VFRh - VFR Club Hellas


    Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Μοιραστείτε
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 01.09.16 11:46

    Παίδες καλημέρα.
    Το μήνυμα είναι πιο πολύ για την γνωριμία και κατά δεύτερον για τις απόψεις-συμβουλές σας. Παναγιώτης το όνομά μου και εξ' ου το "PNS".
    Αυτή τη στιγμή είμαι "παιδί της BMW", έχοντας ένα μονοκύλινδρο που το έδωσα και πλέον κυκλοφορώ με το μαστόδοντο R1150GS '03. Καταπληκτική μηχανή στα όλα της και ειδικά στην κατηγορία της, αλλά δε θα μπω σε λοιπές λεπτομέρειες καθόσον το thread δεν αφορά τις προσωπικές μου απόψεις για την νυν μοτ/τα μου. Ο προβληματισμός μου είναι πως ενώ είμαι ευχαριστημένος γενικά και ειδικά από τη μηχανή, ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΕΓΕΙΡΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ. Και για να μην παρεξηγηθώ... Το απωθημένο μου και η κατηγορία που πάντα αγαπούσα είναι τα sport-touring. Καλή ώρα όπως το VFR. Πλέον πιστεύω πως έχει έρθει η ώρα να δώσω την μπέμπα, πιο πολύ για πρακτικούς λόγους (είμαι 1.73 και με δυσκολεύει ΜΟΝΟ στις επιτόπιες μανούβρες) και μετά για το συναισθηματικό κομμάτι. Να είμαι ειλικρινής, δεν έχω καψούρα με το VFR, αλλά μου αρέσει πολύ ως μοτ/τα οπτικά και ως κατηγορία. Το θεωρώ ίσως χρυσή τομή για τους ελληνικούς δρόμους.
    Σκοπός μου είναι λίγες μετακινήσεις εντός Αθήνας και αρκετές βόλτες-ταξίδια σε εθνική ή επαρχιακούς δρόμους. Η μπέμπα στα επαρχιακά κομμάτια πάει εξαιρετικά και δαιμονισμένα αν το θελήσω, αλλά στην Ε.Ο. μου σπάει τα νεύρα που δεν μπορώ να καταπιώ χιλιόμετρα. Αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που θέλω να αλλάξω μοτ/τα.
    Η ερώτησή μου λοιπόν για να μη σας κουράζω... Προφανώς η μετάβαση από τη μία κατηγορία στην άλλη αξίζει για τα θέλω μου και το γνωρίζω πολύ καλά. Θέλω όμως τη γνώμη σας σχετικά με το VFR800 Vtec. Έχω βρει μοτ/τα σε γνωστό έμπορο της Αθήνας που κάνει μάλλον ανταλλαγή με τη δικιά μου. Είναι μοντ. '09 με fairing "Rothmans" Shocked Οπότε ρωτώ... τι πρέπει να προσέξω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου VFR? Πώς μπορώ να καταλάβω αν έχει πρόβλημα σοβαρό στη λειτουργία του?
    Δυνατά σημεία της μοτ/τας καθώς και αδυναμίες, εάν είναι εφικτό να ειπωθούν εδώ.
    Επιπλέον, τι συμβαίνει από τεχνική υποστήριξη στην Αθήνα για το συγκεκριμένο μοντέλο? Εύκολο στη συντήρηση και στην εύρεση ανταλλακτικών? Και ότι άλλο μου πείτε είναι καλοδεχούμενο...
    Η λογική λέει να κρατήσω το GS, αλλά η καρδιά φωνάζει Sport-Touring. Δεν ξέρω αν θα το μετνοιώσω αργότερα...
    Όπως και να 'χει, συγγνώμη για το "σεντόνι" και ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας...

    Υ.Γ.: Στη συγκεκριμένη μοτ/τα, απλά έκατσα και κούμπωσα. Δεν την οδήγησα για να έχω άποψη...
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 02.09.16 23:21

    Κατα αρχήν καλώς ήρθες απο μένα.
    Το συγκεκριμένο μηχανάκι που είδες είναι καλό. Wink
    Για παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες υπάρχουν πιο ειδικοί απο εμένα
    που πιστεύω θα σε κατατοπίσουνΕγώ το μόνο που μπορώ να σου πω
    είναι ότι στο ταξίδι θα την ευχαριστηθείς.Μέσα στην Αθήνα όχι και τόσο..
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 02.09.16 23:25

    Φίλε μου κατι ξερεις εσυ... Για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Γνωρίζεις περισσότερα;; Σε pm αν υπαρχει πρόβλημα να μου πεις δημοσίως...
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8475
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Περτικαλί 990 Αντβέτσουρ
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 03.09.16 21:06

    Λογικά δεν υπάρχουν πολλά Rothmans, οπότε αυτό που είδες ήταν καλού φίλου και επιφανούς μέλους εδώ μέσα και είναι ΚΑΛΟ.

