στους ανοικτους τοτε το VFR ειναι καλυτερη επιλογη
    Για την καταναλωση ισχυει οτι ισχυει σε ολα.
    οταν ενας μικροτερος κινητηρας πιεζεται καιει περισσοτερο απο εναν μεγαλυτερο , ετσι το ΧΧ των 150+ ιππων εμφανιζεται οικονομικοτερο(ποσο δεν ξερω) στο ταξιδι σε σχεση με την VFR αλλα οχι στην πολη.
    Απο την αλλη ο μυθος οτι τα V ειναι πιο δυσκολα στην συντηρηση απο τα εν σειρα , εχει καταρευσει χρονια τωρα . Ολα εχουν πλεον τον ιδιο βαθμο δυσκολιας και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες.
    Τελειωνοντας οτι τραβαει η ψυχη σου ειναι το σωστο ασχετως τι γραφουμε εμεις εδω.

    Καλη επιλογηscooter
    avatar
    horrorshow_gr
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/12/2011
    Mηνύματα : 841
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : cbr 1100xx 04
    Κράνος : arai ''chaser''

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από horrorshow_gr Την / Το 04.11.15 22:23



    ανετες προσπερασεις γεματο παντου χωρις ξυλο απο τον αερα....
    και παιρνει και αλλο φορτωμα...

    δεν ειναι fazer αλλα ειναι μια επενδση για τα γεραματα(αφου δεν θα παρουμε συνταξη,ας εχουμε ενα χχ)

    naaa
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 04.11.15 22:28

    Είπα και εγώ, δεν θα εμφανιστεί ο Horror στο θέμα; Smile


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    horrorshow_gr
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/12/2011
    Mηνύματα : 841
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : cbr 1100xx 04
    Κράνος : arai ''chaser''

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από horrorshow_gr Την / Το 04.11.15 23:39

    Ο φυσικός έγραψε:Είπα και εγώ, δεν θα εμφανιστεί ο Horror στο θέμα; Smile


    cheers

    μονο για περιορισμενο αριθμο παραστασεων....γαμω τις πολυεθνικες μου...ελπιζω να κανονισετε κατι για σκ και να σας μπορεσω να σας δω
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 07.11.15 10:50

    Επίσης λάβε υπόψιν σου την ενδεχόμενη φορολόγηση των συνολικών κυβικών που κατέχεις,προσθέτοντας συνήθως ένα μικρότερο ''παπί'' ή σκούτερ,συν το αυτοκίνητο που μάλλον διαθέτεις,και πράξε αναλόγως...
    avatar
    SOTOS80
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/09/2011
    Mηνύματα : 82
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : ARAI ASTRO-R

    Απ: VFR vs XX από πλευρά αγοράς (οχι επιδοσεων!)

    Δημοσίευση από SOTOS80 Την / Το 25.11.15 20:37

    Είχα VFR VTEC και τώρα έχω xx. Η διαφορά στην θέση οδήγησης είναι ότι το xx είναι πιο σπορ και όχι επειδή είναι πιο σκυφτό αλλά περισσότερο επειδή είναι πιο μακριά τα clipon σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα όποτε αναγκαστικά σε κάνει να σκύβεις. Μπορούν να μπούμε τα clipon από το VTEC μόνο όχι από το παλιότερο VFR όπου σε σηκώνουν λίγο πιο ψηλά αλλά θα αλλάξουν και την κλίση τους λίγο σε πιο ανοιχτά. Εγώ τα είχα βάλει αλλά δεν με βόλεψαν και έβαλα πάλι τα μαμά με αποστάτες.

    Σε κατανάλωση μου καίει γύρω στα 7,5 - 8 μέσα στην πόλη και σε ταξίδι αν πας normal μέχρι 150 - 160 αν θυμάμαι καλά γύρω στα 6lt /100klm. Είναι πολύ γραμμικός ο κινητήρας του και έχει το γκάζι της αρκούδας παντού αλλά χωρίς να τρομάζει. Σε κλειστά στροφιλίκια το VFR είναι πιο ευκολοδήγητο γιατί έχει και μικρότερες διαστάσεις.

    Τα μοντέλα μετά το 2001 δεν βγάζουν προβλήματα εκτός ίσως από 1-2 ηλεκτρολογικά χαζό προβλήματα που λύνονται εύκολα. Τα πριν το 2001 είχανε θέμα με ανορθωτη όπως και γενικότερα τα Honda.

    Να έχεις στο μυαλό σου όμως ότι κανένα από τα δυο δεν είναι για κάθε μέρα στην πόλη. Βγάζουν τραγική ζέστη και τα βεντιλατερ δουλεύουν φουλ!! Στο xx αν δεν ξεκινήσεις και είσαι κολλημένος σε φανάρια και κίνηση δεν θα σβήσει ποτέ. Μόλις όμως βρεις λίγο ανοιχτό δρόμο έρχεται πάλι στα φυσιολογικά του. Το VFR δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αλλά και αυτό έβραζε. Έτσι δουλεύουν βέβαια και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις και δεύτερο μηχανάκι μικρότερο για μέσα στην πόλη.

    Αυτά μου έρχονται τώρα, αν μπορώ να βοηθήσω σε άλλη απορία μου λες Smile

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 23.11.17 13:08