VFRh - VFR Club Hellas


    Kαλως σας βρηκα...

    Μοιραστείτε
    avatar
    Reinmeister
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 88
    Μοντέλο : FMX 650
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Reinmeister Την / Το 31.01.17 18:22

    χαιρετε...ηγγικεν η ωρα να μπω στην διαδικασια πιθανης αγορας vfr 800 f αυστηρα γραναζωτου...

    δυο πραγματακια μονο θα ηθελα να μου ξεκαθαρισετε...

    δυνατοτητα ελιγμων στην κινηση,κοψιμο τιμονιου,ζυγισμα κλπ,καταναλωση επισης στην κινηση και θερμοκρασιες λειτουργιας κατακαλοκαιρο (τι πρωτοτυπο) παλι στην κινηση...

    επισης,εαν η στοκ θεση οδηγησης ειναι πιο κοντα σε τιμονατο (επι παραδειγματι bandit) η ss?

    ολα τα παραπανω σε αυστηρα στοκ μοτοσυκλεττα και οταν λεω στοκ εννοω, ακομη και με στανταρ παραφλου...

    ξαναμανα καλως σας βρηκα... Drinking


    avatar
    Mak-mak
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/05/2016
    Mηνύματα : 138
    Ηλικία : 32
    Μοντέλο : Vfr1200 f
    Κράνος : Shoei x-spirit 2

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Mak-mak Την / Το 31.01.17 18:38

    Καλώς ήρθες και με το καλό να γραναζωθείς!!
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 403
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 31.01.17 22:39

    Καλώς ήρθες στο φόρουμ .
    avatar
    Reinmeister
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 88
    Μοντέλο : FMX 650
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Reinmeister Την / Το 31.01.17 22:51

    να στε καλα παιδες...ευχαριστω πολυ...
    avatar
    VEFALIFT
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 01/02/2011
    Mηνύματα : 1984
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
    Κράνος : SHOEI XR1100

    Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από VEFALIFT Την / Το 01.02.17 1:36

    Reinmeister έγραψε:
    δυο πραγματακια μονο θα ηθελα να μου ξεκαθαρισετε...
    δυνατοτητα ελιγμων στην κινηση,κοψιμο τιμονιου,ζυγισμα κλπ,καταναλωση επισης στην κινηση και θερμοκρασιες λειτουργιας κατακαλοκαιρο (τι πρωτοτυπο) παλι στην κινηση...
    Μην δώσεις το FMX (δεν θα σ' αρέσει στην κίνηση η VFR), με το καλό ν' αποκτήσεις τη γραναζωτή VFR και καλώς όρισες ! ! !  cheers
    avatar
    dirty
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 29/05/2009
    Mηνύματα : 1985
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
    Κράνος : shoei xr1000

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από dirty Την / Το 01.02.17 10:07

    Καλως ηλθες και καλες βολτες να εχεις με το γραναζωτο.Ως κατοχος γραναζωτου ,του προηγουμενου μοντελου,εχω να σου αναφερω τα εξης,καλο ειναι να μην το πηγαινεις μεσα σε κινηση γιατι η θερμοκρασια που βγαζει ο κινητηρας θα σε ταλαιπωρησει ασε που θα νιωθεις το μηχανακι να ζοριζεται,η θεση οδηγησης ειναι πολυ ανετη και το τιμονι ειναι πιο κοντα στο bandit στο πιο σκυφτο,το κοψιμο του τιμονιου ειναι σχετικα καλο για σπορ τουρινγκ αλλα δεν εχει καμια σχεση με ΑΤ η transalp.
    Το μηχανακι θα το ευχαριστηθεις πολυ σε ταξιδι και αν μπεις σε καμια πιστα μπορει να γυρισει αρκετα γρηγορα απλα θα βρισκουν τα μαρσπιε πιο ευκολα κατω.
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 982
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 01.02.17 13:21

    Καλως ηρθες φιλε.
    Με το καλο το γραναζωτο σου.
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2005
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 01.02.17 14:41

    Welcome cheers cheers
    avatar
    Reinmeister
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 88
    Μοντέλο : FMX 650
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Reinmeister Την / Το 01.02.17 18:04

