VFRh - VFR Club Hellas


    Προβλήματα των VFR

    Μοιραστείτε
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 19.08.09 12:01

    Με αφορμή συζήτηση σε άλλο τόπικ, σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να μαζέψουμε τις φήμες που κυκλοφορούν για τα VFR και τις βλάβες τους.
    Έτσι θα πάει κάπου το μυαλό μας, αν έχουμε κάποιο σύμπτωμα.
    Για γράψτε λοιπόν: Μοντέλο και φήμη, αν είναι δυνατόν και την λύση του προβλήματος.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 19.08.09 12:12

    Το βασικότερο πρόβλημα των vfr είναι ένα: Είναι τόσο επιθυμητά, που ένα δεν σου φτάνει, και αργά ή γρήγορα φτάνεις να έχεις 2-3.... Smile
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 19.08.09 14:57

    Το μοναδικό ας πούμε πρόβλημα που έχω αντιληφτεί, σε οοοοολλα αυτά τα χλμ. που έχω κάνει (900), είναι ότι ακούω ένα χτύπημα στην αλυσίδα στο σταμάτα –ξεκινά που κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει σφίξιμο.
    Όπως επίσης βάζω αέρα στα λάστιχα ακριβός ότι λέει το μανουαλ και πάλι νομίζω ότι είναι λίγο μαλακά πιάνοντας τα με το χέρι.
    Θα περιμένω να δω βέβαια και κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα …. Coffee
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 19.08.09 15:25

    Velociraptor έγραψε:Το βασικότερο πρόβλημα των vfr είναι ένα: Είναι τόσο επιθυμητά, που ένα δεν σου φτάνει, και αργά ή γρήγορα φτάνεις να έχεις 2-3.... Smile

    +100 Razz
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8479
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 20.08.09 0:31

    Λοιπόν έχω να σημειώσω κάποια πολύ σημαντικά προβλήματα που σε κάνουν να πρέπει να επισκευθείς μάστορα (ή να ασχοληθείς μόνος σου με τη μηχανή σου για να τα διορθώσεις):

    - Τα λάστιχα παρουσιάζουν φθορά γύρω στα 15.000χλμ και θέλουν αλλαγή. Αν βάλεις και τίποτα μαλακά θέλουν και στις 10.000...
    - Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν όσο διανύεις αποστάσεις και κάθε 20.000 περίπου θέλει έλεγχο... αν είναι δυνατόν δηλαδή...
    - Ακόμα και τα λάδια θέλουν αλλαγή κάθε 5-6.000 χλμ... ήμαρτον...
    - Για να μη μιλήσω για τα τακάκια.

    Πάντως πέρα απ' την πλάκα, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι το εξής: Δε μπορείς ποτέ να δημιουργήσεις προσωπικές σχέσεις με το μηχανικό σου!!! Πας τόσο σπάνια που δε σε θυμάται!!!


    Όλο προβλήματα είναι αυτή η μηχανή και σκέφτομαι να την αλλάξω σύντομα... λες να πάρω κάνα ντουκάτι να βρω την υγειά μου; Think


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 20.08.09 12:08

    Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
    συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

    1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
    οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
    (να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
    που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
    εκτος απο παπιες )

    2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
    με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

    3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
    τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
    ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
    της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
    τους προαναφερομενους λογους)

    4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
    προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
    εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
    διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
    με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

    αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



    Bye Bye Bye


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 20.08.09 13:53

    Ω ναι! Το ρουλεμάν λαιμού είναι απλά απαράδεκτο για μια τόσο ακριβή μηχανή. Ακόμα και οι πάπιες έχουν καλύτερο. Το άλλαξα και εγώ στις 32.000 χλμ με ένα εντουράδικο κωνικό και από τότε δεν έκανε κιχ. Knupp


    _________________
    Στάθης
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 21.08.09 9:41

    λεπον θα τα γράψω με την σειρά που έγιναν.

    Πρώτα από όλα το πίσω αμορτισέρ. Το θεωρώ απαράδεκτο σε τέτοια μηχανή να βάζουν τόσο αίσχος αμορτισέρ. Και άντε δεν είναι ποιοτικό και δεν αντέχει πάνω από 6 γύρους σε πιστά αλλά έχει τόσο μικρή διαδρομή που τερματίζει εύκολα (μέχρι και σε στροφή με σαμαρακια δικάβαλος μου είχε τερματίσει στέλνοντας με 2 μετρά μακριά) η λύση στο πρόβλημα ohlins και η πιο φτηνή, αντικατάσταση ελατηρίου με προοδευτικό από K-sock.

    Δεύτερο απαράδεκτο τα Ζ4 λάστιχα που είχε η μηχανή που μόνο για αγροτικό κάνουν, είχα μπει πρώτη φορά Σέρρες με αυτά και έλεγα καλή η πιστά αλλά πολύ γλιστερή και με κοίταγαν όλοι σαν UFO

    Η τιμονόπλακα που είναι από από αλουμίνιο και η επιφάνεια του είναι τόσο μαλακή που γρατσουνίζετε ακόμα και με το νύχι. Η λύση ένα ωραίο πρόσθετο καρμπον κάλυμμα γνήσιο αξεσουάρ από την Honda.

