VFRh - VFR Club Hellas


    να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Μοιραστείτε
    avatar
    funkymylon
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/12/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : xenter
    Κράνος : Καμία επιλογή

    να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από funkymylon Την / Το 13.12.17 20:28

    Αγαπητοι καλησπερα σας

    ειμαι στην ευχαριστη θεση να γινω μελος του φορουμ σας, λογω της ευχαριστης αγωνιας μου μήπως αγορασω μια 800f

    μετα απο μια αναπαυλα 1+ ετους και μετα εναν αποχωρισμο με την αγαπημενη μου fjr για λογους υγειας, προσπαθω να ψαξω για μοτο, προς ψυχικη ανάρρωση (ισως σημαντικότερη απο άλλες αναρρωσεις. εξω απο 'δω)

    ετσι μεσα στα χρηματα που διαθετω, συναντησα μια αγγελια για μια 800F του 2010 με ελαχιστοτατα χιλιομετρα.
    η μοτο ειναι πραγματικα καινουργια, οχι μονο επειδη τα χιλιομετρα ειναι μονοψηφιας χιλιάδας αλλα επειδη ειναι κλεισμενη σε ενα γκαραζ και μοσχομυριζει καινουργίλα

    ενθουσιασμενος απο την πρωτη -οπτικη μονο-επαφη...μπηκα στο φορουμ σας, εδω...και επαθα σύγκρυο.
    ειδικα στα τεχνικα θεματα , το δακρυ πηγε να κυλησει απο το ματι
    ειναι δυνατον ; απο μια χοντα; τοσα ηλεκτρικα; ...

    μεγαλη απογποητευση με επιασε με τα πηνια, ανορθωτες και λοιπες βλαβες που αφησαν φιλους στα κρυα του λουτρου, στη διαρκεια εκδρομων.
    αυτα, μετα την επιτυχη μου συμβιωση με το 1300, μου φαινονται αδιανοητα !
    ειδικα σε μεγαλα -σχετικα- ταξιδια που καναμε, με πιανει πυρετος κ μονο στην ιδεα οτι θα ειχα κατι τετοιο να με "τρωει"

    και ερωτω....
    αξιζει να μα==παω να το οδηγησω;
    εχουν διορθωθει τα προβληματα;
    μηπως ειμαι τυχερος κ στο ετος 2010..τα πραγματα καλυτερεψαν;
    τί προβληματα εξακολουθουν να εμφανιζονται;

    σας ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια σας, η οποια θα ειναι πολυτιμη για να διαμορφωσω αποψη.

    ελπιζω να μην ποσταρω σε λαθος σημειο κυριοι αντμινιστρέιτορς.
    σχωράτε με.

    γιαννης

    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2322
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 14.12.17 0:58

    Παίζει να κυκλοφορούν καμιά 2500 VTEC VFR στην Ελλάδα. Πόσα προβλήματα διάβασες εσύ; 5; 6;

    Εμ δεν γράφουν όλοι στα φόρουμ. Εντάξει είναι και άλλοι 100, που σε κάποια φάση μείνανε από ανόρθωση. Και;

    Μια φορά στα 5 χρόνια, ΙΣΩΣ να μείνεις από ανόρθωση ή γεννήτρια, ΔΕΝ είναι σοβαρό θέμα.

    Τρόποι ΕΥΚΟΛΟΙ και ΦΤΗΝΟΙ, να προφυλαχθείς ακόμα και από αυτήν την στατιστική υπάρχουν.

    Πρώτον προσθήκη βολτόμετρου στα όργανα, να δεις μόλις κάτι αλλάξει, ότι κάτι άλλαξε και να έχεις ΠΟΛΥ χρόνο να ψαχτείς, πριν μείνεις τελικά. Αν ας πούμε επί χρόνια σου δείχνει 13.8Volt σε πορεία, και ξαφνικά μια μέρα, πάει από μόνο του στα 12.9 , καταλαβαίνεις ότι κάτι άλλαξε, και έχεις τον χρόνο να το ψάξεις. Τις περισσότερες φορές τα συστήματα αυτά, βασανίζονται μήνες σε ενδιάμεσες καταστάσεις, μέχρι να μείνεις τελικά.

    Δεύτερον, ο ανορθωτής πατέντα μεταφορά ΕΚΤΟΣ πλαστικών, να ψύχεται από τον αέρα.
    Βλέπε μπράτσο εξάτμισης στο RVF εδώ


    Κάτι αδύναμα φις, και αδύναμες γειώσεις, τα ενισχύεις προληπτικά, αν και όποτε υποπτευθείς κάτι.

