VFRh - VFR Club Hellas


    Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Μοιραστείτε
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 27.07.09 15:33

    Προσωρινή καταχώρηση - θα αντικατασταθεί απο το κανονικό κείμενο οταν ολοκληρωθεί

    Ξεκίνησα σήμερα να κάνω αυτό το μαστόρεμα. Είχα μιλήσει χθες και με Βασιλάκο όπου με κατατόπισε για το τί πρέπει να γίνει, συμβουλεύτικα και το Haynes για να είμαι σίγουρος ποιά καλώδια έχουν τι ρεύμα

    Βγάζω πλαινο φαίρινγκ και το προστατευτικό του ψυγείου. Εκ των υστέρων διαπίστωσα οτι δε χρειαζόταν καθώς έχω πρόσβαση έτσι και αλλιώς απο εμπρός. Ο στόχος είναι να βρώ τα δυο καλώδια που πάνε στο μοτέρ του βεντιλατέρ και να δώσω γείωση μεσω διακόπτη σε αυτό που δε φέρει ρεύμα.
    Δοκιμάζω το πρώτο απο τα δύο και με πολύμετρο μετράω τάση.. ~12,6 .. ώπα λέω, αυτό είναι το καλώδιο με το ρεύμα, άρα το άλλο θέλουμε. Κάνω ένωση με το επόμενο ανάβω και πάω να γειώσω για δοκιμή στο ίδιο σημείο στο σκελετό που έχω γειώσει όλα τα άλλα ηλεκτρονικά (γκρίπς πχ)... ΤΣΑΦ !!! σπινθήρας..
    Αμαν λέω... ανάβω τη βεφα και την αφήνω να φτάσει θερμοκρασία βεντιλατερ... 105, 106, 107, 108.. τίποτα...
    Σβήνω και αποφασίζω να ξεθάψω ασφάλειες... ανοίγω απο χαζομάρα μου τις αριστερές αλλά διαπιστώνω οτι αυτή που θελω είναι απο δεξιά... αντε αφαίρεση πλαστικά και απο δεξιά.... όντως καμένη η ασφάλεια, την αλλάζω...

    Πώς γίνεται να εχουνε ρεύμα και τα δυο καλώδια που πάνε ρε παιδιά στο μοτέρ του βεντιλατέρ???
    Αυτό το πράγμα δεν το καταλαβαίνω.. κοιτάω το διάγραμμα σα χαζός.. δεν εξηγείται...

    Για δώστε καμια ιδέα....
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 27.07.09 17:13

    Την πατησες ρε φιλε.
    Αλλα δεν εγινε τιποτα.
    Για να δεις πιο καλωδιο απ τα 2 που τροφοδοτουν το βεντιλατερ ειναι το σωμα και πιο το ρευμα βγαλε την φισα του, ανοιξε διακοπτη και τοτε δες ενα ενα τα 2 σιδερακια που εχει μεσα...τοτε θα δεις οτι μονο το ενα εχει ρευμα.
    Εσυ τα μετρησες με συνδεμενο το βυσμα στο βεντιλατερ και τοτε δειχνουν και τα 2 οτι εχουν ταση,γιατι κανουν κυκλωμα.Και αυτο σε μπερδεψε.
    Ενω μονο το ενα τροφοδοτει με ρευμα.
    Παρε με τηλ αν παλι εχεις καποια απορια η προβλημα Smile Smile
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.07.09 23:53

    Γιατί πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό;

    ΔΕΝ σε ενδιαφέρει τι και πως , πάνε τα καλώδια στον ανεμιστήρα.

    Σε ενδιαφέρουν τα καλώδια που πάνε στον ηλεκτρικό θερμοστάτη, ο οποίος βρήσκεται πάνω στο ψυγείο (το ένα από τα δύο)



    Υπάρχουν δύο παραλλαγές, δεν ξέρω πιά ισχύει στο Vtec.

    1-Στον θερμοστάτη συνδέεται ΕΝΑ καλώδιο συνήθως για Honda χρώμα μαύρο. Αυτό το ΕΝΑ καλώδιο όταν κλείνει κύκλωμα με την γείωση (σασί) τότε δουλεύει ο ανεμιστήρας.Προφανώς υπό κανονική λειτουργία , γείωση κλείνει ο θερμοστάτης πάνω από μια θερμοκρασία με το σασί του ψυγείου, δλδ ενώνει το μαύρο καλώδιο με το σασί του ψυγείου. Εσύ απλά πρέπει να βάλεις ένα διακόπτη (παράλληλα με τον θερμοστάτη, χωρίς δλδ να τον καταργήσεις) που να γειώνει αυτό το ένα καλώδιο, όποτε πατάς τον διακόπτη.

