VFRh - VFR Club Hellas


    VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 20.07.09 13:28

    Έχετε 2ο μηχανάκι για την καθημερινή μετακίνηση;

    Οκ, η βέφα πάει παντού.
    Πλήν όμως πάει και ζεσταίνεται και πέρνουνε φωτιά τα ανεμιστηράκια της τώρα το καλοκαίρι, τρώει τη βενζινούλα της, κάνει τα χιλιόμετρά της και τα service της είναι κομματάκι τσιμπημένα, και γενικά όσο κινείται ζητάει αρκετά...

    Προσωπικά κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα για τη δουλειά μου (~55 ημερησίως). Όλα αυτά τα επωμιζεται η βέφα (με εξαίρεση τιποτα βαριές κακοκαιρίες ή άλλες συνδιαστικές υποχρεώσεις που με αναγκάζουνε να πάρω το αμάξι) , με αποτέλεσμα περίπου 10.000-12.000 το χρόνο μόνο για δουλειά.
    Λογικό είναι να σκέφτεται κανείς αν αξίζει να τα κάνει με τη βέφα όλα αυτά ή να πάρει ενα μικρό μηχανάκι πόλης και αναρωτιέμαι πως το απαντήσατε αυτό το ερώτημα

    Προσωπικά μετά απο αρκετή σκέψη κατέληξα στο να μείνω με μια μηχανή, για τους ακόλουθους λόγους
    1) την ασφάλεια που μου δίνει το VFR δεν την έχω σε κανένα μικρό. με δεδομένο οτι περνάω κάποια κομμάτια με κίνηση και διήθηση, εμπιστεύομαι τα φρένα της περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο
    2) την απόλαυση που μου δίνει σε καθημερινή βάση στα ανοικτά κομμάτια (Καβάλας, εθνική ή Αττική) δεν τη συγκρίνω με τίποτα, και είναι συχνά ικανό να μου φτιάξει τη μέρα (την εργάσιμη!)
    3) αν συνυπολογίσεις τα πάγια ενος επιπλέον οχήματος (ασφάλεια, τέλη κτλ..) η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη
    4) τέλος, αυτή τη λογική που πάντα είχα και με έτρωγε, δηλαδή να μην το πάρεις το όχημα να το φθείρεις στην καθημερινότητα αλλά να το κρατάς για τα 'καλά΄ εχω αποφασίσει εδώ και κάποιο καιρό να την απαρνηθώ. Για αυτή τη δουλειά το πήρα, είναι το fun-maker μου, μια ζωή την έχουμε, δεν παθαίνουν τίποτα τα μέταλλα κτλ κτλ.. Wink
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 20.07.09 15:26

    φιλε μου σε καταλαβαινω απολυτα και αυτο γιατι και εγω ειχα το δικο μου για καθημερινη χρηση και ειχα παρει ενα klr 650το οποιο με ταλαιπωρησε αρκετα με θεματα αξιοπιστιας και τελικα το πουλησα και κρατησα το vfr για να τα κανω σχεδον ολα ,ευτυχως που ηδουλεια μου βρισκεται σχετικα κοντα και με ανοικτους δρομους χωρις κολυματα και ετσι παιρνω το αμαξι
    avatar
    finrod
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2009
    Mηνύματα : 465
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : VFR800 ABS
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από finrod Την / Το 20.07.09 15:43

    Νομίζω σε όλες τις μικρομεσαίες πόλεις της Ελλάδας, η προφανής λύση είναι μηχανή+παπί.
    Το να κατέβω τα 2 χιλιόμετρα στο λιμάνι στην Μυτιλήνη με μέσες ταχύτητες τα 30χλμ, δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας ώστε να θυσιάζω την καλή μου. Ομοίως και σε Νάυπλιο-Πάτρα που έχω ζήσει.
    Καμία μηχανή all-around (κάτι σαν τον Charles Barkley αν θυμάστε ένα πράγμα) δεν συμπεριλαμβάνει στυο "all" πήξιμο στην πόλη.
    Για την Αθήνα, ισχύει κάτι αντίστοιχο όταν κυκλοφορείς κέντρο, αλλά θα συμφωνήσω ότι στους γρήγορους δρόμους της, το παπί δεν προσφέρει την παραμικρή ασφάλεια.
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από mak Την / Το 20.07.09 18:19

