VFRh - VFR Club Hellas


    Προβλήματα με το πηνίο

    Μοιραστείτε
    avatar
    SMVFR
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2015
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR '02
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από SMVFR Την / Το 25.05.18 8:14

    Καλημέρα

    Μετά από καιρό επανέρχομαι στο forum για ένα άλλο σημαντικό θέμα. Μετά το κάψιμο των καλωδίων το 2016 είχα κάποια τρεξίματα με το πηνίο. Αρχικά το πρώτο έγινε κάρβουνο. Το έβγαλα με το μηχανικό και το πήγα για περιέληξη. Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι στην κατάσταση που ήταν δεν γινόταν περιέληξη και μου έδωσε ένα άλλο. Το βάλαμε, κοιτάξαμε όλα τα καλώδια τα οποία και φτιάξαμε και νέες φύσες και κουμπώματα, βάλαμε βολτόμετρο στη μπαταρία, ώστε να μπορώ να έχω ένδειξη .Κράτησε για μερικούς μήνες αλλά και αυτό καρβούνιασε. Αγοράστηκε λοιπόν καινούργιο, αμερικάνικης προέλευσης, δοκιμασμένο σε πολλά μηχανάκια, το οποίο και αυτό δούλευε καλά μέχρι πριν απο μερικές μέρες. Ένα μεσημέρι, γυρίζοντας σπίτι, ακούω ένα θόρυβο σαν σκάσιμο και για δευτερόλεπτο χάνω το γκάζι, κοιτάω το βολτόμετρο της μπαταρία και βλέπω πεσμένα τα volt (11.0) καταλαβαίνω ότι κάτι συμβαίνει. Απ' ευθείας πάω στο μηχανικό. Το αποτέλεσμα !!!1 καμμένο το ένα σπίρομα του πηνίου . Αλλάχθηκε με καινούργιο φυσικά μετρήθηκαν όλα τα ρεύματα και δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα. Για πρώτη φορά αναφέρθηκε το θέμα του ανορθωτή. Συμβουλή του μηχανικού είναι να τον αλλάξουμε. Χωρίς όμως να είναι και αυτό σίγουρο ότι θα διορθώσει το πρόβλημα, γιατί δεν βρίσκουμε από που προέρχεται.
    Αυτό μεταφράζεται σε χρήμα , ~350 ευρώ μαμα HONDA ή κάποιος after market με τα ίδια specs ~160 ευρώ .
    Τώρα το μηχανάκι δουλεύει με νέο πηνίο, το ίδιο ανορθωτή και με ενδείξεις στο βολτόμετρο 14.2 εν κινήση - 12.5 σβηστό.

    Έχω βρεθεί σε αδιέξοδο. Κάποιος καμία ιδεά ?
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1150
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 25.05.18 10:55

    Συνέπως, μέχρι τώρα έχει κάψει 3 πηνία.
    Ο μηχανικός σου έπρεπε από την πρώτη φορά να κάνει έλεγχο του ανορθωτή και να διαπιστώσει αν είναι και αυτός καμμένος.
    Υπάρχει μια αιτία που καίγονται τόσο γρήγορα τα πηνία την οποία πρέπει να βρεις.

    Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι δύο φορές που μου κάηκε το πηνίο, είχα και καμμένο ανορθωτή.
    Δηλαδή, πρώτα παρέδωσε ο ανορθωτής και στη συνέχεια μου έκαψε το πηνίο.
    Τώρα, γιατί καίγεται ο ανορθωτής; Για διάφορους λόγους.

    Τον ανορθωτή μπορείς να τον μετρήσεις και να καταλήξεις αν είναι καμμένος. Υπάρχουν πολλοί οδηγοί στο διαδίκτυο.
    Δες έναν εδώ:


    Στην θέση σου, θα μετρούσα τον ανορθωτή και κατά σημαντική πιθανότητα θα τον άλλαζα.
    Επιπλέον, θα έκανα έλεγχο της καλωδίωσης και ειδικότερα των σημείων και καλώδιων γείωσης.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    SMVFR
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2015
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR '02
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από SMVFR Την / Το 25.05.18 13:44

    Προφανώς να μην έγινα κατανοητός. Όλες οι μετρησεις που έγιναν από τη πρώτη στιγμή δεν δείχνουν πρόβλημα στον ανορθωτή Βέβαια δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι, γι' αυτό σκεφτόμαστε και τη λύση να τον αλλάξουμε, είναι το τελευταίο κομμάτι του παζλ. Ο προβληματισμός είναι, τι βάζουμε?
    Τοποθετούμε έναν original HONDA με 300 ευρώ, και βλέπουμε ή ψάχνουμε ένα after market ? Έχεις κάποιος άποψη στο θέμα?
    Δεν μπορούμε να βρούμε την αιτία ή τα αίτια που το προκαλούν .
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 26.05.18 22:16

    60-70 ευρώ έχει ένας SUN. Που τα βρήκες εσύ τα 160; Φτιάχνει και ένας Έλληνας, και έχει πολύ καλή φήμη, ψάξε SX electronics.

