VFRh - VFR Club Hellas


    Καλως σας βρήκα

    Μοιραστείτε
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 21.05.16 11:01

    Καλησπέρα παιδιά, με λένε Σάκη, καλώς σας βρήκα
    Πρόσφατα είχα μία τράκα με το FAZER 600 2006 και αποφάσισα να το δώσω για ανταλλακτικά και να πάρω ένα VFR. Θα ήθελα λίγο από την εμπειρία σας και την καθοδήγησή σας.

    Έχω διαβάσει στο ιντερνετ ότι το VFR θέλει σε κάποια φάση ρύθμισα βαλβίδων και ήθελα να ρωτήσω καθε πόσα χλμ θέλει αυτό το ρύθμισα και πόσο κοστίζει?
    Γενικά από κατανάλωση σε τι επίπεδα βρίσκεται σε σχέση αν γνωρίζετε με το FAzer 600 2006 που είχα?
    Τα service έχουν κάτι το ιδιαίτερο λόγο του VTEC ή είναι σε επίπεδα όπως όλες οι υπόλοιπες μηχανές από θέμα κόστους?
    Τέλη από όσο ξέρω έχει 55 ευρώ.
    Από επιδόσεις πως είναι? Επειδή στο Fazer είχα rapid bike παράλληλο εγκέφαλο+εξάτμιση ολόκληρη+ΚΝ φίλτρο+κοντό γρανάζι εμπρός(1 δόντι) + μεγαλύτερο γρανάζι πίσω (1 δόντι) πήγαινε πολύ καλά πιο γρήγορα από Kawasaki Z750 δεν θα ήθελα να πάρω μία μηχανή πιο αργή από το FAZER, σε τι επίπεδα βρίσκεται το VFR?
    Επίσης ότι άλλη πληροφορία πιστεύετε θα μου ηταν χρήσιμη να γνωρίζω γι αυτή τη μηχανή είναι ευπρόσδεκτη.
    Ελπίζω σύντομα να γίνω και εγώ ένας VFRακιας Very Happy

    Συγνώμη αν φλυαρώ πολύ.
    Το μοντέλο VFR που κοιτάω είναι του 2006
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 21.05.16 14:52

    Καλώς ήρθες περαστικά για την τράκα και με το καλό η καινούρια μηχανή.
    Αν δεν κάνω λάθος το ρύθμισμα στις βαλβίδες είναι στις 60.000.
    Για κατανάλωση όσο δεν πέρνει μπροστά το vtc είναι καλά.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες περίμενε να σε απαντήσουν τα πιο έμπειρα μέλη του φόρουμ..
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 982
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 22.05.16 1:48

    Καλως ηρθες φιλε .Με το καλο και η καινουρια μοτο.
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1854
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 22.05.16 14:04

    καλώς μας ήρθες Smile

    προσωπικά.... πάρε μια μηχανή που να ξέρεις για ποιό λόγο την θές-χρειάζεσαι.
    επίσης θα βρείς πολλές, σχεδόν όλες τις πληροφορίες στα ποστ του φόρουμ.

    cheers
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 22.05.16 14:07

    Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
    στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
    1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
    2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

    Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
    ευχαριστώ.
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 22.05.16 14:12

    nikos-ex victor έγραψε:καλώς μας ήρθες Smile

    προσωπικά.... πάρε μια μηχανή που να ξέρεις για ποιό λόγο την θές-χρειάζεσαι.
    επίσης θα βρείς πολλές, σχεδόν όλες τις πληροφορίες στα ποστ του φόρουμ.

    cheers

    Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες.