    KiloMeater έγραψε:
    Προσωπικά μετά απο αρκετή σκέψη κατέληξα στο να μείνω με μια μηχανή, για τους ακόλουθους λόγους
    1) την ασφάλεια που μου δίνει το VFR δεν την έχω σε κανένα μικρό. με δεδομένο οτι περνάω κάποια κομμάτια με κίνηση και διήθηση, εμπιστεύομαι τα φρένα της περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο
    2) την απόλαυση που μου δίνει σε καθημερινή βάση στα ανοικτά κομμάτια (Καβάλας, εθνική ή Αττική) δεν τη συγκρίνω με τίποτα, και είναι συχνά ικανό να μου φτιάξει τη μέρα (την εργάσιμη!)
    3) αν συνυπολογίσεις τα πάγια ενος επιπλέον οχήματος (ασφάλεια, τέλη κτλ..) η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη
    4) τέλος, αυτή τη λογική που πάντα είχα και με έτρωγε, δηλαδή να μην το πάρεις το όχημα να το φθείρεις στην καθημερινότητα αλλά να το κρατάς για τα 'καλά΄ εχω αποφασίσει εδώ και κάποιο καιρό να την απαρνηθώ. Για αυτή τη δουλειά το πήρα, είναι το fun-maker μου, μια ζωή την έχουμε, δεν παθαίνουν τίποτα τα μέταλλα κτλ κτλ.. Wink

    +782

    Χρησιμοποιώ και εγώ την Βέφα καθημερινά, βέβαια η δουλειά μου βρίσκεται αρκετά κοντά (6+6km)και χρονικά είναι 10-15λεπτά. Το είδος της διαδρομής έχει σαν αποτέλεσμα να κάνεις σχεδόν τον ίδιο χρόνο είτε με τη μηχανή είτε με το αυτοκίνητο που έχω να κάθεται. Η διαδρομή όπως είναι αναμενόμενο στερείται της παραμικρής οδηγικής απόλαυσης (μόνο μια στροφή της προκοπής περνάω). Θα μπορούσα λοιπόν να πέρνω το αμάξι και να μην τραβάω κανένα άγχος, ούτε κατά την διάρκεια της οδήγησης (η οδήγηση της μοτο είναι πολύ πιο απαιτητική), ούτε κατά την διάρκεια που εργάζομαι (από άποψη ασφάλειας) και να μην βγαίνω χαμένος χρονικά. Παρόλο αυτά επιλέγω να πηγαίνω με την μηχανή και αυτό γιατί οδηγώντας την έστω και σε αυτές τις συνθήκες μου φτιάχνει την μέρα. Και ας μου τρώει 5 λεπτά(όταν όλη η διαδρομή είναι 10-15min είναι αρκετός χρόνος) μέχρι να ξεξκλειδώσω κουλούρες, λουκέτα, να βάλω κράνος, γάντια κλπ. Η ουσία για μένα είναι ότι αν περάσει μια μέρα και δεν την οδηγήσω θα σκάσω, θέλω να την χαίρομαι καθημερινά, να την ζώ καθημερινά. Αύριο μεθαύριο μπορεί για κάποιο λόγο να μην την έχω ή να μην μπορώ να την οδηγήσω (χτύπα ξύλο). Ας απολαύσουμε τις μοτό μας όσο μπορούμε γιατι η ζωή είναι μικρή. Smile
    Τέλος νομίζω πως δεν τίθεται θέμα φθοράς από τις θερμοκρασίες που τόσο μας έχουν τρομάξει εμάς τους Vtecουλες. Σε όλα τα οχήματα που έχω οδηγήσει αν πέσεις σε κίνηση ανεβαίνει η θερμοκρασία - ανάβει το βεντιλατέρ - ξαναπέφτει η θερμοκρασία και ο κύκλος επαναλαμβάνεται. Το ίδιο συμβαίνει και στα V-tec, οπότε γιατί να αγχωνόμαστε τόσο??

    Υ.Γ:Την λύση του παπιού θα την σκεπτόμουν σίγουρα σε περίπτωση που οι συνθήκες της διαδρομής ήταν τέτοιες που δεν θα απολάμβανα καθόλου την οδήγηση της Βέφας και ένα παπί θα βόλευε δραματικά περισσότερο (πολύ μποτιλιάρισμα, διηθήσεις σε στενούς δρόμους κλπ).
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 20.07.09 18:26

    mak έγραψε:
    Υ.Γ:Την λύση του παπιού θα την σκεπτόμουν σίγουρα σε περίπτωση που οι συνθήκες της διαδρομής ήταν τέτοιες που δεν θα απολάμβανα καθόλου την οδήγηση της Βέφας και ένα παπί θα βόλευε δραματικά περισσότερο (πολύ μποτιλιάρισμα, διηθήσεις σε στενούς δρόμους κλπ).