    Από εκεί και μετά, το VFR είναι ένα καταπληκτικό μηχανάκι, κυρίως αν κινείσαι κυρίως σε εθνικές και ΚΑΛΟΥΣ δρόμους. Έκανα 85.000χλμ και καταευχαριστήθηκα τα περισσότερα από αυτά. Η γνώμη μου όμως είναι πως η Ελλάδα και οι κατσικόδρομοί της είναι ταμάμ για on-off, οποιοδήποτε είδος street τρώει κοπάνημα... Και για την πόλη, οκ κινείσαι αλλά το βάρος της είναι σχετικά μεγάλο για επιτόπιους ελιγμούς και η ζέστη που βγάζει ιδίως το καλοκαίρι, θα ταλαιπωρήσει τα πόδια σου. Από την άλλη όμως, αν θες να αλλάξεις κατηγορία και να πας στα sport touring είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις!

    cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 04.09.16 8:53

    Vvag έγραψε:Λογικά δεν υπάρχουν πολλά Rothmans, οπότε αυτό που είδες ήταν καλού φίλου και επιφανούς μέλους εδώ μέσα και είναι ΚΑΛΟ.

    Από εκεί και μετά, το VFR είναι ένα καταπληκτικό μηχανάκι, κυρίως αν κινείσαι κυρίως σε εθνικές και ΚΑΛΟΥΣ δρόμους. Έκανα 85.000χλμ και καταευχαριστήθηκα τα περισσότερα από αυτά. Η γνώμη μου όμως είναι πως η Ελλάδα και οι κατσικόδρομοί της είναι ταμάμ για on-off, οποιοδήποτε είδος street τρώει κοπάνημα... Και για την πόλη, οκ κινείσαι αλλά το βάρος της είναι σχετικά μεγάλο για επιτόπιους ελιγμούς και η ζέστη που βγάζει ιδίως το καλοκαίρι, θα ταλαιπωρήσει τα πόδια σου. Από την άλλη όμως, αν θες να αλλάξεις κατηγορία και να πας στα sport touring είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις!

    cheers

    Οι επιτόπιες μανούβρες θεωρώ πως κυρίως στηρίζονται στο αν πατάς καλά τα πόδια σου και εν συνεχεία το βάρος της μοτ/τας. Τουλάχιστον αυτό έχω δει από το GS. Όταν δεν ανεβαίνω πάνω του, μια χαρά μπορώ να το κουμαντάρω, αν βοηθάει και λίγο η κλίση και δεν το χω αφήσει σε καμιά κατηφορίτσα. Όταν όμως είμαι πάνω του πατάω και τα 2 πόδια με τις μύτες οπότε τα πράγματα δυσκολεύουν. Στο VFR που έκατσα (απλά έκατσα)... είδα πως κούμπωσα αφενός και αφετέρου πατούσα καλά κάτω!!
    Σε ότι αφορά τις διαδρομές... ναι θα χρησιμοποιείται και για καφέ εντός Αθηνών, αλλά και για καφέ εκτός. Θέλω να πηγαίνω συχνά και στα πάτρια εδάφη που είναι η Σπάρτη και αν τύχει να φύγω και διακοπές 1 βδομάδα θα ήθελα να το κάνω και αυτό... Κάπου θα με δυσκολέψει και κάπου θα το ευχαριστηθώ. Το πρόβλημα με τα on-off όπως είπα στο 1ο ποστ μου, είναι πως είναι υπέροχα σε στριφτερά κομμάτια και κατσικόδρομους, αλλά στην Ε.Ο. υστερούν. Παίζεις ξύλο με τον αέρα... εγώ που είμαι 1.73 έως 140 km/h μπορώ να πάω. Μετά αρχίζει να με βαράει ο αέρας άσχημα...
    Η αλλαγή κατηγορίας είναι η όλη ουσία... Δε θέλω supersport, δε θέλω άλλο on-off... θέλω αποκλειστικά και μόνο sport-touring. Οι επιλογές μου? BMW K1200/1300S, Blackbird 1100, Hayabusa (όταν μιλάμε για μεγάλου κυβισμού). Σε πιο μικρά κυβικά είμαι μεταξύ VFR800, CBR600F και Bandit 600/1250.
    Το πρόβλημά μου είναι πως δεν υπάρχει οικονομική άνεση οπότε μόνο με ανταλλαγή ότι μπορεί να γίνει (και με υπομονή γιατί δε με χαλάει το GS προς το παρόν σε σημείο που να θέλω να το ξεφορτωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο)...
    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας όλους...
    Ας συνεχίσει όμως η κουβέντα να ακούσω και τις απόψεις σας...
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 04.09.16 10:44

    Δε νομιζω οτι ειναι το βαρος που ενοχλει στους επιτοπιους ελιγμους οσο το περιορισμενο κοψιμοτιμονιου σε σχεση με τα on-off. Επισης το ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια θελει προσοχη και καλυτερα να αποφευγεται.