    Προσωπικά σαν τρίτο μέτρο, αλλάζω ΟΤΙ ΛΑΜΠΑ ΠΥΡΑΚΤΩΣΕΩΣ υπάρχει πάνω στην μοτοσυκλέτα με LED. Αυτό μειώνει το ηλεκτρικό φορτίο, άρα και την δουλειά του συστήματος ανορθωτή-γεννήτριας, αυξάνοντας πάρα πολύ έτσι την ζωή του. To VFR750F μου, με τις λάμπες του εργοστασίου, με το που γυρνάς τον διακόπτη στο ΟΝ, τραβάει 164 Watt ηλεκτρικής ισχύος, έτσι, για τις λάμπες. Προσθήκη διακόπτη να κλείνει τα μεγάλα φώτα κατά βούληση, και LED όλες μα όλες, και η κατανάλωση έχει πέσει στα... 5Watt σύνολο. Που να κάψει ανορθωτή πια αυτό; (τον έχω βγάλει και έξω). Ούτε καν ζεσταίνεται, μόνο το κατακαλόκαιρο τον νοιώθω λίγο χλιαρό, εκεί που με τα μαμά συστήματα, έβραζε ο τόπος, μέχρι και τα πλαστικά σε απόσταση από αυτόν.

    Το FJR δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, γιατί έχει αυτοκινητάδικο δυναμό, εκτός κινητήρα, που παίρνει κίνηση με καδένα (μέσα από καπάκια, αλλά καδένα). Είναι μεν σύστημα πιο ανθεκτικό από γεννήτρια-ανόρθωση που έχουν οι περισσότερες μοτοσυκλέτες, αλλά είναι βαρύ, ογκώδες, πολύπλοκο, και ξοδεύει άλογα το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε αυτό. Για αυτό και το έχουν πια , ΜΟΝΟ μηχανές ''ποταμόπλοια'' , τύπου BMW 1200GS, Honda Goldwing, και το FJR σου.

    Προσωπικά, νομίζω ότι ψάχνεις πρόβλημα που δεν είναι και τόσο πρόβλημα. Είμαι της γνώμης ότι έχεις λάθος προβληματισμό.

    Ο πραγματικός λόγος ανησυχίας που θα έπρεπε να σε απασχολεί, είναι το παντελώς αχρείαστο σύστημα VTEC των κινητήρων αυτών, που τους κάνει αδικαιολόγητα και χωρίς κανένα απολύτως πλεονέκτημα πολύπλοκους, και η οπισθοχώρηση της τεχνολογίας τους σε χρήση καδενών και τεντωτήρων για την κίνηση των εκκεντροφόρων, πράγμα το οποίο είναι ΝΤΡΟΠΗ για την μηχανολογία της ιστορίας των VFR. Για τον λόγο αυτό, εγώ προσωπικά, θα προτιμούσα ακόμα και τζάμπα να μου δίνανε VTEC , τον τελευταίο πραγματικό VFR κινητήρα των VFR800Fi, με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια, όπως είναι κάθε πραγματικό VFR. Θα τα βρεις πολύ φτηνότερα από τα VTEC, και είναι κλάσεις καλύτερος κινητήρας μηχανολογικά. Ας είναι παλιότερο, είναι καλύτερο.

    Και μόνο που δεν θα χρειαστείς ΠΟΤΕ καδένες&τεντωτήρες, που ΚΑΙ χαλάνε στα VTEC, ΚΑΙ κοστίζουν...
    avatar
    funkymylon
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/12/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : xenter
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από funkymylon Την / Το 14.12.17 6:34

    αγαπητε σε ευχαριστω παρα πολυ για το χρονο σου

    η αληθεια ειναι οτι τα προβληματα , μονο στα φόρα τα διαβαζεις.
    εκει πονταρει κανεις και στην ευαισθησια των αναβατων για να βοηθησουν

    τα ηλεκτρικα ειναι ενα προβλημα που με τρομοκρατει. ειναι ψυχολογικο.
    το μηχανικο ζητημα δεν με απασχολησε άμεσα, καθως θεωρω οτι ...χοντα ειναι,δεν χαλαει.

