VFRh - VFR Club Hellas


    Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Μοιραστείτε
    avatar
    Meles21cbr
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/09/2014
    Mηνύματα : 37
    Ηλικία : 35
    Μοντέλο : VFR 800 vtec
    Κράνος : shoei xr 1000

    Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Δημοσίευση από Meles21cbr Την / Το 11.05.18 11:55

    Καλημέρα παιδιά.Υπάρχει κάποιος να προτείνει λύση για την βελτίωση των αναρτήσεων του vfr μου
    Θέλω τσιμούχες στα καλάμια και θα τα βάψω επί τις ευκαιρίας.
    Υπάρχει κάποιος που να έχει ασχοληθεί?
    Σε κάποιο κατάστημα (wolf,k-shok πχ)?
    Τι ελατήρια έχει χρησημοποιήσει (ohlins.wp,hyperpro,άλλα?)
    Εχω διαβάσει κάποια άρθρα εδώ από κάποια παιδιά αλλά δεν καταλαβαίνω και πολλά πράγματα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    avatar
    XLGeorge
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/11/2009
    Mηνύματα : 1057
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
    Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

    Απ: Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Δημοσίευση από XLGeorge Την / Το 12.05.18 11:43

    Αν εχεις ξαναλυσει πηρουνι για να αλλαξεις τσιμουχες/ελατηρια/λαδια, η δουλεια δεν ειναι δυσκολη να την κανεις μονος σου. Αλλιως ενα απο τα μαγαζια που ειπες.

    Σχετικα με το πηρουνι, να αποφυγεις οπωσδηποτε τα Ohlins ελατηρια/λαδια γιατι το κανουν πολυ απολυτο και κουραστικο, οσοι τα βαλανε ψαχτηκανε πολυ με σταθμη και ιξωδες λαδιων για να κανουν το μπροστινο αποδεκτο. (Το ιδιο συμβαινει και σε καποια αλλα μηχανακια βαζοντας μπροστα Ohlins, για παραδειγμα σε Τρανσαλπ 650.) Εγω εχω μπροστα ελατηρια/λαδια Wilbers και ειναι πολυ καλο αν και θα το ηθελα λιιιγο σκληροτερο απο ελατηριο, ο Βαγγελης 78 εχει Hyperpro οποτε μπορει να πει πως το βρισκει, ειχα ακουσει οτι καποιοι εχουν βαλει WP αλλα δεν ξερω ποιοι.

    Το κυριο θεμα στο VFR, οπως και στα περισοτερα Χονδα, ειναι η σκληροτητα των ελατηριων που ειναι προορισμενη για αναβατη 75 κιλων. Κατα τα αλλα, το δουλεμα της αναρτησης στο VFR (πηρουνι HMAS και αμορτισερ με ρυθμιση αποσβεσης) ειναι πολυ καλο. Απλα με βαρυ αναβατη/συνεπιβατιδα και αποσκευες το μηχανακι δυσκολευεται να ανταπεξελθει ακομη και με φουλ προφορτιση.
    avatar
    ermis
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/04/2011
    Mηνύματα : 126
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : vfr vtec 2004 abs blue, xciting 500 ABS, RX8 COSMO, Clio 3 tce
    Κράνος : shoei xr 1100, nolan n90

    Ο Φτερωτός, οικονομικός σας σύμβουλος!!

    Απ: Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Δημοσίευση από ermis Την / Το 12.05.18 17:50

    WP τα φοράω για 45χιλιαδες χιλιόμετρα, με 73 κιλά που είμαι δουλεύουν άψογα, και με δικαβαλο δεν έχω παρατηρήσει σημαντικες διάφορες, ίσως να  πηγαίνω και πιο γρήγορα.... Very Happy Blush
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1148
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 16.05.18 10:12

    Εμένα έχει Ohlins μπροστά με κομμένους αποστάτες για να μπορεί να δουλεύει.
    Διαφορετικά θα ήταν πολύ σκληρό.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Βελτιωση αναρτήσεων VFR 800 vtec

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 24.05.18 22:45

    Θα έλεγα να πας σε ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΆ 0,9 με 0,95Kgr το πολύ. Λάδια να βάλεις HONDA SS-8. Αυτά έχουν κινηματικό ιξώδες 36,5 Cst@30 C. Κανείς δεν ξέρει με σιγουριά. Κανονικά όταν βάζει κανείς σκληρότερο ελατήριο πρέπει ανάλογα να βάλει πιο λεπτόρευστο λάδι και να σκληρύνειτην βαλβίδα επαναφοράς. Αλλά πρέπει να ξέρεις να το κάνεις. Οπότε αν βάλεις 0,9Kgr τότε η διαφορά είναι μικρή και θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις τα κανονικά λάδια.
    Αν δεν βρεις SS-8 στο νησί δες στα site των εταιριών ποιο είναι το κινηματικό ιξώδες. Το motul 10 είναι κοντά, αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Το βασικό είναι να αλλάζει το λάδι κάθε 15.000 χλμ. Και το πίσω κάθε 35.000.
    Και κάτι τελευταίο. Η ανάρτηση του VFR μπροστά έχει διαδρομή 110mm. Αν βάλεις ενα strap στο καλάμι θα καταλάβεις πόση διαδρομή χρησιμοποιείς. Αν δεις ότι έχεις περιθώριο μπορείς αφαιρώντας ένα εκατοστό λάδι κα κερδίσεις διαδρομή. Το λάδι κατά την Χόντα πρέπει να απέχει 10cm. Εγώ το έχω στα 12, με το ρίσκο βέβαια να τερματίσει σε κάτι άγριο.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:38