    VEFALIFT έγραψε:
    Μην δώσεις το FMX (δεν θα σ' αρέσει στην κίνηση η VFR), με το καλό ν' αποκτήσεις τη γραναζωτή VFR και καλώς όρισες ! ! !  cheers

    dirty έγραψε:Καλως ηλθες και καλες βολτες να εχεις με το γραναζωτο.Ως κατοχος γραναζωτου ,του προηγουμενου μοντελου,εχω να σου αναφερω τα εξης,καλο ειναι να μην το πηγαινεις μεσα σε κινηση γιατι η θερμοκρασια που βγαζει ο κινητηρας θα σε ταλαιπωρησει ασε που θα νιωθεις το μηχανακι να ζοριζεται,η θεση οδηγησης ειναι πολυ ανετη και το τιμονι ειναι πιο κοντα στο bandit στο πιο σκυφτο,το κοψιμο του τιμονιου ειναι σχετικα καλο για σπορ τουρινγκ αλλα δεν εχει καμια σχεση με ΑΤ η transalp.
    Το μηχανακι θα το ευχαριστηθεις πολυ σε ταξιδι και αν μπεις σε καμια πιστα μπορει να γυρισει αρκετα γρηγορα απλα θα βρισκουν τα μαρσπιε πιο ευκολα κατω.

    και παλι ευχαριστιες για το καλως ορισμα...

    δεν περιμενω να μου αρεσει η να με βολεψει στην κινηση,οπως καποιο μηχανακι για την συγκεκριμενη χρηση,απλως θελω να μαθω τα επιπεδα ανοχης,οπως ειναι στοκ...γι αυτο αλλωστε κι εκανα τις συγκεκριμενες ερωτησεις...

    το μηχανακι θα ειναι καθημερινο μουλαρι με πηγαινε-ελα δουλεια και χαζο-χαβαλε εντος των ευρεων οριων της πολης...θα μπει καρατιμονα, front mount ψυγειο και θα μας χαιρετισουν τα φαιρινγκ,πλην μουτρου,οποτε θα ξεπεραστουν καποια απο τα προβληματα που προαναφερατε,τα οποια εχει σε στοκ μορφη...

    η αγορα,εαν παρω την τελικη αποφαση,γινεται καθαρα λογω της λατρειας του rvf 750 μοτερ που φοραει, ξεπερνωντας το ξενερωμα του 180αρη στροφαλου,που αλλωστε ειναι και ο λογος που δεν αγοραστηκε πολλα χρονια πριν...

    αρχικα θα γινει μια περιφερειακη βελτιωση στην αποδοση με εισαγωγη-εξαγωγη και χαρτη κι αναλογως κεφιου μπορει να μπω και στο μοτερ,αν και δεν βλεπω να το αποφευγω...η λατρεια που ειπα πριν...

    anyway...θα δειξει...

    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 08.02.17 21:48

    Καλώς ήρθες με το καλό να τ αγοράσεις.Να μας βάλεις φωτο απο το αποτέλεσμα..
    avatar
    Verbal Kint
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/03/2010
    Mηνύματα : 414
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
    Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Verbal Kint Την / Το 09.02.17 22:33

    Βλεπω "Καλως σας βρηκα", Λεω "Ποιος να 'ναι...?"
    Βλεπω "Reimeister" λεω "Καποιος κανει πλακα στο φορουμ..."
    Βλεπω "FMX 650" λεω "Δεν κανει πλακα..."