    Τωρα γενικα η κατηγορια sport touring ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο τα on-off και το μεγαλο πλεονεκτημα ειναι η ικανοτητα τους να ταξιδευουν με μεγαλουτσικες ταχυτητες (160-200χμω) με ανεση και προστασια, κατι που δεν κανουν στον ιδιο βαθμο τα on-off. Επισης θα στριψουν καλυτερα σε ανοιχτουτσικα κομματια με καλη ασφαλτο. Απο την αλλη, τα on-off υπερτερουν σαφως στην πολη (οχι βεβαια τα μαστοδοντα σαν το δικο σου Razz) και σε ορεινα κλειστα/στραμπουλιγμενα κομματια και μικρους επαρχιακους. Εχε υπ'οψη οτι πολλοι εδω μεσα εχουν και δευτερο on-off, οπως και ο γραφων, ακριβως λογω αυτων των διαφορετικων ικανοτητων.

    Απο τα μηχανακια που εβαλες οτι σκεφτεσαι, τα K1200/1300S ειναι ΒΜW σχετικα νεας γενιας με οτι συνεπαγεται αυτο για θεματα που βγαζουν / κοστος κλπ, αλλα ειναι πολυ κοντα στο VFR απο αποψη μεγεθους / θεσης οδηγησης. Μεταξυ των δυο θα προτιμουσα το 1300 καθως το 1200 εχει πολυ "τραχυ" κινητηρα και ειχε βγαλει περισοτερα θεματα. Τα Blackbird και Busa ειναι σαφως βαρυτερα/μακρυτερα/σκυφτοτερα και μαλλον θα κουρασουν σε κλειστα κομματια, την δε πολη την ξεχναμε. Απο την αλλη ειναι και τα δυο φοβερα hyper sport touring μηχανακια και εχουν το γκαζι/ροπη που λειπει απο τα VFR800. Το CBR600F ειναι φοβερα πολυταλαντο μηχανακι αλλα πολυστροφο με ελλειψη ροπης χαμηλα καθως τα 600 κυβικα ειναι λιγα - ητανε το πρωτο sport μηχανακι που οδηγησα πισω στο μακρινο 2003 και αποφασισα οτι θελω ΚΑΙ τετοιο μηχανακι και πηρα το VFR. To Bandit 600 ειναι λιγο και υποφερει απο στησιμο σε σχεση με τα υπολοιπα, για το 1250 ακουω πολυ καλα λογια σαν "value for money" αλλα θα θελησει κι'αυτο στησιμο. Για το VFR VTEC εχουν γραφτει πολλα εδω μεσα, ειναι το καλυτερο VFR απο στησιμο (αφηνω απ'εξω το τελευταιο 800F που ειναι πολυ καινουργιο) και ειναι φοβερα ικανο μηχανακι (και ραφινατο) αλλα δουλευει ψιλο-ζεστο.

    Hope this helps ..που λεν και στο χωριομ.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 04.09.16 11:05

    VFGeorge έγραψε:Δε νομιζω οτι ειναι το βαρος που ενοχλει στους επιτοπιους ελιγμους οσο το περιορισμενο κοψιμοτιμονιου σε σχεση με τα on-off. Επισης το ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια θελει προσοχη και καλυτερα να αποφευγεται.

    Τωρα γενικα η κατηγορια sport touring ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο τα on-off και το μεγαλο πλεονεκτημα ειναι η ικανοτητα τους να ταξιδευουν με μεγαλουτσικες ταχυτητες (160-200χμω) με ανεση και προστασια, κατι που δεν κανουν στον ιδιο βαθμο τα on-off. Επισης θα στριψουν καλυτερα σε ανοιχτουτσικα κομματια με καλη ασφαλτο. Απο την αλλη, τα on-off υπερτερουν σαφως στην πολη (οχι βεβαια τα μαστοδοντα σαν το δικο σου Razz) και σε ορεινα κλειστα/στραμπουλιγμενα κομματια και μικρους επαρχιακους. Εχε υπ'οψη οτι πολλοι εδω μεσα εχουν και δευτερο on-off, οπως και ο γραφων, ακριβως λογω αυτων των διαφορετικων ικανοτητων.