    Η γείωση στην αριστερή κεντρική φίσα που κάνει μικροδισταγμους στην πορεία και 2 φορές έχει ανάψει το κόκκινο λαμπάκι engine fault. Αντιμετωπίζετε κάθε φορά που αλλάζω λάδια την καθαρίζω με ένα καλό σπρέι για φισες αλλά μάλλον θα την γειώσω με το σκελετό να ξεμπερδεύω.

    Αλλαγή στις καμένες πίσω λάμπες και από ότι φαίνεται οι καινούργιες αντέχουν καλύτερα..

    Αλλαγή των ρουλεμάν λαιμού με κωνικά.

    Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……

    Αυτά……
    Thumbsup Thumbsup Thumbsup
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.08.09 12:31

    glystras έγραψε:

    Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


    Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

    Razz Razz Razz Razz Razz Razz
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.08.09 12:40

    xristos280 έγραψε:Το μοναδικό ας πούμε πρόβλημα που έχω αντιληφτεί, σε οοοοολλα αυτά τα χλμ. που έχω κάνει (900), είναι ότι ακούω ένα χτύπημα στην αλυσίδα στο σταμάτα –ξεκινά που κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει σφίξιμο.

    Εκτός της αλυσίδας,,,,

    Κάνε ένα έλεγχο στα silent blocks, στον πίσω τροχό σου, ενδέχεται να έχουν πατηθεί και να αφήνουν τζόγους. Τα silent blocks (ελληνιστί μαστοριστί=σινεμπλόκ Razz ) είναι τριγωνικά κοματάκια λάστιχο, που βρήσκονται μέσα στο γρανάζι κίνησης του πίσω τροχού, και λειτουργούν σαν αποσβεστήρες, στα ξαφνικά τινάγματα ισχύος της αλυσίδας.

    Με τον πίσω τροχό στον αέρα, μπορείς να τσεκάρεις αν έχουν φθορά με τον εξής απλό τρόπο. Πιάσε το πίσω γρανάζι κρατώντας στο σταθερό. Με το άλλο χέρι προσπάθησε να κινήσεις τον τροχό. Αν νοιώθεις μια αισθητή ''ελευθερία'' και ο τροχός ενώ κρατάς το γρανάζι μπορεί και κινείται λίγο, θες καινούρια silent blocks.
    avatar
    Al_Bandy
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/03/2009
    Mηνύματα : 259
    Ηλικία : 36
    Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
    Κράνος : Shoei xr1100

    πιγκουινοπαιδο

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Al_Bandy Την / Το 21.08.09 13:16

    παρτε ωρε κανα fz1 που κοβει και πλαισιο αν κατσει να ευχαριστιέστε προβληματα Razz Razz Razz
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 21.08.09 13:28

    Velociraptor έγραψε:
    glystras έγραψε:

    Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


    Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

    Razz Razz Razz Razz Razz Razz

    άσε ρε φίλε έχεις μείνει στην εποχή της κυλόττας Tsopa πλέον υπάρχουν τάνγκα …μπορεί να μην είναι τόσο λειτουργικά αλλά είναι χάρμα οφθαλμών…. Very Happy
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 21.08.09 19:53

    glystras έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:
    glystras έγραψε:

    Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


    Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

    Razz Razz Razz Razz Razz Razz

    άσε ρε φίλε έχεις μείνει στην εποχή της κυλόττας Tsopa πλέον υπάρχουν τάνγκα …μπορεί να μην είναι τόσο λειτουργικά αλλά είναι χάρμα οφθαλμών…. Very Happy

    Η κυλοτα ομως ειναι η γνησια με την μεγαλη αντοχη ενω τα τανγκα δε ξερεις τι θα σου βγει αφου τα φορανε και κατι φανατικοι!!!???

    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 21.08.09 21:58

    'AGGEVI' έγραψε:Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
    συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

    1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
    οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
    (να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
    που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
    εκτος απο παπιες )

    2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
    με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

    3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
    τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
    ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
    της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
    τους προαναφερομενους λογους)

    4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
    προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
    εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
    διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
    με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

    αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



    Bye Bye Bye

    Ρε γμτ αυτό πρέπει να συνέβη και στη δική μου και τζάμπα μ'έβαλαν στον Κουτσουμπό να αλλάψω τις 2 πλεξούδες και να περιμένω 2 μήνες να έρθουν από Ιαπωνία !!!!!! Wall Wall Wall
    avatar
    konstantinosv4
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/07/2009
    Mηνύματα : 315
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : honda v-tec
    Κράνος : x-lite 801

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από konstantinosv4 Την / Το 24.08.09 13:00

    πολυ χρησιμη ενοτητα ωστε αν προκυψει κατι στους υπολοιπους να ξερουν περιπου απο που να αρχισουν να ψαχνουν, Thumbsup
    avatar
    macrozan
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/02/2009
    Mηνύματα : 542
    Ηλικία : 61
    Μοντέλο : R1150GS
    Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από macrozan Την / Το 25.08.09 3:42

    macrozan έγραψε:
    'AGGEVI' έγραψε:Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
    συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