    Καλως ηρθες και απο "τα μερη μας". Ελα οι γραναζωτοι να βοηθανε λεμε!
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 03.03.17 23:50

    Γεια σου φίλε καλώς ήρθες cheers

    Το να  μπεις στη διαδικασία βελτίωσης εισαγ-εξαγ + χάρτη δεν βλέπω σε τι θα βοηθήσει στην κίνηση της πόλης όπως λες ,  τα V4  έχουν ροπές από χαμηλά  ,  τώρα για  γυμνό όπως λες ελάχιστη διάφορα θα έχεις από θερμοκρασίες  στην κίνηση με ζέστες το καλοκαίρι το ποδαράκι όπου το βρει γυμνό θα την ακούσει  .Για την κατανάλωση θα υπολογίζεις σαν ένα μικρο αυτοκίνητο και να  μην ξεχνάς το βάρος (περίπου 250 κιλά) μιας και δεν είναι φρέσκο μοντέλο , τα ss έχουν έως και 80 κιλά λιγότερο βάρος   επίσης  δεν κόβει πολύ για ελιγμούς στην κίνηση. Όπως και να έχει με το κάλο η αγορά σίγουρα θα το ευχαριστηθείς περισσότερο εκτός πόλης αυτά τα μηχανάκια είναι άθραυστα.   Wink
    avatar
    Reinmeister
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 88
    Μοντέλο : FMX 650
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Reinmeister Την / Το 06.03.17 20:18

    Verbal Kint έγραψε:Βλεπω "Καλως σας βρηκα", Λεω "Ποιος να 'ναι...?"
    Βλεπω "Reimeister" λεω "Καποιος κανει πλακα στο φορουμ..."
    Βλεπω "FMX 650" λεω "Δεν κανει πλακα..."


    Καλως ηρθες και απο "τα μερη μας". Ελα οι γραναζωτοι να βοηθανε λεμε!

    θενκς καιζερ σοζε... Drinking

    Fanrider έγραψε:Γεια σου φίλε καλώς ήρθες cheers

    Το να  μπεις στη διαδικασία βελτίωσης εισαγ-εξαγ + χάρτη δεν βλέπω σε τι θα βοηθήσει στην κίνηση της πόλης όπως λες ,  τα V4  έχουν ροπές από χαμηλά  ,  τώρα για  γυμνό όπως λες ελάχιστη διάφορα θα έχεις από θερμοκρασίες  στην κίνηση με ζέστες το καλοκαίρι το ποδαράκι όπου το βρει γυμνό θα την ακούσει  .Για την κατανάλωση θα υπολογίζεις σαν ένα μικρο αυτοκίνητο και να  μην ξεχνάς το βάρος (περίπου 250 κιλά) μιας και δεν είναι φρέσκο μοντέλο , τα ss έχουν έως και 80 κιλά λιγότερο βάρος   επίσης  δεν κόβει πολύ για ελιγμούς στην κίνηση. Όπως και να έχει με το κάλο η αγορά σίγουρα θα το ευχαριστηθείς περισσότερο εκτός πόλης αυτά τα μηχανάκια είναι άθραυστα.   Wink

    θα με βοηθησει στις θερμοκρασιες η σωστη ρυθμιση του μιγματος κι αντιστοιχως της αναφλεξης,μια και το σκεπτικο της χοντα,ειδικα στα παλιοτερα μηχανακια,οπως το συγκεκριμενο,ηταν να δουλευουν πιο "ζεστα" για πληρεστερη καταναλωση καυσιμου,οπως ισχυριζοταν και η ιδια...παπαριες στην πραγματικοτητα,μια και οπως εχει δειξει η εμπειρια η χοντα παντοτε χρησιμοποιουσε τα μικροτερα ψυγεια απ ολους σε αντιστοιχια,κατα συνεπεια τα περισσοτερα εβραζαν...

    η σωστη,η μαλλον πιο ορθα,η αναλογη καυση με βαση τις συνθηκες,η ελευθερωση συστηματος εισαγωγης και κυριως εξαγωγης, καθως και συγκεκριμενες εργασιες που θα γινουν στο κυκλωμα ψυξης θα ριξουν αρκετα τις θερμοκρασιες λειτουργιας,ειδικα στην κινηση...

    το κακο ειναι οτι δεν υπαρχει η δυνατοτητα προγραμματισμου του στοκ εγκεφαλου (πρωτο κακο) και δεν υπαρχει κι ετοιμη λυση εξατμισης πλην της ladybird τιτανιου των 2500 δολλαριων απο rc45 (δευτερο κακο),λογοι που με φρεναρουν αρκετα προς την αποφαση αγορας...δεν εχω προβλημα να σχεδιασω εξατμιση,αλλα προτιμω να μην μπω στην διαδικασια...