    Απο τα μηχανακια που εβαλες οτι σκεφτεσαι, τα K1200/1300S ειναι ΒΜW σχετικα νεας γενιας με οτι συνεπαγεται αυτο για θεματα που βγαζουν / κοστος κλπ, αλλα ειναι πολυ κοντα στο VFR απο αποψη μεγεθους / θεσης οδηγησης. Μεταξυ των δυο θα προτιμουσα το 1300 καθως το 1200 εχει πολυ "τραχυ" κινητηρα και ειχε βγαλει περισοτερα θεματα. Τα Blackbird και Busa ειναι σαφως βαρυτερα/μακρυτερα/σκυφτοτερα και μαλλον θα κουρασουν σε κλειστα κομματια, την δε πολη την ξεχναμε. Απο την αλλη ειναι και τα δυο φοβερα hyper sport touring μηχανακια και εχουν το γκαζι/ροπη που λειπει απο τα VFR800. Το CBR600F ειναι φοβερα πολυταλαντο μηχανακι αλλα πολυστροφο με ελλειψη ροπης χαμηλα καθως τα 600 κυβικα ειναι λιγα - ητανε το πρωτο sport μηχανακι που οδηγησα πισω στο μακρινο 2003 και αποφασισα οτι θελω ΚΑΙ τετοιο μηχανακι και πηρα το VFR. To Bandit 600 ειναι λιγο και υποφερει απο στησιμο σε σχεση με τα υπολοιπα, για το 1250 ακουω πολυ καλα λογια σαν "value for money" αλλα θα θελησει κι'αυτο στησιμο. Για το VFR VTEC εχουν γραφτει πολλα εδω μεσα, ειναι το καλυτερο VFR απο στησιμο (αφηνω απ'εξω το τελευταιο 800F που ειναι πολυ καινουργιο) και ειναι φοβερα ικανο μηχανακι (και ραφινατο) αλλα δουλευει ψιλο-ζεστο.

    Hope this helps ..που λεν και στο χωριομ.

    Πολύτιμες οι πληροφορίες... όχι απλά βοηθούν. Λοιπόν -για να ευλογήσω και λίγο τα γένια μου- το μαστόδοντό μου να ξέρεις πως σε 1 βδομάδα μέσα μπόρεσα να το κυκλοφορήσω στην Αθήνα άνετα, χωρίς προηγούμενη εμπειρία. Και εννοώ πως μηχανή ΔΕΝ είχα οδηγήσει ξανά στην Αθήνα. Ήταν το παρθενικό μου. Δεν ξέρω για τα άλλα on-off, αλλά τουλάχιστον το GS λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους είναι παπάκι. Προσωπικά δε με δυσκολεύει καθόλου στην Αθήνα. Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι οδηγός που φέρνει τα μηχανάκια στα όριά τους, θεωρώ πως το GS μου είναι πολύ. Για τις δουλειές που θέλω να κάνω σε καθαρά ασφάλτινο περιβάλλον, αυτά που προανέφερα πιστεύω είναι μια χαρά. Τα μικρού κυβισμού πρώτα, μετά το bandit 1250 και εν συνεχεία τα hypersport που τα έχω ως τελευταία επιλογή... Θέλω απλά να πηγαίνω άνετα κάπου. Δε συνηθίζω να πηγαίνω με άλλους, αλλά αν πάω θα είμαι ο πιο αργός... Τη δύναμη την θέλω μόνο για την Ε.Ο. που θα μπορώ να ανοίξω λίγο περισσότερο το γκάζι χωρίς να παλεύω με τον Αίωλο (όπως τώρα) και χωρίς κραδασμούς...
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 04.09.16 11:12

    Το γκάζι θα μπορείς να το έχεις ανοιγμένο.
    Έχω κάνει σε εθνική επειδή βιαζόμουν να προλάβω το πλοίο καμιά 500 αριά χλμ
    τριβάλιτσος με ταχύτητα συνέχεια 200+ χωρίς κανένα πρόβλημα.
    avatar
    sotosvfr
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2012
    Mηνύματα : 481
    Ηλικία : 47
    Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
    Κράνος : arai & shoei x spirit II

    "Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από sotosvfr Την / Το 08.09.16 0:47