    οντως μου λες οτι δεν υπαρχει προβλημα. απλα η θεωρηση σου, ειναι για μια καλυτερη λυση.
    ειναι αληθεια πως οι β-τεκ ειναι πολυπλοκοτεροι κινητηρες σε καποια θεματα
    μου το επεσημαναν κ γνωστοι μου -μαστορες- που καποτε δουλευαν σε τετοια μοτερ.
    κανεις ομως δεν εθιγε θεμα αξιοπιστιας, αλλα θεμα ...πολυπλοκοτητας, ακομα κ δυσκολιας "σε εκεινο το τελευταιο μπουζι στην ακρη.." , αλλα παντα με το χαμογελο που λενε.

    ειναι λοιπον μια λυση, που μπορει να διαφωνει κανείς. καταλαβαινω.
    άλλοι διαφωνουν με τους άξονες, άλλοι με τους boxer.
    το καθενα με τα ζόρια κ τις ιδιαιτερότητες.

    εμενα το μηχανακι αυτο μου αρεσε παντα. απο την εποπχη των 400, τα ασπρα, κοκκινα.
    ηρθε η ωρα που το ξανασκεφτομαι.
    ειδα κι αυτη την κουκλα...ειναι κ νεα σχετικα (2010) , ειναι κοντα στα λεφτα, ειναι κ αχρησιμοποιητη κ μπηκα στη σκεψη

    η αληθεια ειναι οτι στο τελος θα αποφασισω οταν την οδηγησω
    θα κοιταξω και 800Fi για να σε "ακουσω", εστω και για την άποψη που λενε.
    θα μιλησω με ενα συνεργειο -φανταζομαι το ξερεις, στην Μαραθωνος- κι ελπιζω να διαμορφωσω σφαιρικη αποψη.

    και παλι σε ευχαριστω πολυ
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1145
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 14.12.17 11:55

    Ορθότατα μίλησε ο Caracal. Μην σε απασχολεί αν κάποια στιγμή χρειαστείς ένα σετ ανορθωτή και πηνίο. Είναι μία κοινή βλάβη σε όλους τους κατασκευαστές και άλλωστε όλες οι μοτοσυκλέτες πάσχουν κάπου.
    Και το Fi (98-2001) πρέπει να είναι στις επιλογές σου και το καλύτερο θα είναι να δοκιμάσεις κάποιο.
    Πληροφοριακά, το μοντ. 2010 που κοιτάζεις έχει κάποιες βελτιώσεις στο θέμα των ηλεκτρικών.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 419
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 14.12.17 17:01

    Ως κάτοχος του fi του 2001 για 8 χρόνια αλλά και του vfr800 του τελευταίου μοντελου θα σου προτείνω να πάρεις αν μπορείς το καινούργιο έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος και είναι ποιο ωραίο και καλοστημένο αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες πάρε τηλέφωνο 6985065526 Κώστας Πρέβεζα
    avatar
    funkymylon
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/12/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : xenter
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από funkymylon Την / Το 14.12.17 21:16

    ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις

    το οτι του 2010 εχουν βελτιωθει, ειναι σημαντικο
    θα ρωτησω κ το εξουσιοδοτημενο να μου πει.
    ελπιζω να ανταποκριθει επαγγελματικα

    Κωστα, εννοεις το μετα το 2014 σωστα;
    ειναι αρκετα ακριβοτερο απο αυτα που θελω να δωσω.
    βρηκα ενα λευκο (δικο σου;) στην Αμφιθεας..σε εναν εμπορο
    βαλιτσωμενο.
    δεν ειναι φτηνο. Smile
    αν μπορουσα να το οδηγησω...θα βοηθουσε πολυ
    δεν το συζητω

    θα προσπαθησω.
    χρονο να βρω ... γιατι ειναι μακρια ο φιλος...

    τηλεφωνο θα παρω στα πολλά ζόρια.
    ευχαριστω παρα πολυ...αλλά δεν θα ηθελα να πρήζω.

    αν πλαντάξω...με βλεπω να καταληγω στην παλια χοντρουλα μου, καθως το σουπερ τενερε κ το μουλτι ειναι ακομα πολυ ακριβα...και το k1300s θελει γερα νευρα κ τσεπη με οσα εχω διαβασει απο τους ιδιους

    απλα η βεφα μου εχει κατσει οτι ειναι πολυ ευκινητη κ για πιο καθημερινη χρηση.
    ελπιζω να σηκωνει αναβατες με ....μέση κ να μην ειναι supersport στο θεμα ανεσης

    σας επρηξα...
    ευχαριστω παρα πολυ και παλι

    αν υπαρχει καποιος μαστορας/συνεργειο τον οποιο γνωριζετε, με την έννοια οτι θα μου απαντησει ειλικρινα για το μηχανακι και τυχον βελτιωσεις του, θα χαρω να ειχα τα στοιχεια του να επαιρνα τη γνωμη του


    εστω και στατιστικα...