    1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
    οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
    (να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
    που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
    εκτος απο παπιες )

    2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
    με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

    3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
    τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
    ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
    της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
    τους προαναφερομενους λογους)

    4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
    προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
    εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
    διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
    με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

    αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



    Bye Bye Bye

    Ρε γμτ αυτό πρέπει να συνέβη και στη δική μου και τζάμπα μ'έβαλαν στον Κουτσουμπό να αλλάψω τις 2 πλεξούδες και να περιμένω 2 μήνες να έρθουν από Ιαπωνία !!!!!! Wall Wall Wall

    Υποψια άκυρη. Τεχνική επιτροπή τού φόρουμ διεξήγαγε πραγματοσύνη και δεν διεπίστωσε καμιά ματσακονιά στο κουτσούμπειον συνεργείον. Οπότε περιμένουμε κανονικά την λύση από ιαπωνία.
    avatar
    Arxiereas
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 12/06/2009
    Mηνύματα : 313
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Hamburger
    Κράνος : Tupperware

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Arxiereas Την / Το 25.08.09 9:32

    Έχω την εντύπωση ότι η βαφή είναι υπερ-ευαίσθητη και συμφωνώ με το σχόλιο του glystra για την ανάρτηση.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8479
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 25.08.09 19:23

    Arxiereas έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι η βαφή είναι υπερ-ευαίσθητη

    +800

    Κάποια στιγμή στο μέλλον πιθανότατα να μπει bagster και έχω στα υπ' όψιν και το αυτοκολλητάκι της honda για την τιμονόπλακα, γιατί ήδη έχει κάνει μαυρίλες από το μπρελόκ... Neutral


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από mak Την / Το 25.08.09 22:46

    Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 26.08.09 16:11

    mak έγραψε:Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink

    Αυτο ακριβως ειναι και το σωστο.Εκτος του οτι αμα εχεις ενα ματσο κλειδια,γρατζουνας την τιμονοπλακα,θα σου χαλασει και τον διακοπτη απο το βαρος και τους κραδασμους!
    Το ιδιο ισχυει και για τον διακοπτη του αυτοκινητου...
    avatar
    icex
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 277
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 800 rc46 vfr 750 rc36
    Κράνος : AGV TI TECH

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από icex Την / Το 27.08.09 12:43

    Nαι η βαφη εχει ενα θεμα που δεν επιτρεπετε για τη μηχανη,
    οι γρατζουνιες γινονται πολυ ευκολα αλλα εχω παρατηρησει οτι
    φευγουν και πολυ ευκολα,οι περισσοτερες τουλαχιστον,με κερομα
    και λιγο τριψιμο γινεται παλυ κουκλα.

    Οσο για τη τιμονοπλακα,απλα μου εχει σπασει τα νευρα με τις
    μαυριλες απο τα κλειδια.
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 42
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 27.08.09 13:14

    mak έγραψε:Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink

    Το ίδιο έκανα πάντα σε όλες τις μηχανές/αυτοκίνητα
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7095
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 27.08.09 20:43

    Συμφωνώ απόλυτα για τα κλειδιά (Βαγγέλη ακούς;)

    Όσο για τα προβλήματα του VFR μου (και με δεδομένο τα χιλιόμετρα που έχει) ως προβλήματα μπορώ να θεωρήσω μόνο τα εξής τρία:
    1. Το σπασμένο κόμπλερ της μίζας στα 45000 χμ, το οποίο δεν με ενόχλησε ξανά από τότε.
    2. Οι καμένοι ανορθωτές (3 το σύνολο) οι οποίοι πλέον για μένα θεωρούνται...αναλώσιμοι!
    3. Τα ρουλεμάν του εμπρός τροχού τα οποία έχουν αλλαχθεί 3 φορές.

    Κατά τα άλλα το VFR είναι τέρας αξιοπιστίας με τρέλα και κορδέλα!
    cheers
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8479
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 27.08.09 21:14

    Ο φυσικός έγραψε:Συμφωνώ απόλυτα για τα κλειδιά (Βαγγέλη ακούς;)

    Vvag έγραψε:έχω στα υπ' όψιν και το αυτοκολλητάκι της honda για την τιμονόπλακα, γιατί ήδη έχει κάνει μαυρίλες από το μπρελόκ... Neutral

    Wink Wink Wink


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: Προβλήματα των VFR

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 28.08.09 1:43

    Τελικάάάάάά,τα μόνα προβλήματα που με έχουν απασχολήσει με τη βέφα είναι

    -άλλαξα μια λάμπα στο πίσω φως γιατί κάηκε
    -ένας θερμοστάτης που μας ανέβασε λίγο τις θερμοκρασίες (μακριά απ τα κόκκινα ευτυχώς)

    Κατά τα άλλα είναι όντως γενικά πολύ αξιόπιστο afro και στην πίστα μια χαρά Punk

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.17 20:00