    Αν θέλεις την γνώμη μου την μηχανή πρέπει να την γουστάρεις τρελά και να σου κάνει το clik. Αν δεν σου το κάνει, μην την πάρεις.Το θέμα του βολέματος κ.τ.λ. προσωπικά δεν το αναγνωρίζω πολύ. Είναι σαν να παντρεύεσαι με προξενιό μια γυναίκα που έχει χρήμα και είναι και καλή νοικοκυρά...Η μηχανή είναι έρωτας και όταν είσαι ερωτευμένος πας με χίλια και δεν σε πειράζουν μικροπράγματα. Προσωπικά έχω βγάλει 1300 χλμ σε μια μέρα σε ταξίδι, με 160-200 ταχύτητα ταξιδιού, και δεν κατάλαβα ούτε τίποτα απλά γιατί αυτό που έκανα το γούσταρα, και το ίδιο γούσταρα και το μηχανάκι μου. Για να μην παρεξηγηθώ όσα προανέφερα είναι καθαρά προσωπική μου γνώμη και δεν έχει κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τυχαία Coffee
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 09.09.16 9:51

    Το vfr που έχω περίπου τεσσεράμιση χρόνια,(και μάλλον μ'αυτό θα γεράσω,πέρα από την οικονομική στενότητα για αναβάθμιση στο 1200,δεν μου κάνει κλικ κάτι άλλο),μου κόστισε αρκετά με τις βλάβες στα ηλεκτρικά,και έχω μπει πολλές φορές στο τριπάκι των αμφιβολιών αν έκανα καλά που έδωσα το bandit και πήρα αυτό!Απλά δεν υπάρχει απάντηση όταν εμπλέκεται η καψούρα,ακριβώς όπως με μια γκόμενα που γουστάρεις τρελά,και ενώ ξέρεις εκ των προτέρων ότι κοστίζει παραπάνω από αυτή που έχεις,δεν κάνεις πίσω μέχρι να εκπληρωθεί ο πόθος σου!Τώρα βέβαια,εξαιτίας κάποιων συγκυριών πέρα από το οικονομικό πρόβλημα,έχω περιορίσει πολύ τις βόλτες και τις γύρες,αλλά μια φορά στο τόσο που θα μου έρθει να ταξιδέψω θα το απολαύσω!
    Επί του πρακτέου,αν αποφασίσεις να κάνεις το βήμα κάνε άμεσα bypass στη γείωση της μπλε φίσας,το κόστος είναι μηδαμινό αλλά σε προφυλάσσει από μετέπειτα περιπέτειες.Για περισσότερα ανάτρεξε στο νήμα των ηλεκτρικών.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 09.09.16 14:52

    GIORGOS VFR έγραψε:Το vfr που έχω περίπου τεσσεράμιση χρόνια,(και μάλλον μ'αυτό θα γεράσω,πέρα από την οικονομική στενότητα για αναβάθμιση στο 1200,δεν μου κάνει κλικ κάτι άλλο),μου κόστισε αρκετά με τις βλάβες στα ηλεκτρικά,και έχω μπει πολλές φορές στο τριπάκι των αμφιβολιών αν έκανα καλά που έδωσα το bandit και πήρα αυτό!Απλά δεν υπάρχει απάντηση όταν εμπλέκεται η καψούρα,ακριβώς όπως με μια γκόμενα που γουστάρεις τρελά,και ενώ ξέρεις εκ των προτέρων ότι κοστίζει παραπάνω από αυτή που έχεις,δεν κάνεις πίσω μέχρι να εκπληρωθεί ο πόθος σου!Τώρα βέβαια,εξαιτίας κάποιων συγκυριών πέρα από το οικονομικό πρόβλημα,έχω περιορίσει πολύ τις βόλτες και τις γύρες,αλλά μια φορά στο τόσο που θα μου έρθει να ταξιδέψω θα το απολαύσω!

    Σωστος!  Thumbsup  Παντως το κοστος εχει να κανει με το γεγονος οτι αρχικα δεν υπηρχαν στοιχεια για τα εγγενη (ηλεκτρικα) προβληματα των VFR 6ης γενιας οποτε αρκετοι κατοχοι μεινανε στο δρομο και χωρις οδικη. Μαλιστα επειδη ειχε ερθει ο ανορθωτης μπροστα και δεν δουλευε πια ζεστος θεωρηθηκε οτι το κυριο προβλημα, που ητανε ο ανορθωτης στις προηγουμενες γενιες (και λιγοτερο τα πηνια), ειχε εκλειψει. Μηχανικα το μηχανακι ητανε και ειναι "αθραυστο" και ικανο για 300-400Κ χμ χωρις καμια επισκευη.

