Είμαι νέο μέλος στην παρέα σας, αν και η συμβίωση με τη VFR κρατάει εδώ κ 3 χρόνια. Της έχω κάνει 15000χλμ κ πλέον λεει 75000 στο κοντέρ. Το μηχανάκι το απέκτησα από ένα παιδί που ήταν εδώ στο φόρουμ. Είναι ευλαβικά προσεγμένο κ αρκετά καλά συντηρημένο όσον αφορά τον τακτικό έλεγχο. Προσωπικά δεν είμαι καλός γνώστης των μοτοσυκλετών. Τη μηχανή την έχω απλά για βόλτες το σκ, ταξιδάκια εντός Ελλάδος, κ αντε κ καμιά δουλειά στο κέντρο της Αθήνας. Ούτε κόντρες ούτε ξυσίματα μαρσπιέδων. Τώρα θα μου πεις τί την ήθελες 110 άλογα μηχανή? Ε, τι γούσταρα από παιδάκι. Είμαι γιαπωνεζόφιλος, δε θέλω τα πράγματά μου να χαλάνε.
Επειδή όμως αρχίζει κ έχει αρκετά προβληματάκια που τώρα πρέπει να μαζευτούν ζητώ τη συμβουλή σας.
1) το πρώτο κ λιγότερο είναι ένας σπασμένος καθρέφτης από ένα χαζοπέσιμο από το σταντ ενόσω την έπλενα χθες . Το πρόβλημα αυτό νομίζω το επέλυσα μόνος καθόσον έφτιαχνα το ποστ, παραγγέλνοντας απο ebay 2 ιμιτασιον καθρέφτες.
2) σκέφτομαι την τοποθέτηση μανιταριών. Κάνουν δουλειά? Κ ποιά? αυτά που πρέπει να μπει νέο παγουράκι ψυγείου? από που κ πόσο?
3) επίσης, σκέφτομαι τοποθέτηση αποστατών τιμονιού. Κουράστηκα στην πόλη μέσα κ θα θελα λίγο πιο ξεκούραστη θέση για τα χέρια μου.
4) κατά την αγορά της είχε 2 θεματάκια που βέβαια ο Δημήτρης (καλή του ώρα-κύριος ήταν) μού τα είχε ομολογήσει. στο αρ δεσιματάκι της ζελατίνας, από τη μέσα μεριά έχει σπάσει κ λείπει το πλαστικό που τη συγκρατεί στο φέρινγκ. κ στο πίσω φανάρι επειδή είναι αυτο το μαύρο με τα LED, έχει ένα πρόβλημα με τη συνδεσμολογία κ δεν ανάβει το φλασάκι, θέλει ηλεκτρολόγο μάγκα να συνδέσει ένα καλώδιο που έχει ξεκολλήσει.
5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?
6) τα φώτα δεν ειναι καλά ρυθμισμένα. Την είχα πάει για αλλαγή λαδιών φίλτρων στη Χόντα (μαγαζί δε λεώ) κ ενώ με έπρηξε 3 ώρες για το πόσο ενδελεχής κ γαμάτος ήταν ο ίδιος κ πόσο λεπτομερής έλεγχος κ φροντίδα θα γινόταν στη μηχανή μου (που ήταν υποτίθεται κατ'αυτόν σε κακό χάλι) τους είπα να ρυθμίσουν τη δέσμη κ μη σας πω τι ρύθμισαν.
Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, θα εκτιμούσα γνώμες για το που, πως κ πόσο (ακόμη κ συγκεκριμένα συνεργεία με προσωπικό μήνυμα)...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επειδή όμως αρχίζει κ έχει αρκετά προβληματάκια που τώρα πρέπει να μαζευτούν ζητώ τη συμβουλή σας.
1) το πρώτο κ λιγότερο είναι ένας σπασμένος καθρέφτης από ένα χαζοπέσιμο από το σταντ ενόσω την έπλενα χθες . Το πρόβλημα αυτό νομίζω το επέλυσα μόνος καθόσον έφτιαχνα το ποστ, παραγγέλνοντας απο ebay 2 ιμιτασιον καθρέφτες.
2) σκέφτομαι την τοποθέτηση μανιταριών. Κάνουν δουλειά? Κ ποιά? αυτά που πρέπει να μπει νέο παγουράκι ψυγείου? από που κ πόσο?
3) επίσης, σκέφτομαι τοποθέτηση αποστατών τιμονιού. Κουράστηκα στην πόλη μέσα κ θα θελα λίγο πιο ξεκούραστη θέση για τα χέρια μου.
4) κατά την αγορά της είχε 2 θεματάκια που βέβαια ο Δημήτρης (καλή του ώρα-κύριος ήταν) μού τα είχε ομολογήσει. στο αρ δεσιματάκι της ζελατίνας, από τη μέσα μεριά έχει σπάσει κ λείπει το πλαστικό που τη συγκρατεί στο φέρινγκ. κ στο πίσω φανάρι επειδή είναι αυτο το μαύρο με τα LED, έχει ένα πρόβλημα με τη συνδεσμολογία κ δεν ανάβει το φλασάκι, θέλει ηλεκτρολόγο μάγκα να συνδέσει ένα καλώδιο που έχει ξεκολλήσει.
5) σε χαμηλές στροφές όταν πχ πλησιάζει το φανάρι, η μηχανή σκορτσάρει, δεν κυλάει ομαλά. Επίσης, όταν την έχω στο διπλό για να τη λαδώσω η αλυσίδα ενώ δεν είναι χαλαρή, παίζει σαν τρελή και άρρυθμα. Μήπως είναι τεντωτήρας?
6) τα φώτα δεν ειναι καλά ρυθμισμένα. Την είχα πάει για αλλαγή λαδιών φίλτρων στη Χόντα (μαγαζί δε λεώ) κ ενώ με έπρηξε 3 ώρες για το πόσο ενδελεχής κ γαμάτος ήταν ο ίδιος κ πόσο λεπτομερής έλεγχος κ φροντίδα θα γινόταν στη μηχανή μου (που ήταν υποτίθεται κατ'αυτόν σε κακό χάλι) τους είπα να ρυθμίσουν τη δέσμη κ μη σας πω τι ρύθμισαν.
Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, θα εκτιμούσα γνώμες για το που, πως κ πόσο (ακόμη κ συγκεκριμένα συνεργεία με προσωπικό μήνυμα)...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.