    Ευχή και κατάρα: Βγάλε τον ανορθωτή ΕΞΩ από τα πλαστικά. Κάνε μια πατέντα, φτιάξε μια βασούλα, μάκρυνε καλωδίωση αν χρειάζεται, αλλά βάλε τον ανορθωτή κάπου να αερίζεται.

    Λάμπες LED στην θέση των πυρακτώσεως, όπου αυτό είναι δυνατό, ότι ρεύμα γλυτώνεις, τόσο το καλύτερο.

    Το βολτόμετρο το έχεις ήδη.
    avatar
    SMVFR
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2015
    Mηνύματα : 9
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : VFR '02
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από SMVFR Την / Το 28.05.18 11:07

    Είμαι σε μεγάλο προβληματισμό. Μίλησa με το SX Electronics και μου ζήτησαν τη μηχανή για μέτρημα πρώτα και μετά βλέπουμε. Ο μηχανικός έχει αντίθετη άποψη, ότι κανένας δεν μπορεί να δώσει εγγύηση για ηλεκτολογικά, ούτε καν η ίδια η HONDA.
    Δεν ξέρω τι να κάνω. Έχει κανένας feedback από τη παραπάνω εταιρία; Τους έχει δοκιμάσει κάποιος;
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1150
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Προβλήματα με το πηνίο

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 29.05.18 17:55

    Αν ήμουν στη θέση σου, θα άλλαζα τον ανορθωτή χωρίς 2η κούβεντα. Μην σου πω και την μπαταρία, που δεν αποκλείεται να έχει δεχθεί υπερτάσεις.

    Την τελευταία φορά χρησιμποίησα τον παρακάτω ανορθωτή:
    https://www.ebay.de/itm/Regler-fur-Honda-Tourmax-RGU-143-Honda-VFR-800-VTEC-800ccm/112594090208?hash=item1a372178e0:g:UvsAAOSw~05Z2j9p
    Είναι made in Japan και δουλεύει τώρα για 2 χρόνια και 10.000km.

    Όπως είπε και ο Caracal, η πιο σωστή λύση είναι να τον βγάλεις κάπου έξω από τα φέρινγκ. Έκει που είναι, απλά ψήνεται.
    Εγώ έχω βάλει ένα ανεμιστήρα από τροφοδοτικό υπολογιστή, αλλά δεν είναι η βέλτιστη λύση.

    Eπίσης πρέπει να ασχοληθείς με την καλωδίωση. Θα σου πρότεινα να εγκαταστήσεις τα παρακάτω:
    1. http://www.wiremybike.com/vfr-specific-parts-2002-2009-vfr-parts-2002-2009-vfrness-p-266.html
    Η προσθέτη αυτή πλεξούδα, αντιμετωπίζει ως κάποιο βαθμό το προβλημα των vfr με τις υπερτάσεις.

    2. http://www.wiremybike.com/vfr-specific-parts-2002-2009-vfr-parts-6th-gen-blue-connector-quick-fix-p-268.html
    Αυτό μπορείς να το φτιάξεις και μόνος σου, αλλά πρέπει να το κάνεις γιατί είναι ευαίσθητη η γείωση σε αυτό το σημείο.

    Τέλος, μπορείς να πάρεις και ανορθωτή από αυτούς με MOSFET technology.
    http://www.wiremybike.com/vfr-specific-parts-2002-2009-vfr-parts-2002-2009-regulator-rectifier-p-325.html

    Υπάρχουν βέβαια και άλλοι MOSFET ανορθωτές, όπως:
    http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR53.html

    Αλλά υπάρχει και σειριακός:
    https://compufire.com/compu-fire-55402-voltage-regulator-for-compu-fire-3phase-systems.html

    Επίσης διάβασε τα παρακάτω θέματα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη:
    http://www.vfrh.net/t4507p275-topic

    https://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/66106-just-installed-a-compufire-series-regulator/


    _________________
    When in doubt, throttle it out!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.06.18 17:30