    Τωρα βεβαια που υπαρχουν στοιχεια, μπορει καποιος να αλλαξει πχ προληπτικα τα πηνια στα 50Κ χμ βαζοντας φυσικα ΜΟΝΟ τα μαμισια, να βαλει επισης προληπτικα ενα σειριακο ανορθωτη, κατα προτιμηση τον Shindengen  SH847AA, να κανει bypass την γειωση και να αλλαξει το starter battery cable - τα δυο τελευταια στα μοντελα 2002-2005, και να ελεγχει/καθαριζει τις φισες καθε 1-2 χρονια. Αν τα κανει αυτα, δεν μενει στο δρομο και το μονο *απαραιτητο* σημαντικο κοστος ειναι τα μαμα πηνια (γυρω στα €200 απο Αμερικη) που δεν ειναι μεγαλο. Και μονο το γεγονος οτι το μηχανακι δεν χρειαζεται κανενα κοστοβορο σερβις για περιπου 100Κ χμ (μονο λαδια καθε 6Κ, φιλτρο καθε 12Κ και μπουζι καθε 50Κ χμ ή και περισοτερο) αποσβενει και με το παραπανω το κοστος αλλαγης πηνιων καθε 50Κ χμ, αντε και ενος καλυτερου ανορθωτη (mosfet ή σειριακου).


    Συνοψη: το VTEC δεν ειναι κοστοβορο μηχανακι αν ξερει κανεις τι παιζει. Αν δεν ξερει και μεινει απο ηλεκτρικα και δεν εχει και οδικη, τοτε το πραμα ακριβαινει. Να πω οτι με το δικο μου γυρναγα καθε καλοκαιρι στην Ευρωπη χωρις οδικη και χωρις ιδεα για το τι παιζει (γειωση μπλε φισας, πηνια, starter battery cable) αλλα ευτυχως δεν εγινε καμια στραβη. Με εκοψε παντως κρυος ιδρωτας αναδρομικα οταν εμαθα τι παιζει και ειδα αρκετο κοσμο ναχει μεινει στο δρομο.. Surprised
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 10.09.16 14:18

    Συμφωνώ και για εμένα η μηχανή είναι καψούρα.Την πρώτη που πήρα την
    ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και την αγόρασα χωρίς να έχω δίπλωμα
    και χωρίς να έχω οδηγήσει με συμπλέκτη ξανά.Το κακό είναι ότι δεν είμαι
    πολύ μονογαμικός και ερωτεύομαι συχνά άλλες μηχανές.. Razz Very Happy
    Επίσης κι εγώ νομίζω ότι εκτός απο τον ανορθωτή δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
    honda=Εγγύηση..
    avatar
    GIORGOS VFR
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2013
    Mηνύματα : 279
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
    Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από GIORGOS VFR Την / Το 10.09.16 16:36

    VFGeorge έγραψε:
    GIORGOS VFR έγραψε:

    Τωρα βεβαια που υπαρχουν στοιχεια, μπορει καποιος να αλλαξει πχ προληπτικα τα πηνια στα 50Κ χμ βαζοντας φυσικα ΜΟΝΟ τα μαμισια, να βαλει επισης προληπτικα ενα σειριακο ανορθωτη, κατα προτιμηση τον Shindengen  SH847AA, να κανει bypass την γειωση και να αλλαξει το starter battery cable - τα δυο τελευταια στα μοντελα 2002-2005, και να ελεγχει/καθαριζει τις φισες καθε 1-2 χρονια. Αν τα κανει αυτα, δεν μενει στο δρομο και το μονο *απαραιτητο* σημαντικο κοστος ειναι τα μαμα πηνια (γυρω στα €200 απο Αμερικη) που δεν ειναι μεγαλο. Και μονο το γεγονος οτι το μηχανακι δεν χρειαζεται κανενα κοστοβορο σερβις για περιπου 100Κ χμ (μονο λαδια καθε 6Κ, φιλτρο καθε 12Κ και μπουζι καθε 50Κ χμ ή και περισοτερο) αποσβενει και με το παραπανω το κοστος αλλαγης πηνιων καθε 50Κ χμ, αντε και ενος καλυτερου ανορθωτη (mosfet ή σειριακου).
    Στα παραπάνω κόστη πρέπει να προστεθούν και οι τεντωτήρες της καδένας που εμπειρικά αρχίζουν να ''χτυπάνε'' στις 50-60 χιλιάδες χλμ.,κόστος 200€ για τους δύο.Συνήθως ο ένας από τους δύο,δεν θυμάμαι ποιός,δέχεται τις μεγαλύτερες καταπονήσεις και φθείρεται πρώτος,αλλά καλόν είναι να αλλάζονται κι οι δύο αφού είναι θέμα χρόνου και για τον δεύτερο.Σύνηθες πρόβλημα στα cbr 600f,εκεί τουλάχιστον η πρόσβαση είναι εύκολη και έχει έναν μόνον τετωντήρα.Έχω ακούσει ότι κάποια τζιμάνια μάστορες τους επισκευάζουν,όταν ξαναέρθει το πλήρωμα του χρόνου να τους αλλάξω για δεύτερη φορά,θα ψαχτώ κατά πόσο είναι εφικτό να επισκευαστεί το ελατήριο που χάνει την ικανότητα επαναφοράς.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 10.09.16 20:18