    Για αυτό το λόγω τις περισσότερες φορές τελικά επιλέγω τα πρωινά που εχει κίνηση μια εναλλακτική διαδρομή που περιλαμβάνει και Αττική οδο.. Είναι συνολικά +5 χλμ και τα διόδια, αλλά τουλάχιστον δεν έχω καθόλου κίνηση, + Αττική, + εναν περιφερειακό Wink.. και ενα χαμόγελο οταν ξεκινάω τη δουλειά
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.07.09 20:21

    Επειδή δουλεύω Κολωνάκι, θα έλεγα πως το Περιστέρι - Κολωνάκι με τη Βέφα είναι ΜΑΡΤΥΡΙΟ το πρωί. Κι αυτό για πολλούς λόγους.
    Πρώτον η θερμοκρασία. ΟΚ δεν παθαίνει τίποτα, αλλά παθαίνω εγώ...! Razz
    Δεύτερον ο όγκος και φυσικά τα 250 της κιλά. Το παπί είναι τραγικά πιο ευέλικτο στην κίνηση!
    Τρίτον η έννοια που την έχω, όταν είναι αραγμένη 8-10 ώρες στο πεζοδρόμιο σε κεντρικότατο δρόμο. Από το να μου τη βουτήξουν, μέχρι να μου τη γρατζουνίσουν ή να φάω καμιά κλήση για παρκάρισμα. Σημειώνω πάντως ότι εκεί που παρκάρω δεν ενοχλώ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    Τέταρτον, γιατί όχι, δεν αξίζουν σ' αυτή τη μηχανή τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. Γιατί να τη φορτώνω τζάμπα χιλιόμετρα; Άλλωστε σ' αυτή τη διαδρομή δε μπορώ να φχαριστηθώ οδήγηση ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
    Πέμπτον, η συντήρηση! Βενζίνες 3 ευρώ την εβδομάδα και κάθε 2000χλμ αλλαγή λαδιών 10-15 ευρώ (αν τα κάνω μόνος μου και λιγότερο)!! Τι συντήρηση θα είχα αν έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με το VFR; Wink

    Από εκεί κι ύστερα, αν η διαδρομή μου κάθε μέρα περιελάμβανε Εθνική - Αττική οδό και συναφείς δρόμους, σίγουρα τα δεδομένα θα άλλαζαν. Αλλά και πάλι, πιστεύω ότι θα έπαιρνα μία δεύτερη μηχανή, τύπου μικρό γυμνό ή κάνα εντουράκι (τελευταία έχω κάτι βουνίσιες ανησυχίες... Blush )...

    Όπως και να το κάνεις, ναι, ΦΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ να την καβαλάς, αλλά μέσα στην κίνηση είναι μαρτύριο...

    Υ.Γ. 1: Τελευταία που φάγαμε την πρώτη μας τούμπα με το παπί, το θέμα της ασφάλειας στο φρενάρισμα που ανέφερες με προβλημάτισε ΤΑ ΜΑΛΑ. Αν είχα τη μεγάλη, ίσως και να είχα σταματήσει... Το παπί αργεί να φρενάρει, κι αν το πιέσεις μπλοκάρει το μπροστινό πολύ εύκολα... Βέβαια από την άλλη η ζημιά ήταν μόλις 180 ευρώ (και πολλά ήταν)...

    Υ.Γ. 2: Ηλιά χρόνια πολλά!!! cheers cheers cheers


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 20.07.09 22:16

    Σε νιώθω.... αυτό με το παρκάρισμα είναι πολύ σημαντικό.... ευτυχώς δεν χρειάζεται να το αντιμετωπίσω... σπίτι είναι σε κλειστό γκαράζ, στη δουλειά εχω δική μου θέση σουπερ ασφαλή (και το κλειδί να αφήσω δεν έχει θέμα, ο φύλακας της εταιρίας με ξέρει και την προσέχει)... βόλτες δεν πάω ποτέ με τη βέφα αν πρόκειται να την αφήσω κάπου που δεν έχω οπτική επαφή.
    Αν είχα πρόβλημα στη δουλειά μάλλον θα έπαιρνα άλλη απόφαση εξαιτίας αυτού και μόνο...
    Οσο για τους δρόμους, με λίγα χλμ παραπάνω εχω τη δυνατότητα να πάω απο ανοιχτά κομμάτια.. με λίγη τύχη (αν δεν με πιάσει ενα συγκεκριμένο φανάρι) ακόμα και με καύσωνα καταφέρνω να φτάσω στη δουλειά χωρία να μπεί το βεντιλατέρ...