    2-Στον θερμοστάτη συνδέονται ΔΥΟ καλώδια, συνήθως ΜΑΥΡΟ όπως και πριν , και ΠΡΑΣΙΝΟ. Το ίδιο στην ουσία είναι με πριν, μόνο που αντί για γείωση μέσω του σασσί του ψυγείου, κάνει γείωση με το δεύτερο καλώδιο (το πράσινο). Δλδ από μια θερμοκρασία και πάνω, ενώνει ο θερμοστάτης το μαύρο με το πράσινο καλώδιο και δουλεύει ο ανεμιστήρας. Σε αυτήν την περίπτωση, πάλι το ίδιο κάνεις, δλδ βάζεις διακόπτη, να ενώνει αυτά τα δύο καλώδια όποτε θες εσύ.

    Απλό είναι, άμα κάποιος διαθέτει το VFR του, πολύ ευχαρίστως το κάνουμε και φωτορεπορτάζ να το δούνε όλοι.


    ΕΝΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ: Για να μην γεμίζουμε την μοτοσυκλέτα μας, ξένη καλωδίωση. Αφαιρούμε τον ηλεκτρικό θερμοστάτη. Αυτός συνήθως έχει χαραγμένη πάνω του την θερμοκρασία που κλείνει κύκλωμα. Στην συνέχεια στο εμπόριο ανταλλακτικών, βρησκουμε ίδιο θερμοστάτη (στο σπείρωμα που βιδώνει στο ψυγείο) αλλά με ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ θερμοκρασία ενεργοποίησης και τον τοποθετούμε στην θέση του αρχικού. Το βεντιλατέρ μας θα ανάβει νωρίτερα, θα σβήνει αργότερα και ο στόχος της επιπλέον ψύξης θα έχει επιτευχθεί.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.07.09 0:22

    KiloMeater έγραψε:

    Πώς γίνεται να εχουνε ρεύμα και τα δυο καλώδια που πάνε ρε παιδιά στο μοτέρ του βεντιλατέρ???
    Αυτό το πράγμα δεν το καταλαβαίνω.. κοιτάω το διάγραμμα σα χαζός.. δεν εξηγείται...

    Για δώστε καμια ιδέα....

    Όσο για αυτό σου το ερώτημα. ΔΕΝ έχουνε ρεύμα και τα δύο. ΤΑΣΗ έχουνε και τα δύο. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

    Τώρα γιατί μετράς τάση και στα δύο; Σκέψου το λίγο... Η τάση ξεκινάει από τον θετικό πόλο της μπαταρίας. Π.χ. 12.5Volt. Φτάνει αφού περάσει από κλειδαριά και ασφάλεια, στο ένα από τα δύο καλώδια του φις του ανεμιστήρα, εξακολουθώντας να είναι 12.5Volt. Από την στιγμή που ο ανεμιστήρας δεν δουλεύει, το κύκλωμα είναι ανοικτό, άρα η όποια ωμική αντίσταση του ανεμιστήρα ΔΕΝ ρίχνει την τάση, όταν πάς να μετρήσεις το άλλο καλώδιο, αυτό που είναι στην έξοδο. Συνεχίζεις λοιπόν να μετράς πάλι 12.5 Volt. Απόλυτα λογικό και κατανοητό;

    Τώρα αν εσύ γείωσες το ένα από τα δύο καλώδια, και έκανε τσαφ και έκαψε ασφάλεια, άρα γείωσες αυτό που ΦΕΡΝΕΙ την τάση στον ανεμιστήρα. Προφανώς τότε ΤΟ ΑΛΛΟ είναι που όταν γειωθεί, αρχιζει και δουλεύει ο ανεμιστήρας.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Διακόπτης ελέγχου βεντιλατέρ

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 12.09.09 14:24

    Συνέχεια καλοδιωσεων

    Με αφορμή την αντικατάσταση του desktop σπίτι πρόσφατα, αποφάσια να κολλήσω ενα ανεμιστηράκι πάνω στον ανορθωτή. Τελικά έγινε πολύ καλή δουλειά, ο ανεμιστήρας σφήνωσε ίσα ίσα στο κενό που υπάρχει, πέρασα την καλοδίωση με διακόπτη και εκει πάνω θα κόλλήσω και τη γείωση του βεντιλατέρ αργότερα

    Για να δούμε...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 24.06.18 17:49