    SCORPIOS έγραψε:
    Επίσης κι εγώ νομίζω ότι εκτός απο τον ανορθωτή δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

    Συνονοματε, εννοεις μαλλον τα πηνια Rolling Eyes Απ'οσο ξερω, εισαι ο μονος "βιτεκάς" Very Happy που ειχε θεμα με τον ανορθωτη του, παρακολουθω και το http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/ του Νησιου οπου εχει παρα πολλα VFR και δεν εχει ακουστει σχεδον ποτε θεμα μαμισιου ανορθωτη σε VTEC ενω εχουν συμβει πηνια, ακομα και στο "δροσερο" κλιμα του Νησιου - βεβαια σε αρκετα περισοτερα χμ απο Μεσογειο/Καλιφορνια.
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 10.09.16 20:49

    GIORGOS VFR έγραψε:
    Στα παραπάνω κόστη πρέπει να προστεθούν και οι τεντωτήρες της καδένας που εμπειρικά αρχίζουν να ''χτυπάνε'' στις 50-60 χιλιάδες χλμ.,κόστος 200€ για τους δύο.Συνήθως ο ένας από τους δύο,δεν θυμάμαι ποιός,δέχεται τις μεγαλύτερες καταπονήσεις και φθείρεται πρώτος,αλλά καλόν είναι να αλλάζονται κι οι δύο αφού είναι θέμα χρόνου και για τον δεύτερο.Σύνηθες πρόβλημα στα cbr 600f,εκεί τουλάχιστον η πρόσβαση είναι εύκολη και έχει έναν μόνον τετωντήρα.Έχω ακούσει ότι κάποια τζιμάνια μάστορες τους επισκευάζουν,όταν ξαναέρθει το πλήρωμα του χρόνου να τους αλλάξω για δεύτερη φορά,θα ψαχτώ κατά πόσο είναι εφικτό να επισκευαστεί το ελατήριο που χάνει την ικανότητα επαναφοράς.

    Ναι, ναι, τους τεντωτηρες τους ξεχασα. Αλλα το κοστος απο Αμερικη ειναι σαφως λιγοτερο, εγω τους ειχα παρει $80 ή περιπου €60 ευρω τον ενα με την τοτε ισοτιμια -> €120 τους δυο μαζι με τα "καπελα" τους (χωρις μεταφορικα γιατι μου τους εφερε φιλος που μενει NY).

    Αυτος που φθειρεται ειναι ο τεντωτηρας των μπροστινων κυλινδρων επειδη "κοιταει" προς τα κατω και οταν σβηνει ο κινητηρας χανει το λαδι του, με αποτελεσμα στο ξεκινημα να δουλευει για λιγο χωρις λαδι και να φθειρεται περισοτερο απο τον πισω που ειναι σχεδον οριζοντιος. Και δε χρειαζεται η αλλαγη του πισω, εγω αλλαξα τον μπροστινο στα 70Κ χμ (ειχε αρχισει να κροταλιζει στο ρελαντι με κρυο μηχανακι απο τα 63Κ χμ αλλα το κροταλισμα χειροτερεψε και εγινε μονιμο στα 69Κ χμ), ενω ο πισω ειναι μια χαρα μετα απο 87Κ χμ. Η αλλαγη του μπροστινου ειναι λιγο "tricky", ειχα γραψει σχετικα εδω http://www.vfrh.net/t2630p125-topic#109486, του πισω πανευκολη λογω προσβασης.

    Σιγουρα παντως ειναι ακομη ενα κοστος που πρεπει να μπει στη συνολικη "εικονα" συντηρησης του VTEC, σε αντιθεση με τα FI και τα 750αρια που ειναι γραναζωτα.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 11.09.16 9:43

    Παρακολουθώ με προσοχή... Μην ανησυχείτε που δεν απαντώ. Τα διαβάζω και σκέφτομαι εάν θα την κάνω την κίνηση ή όχι. Και εφόσον την κάνω... σε τι άμεσες ενέργειες πρέπει να προβώ (προληπτικά έστω) για να μην έχω να φοβηθώ κάτι στη συνέχεια...
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 11.09.16 11:57

    PNS έγραψε:Παρακολουθώ με προσοχή... Μην ανησυχείτε που δεν απαντώ. Τα διαβάζω και σκέφτομαι εάν θα την κάνω την κίνηση ή όχι. Και εφόσον την κάνω... σε τι άμεσες ενέργειες πρέπει να προβώ (προληπτικά έστω) για να μην έχω να φοβηθώ κάτι στη συνέχεια...