    Ευχαριστώ και για τις ευχές Very Happy
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 21.07.09 20:27

    Λογω των μεγαλων καθημερινων διαδρομων (Ν.Χαλκηδονα - Ηλιουπολη
    μεσω Εθνικης - Αττικης - Καρεα & επιστροφη και κατοπιν Κηφισος -
    Ποσειδωνος - Αλιμου και παλι επιστροφη) η χρηση του VFR μου ειναι
    μονοδρομος. Υπαρχει ενα παπι παροπλισμενο διοτι δεν ενδεικνυται για
    τετοιες διαδρομες.


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 982
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 21.07.09 23:17

    Εγω δεν μπορω να παω στη δουλεια με τη μοτο γιατι παιζει φορτηγακι με εργαλεια που χρειαζεται καθημερινα.Στο υπολοιπο της ημερας οπου χρειαστει να παω προσπαθω να χρησημοποιω μονο την μοτο. Οσο την καβαλαω τοσο περισσοτερο την χαιρομαι!
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 48
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 22.07.09 13:15

    Ο παππους μου (παλιος μηχανοβιος του Β' Π.Π.με αμερικανοεγγλεζικες κατασκευες..) ελεγε....:

    Καθε αντρας εχει και ενα "σακατιλικι"-αλλος κυνηγι αλλος ψαρεμα αλλος καφενειο....
    και καθε μηχανοβιος πρεπει να εχει μια μηχανη για την δουλεια,μια για την παρτη του και ενα γαιδαρο(ακα οικογενειακο
    τουτου..) για την οικογενεια..

    Κατασταλαγμενος μεχρι τα τελευταια του και συνεχως εκσυχρονιζομενος....

    Ειχε (μεχρι σχετικα προσφατα..) μια BMW R 75 με καλαθι,εναν Ματσουλα γρηγορο για παρτη του και ενα Οπελ
    Καραβαν για τους λοιπους....

    Το παραδειγμα του προσπαθω να ακολουθησω,εχοντας το Στρομα συνεργατη-φιλη-κουβαλητη-τραβαγερη,ενα
    οικογενειακο για τον αμαχο πληθυσμο της οικογενειας και μου μενει να αποκτησω μια ερωμενη να με ανεχεται...

    Ευχομαι να (μου..) μας πανε ολα καλα και ολοι μας να χρησιμοποιουμε τα μοτοσακα μας,αντλωντας ευχαριστηση
    οδηγωντας τα....
    avatar
    Acanthor
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 37
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : Suzuki Hayabusa 1340 K8
    Κράνος : Shark RSX, HJC FS-10

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από Acanthor Την / Το 22.07.09 13:55

    Συμφωνώ με τους περισσότερους, και το έχει σκεφτεί πολλές φορές το θέμα 2ης μηχανής, δεδομένου ότι κάνω πάνω από 1000-1500χλμ μηνιαίως.

    Έχω παλέψει πολλές φορές με τον εαυτό μου για το τί τελικά προτιμώ. Να έχω μια μηχανή να κάθεται και να την παίρνω μόνο τα ΣΚ? Και καθημερινά? Να μην κάνω την "τρέλα" μου κι εγώ όταν βγώ επιτέλους στη Συγγρού ή σε κάποια είσοδο της Αττικής οδού που στρίβει δαιμονισμένα?

    Μ'αυτά και μ'αυτά, κάτι η έλλειψη χρημάτων για 2η μηχανή (δεν παίρνω μικρό σκούτερ ή παπί τα θεωρώ τελείως ανασφαλή όταν κάνω καθημερινά τόσα χλμ), κάτι οι διαφορετικές ανάγκες του καθενός με έφτασαν αυτή τη στιγμή να έχω στη Βέφα 66000χλμ. (δικά μου τα 41000 σε 2 χρόνια και 2 μήνες).
    Να έχω δώσει χρήματα για αναρτήσεις, για δισκόπλακες, για βαλβίδες, για μπουζί, για αλυσιδογράναζα (δυο φορές...), για λάστιχα κάθε 7-8 μήνες, για τεντωτήρα καδένας, καινούργια βάση δαγκάνας που από τη χρήση ήθελε αλλαγή και η λίστα συνεχίζεται αν σκεφτεί κανείς τις 2 χαζοπτώσεις που είχα που μου στοίχησαν πάνω από 4000-4500€ συνολικά με βαψίματα, πλαστικά καινούργια και άλλα θέματα πολυκαιρίας και χρήσης έτσι ώστε να γίνει πάλι σαν καινούργια...