    Χρειάζομαι μία μηχανή που να παίρνει βαλίτσα για να βαζω μεσα το λαπτοπ όταν πηγαίνω στη δουλειά,
    να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω και να παίρνει βαλίτσες πλαινές και πίσω.
    να έχει fairing με αρκετή προστασία από τον αέρα,
    να είναι υποφερτη με αναπαυτική σέλα και για τον οδηγό και για τον συνεπιβάτη,
    να είναι οικονομική από κατανάλωση όταν πηγαινεις πορεία με 140-150χλμ
    να έχει και κάποια Α δύναμη και κάποιες τελικές
    και να είναι και νορμάλ στο κόστος συντήρησης (service, τέλη κυκλοφορίας κτλ)
    Θεωρώ ότι το VFR πληρεί όλα τα παραπάνω. Very Happy
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1854
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 22.05.16 14:18

    α γειά σου! κ εγώ γι'αυτό την πήρα + το ότι είναι στενή κ περνάει πολύ άνετα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.....αλλά δυστυχώς δεν κάνω ταξίδια... :(
    μέσα στην πόλη όμως "διψάει" σχετικά.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 22.05.16 15:04

    Όντας κάτοχος Fazer 600 2005 και στη συνέχεια VFR 800 2008, νομίζω πως μπορώ να σου δώσω χρήσιμες πληροφορίες! Wink

    Κατ' αρχήν ποιοτικά, σε στήσιμο και σε επιδόσεις το VFR είναι μια σαφέστατη αναβάθμιση, πας σε άλλο επίπεδο.
    Πιο στοιβαρή κατασκευή, πιο δεμένο σύνολο, καλύτερες αναρτήσεις (αν και αυτές χρήζουν αναβάθμισης μετά από κάποιο καιρό...), πολύ καλύτερη κάλυψη απ' τον αέρα, φορτώνεται καλύτερα κι όσο για τις επιδόσεις του, είναι αρκούντως γρήγορο με ροπή από χαμηλά (εκεί που πονάνε όλα τα 600ρια...) και τρομερά διασκεδαστικό όταν μπαίνει στο φάσμα του V-Tec! Για να μη μιλήσω για τα φρένα... Πολύ γραμμικά, με γερό "δάγκωμα" συν το ότι έχεις την επιλογή του ABS. Στα συν, προσωπικά θα έβαζα και τον πορωτικό ήχο του V4. Rock

    Σε κατανάλωση είναι σε πολύ λογικά επίπεδα για τετρακύλινδρο, πράγμα που σημαίνει ότι όταν το πας με νορμάλ ρυθμούς θα κάψει και λογικά κι όταν το σκίζεις θα κάψει τον κώλο του. Ενδεικτικά, στα 140-150 που λες καίει γύρω στα 6l/100km, νούμερο κατά τη γνώμη μου πολύ καλό (για μένα που είμαι 1.5 λίτρο παραπάντω τώρα με το KTM... Crying or Very sad ).

    Τα service του επίσης σε πολύ λογικά επίπεδα. Θεωρητικά θέλει έλεγχο βαλβίδων κάθε 24.000χλμ, δεδομένου πως μιλάμε όμως για έναν απ' τους πιο αξιόπιστους κινητήρες, κάποιοι δεν έχουν ανοίξει κινητήρα και για 80-100.000χλμ!!! Πάντως μιλάμε για ένα κόστος 350-400 ευρώ απ' όσο θυμάμαι, όταν είναι να γίνει. Κατά τ' άλλα... λαδόξυδα, αναλώσιμα και γενικά ό,τι χρειάζεται το service μιας μοτοσυκλέτας, τίποτα υπερβολικά πράγματα.

    Το fazer είναι μια τίμια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα, λίγο πολύ καλά, αλλά τίποτα εξαιρετικά. Το VFR σε πάει σε άλλο επίπεδο στο δρόμο... Για μένα προσωπικά, το μόνο που με χάλασε σε βάθος χρόνου είναι η θέση οδήγησης που στο fazer ήταν πιο όρθια και πιο ξεκούραστη για μένα, αλλά και πάλι, αυτό είναι εντελώς προσωπική άποψη καθώς προτιμώ την όρθια θέση οδήγησης. Αν θέλεις μηχανή με clip-ons είναι εξαιρετικά βολική για την κατηγορία της.

    Για το πρόγραμμα δεν ξέρω να σε βοηθήσω, stabilizater ξέρω ότι μπαίνει, αλλά δεν ξέρω το κόστος (το οποίο όμως νομίζω πως δεν είναι και μικρό). Θα σε βοηθήσουν περισσότερο αυτοί που έχουν κάνει αυτές τις μετατροπές.

