VFRh - VFR Club Hellas


    Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Μοιραστείτε
    avatar
    orl
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/06/2016
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 V-tec
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από orl Την / Το 20.06.16 21:19

    Είμαι νέο μέλος στην παρέα σας, αν και η συμβίωση με τη VFR κρατάει εδώ κ 3 χρόνια. Της έχω κάνει 15000χλμ κ πλέον λεει 75000 στο κοντέρ. Το μηχανάκι το απέκτησα από ένα παιδί που ήταν εδώ στο φόρουμ. Είναι ευλαβικά προσεγμένο κ αρκετά καλά συντηρημένο όσον αφορά τον τακτικό έλεγχο. Προσωπικά δεν είμαι καλός γνώστης των μοτοσυκλετών. Τη μηχανή την έχω απλά για βόλτες το σκ, ταξιδάκια εντός Ελλάδος, κ αντε κ καμιά δουλειά στο κέντρο της Αθήνας. Ούτε κόντρες ούτε ξυσίματα μαρσπιέδων. Τώρα θα μου πεις τί την ήθελες 110 άλογα μηχανή? Ε, τι γούσταρα από παιδάκι. Είμαι γιαπωνεζόφιλος, δε θέλω τα πράγματά μου να χαλάνε.
    Επειδή όμως αρχίζει κ έχει αρκετά προβληματάκια που τώρα πρέπει να μαζευτούν ζητώ τη συμβουλή σας.
    1) το πρώτο κ λιγότερο είναι ένας σπασμένος καθρέφτης από ένα χαζοπέσιμο από το σταντ ενόσω την έπλενα χθες . Το πρόβλημα αυτό νομίζω το επέλυσα μόνος καθόσον έφτιαχνα το ποστ, παραγγέλνοντας απο ebay 2 ιμιτασιον καθρέφτες.
    2) σκέφτομαι την τοποθέτηση μανιταριών. Κάνουν δουλειά? Κ ποιά? αυτά που πρέπει να μπει νέο παγουράκι ψυγείου? από που κ πόσο?
    3) επίσης, σκέφτομαι τοποθέτηση αποστατών τιμονιού. Κουράστηκα στην πόλη μέσα κ θα θελα λίγο πιο ξεκούραστη θέση για τα χέρια μου.
    4) κατά την αγορά της είχε 2 θεματάκια που βέβαια ο Δημήτρης (καλή του ώρα-κύριος ήταν) μού τα είχε ομολογήσει. στο αρ δεσιματάκι της ζελατίνας, από τη μέσα μεριά έχει σπάσει κ λείπει το πλαστικό που τη συγκρατεί στο φέρινγκ. κ στο πίσω φανάρι επειδή είναι αυτο το μαύρο με τα LED, έχει ένα πρόβλημα με τη συνδεσμολογία κ δεν ανάβει το φλασάκι, θέλει ηλεκτρολόγο μάγκα να συνδέσει ένα καλώδιο που έχει ξεκολλήσει.
    5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?
    6) τα φώτα δεν ειναι καλά ρυθμισμένα. Την είχα πάει για αλλαγή λαδιών φίλτρων στη Χόντα (μαγαζί δε λεώ) κ ενώ με έπρηξε 3 ώρες για το πόσο ενδελεχής κ γαμάτος ήταν ο ίδιος κ πόσο λεπτομερής έλεγχος κ φροντίδα θα γινόταν στη μηχανή μου (που ήταν υποτίθεται κατ'αυτόν σε κακό χάλι) τους είπα να ρυθμίσουν τη δέσμη κ μη σας πω τι ρύθμισαν.
    Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, θα εκτιμούσα γνώμες για το που, πως κ πόσο (ακόμη κ συγκεκριμένα συνεργεία με προσωπικό μήνυμα)...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1310
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 20.06.16 21:54

    orl έγραψε:

    5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?

    α. Να καθαρίσεις τα injectors
    β. Να αλλάξεις το φίλτρο βενζίνης
    γ. Να ρυθμίσεις τις βαλβίδες του ρελαντί
    avatar
    VEEFARIOS
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 463
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
    Κράνος : ανθρακωρυχου

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από VEEFARIOS Την / Το 21.06.16 14:35