    Οπότε αξίζει για τα 5-10 λεπτά της ημέρας που θα οδηγώ σε δρόμους που θα ευχαριστιέμαι να επιβαρύνομαι τόσο πολύ οικονομικά?

    Γι'αυτό τελικά κατέληξα στο ότι αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα ένα σκούτερ MP3 γιατί είναι το μοναδικό που σου παρέχει τόση ασφάλεια μέσα στην πόλη, έχει χώρους τρελούς, γλυτώνεις από νερά στα πόδια και η συντήρηση του είναι σίγουρα φθηνότερη από της Βέφας, αλλά σίγουρα ακριβότερη από το μέσο όρο των σκούτερ. Δε με νοιάζει όμως, γιατί το σκουτεράκι αυτό ΔΕΝ πέφτει με τίποτα. Άρα γλυτώνεις ΠΟΛΛΑ.
    Απόσβεση με αριθμούς δεν κάνεις ποτέ όταν έχει 6500€ αλλά κάνεις σίγουρα ουσιαστικά αν μπορείς να σκεφτείς από τι σε έχει γλυτώσει σε βάθος χρονου και τί ασφάλεια σου παρέχει τελικά μέσα στην πόλη....
    Όταν μπορέσω να τα συντηρώ και τα 2 θα είναι η επόμενη μου κίνηση. Προς το παρών ψάχνω να βρω αγοραστή για τη Βέφα ώστε να αλλάξω τελείως προσανατολισμό και κατηγορία έστω για λίγο καιρό...
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από demon Την / Το 22.07.09 18:56

    Ειδικά για την πόλη των ..τρελλών και για τις διαδρομές που έχουν να κάνουν με δουλειές, θα έλεγα παπί ή μικρό μηχανάκι (το ιδανικό με όλα αυτά τα λαγούμια θα ήταν μικρό εντουράκι) για δύο επιπλέον λόγους, εκτός της καταπόνησης (μηχανής και αναβάτη) και της επιπλέον συντήρησης.
    Πρώτον γιατί, διαφορετικά προλαβαίνεις να αντιδράσεις με το παπί στην τρέλλα της Αθήνας, παρά με τη βέφα (επειδή η ασφάλεια είναι και συνάρτηση της ταχύτητας, της ευελιξίας, του όγκου, του βάρους και της ορατότητας μέσα στην κίνηση)
    και δεύτερο γιατί στην περίπτωση και της πιο μικρής πτώσης (που αργά ή γρήγορα... για την Αθήνα μιλάμε!) διαφορετικά στοιχίζει σ ένα παπί 15ετίας π.χ. και διαφορετικά στη βέφα ή σε ανάλογη μοτοσικλέτα ...κάποιοι ίσως το γνωρίζουν καλά!
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 22.07.09 19:07

    το καλυτερο μηχανακι για μεσα στην πολη ειναι ενα οποιοδηποτε on-off χωρις πλαστικα στυλ xt,klr και λοιπα τα οποια εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και φρεναρουν στα λιγα πολυ καλυτερα απο οτι τα vfr και στα γλιστερα οδοστροματα οπως ειναι της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ,σας μιλαω εκ πειρας
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 22.07.09 20:16

    Όταν λέμε ‘για μέσα στην πόλη’ συνήθως μιλάμε για τις καθημερινές μετακινήσεις. Οκ, ισως η δική μου δουλειά να είναι έτσι, αλλά για μένα το πήγαινε-έλα στη δουλειά είναι το 100% των μετακινήσεων τις καθημερινές…
    Για όσους είναι αυτή η πραγματικότητα, με την επιλογή δεύτερης μηχανής ουσιαστικά η βέφα μετατρέπεται σε ένα παιχνίδι του Σαββατοκύριακού (και αν…). Παράλληλα, καταδικάζει κανείς την καθημερινή οδήγηση σε καταναγκαστικό έργο – μη μου πείτε ότι έχει διασκέδαση η οδήγηση του παπιού…