    Σε γενικές γραμμές, αυτά θυμάμαι προς το παρόν. Ελπίζω να βοήθησα!

    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 22.05.16 15:13

    φίλε μου όχι απλά βοήθησες, αλλά μου έφτιαξες τη μέρα Thumbsup Thumbsup
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2005
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 22.05.16 15:13

    SakisDeme έγραψε:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
    στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
    1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
    2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

    Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
    ευχαριστώ.

    Tον κωδικό της βάσης Ohlins ,ηπως τον γνωρίζεις?

    Στην βαση δεδομενων της Ohlins δεν βρηκα καθολου stabilizer ουτε και βαση.
    Kαι στονAndreani που κοιταξα τιποτα και εκει

    Αν θυμαμαι καλα μπορει να ταιριάζει από VTR 1000 αλλα δεν ειμαι σιγουρος,

    Τεσπα μπορει να μπει και με πατεντα πανω με βαση από αλλη μαρκα πχ Matris που εχω βαλει εγώ.

    Μετρησε το πάχος του stabilizer που εχεις μπας και βρουμε τιποτα

    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 22.05.16 16:17

    SakisDeme έγραψε:
    Χρειάζομαι μία μηχανή που να παίρνει βαλίτσα για να βαζω μεσα το λαπτοπ όταν πηγαίνω στη δουλειά,
    να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω και να παίρνει βαλίτσες πλαινές και πίσω.
    να έχει fairing με αρκετή προστασία από τον αέρα,
    να είναι υποφερτη με αναπαυτική σέλα και για τον οδηγό και για τον συνεπιβάτη,
    να είναι οικονομική από κατανάλωση όταν πηγαινεις πορεία με 140-150χλμ
    να έχει και κάποια Α δύναμη και κάποιες τελικές
    και να είναι και νορμάλ στο κόστος συντήρησης (service, τέλη κυκλοφορίας κτλ)
    Θεωρώ ότι το VFR πληρεί όλα τα παραπάνω. Very Happy

    Ολα αυτα τα κανει το VFR, η ανεση του ειναι πολυ καλη και επισης η προστασια του με μια αφτερμαρκετ λιγο ψηλοτερη double bubble ζελατινα.

    Τα τελη κυκλοφοριας ειναι ιδια με τα 650 γιατι ειναι κατω απο το κατωφλι αλλαγης των 785κ.εκ. και το κοστος συντηρησης πολυ μικρο καθως ουσιαστικα θελει μονο λαδια καθε 6000 και φιλτρο καθε 12000χμ. Θελει μπουζι ιριδιου καθε 48000χμ που ειναι ευκολο να αλλαχτουν και η Χονδα λεει και βαλβιδες καθε τοσο αλλα ολοι τις αφηνουμε για το διπλασιο (το δικο μου μηχανακι εχει 85000χμ και θα κοιταξω βαλβιδες στις 90000χμ). Οι βαλβιδες ειναι πολυ μεγαλη διαδικασια, ειδικα οι μισες που ειναι VTEC.

    Μεχρι τα 160χμω (τα μοντελα μεχρι το 2005) και τα 150χμω (τα μοντελα μετα το 2006) ειναι πολυ οικονομικο μηχανακι σε ταξιδι, εχοντας καταναλωση 6.5λτ/100χμ. Αλλα και απο κει και πανω ειναι ok, η μεγιστη καταναλωση που εχω δει ταξιδευοντας συνεχως με 200-220χμω ειναι 8.8λτ/100χμ. Με 180-200χμω που ειναι και μια καλη ταχυτητα ταξιδιου, γυρω στα 8λτ/100χμω. Η 6η ειναι πολυ μακρια, ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω μεταμορφωνει το μηχανακι και μειωνει και την καταναλωση, διαπιστωμενο στα μοντελα μεχρι 2005.