    και παλι ευχαριστω πολυ
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1054
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 15.12.17 10:09

    funkymylon έγραψε:
    τα ηλεκτρικα ειναι ενα προβλημα που με τρομοκρατει. ειναι ψυχολογικο.
    το μηχανικο ζητημα δεν με απασχολησε άμεσα, καθως θεωρω οτι ...χοντα ειναι,δεν χαλαει.

    οντως μου λες οτι δεν υπαρχει προβλημα. απλα η θεωρηση σου, ειναι για μια καλυτερη λυση.
    ειναι αληθεια πως οι β-τεκ ειναι πολυπλοκοτεροι κινητηρες σε καποια θεματα
    μου το επεσημαναν κ γνωστοι μου -μαστορες- που καποτε δουλευαν σε τετοια μοτερ.
    κανεις ομως δεν εθιγε θεμα αξιοπιστιας, αλλα θεμα ...πολυπλοκοτητας, ακομα κ δυσκολιας "σε εκεινο το τελευταιο μπουζι στην ακρη.." , αλλα παντα με το χαμογελο που λενε.

    ειναι λοιπον μια λυση, που μπορει να διαφωνει κανείς. καταλαβαινω.
    άλλοι διαφωνουν με τους άξονες, άλλοι με τους boxer.
    το καθενα με τα ζόρια κ τις ιδιαιτερότητες.

    Το θεμα με τα ηλεκτρικα ειναι αγχος αλλα αν ειναι κανεις "ψαγμενος" δυσκολα μενει. Να βαλεις βολτομετρο με το καλημερα και να μπατζεταρεις και ενα σειριακο ανορθωτη (κατα προτιμηση τον Shindengen) για να ελαφρωσει το πηνιο. Αν σου ΑΡΕΣΕΙ το μηχανακι, αυτο δεν ειναι deal breaker. Το σημαντικο ειναι να οδηγησεις το μηχανακι επειδη ειναι κλιπονατο sport touring, με μεγαλυτερη εμφαση στο sport (πολυ μεγαλυτερη απο το FJR που ειχες και το οποιο ξερω). Και πιθανα να χρειαστεις και αποστατες τιμονιου. Για ταξιδι σε ανοιχτους δρομους και σχετικα ανοιχτα στροφιλικια με καλο οδοστρωμα ειναι απλα φανταστικο αλλα υστερει στα κλειστα ορεινα στροφιλικια απο τα οποια ειναι γεματη η Ελλαδα.

    Τωρα για το βιτεκ vs γραναζωτο ειναι θεμα προτιμησης, ακριβως οπως τα ειπες. Η επιπλεον πολυπλοκοτητα ερχεται στην επιφανεια μονο οταν ρυθμιζουμε βαλβιδες, δηλ. καθε 10 χρονια / 100Κ χμ, και απλα ανεβαζει λιγο το κοστος λογω περισοτερων βγαλε-βαλε των εκκεντροφορων. Απο την αλλη το μηχανακι καιει 1 λιτρο / 100χμ λιγοτερο και η αισθηση οταν μπαινει το βιτεκ ειναι μοναδικη! Και θα χρειαστεις και κανενα μπροστινο τεντωτηρα αλυσιδας εκκεντροφορου καθε 60-70Κ χμ. Μηχανολογικα ο κινητηρας ειναι απλα αθραυστος και ικανος για πανω απο 300-400Κ χμ πριν ασχοληθει κανεις με οτιδηποτε αλλο.

    ΥΓ Αν μπορεις να φτασεις το ασπρο 800F του 2014, ακομα καλυτερα. Με την προϋποθεση παντα να σ'αρεσει η αισθηση/χρηση του VFR σαν μηχανακι.
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 419
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 21.12.17 22:42

    Το δικό μου είναι στην Αμφιθεας και είναι άψογο
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 419
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 21.12.17 22:45

    Με τα λεφτά που το δίνει παίρνεις tracer χωρίς προίκα δεν συγκρίνονται....
    avatar
    funkymylon
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/12/2017
    Mηνύματα : 5
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : xenter
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από funkymylon Την / Το 22.12.17 6:41