    Έχοντας περάσει (...) τα τελευταία 2 χρόνια κάποια θέματα υγείας που μου ξανα προσδιόρισαν τις προτεραιότητες μου στη ζωή, σήμερα στα 30κάτι μου αλλά πλέον και για το υπόλοιπό της, επανέρχομαι σε αυτό που έγραψα και στο αρχικό post του θέματος… Η ζωή είναι μικρή για τόσες πολλές ανησυχίες… Αντε και προφύλαξες από τη φθορά για τρια , τέσσερα, πέντε χρόνια τη βέφα και έλιωσες μαζί με το παπί… για τι? Για να την χαίρεσαι μια φορά το ΣΚ? Κανείς δε σου εγγυάται οτι η ζώή (είναι γλυκιά αλλά και άτιμη η π..@να) θα σε αφήσει να χαρείς και το αύριο όπως μπορέις να χαρείς το σήμερα… Ναι, όλοι κάνουμε σχέδια για το μέλλον, για το μετά κοντά ή μακριά, αλλά να μη ξεχνάμε να ζούμε και το σήμερα γιατί κάθε μέρα που φεύγει είναι μοναδική και είναι αμαρτία να πηγαίνει σπαταλημένη, θυσία στην προσμονη ενός αύριο που μπορεί ποτέ να μην έρθει...
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 22.07.09 21:45

    Ηλία, πίστεψέ με τα ΣΚ σπανίως κάνω κοντινές βόλτες... Και τη χαίρομαι ΤΡΕΛΑ τη μηχανή μου, πολύ περισσότερο απ' ότι θα τη χαιρόμουν αν την οδηγούσα κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας.
    Ενδεικτικό είναι ότι έχω κάνει στη Βέφα 17000χλμ σε ένα χρόνο, κι όλα αυτά με καθημερινές μετακινήσεις με το παπί. Οπότε (για μένα τουλάχιστον, για άλλους μπορεί να είναι αλλιώς) το ένα ΣΚ για μια βόλτα και ΑΝ, δεν ισχύει! Wink

    demon έγραψε:διαφορετικά προλαβαίνεις να αντιδράσεις με το παπί στην τρέλλα της Αθήνας, παρά με τη βέφα (επειδή η ασφάλεια είναι και συνάρτηση της ταχύτητας, της ευελιξίας, του όγκου, του βάρους και της ορατότητας μέσα στην κίνηση)
    και δεύτερο γιατί στην περίπτωση και της πιο μικρής πτώσης (που αργά ή γρήγορα... για την Αθήνα μιλάμε!) διαφορετικά στοιχίζει σ ένα παπί 15ετίας π.χ. και διαφορετικά στη βέφα ή σε ανάλογη μοτοσικλέτα ...κάποιοι ίσως το γνωρίζουν καλά!

    Σπύρο δε συμφωνώ σ' αυτό που λες περί ταχύτητας και ασφάλειας. Κι αυτό γιατί έχω παρατηρήσει πως με το παπί πηγαίνω μέσα στην πόλη με τα χιλιόμετρα που θα πήγαινα με τη μεγάλη, προφανώς από συνήθεια, δηλαδή 50-80. Αυτό όμως σημαίνει ότι τα παπόφρενα (και έχω δισκόφρενο μπροστά) ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ. Κι αν τα πιέσω θα πέσω από μπροστινό... Πάντως συμφωνώ μ' αυτό που είπες περί χαζοπτώσεων και κόστους! Και το ανακάλυψα πολύ πρόσφατα..!! Razz

    gabadoo έγραψε:Ο παππους μου (παλιος μηχανοβιος του Β' Π.Π.με αμερικανοεγγλεζικες κατασκευες..) ελεγε....:

    Καθε αντρας εχει και ενα "σακατιλικι"-αλλος κυνηγι αλλος ψαρεμα αλλος καφενειο....
    και καθε μηχανοβιος πρεπει να εχει μια μηχανη για την δουλεια,μια για την παρτη του και ενα γαιδαρο(ακα οικογενειακο
    τουτου..) για την οικογενεια..

    Κατασταλαγμενος μεχρι τα τελευταια του και συνεχως εκσυχρονιζομενος....

    Ειχε (μεχρι σχετικα προσφατα..) μια BMW R 75 με καλαθι,εναν Ματσουλα γρηγορο για παρτη του και ενα Οπελ
    Καραβαν για τους λοιπους....