    orl έγραψε:Είμαι νέο μέλος στην παρέα σας, αν και η συμβίωση με τη VFR κρατάει εδώ κ 3 χρόνια. Της έχω κάνει 15000χλμ κ πλέον λεει 75000 στο κοντέρ. Το μηχανάκι το απέκτησα από ένα παιδί που ήταν εδώ στο φόρουμ. Είναι ευλαβικά προσεγμένο κ αρκετά καλά συντηρημένο όσον αφορά τον τακτικό έλεγχο. Προσωπικά δεν είμαι καλός γνώστης των μοτοσυκλετών. Τη μηχανή την έχω απλά για βόλτες το σκ, ταξιδάκια εντός Ελλάδος, κ αντε κ καμιά δουλειά στο κέντρο της Αθήνας. Ούτε κόντρες ούτε ξυσίματα μαρσπιέδων. Τώρα θα μου πεις τί την ήθελες 110 άλογα μηχανή? Ε, τι γούσταρα από παιδάκι. Είμαι γιαπωνεζόφιλος, δε θέλω τα πράγματά μου να χαλάνε.  
    Επειδή όμως αρχίζει κ έχει αρκετά προβληματάκια που τώρα πρέπει να μαζευτούν ζητώ τη συμβουλή σας.
    1) το πρώτο κ λιγότερο είναι ένας σπασμένος καθρέφτης από ένα χαζοπέσιμο από το σταντ ενόσω την έπλενα χθες . Το πρόβλημα αυτό νομίζω το επέλυσα μόνος καθόσον έφτιαχνα το ποστ, παραγγέλνοντας απο ebay 2 ιμιτασιον καθρέφτες.
    2) σκέφτομαι την τοποθέτηση μανιταριών. Κάνουν δουλειά? Κ ποιά? αυτά που πρέπει να μπει νέο παγουράκι ψυγείου? από που κ πόσο?
    3) επίσης, σκέφτομαι τοποθέτηση αποστατών τιμονιού. Κουράστηκα στην πόλη μέσα κ θα θελα λίγο πιο ξεκούραστη θέση για τα χέρια μου.
    4) κατά την αγορά της είχε 2 θεματάκια που βέβαια ο Δημήτρης (καλή του ώρα-κύριος ήταν) μού τα είχε ομολογήσει. στο αρ δεσιματάκι της ζελατίνας, από τη μέσα μεριά έχει σπάσει κ λείπει το πλαστικό που τη συγκρατεί στο φέρινγκ. κ στο πίσω φανάρι επειδή είναι αυτο το μαύρο με τα LED, έχει ένα πρόβλημα με τη συνδεσμολογία κ δεν ανάβει το φλασάκι, θέλει ηλεκτρολόγο μάγκα να συνδέσει ένα καλώδιο που έχει ξεκολλήσει.
    5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?
    6) τα φώτα δεν ειναι καλά ρυθμισμένα. Την είχα πάει για αλλαγή λαδιών φίλτρων στη Χόντα (μαγαζί δε λεώ) κ ενώ με έπρηξε 3 ώρες για το πόσο ενδελεχής κ γαμάτος ήταν ο ίδιος κ πόσο λεπτομερής έλεγχος κ φροντίδα θα γινόταν στη μηχανή μου (που ήταν υποτίθεται κατ'αυτόν σε κακό χάλι) τους είπα να ρυθμίσουν τη δέσμη κ μη σας πω τι ρύθμισαν.
    Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, θα εκτιμούσα γνώμες για το που, πως κ πόσο (ακόμη κ συγκεκριμένα συνεργεία με προσωπικό μήνυμα)...
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Θα σταθω στο 5. απο οτι καταλαβα το προβλημα εστιαζεται στην κυλιση και οχι στην λειτουργια του κινητηρα. Δεδομενου οτι αναφερεις το ειδος του τζογου στην αλυσιδα η απαντηση ειναι μια . Χρειαζεσαι αλυσιδογραναζα. Για τα υπολοιπα δεν εχω γνωμη.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.06.16 0:32

    anastasis έγραψε:
    orl έγραψε:

    5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?

    α. Να καθαρίσεις τα injectors
    β. Να αλλάξεις το φίλτρο βενζίνης
    γ. Να ρυθμίσεις τις βαλβίδες του ρελαντί

    Κατεβάζεις ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.06.16 0:35

    orl έγραψε:
    5... Μήπως είναι τεντωτήρας?
    6... με έπρηξε 3 ώρες για το πόσο ενδελεχής κ γαμάτος ήταν ο ίδιος

    5
    6 Τσαλίκης ε;
    avatar
    orl
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/06/2016
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 V-tec
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από orl Την / Το 29.06.16 0:37

    Οχιιι...ενας φιλο με προσωπικο μηνυμα βρηκε απαντηση ταχιστα...
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 29.06.16 0:38

    Α υπάρχει κιάλλος τέτοιος δλδ... μάλιστα...
    avatar
    orl
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/06/2016
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 V-tec
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από orl Την / Το 01.07.16 18:16

    Λοιπόν, το μηχανακι πηγε σε μηχανικο... Ελπίζω να φερθεί όμορφα κ να μη μου πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
    Πόρισμα: αλυσογράναζα. κ μπροστινό σύστημα σέρβις. Το μπροστινό το είχα κάνει ήδη σέρβις πριν 1500χλμ. σε έναν @@ρ@ στους Αγίους Αναργύρους.... Κ η αλήθεια είναι πως έσταζε κ σήμερα λάδι. Αντε βρες άνθρωπο για να έχεις εμπιστοσύνη....
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2303
    Ηλικία : 99
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 01.07.16 20:36

    Τρέχουν λάδι οι τσιμούχες;

    Να ξέρεις, οι τσιμούχες χαλάνε και με την παρατεταμένη ακινησία, κι ας μην έχουν χιλιόμετρα. Και με μερικές ακόμα συνθήκες, που δεν περιλαμβάνουν πολλά χιλιόμετρα, μην βιάζεσαι να κατηγορήσεις, ειδικά άμα δεν ξέρεις και πολλά πράγματα.
    avatar
    orl
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/06/2016
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 V-tec
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Βοήθεια για να την μαζέψουμε

    Δημοσίευση από orl Την / Το 15.07.16 18:44

    Δικιο εχεις για τις κατηγοριες. Απλά είπα αυτό που συνέβη. Όπως και να χει αλλάχτηκαν τσιμούχες λάδια μπροστινού και αλυσογράναζα πίσω. Πάει πολύ καλύτερα αλλά και πάλι δεν έχει ομαλή ροή στις χαμηλές. Θα το πάω για σερβις σε 1000χλμ οπότε με το καθάρισμα των ινζεκτορς και φίλτρων ελπίζω να στρώσει.
    Επίσης, αλλάχτηκαν ρουλεμαν τιμονιού και το μηχανάκι στρίβει όπως και πρώτα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.07.17 9:49