    το κοψιμο ειναι οντως θεμα,αλλα "κλεβεται" σε εναν βαθμο απο τον τροπο χειρισμου και το βαρος δεν με απασχολει,οπως δεν με απασχολει και στο μπουσα μου που ειναι επισης 250 κιλα με κλιπ ονς...

    εκτος πολης δεν προκειται να κυκλοφορησει γιατι η χρηση του θα ειναι καθαρα ως "μουλαρι" πολης με χαζοανοιγματακια σε καμια συγγρου...βαλε στο μυαλο σου κατι μεταξυ streetfighter και cafe racer...αν παρθει,θα παρθει καθαρα λογω ιστοριας μοτερ κι αντιστοιχης λατρειας των V90 της χοντα,εστω και με 180αρη στροφαλο...

    η πρωτη μου επιλογη ειναι sv 1000 αλλα αυστηρα 2005 κι επειτα,αλλα δεν βρισκω στην ελλαδα ουτε για ζητω...

    ευχαριστω πολυ δια τας ευχας... Drinking
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 08.03.17 15:03

    Reinmeister έγραψε: θα με βοηθησει στις θερμοκρασιες η σωστη ρυθμιση του μιγματος κι αντιστοιχως της αναφλεξης,μια και το σκεπτικο της χοντα,ειδικα στα παλιοτερα μηχανακια,οπως το συγκεκριμενο,ηταν να δουλευουν πιο "ζεστα" για πληρεστερη καταναλωση καυσιμου,οπως ισχυριζοταν και η ιδια...παπαριες στην πραγματικοτητα,μια και οπως εχει δειξει η εμπειρια η χοντα παντοτε χρησιμοποιουσε τα μικροτερα ψυγεια απ ολους σε αντιστοιχια,κατα συνεπεια τα περισσοτερα εβραζαν...

    η σωστη,η μαλλον πιο ορθα,η αναλογη καυση με βαση τις συνθηκες,η ελευθερωση συστηματος εισαγωγης και κυριως εξαγωγης, καθως και συγκεκριμενες εργασιες που θα γινουν στο κυκλωμα ψυξης θα ριξουν αρκετα τις θερμοκρασιες λειτουργιας,ειδικα στην κινηση...

    παπαριες τόσα χρόνια η  Honda; Surprised  οι άλλες μοτοσυκλέτες δηλαδή δεν φουντώνουν   , ειδικά τα νεότερα μοντέλα ...  ok μάστορα Thumbsup
    θα περιμένουμε να δούμε τι δουλειά σου  :_hi:
    avatar
    Reinmeister
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 88
    Μοντέλο : FMX 650
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Reinmeister Την / Το 09.03.17 0:14

    Fanrider έγραψε:
    παπαριες τόσα χρόνια η  Honda; Surprised  οι άλλες μοτοσυκλέτες δηλαδή δεν φουντώνουν   , ειδικά τα νεότερα μοντέλα ...  ok μάστορα Thumbsup
    θα περιμένουμε να δούμε τι δουλειά σου  :_hi:

    εντελως ομως μαστορα...οταν η σουζουκι,για παραδειγμα χρησιμοποιουσε ψυγειο 1100 στο 750 συν ψυγειο λαδιου,συν ψεκασμο λαδιου κατω απο τα εμβολα συν υδροψυκτο φιλτρο λαδιου,δινοντας στο στοκ κυκλωμα ψυξης δυνατοτητες να διαχειριστει πολυ μεγαλα ποσοστα βελτιωσης,η χοντα επαιζε με τις κουκλες...αυτο δεν περιοριζεται μονο στα συστηματα ψυξης...απο το vtr1000sp2 και μετα "ξεχασε" να φτιαχνει ss αφηνοντας τους υπολοιπους να κανουν παρτυ...

    μην περιμενετε και με το ρολοι στο χερι...οπως προειπα τιποτε δεν ειναι σιγουρο... Cool
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Kαλως σας βρηκα...

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 09.03.17 13:10


      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.11.17 4:01