    Το παραδειγμα του προσπαθω να ακολουθησω,εχοντας το Στρομα συνεργατη-φιλη-κουβαλητη-τραβαγερη,ενα
    οικογενειακο για τον αμαχο πληθυσμο της οικογενειας και μου μενει να αποκτησω μια ερωμενη να με ανεχεται...

    Ευχομαι να (μου..) μας πανε ολα καλα και ολοι μας να χρησιμοποιουμε τα μοτοσακα μας,αντλωντας ευχαριστηση
    οδηγωντας τα....


    Απλά... Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect

    dirty έγραψε:το καλυτερο μηχανακι για μεσα στην πολη ειναι ενα οποιοδηποτε on-off χωρις πλαστικα στυλ xt,klr και λοιπα τα οποια εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και φρεναρουν στα λιγα πολυ καλυτερα απο οτι τα vfr και στα γλιστερα οδοστροματα οπως ειναι της Αθηνας και της Θεσσαλονικης ,σας μιλαω εκ πειρας

    Εκ πείρας με το RC36, για δοκίμασε τα φρένα του V-Tec και θα σου πω μετά τι φρενάρει καλύτερα... Razz Razz Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    FZMAN
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/02/2009
    Mηνύματα : 164
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : YAMAHA FAZER 600 S2
    Κράνος : SHOEI XR 1100

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από FZMAN Την / Το 26.07.09 16:36

    Κι εγώ πάντως κυκλοφορώ την μηχανή μου ΣΚ κι αυτό γιατί έχω αυτοκίνητο της εταιρείας μου και κινούμαι αναγκαστικά με αυτό.
    Πάντως σε καμία περίπτωση εγώ δεν θα χρησιμοποιούσα την μηχανή μου μέσα στην Αθήνα μιας και δεν νομίζω ότι συμφέρει ιδιαίτερα να την χρησιμοποιείς σε καθημερινή φάση μέσα στην Αθήνα θα προτιμούσα να πάρω ένα σκούτερ 250cc( που έχει και χώρους και αρκετή δύναμη ) ώστε να μπορώ να κάνω όλες μου τις δουλειές χωρίς πρόβλημα.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 19.09.09 8:25

    Επανέρχομαι με λίγο διαφορετική προσέγγιση
    Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πουλήσω το 2ο αυτοκίνητο που έχουμε καθώς πλέον δεν εξυπηρετεί τίποτα. Στη δουλειά δεν μπορώ να το πάρω, το πήρα εχθές αναγκαστικά για να μεταφέρω κάποια πράγματα και έκανα 1.40 για μια διαδρομή μισής ώρας με τη μηχανή...

    Σκέφτομαι κανα σκούτερ... και αυτό γιατί θέλω κάτι που να μου επιτρέπει να πηγαίνω στη δουλειά εύκολα με βροχή χωρίς να λερώνομαι η να πρέπει να φοράς παντελόνια-γκέτες με το παραμικρό.

    Εχει κανείς εμπειρία απο σκούτερ? Είναι όντως τόσο βολικά όπως το φαντάζομαι απο προστασία βροχής κτλ?
    Απο κυβισμό δεν με ενδιαφέρει, κάτι μικρό μάλλον (<200-300 cc) απλά να έχει μεγάλες ρόδες (16άρες) οπότε και συγκεκριμένες προτάσεις αν υπάρχουν καλοδεχούμενες...
    avatar
    posnightmist
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/03/2009
    Mηνύματα : 1908
    Ηλικία : 34
    Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
    Κράνος : ARAI RX-7 GP

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από posnightmist Την / Το 19.09.09 9:19

    Ο αδερφός μου είχε το X-MAX και ήταν υπερευχαριστημένος μέσα στη πόλη! Ηταν το πρώτο του μηχανάκι! μέχρι τότε μόνο με αυτοκίνητο κυκλοφορούσε!
    Το Χ-ΜΑΧ έχει χώρο για 2 foul-face κράνη κάτω από τη σελα ή ένα λαπτοπ και με κάτι που μιάζει με ποδιά και δένει στον αναβάτη και το scooter δεν έχεις κανένα πρόβλημα με βροχή!!!Στη δουλειά του είναι υποχρεωτικό το κουστούμι και δεν βράχηκε ούτε μια φορά με το scooter! Wink
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 19.09.09 9:19

    οντως δεν βρεχονται τα ποδια στη βροχη και μονο οταν εχεις ροη αμα ομως εισαι σταματημενος τοτε βρεχονται ,για τον κορμο (απο τη μεση και πανω)θα βρεχεσαι οπως σε ολα τα μηχανακια,η καλυτερη επιλογη πιστευω θα ηταν το HONDA SH 300i με ABS
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 19.09.09 10:33