    Για μοντελα απο το 2006 και μετα, μονο τα πηνια. Δηλ. αν το μηχανακι εχει κοντα στα 50Κ χμ και δεν εχει αλλαξει πηνια, θα "μπατζεταρεις" μια αλλαγη πηνιων. Αν σκοπευεις να το κρατησεις long-term δηλ. πανω απο 100Κ χμ, τοτε αξιζει να σκεφτεις να βαλεις και εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο σειριακο ανορθωτη. Αλλα αυτο το βλεπεις στην πορεια.

    Και φυσικα να βαλεις και ενα βολτομετρακι πανω για να βλεπεις τι κανει το κυκλωμα φορτισης ανα πασα στγμη - το κοστος αυτο ειναι αμελητεο.
    avatar
    Επισκέπτης
    Επισκέπτης

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από Επισκέπτης Την / Το 11.09.16 13:01

    VFGeorge έγραψε:
    PNS έγραψε:Παρακολουθώ με προσοχή... Μην ανησυχείτε που δεν απαντώ. Τα διαβάζω και σκέφτομαι εάν θα την κάνω την κίνηση ή όχι. Και εφόσον την κάνω... σε τι άμεσες ενέργειες πρέπει να προβώ (προληπτικά έστω) για να μην έχω να φοβηθώ κάτι στη συνέχεια...

    Για μοντελα απο το 2006 και μετα, μονο τα πηνια. Δηλ. αν το μηχανακι εχει κοντα στα 50Κ χμ και δεν εχει αλλαξει πηνια, θα "μπατζεταρεις" μια αλλαγη πηνιων. Αν σκοπευεις να το κρατησεις long-term δηλ. πανω απο 100Κ χμ, τοτε αξιζει να σκεφτεις να βαλεις και εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο σειριακο ανορθωτη. Αλλα αυτο το βλεπεις στην πορεια.

    Και φυσικα να βαλεις και ενα βολτομετρακι πανω για να βλεπεις τι κανει το κυκλωμα φορτισης ανα πασα στγμη - το κοστος αυτο ειναι αμελητεο.

    Κάποιο που με ψήνει άσχημα να το πάρω είναι του '09... Και αρχίζει να γέρνει η ζυγαριά... Very Happy
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 11.09.16 22:36

    PNS έγραψε:
    Κάποιο που με ψήνει άσχημα να το πάρω είναι του '09... Και αρχίζει να γέρνει η ζυγαριά... Very Happy

    Thumbsup
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 17.09.16 13:35

    VFGeorge έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:
    Επίσης κι εγώ νομίζω ότι εκτός απο τον ανορθωτή δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

    Συνονοματε, εννοεις μαλλον τα πηνια Rolling Eyes Απ'οσο ξερω, εισαι ο μονος "βιτεκάς" Very Happy που ειχε θεμα με τον ανορθωτη του, παρακολουθω και το http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/ του Νησιου οπου εχει παρα πολλα VFR και δεν εχει ακουστει σχεδον ποτε θεμα μαμισιου ανορθωτη σε VTEC ενω εχουν συμβει πηνια, ακομα και στο "δροσερο" κλιμα του Νησιου - βεβαια σε αρκετα περισοτερα χμ απο Μεσογειο/Καλιφορνια.


    Ήμουν ο τυχερός.Και επίσης θέλω να ξεχωρίζω. Razz lol!
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1044
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Αγορά VFR-Απόψεις, συμβουλές κ.λπ.

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 19.09.16 12:46

    SCORPIOS έγραψε:
    VFGeorge έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:
    Επίσης κι εγώ νομίζω ότι εκτός απο τον ανορθωτή δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

    Συνονοματε, εννοεις μαλλον τα πηνια Rolling Eyes Απ'οσο ξερω, εισαι ο μονος "βιτεκάς" Very Happy που ειχε θεμα με τον ανορθωτη του, παρακολουθω και το http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/ του Νησιου οπου εχει παρα πολλα VFR και δεν εχει ακουστει σχεδον ποτε θεμα μαμισιου ανορθωτη σε VTEC ενω εχουν συμβει πηνια, ακομα και στο "δροσερο" κλιμα του Νησιου - βεβαια σε αρκετα περισοτερα χμ απο Μεσογειο/Καλιφορνια.


    Ήμουν ο τυχερός.Και επίσης θέλω να ξεχωρίζω. Razz lol!

    Σκορπινι, εχεις ηδη χασει το προνομιο της μοναδικοτητας, ελεω Παναγιωτη-Ροβερτο Razz  Shocked  Laughing Laughing

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 21.09.17 11:45