    Τα θεματα που εχει ειναι οτι δεν κανει για καθημερινες αστικες μετακινησεις καθως δουλευει πολυ ζεστα (το βεντιλατερ αναβοσβηνει μονιμα σε κινηση πολης), εχει αναποδη φορα ενος απο τα δυο βεντιλατερ που ειναι θεμα το καλοκαιρι καθως αν αναψει εκτος πολης σε κινηση δεν σβηνει ποτε (φτιαχνεται με διακοπτη απενεργοποιησης του βεντιλατερ για κινηση εκτος πολης) και εχει ηλεκτρικα θεματα για τα οποια εχουν γραφει πολλα εδω σε αλλα θεματα. Ειναι ολα αντιμετωπισημα αλλα πρεπει να διαβασει και να πραξει κανεις αναλογα.

    Ενα τελευταιο: τα πηνια των VTEC ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ και καιγονται λιγο μετα τα 50000χμ με τον μαμα shunt ανορθωτη. Αυτα που λενε καποιοι "το δικο μου μηχανακι δεν εχει δουλεψει στην πολη αρα τα πηνια θα κρατησουν" δεν ευσταθουν. Επισης οι περιελιξεις συνηθως καιγονται πολυ πιο συντομα, η καλυτερη λυση ειναι τα μαμα απο Αμερικη γιατι στην Ευρωπη κοστιζουν ακριβα.

    Και ενα τελευταιο: ο τεντωτηρας της αλυσιδας εκκεντροφορων των μπροστινων κυλινδρων τα παιζει συνηθως μετα απο 50-60Κ χμ και θελει αλλαγη αλλα μιλαμε για σχετικα μικρο κοστος τεντωτηρα και εργατικων.

    Αυτα και καλη αγορα!
    avatar
    Νίκος
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 23/09/2013
    Mηνύματα : 277
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Νίκος Την / Το 22.05.16 20:05

    SakisDeme έγραψε:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
    στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
    1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
    2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

    Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
    ευχαριστώ.

    Ποιο rapid bike έχεις;

    Είχα ψαχτεί κάποτε για rapid bike evo (ή racing). Από όσο ξέρω, το μόνο που χρειάζεσαι είναι την ειδική καλωδίωση (πλεξούδα) για το VFR, τα rapid bike είναι τα ίδια για όλα τα μηχανάκια.

    Καλού-κακού, ρώτα και τον Έλληνα αντιπρόσωπο ή ρίξε μια ματιά στο site της Dimsport (ή στείλε τους ένα mail).
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 403
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 22.05.16 20:22

    Καλώς ήρθες και με το καλό η vfr
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 22.05.16 20:33

    Νίκος έγραψε:
    SakisDeme έγραψε:Επίσης δύο ακόμα ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω,
    στη παλιά τη μηχανή μου είχα rapid bike και stabilizater Ohlins
    1) Γνωρίζει κανείς αν μπαίνει το rapid bike στο VFR (φυσικά με φόρτωση άλλων χαρτών αν υπάρχουν)?
    2) Γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η βάση από το stabilizater της Ohlins για να μπει στο VFR (αυτό ξέρω ότι μπαίνει το έχω δει σε φωτογραφίες)?

    Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που έχει κάνει κάποιο από τα δύο modification ας μου δώσει μερικές πληροφορίες,
    ευχαριστώ.

    Ποιο rapid bike έχεις;

    Είχα ψαχτεί κάποτε για rapid bike evo (ή racing). Από όσο ξέρω, το μόνο που χρειάζεσαι είναι την ειδική καλωδίωση (πλεξούδα) για το VFR, τα rapid bike είναι τα ίδια για όλα τα μηχανάκια.

    Καλού-κακού, ρώτα και τον Έλληνα αντιπρόσωπο ή ρίξε μια ματιά στο site της Dimsport (ή στείλε τους ένα mail).