    Απο τη μέση και πάνω δε με νοιάζει, χωρις μπουφάν και κράνος δεν καβαλάω ποτέ Wink
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 19.09.09 15:46

    θα συμφωνηνω και εγω για τα δυο αυτα μοντελα .Το x-max το οποιο εχει καλυτερη καλυψη απο αερα και καιρικα φαινομενα και πολυ περισσοτερους χωρους αποθηκευσης ειναι λιγοτερο σταθερο απο το SH το οποιο απο την πλευρα του αντιπαραθετει κορυφαια φρενα , ειδικα η εκδοση με abs (τσιμπαει βεβαια λιγο η τιμη του) πολυ καλο κρατημα, πιο ευελικτο στην πολη και πολυ περισσοτερα γκαζια. Απο θεμα αξιοπιστιας τα βρισκω ισαξια και οσο αφορα το κοστος συντηρησης 2 κλικ ακριβοτερο το SH. Ολα τα παραπανω τα αναφερω διοτι στη εταιρεια μου που εργαζομαι εχουμε 6 και 7 απο τα παραπανω τα οποια κινουνται περι τις 10 ωρες ημερησιως και για τα οποια εχω τον ελεγχο συντηρησης, και εχω δοκιμασει πολλακις.

    Βεβαια δεν μπορω να μην αναφερω τα Beverly τα οποια κατατασονται σε πολυ καλο επιπεδο τιμης και εχω ακοyσει πολυ καλα λογια απο συναδελφους ιδιοκτητες (αυτα με τον κινητηρα 300/400cc)

    Ελπιζω να σε βοηθησα Ηλια, καλη αγορα Bye


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Semiaz
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 343
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800A8
    Κράνος : X Spirit 2

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από Semiaz Την / Το 03.10.09 20:37

    Κι εγώ το σκέφτομαι να πάρω κανένα μεταχειρισμένο παπί για την καθημερινή χρήση. Λιγότερα έξοδα για βενζίνες, φυσιολογική φθορά μηχανής, κανένα μικροπέσιμο κλπ. Όσο για κόστος και απόσβεση έχω βρεί 10άδες scooter 50αράκια με 500€ οπότε τι να λέει. Αντί να πάρω καινούριο μπουφάν παιρνω 1 αυτοματάκι που και να πάω να πέσω το πετάω κάτω και δε πα να σπάσει? Για πέτα τη βέφα να σε δω? Razz

    ΥΓ: 1 χρόνο δεν έκλεισε το vfr μου και έχω 18000 km, έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και τώρα θέλει λάστιχα. Μόνο τα λάστιχα να σκεφτείς συμφέρει το μικρό.
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 03.10.09 22:21

    Semiaz έγραψε:Κι εγώ το σκέφτομαι να πάρω κανένα μεταχειρισμένο παπί για την καθημερινή χρήση. Λιγότερα έξοδα για βενζίνες, φυσιολογική φθορά μηχανής, κανένα μικροπέσιμο κλπ. Όσο για κόστος και απόσβεση έχω βρεί 10άδες scooter 50αράκια με 500€ οπότε τι να λέει. Αντί να πάρω καινούριο μπουφάν παιρνω 1 αυτοματάκι που και να πάω να πέσω το πετάω κάτω και δε πα να σπάσει? Για πέτα τη βέφα να σε δω? Razz

    ΥΓ: 1 χρόνο δεν έκλεισε το vfr μου και έχω 18000 km, έχω αλλάξει 1 φορά τακάκια και τώρα θέλει λάστιχα. Μόνο τα λάστιχα να σκεφτείς συμφέρει το μικρό.

    +800 φιλε Semiaz, ειδικα αν 'γραφεις' χλμ εντος πολης ενα μικρο και φτηνο παπι/scooter ειναι ιδανικο. Smile


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 03.10.09 22:50

    Αν περιμένεις μερικούς μήνες να μαζέψω λεφτά για να πάρω το εντουρίδιο που θέλω, σου πουλάω το παπί μου... Razz


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: VFR για όλες τις χρήσεις(?)

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 03.10.09 23:04

    Vvag έγραψε:Αν περιμένεις μερικούς μήνες να μαζέψω λεφτά για να πάρω το εντουρίδιο που θέλω, σου πουλάω το παπί μου... Razz

    ..αληθεια ?.....ποσο?...


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 21.11.17 8:12