    μιλησα με εξουσιοδοτημενο
    μου ειπε τα αναμενομενα και οτι τα ηλεκτρικα λυνονται. ΑΝ προκυψουν. μπορει και οχι, λογω νεου μοντελου. αλλα ο,τι ειναι εχει αντιμετωπιστει με διαφορους τροπους και δεν ειναι κατι που θα σε αφησει στα ξαφνικα, χωρις αλλη ενδειξη
    οτι απαιτειται εξουσιοδοτημενο συνεργειο καθως τα εργαλεια για το μοτερ ειναι συγκεκριμενα και καλο ειναι να αντιμετωπιζεται με προγραμμα απο συνεργεια που το γνωριζουν

    αναμενω ευκαιρια να οδηγησω του 2010, το μεταχειρισμενο για να δω πώς συμπεριφερεται το μηχανακι.
    αυτο θα αργησει καπως Neutral

    το λευκο,ναι στην Αμφιθεας ειναι και αυτο εννοουσα.
    τον πηρα τηλεφωνο ...ΔΕΝ το δινει για οδηγηση. αρα τζιφος. το εκαψε.
    "μονο ο μηχανικος σας, που θα ερθει εδω ...για ενα τετραγωνο"
    οποτε...περαστικά.
    δεν γινεται να παιξει αυτο.

    ψαχνω μεσω Σαρακακη, μηπως κατι εχουν lol!

    το tracer το οδηγησα.
    ειναι διαφορετικη μοτο. δεν ξερω αν μπαινει σε καποια κατηγορια.
    ειναι εκπληκτικο το μοτερ. πολυ κοφτερο. μα παρα πολυ. και η γκαζιερα πολυ άμεση.
    δεν ξερω αν συγκρινονται καν.
    δεν εχω βρει tracer 900 στα 7000...οποτε δεν μπορω να το βλεπω και σαν εναλλακτικη με το 800 του 2010
    ΑΝ ανεβω σε χρημα, θα το σκεφτω πολυ σοβαρα, καθως εχει η μοτοδυναμικη στοκ μηχανακια του 2016 με 9500

    η μεγαλυτερη εκπληξη ηταν το ....tracer 700
    ναι, αυτο
    ενα αχρωμο μηχανακι, το οποιο πρεπει να το οδηγησεις για να σε ενθουσιασει κυριολεκτικα.
    στα νουμερα, δεν λεει τιποτα ιδιαιτερο.
    ουτε αν εχεις παρει το mt07...εχεις αποψη
    εχει αλλο,μακρυτερο ψαλιδι.
    φτηνο σε ολα, μοτερ απλουστατο, ξεκουραστο, κραταει (παραδοξως,αν κ το πισω αμορτισερ ειναι μετριο κ το μπροστινο δεν ρυθμιζεται!!) με καλη προστασια αερα και πολυ , μα παρα πολυ καλη θεση οδηγησης.
    δεν ειναι ντελικατο κ εξειδικευμενο οσο μια βεφα, αλλα ειναι πραγματικη εκπληξη.

    Κωστα...εσυ γιατι το εδωσες αν επιτρεπεται;
    avatar
    kostas VFR800F
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/07/2014
    Mηνύματα : 419
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
    Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

    Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από kostas VFR800F Την / Το 25.12.17 17:42

    Κοιτα τα χιλιόμετρα τοέδωσα με14700 περίπου και πήρα τοcrf1000l
    Μη το φοβάσαι είναι καινούργιο και καλάκάνει που δεν το δίνει βόλτες να το σκίζειο καθένας;
    όσο για το tracer παρε κινέζικο καλύτερα
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3276
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: να αγορασει κανεις μια vfr800 ή να κατσει στα αυγα του, τελικα;βοηθεια σε εναν συναδελφο

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 29.12.17 11:33

    Συμφωνώ ότι ο ανορθωτής δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα.
    Ο τεντωτήρας και η καδένα είναι που πονάνε στην τσέπη..
    Αλλά εγώ προσωπικά ποτέ δεν διάλεξα μηχανή με βάση την
    αξιοπιστία ή τα κυβικά τα άλογα κτλ το μόνο που με
    ενδιέφεραι πραγματικά ήταν να με κάνει κλικ στην εμφανιση
    να το ερωτευτώ που λένε.Τα υπόλοιπα τα βρίσκαμε στην πορεία.
    Σου εύχομαι καλή επιλογη να κάνεις και καλές γιορτές..

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 26.04.18 6:59