    Δεν ξερω ποιο είναι, γράφει Rapid Bike I επάνω και το είχα βάλει το 2006 όταν πρωτο είχε εμφανιστεί στην αγορά, θα πρέπει να το ψάξω λίγο το θέμα με το rapid bike αν μπαίνει ή όχι γιατί αξίζει, στο Fazer όταν το είχα βάλει έκανε τρομερή διαφορα σε επιδόσεις, σκέψου σε πάτημα με fazer Κολλητού ίδιου μοντέλου εγώ δικάβαλος και εκείνος μονός και πάλι τον άνοιγα 2 μηχανάκια από στάση και από ρεπρίζ.
    avatar
    Them1s xXx
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/11/2009
    Mηνύματα : 965
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
    Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Them1s xXx Την / Το 22.05.16 23:41

    Καλώς ήρθες φίλε μου, με το καλό να το χαρείς το εργαλείο!
    Προσωπική γνώμη, δεν χρειάζεσαι παράλληλο εγκέφαλο και ούτε το σταμπιλιζατέρ ...
    Φιλικά. cheers cheers cheers cheers cheers
    avatar
    Wtower
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/08/2011
    Mηνύματα : 251
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : Yamaha XT1200Z
    Κράνος : Arai Viper

    三心道場忍術

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Wtower Την / Το 23.05.16 9:59

    Καλώς ήρθες Σάκη! cheers
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1053
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 25.05.16 12:19

    Vvag έγραψε:
    Για μένα προσωπικά, το μόνο που με χάλασε σε βάθος χρόνου είναι η θέση οδήγησης που στο fazer ήταν πιο όρθια και πιο ξεκούραστη για μένα, αλλά και πάλι, αυτό είναι εντελώς προσωπική άποψη καθώς προτιμώ την όρθια θέση οδήγησης. Αν θέλεις μηχανή με clip-ons είναι εξαιρετικά βολική για την κατηγορία της.

    Αυτο ειναι ενα θεμα σε ολα τα VFR αλλα λιιγο περισοτερο στο VTEC που εχει τονισει τον σπορ χαρακτηρα της μηχανης. Κατα τη γνωμη μου, αποστατες στο τιμονι (εγω εχω βαλει 2.8εκ) και χαμηλοτερα μαρσπιε (εγω ταχω χαμηλωσει 2εκ) λυνουν σε μεγαλο βαθμο αυτο το θεμα και το κανουν πολυ ανετο κλιπονατο μηχανακι. Βεβαια δεν θα γινει ποτε σαν μηχανακι με καρατιμονα και θα χανει παντα στα στριμοκωλα ελληνικα και ψιλο-χαλασμενα επαρχιακα/ορεινα στροφιλικια.
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 25.05.16 12:29

    Ρε παιδιά, εγώ εχθές πήγα και καβάλησα ένα VFR στη Honda μεταχειρισμένο για να το δω, και ίσα ίσα με ψιλό απογοήτευσε η θέση επειδή δεν ήταν τόσο σκυφτό όσο το φανταζόμουν, ήταν ένα μικρό κλικ πιο σκυφτό από το Fazer :( , θα το προτιμούσα λίγο πιο σπορ στη θέση οδήγησης.
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 25.05.16 16:42

    SakisDeme έγραψε:Ρε παιδιά, εγώ εχθές πήγα και καβάλησα ένα VFR στη Honda μεταχειρισμένο για να το δω, και ίσα ίσα με ψιλό απογοήτευσε η θέση επειδή δεν ήταν τόσο σκυφτό όσο το φανταζόμουν, ήταν ένα μικρό κλικ πιο σκυφτό από το Fazer :(  , θα το προτιμούσα λίγο πιο σπορ στη θέση οδήγησης.


    Απο τη μια λες οτι θελεις "να είναι ξεκούραστη στα ταξίδια γιατί μαρέσει να ταξιδεύω", απο την αλλη οτι ηταν πολυ ψηλα τα clip-on.
    Ξεκουραστα ταξιδια και χαμηλα clip-on δεν πανε μαζι, αλλιως θα ειχε γεμισει ο κοσμος με R6-R1 με τριβαλιτσα.

    Προσωπικα, απο τα γραφομενα σου, μου δινεις την εντυπωση οτι εισαι πολυ "ψυχικα νεος" ακομα για VFR.
    Ειλικρινα και με το χερι στην καρδια, στην θεση σου θα κοιταζα για κατι αλλο.
    avatar
    SakisDeme
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/05/2016
    Mηνύματα : 10
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : VFR 800 (2006)
    Κράνος : AGV GP-PRO

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από SakisDeme Την / Το 06.06.16 11:27

    Καλημέρα παιδιά,
    προχθές αγόρασα επιτέλους το δικό μου VFR, είναι μοντέλο 2006 βαμμένο στα χρώματα της Honda ασπρο-μαύρο, φοράει και εξατμίσεις aftermarket.

    Μετά από περίπου 500χλμ οδήγησης, έχω να πω ότι τα φρένα του είναι απίστευτα (ABS+combined brake assistant), μου άρεσε η σταθερότητα του στο δρόμο και το βαρύ τιμόνι που έχει σε σχέση με το Fazer 600 που είχα, τα φώτα του είναι άψογα και έχει πολύ καλή αεροδυναμική. Τελικά η θέση οδήγησης είναι όντως αρκετά σκυφτή (supersport) κάτι που το αναζητούσα. Το άνοιξα μέχρι 252χλμ, είχε και άλλο να δώσει σε στροφές μέχρι τα κόκκινα, την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να το τελικιάσω έτσι για την απορία. Η θέση για το συνοδηγό είναι πολύ άνετη οπότε δεν θα γκρινιάζει και η κοπέλα μου. Συγκριτικά με το FAZER 600 που είχα είναι αρκετά επίππεδα πιο πάνω, νιώθω ότι ανέβηκα πολλά level. Έμεινα γενικά πολύ ευχαριστημένος με την αγορά μου.

    Τα αρνητικά τώρα, με ξενέρωσε λίγο το γκάζι του, στα χαμηλά είναι αρκετά ψόφιο πριν μπει ο VTEC, κάτι που σε κάνει να κατεβάζεις ταχύτητα πολλές φορές ιδίως με συνεπιβάτη, επίσης στα υψηλά όντως νιώθεις μια κλωτσιά όταν μπαίνει ο VTEC αλλά ποια μηχανή τετρακύλινδρη δεν κλωτσάει στις υψηλές στροφές?
    Γενικά σκέφτομαι να βάλω άμεσα ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά για να του δώσω λίγο καλύτερο βήμα στα χαμηλά, στην πορεία ένα φίλτρο Κ&Ν, και μετά θα ψαχτώ να αλλάξω και το ενδιάμεσο της εξάτμισης για να διώξω το καταλύτη που φαντάζομαι ότι θα κόβει αρκετά (ίσως να μπει και χταπόδι) και τέλος κοιτάω και για κανένα Power commander. Πιστεύω ότι η μηχανή έχει δυνατότητες να βγάλει πολύ κρυμμένη δύναμη που είναι φιμωμένη και να γίνει έτσι όπως θα έπρεπε να ήταν. Αυτά γενικά, ίσως να ακούγομαι λίγο σαν κάγκουρας με αυτά που γράφω αλλά μαρέσει πολύ το Tuning είτε σε μηχανές είτε σε αυτοκίνητα.
    Ορίστε και μερικές φωτογραφίες, (η πρώτη είναι από το car.gr της αγγελίας που το πήρα).





    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 403
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 06.06.16 12:50

    κούκλα είναι καλά χιλιόμετρα
    avatar
    pektis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/06/2015
    Mηνύματα : 91
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 ABS(2006)
    Κράνος : Shoei xr-1100

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από pektis Την / Το 06.06.16 12:53

    Καλα χιλιομετρα να εχεις! Thumbsup
    avatar
    Mak-mak
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2016
    Mηνύματα : 138
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Vfr1200 f
    Κράνος : Shoei x-spirit 2

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Mak-mak Την / Το 06.06.16 12:58

    Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!!!
    avatar
    arostaki
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/09/2011
    Mηνύματα : 164
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : vfr800
    Κράνος : ARAI ΠΑΝΤΑ

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από arostaki Την / Το 06.06.16 14:03

    Mak-mak έγραψε:Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!!!
    ,μπραβο φιλε μου καλη επιλογη και καλως ηρθες cheers Thumbsup βεβαια το πηρες αλλο χρωμα απο μαυρο αλλα.......δεν πειραζει Laughing
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Καλως σας βρήκα

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 06.06.16 14:40

    Το άσπρο είναι το γρηγορότερο χρώμα. Καλά χιλιόμετρα!


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.11.17 4:03