VFRh - VFR Club Hellas


    Τα ραγίσματα, ο πολυεστέρας και εμείς.

    Μοιραστείτε
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Τα ραγίσματα, ο πολυεστέρας και εμείς.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 31.08.09 21:17

    Σε άλλο ποστ περιγράφω την αλλαγή υποπλαισίου στο VFR. Με την ευκαιρία του ολικού γδυσίματος του πίσω μέρους της μηχανής σκέφτηκα να επισκευάσω όσο καλύτερα μπορώ δύο ραγίσματα που είχε το πίσω αριστερό πλαστικό. Τα ραγίσματα είχαν γίνει όταν σε μια προσπάθεια να σηκώσω το VFR (χιόνι γαρ) το σήκωσα σε δύο κινήσεις και το στήριξα πάνω στο μηρό μου, με αποτέλεσμα να πέσει άφθονο βάρος στο εν λόγω σημείο.

    Οι σχετικές ερωτήσεις με οδήγησαν στη λύση του πολυεστέρα την οποία και δοκίμασα με πολύ καλά αποτελέσματα.

    Αγόρασα, λοιπόν, τα 2 υγρά καθώς και το κομμάτι πολυεστέρα που βλέπετε στην εικόνα. Κόστος κάτω από 10 ευρώ.


    Αφού καθαρίσουμε την περιοχή γύρω από το ράγισμα, ρίχνουμε σε ένα δοχείο 100-200 ml από το μεγάλο δοχείο και στη συνέχεια 1-3 σταγόνες από το μικρό δοχείο (στερεοποιητής). Αναδεύουμε. Με ένα πινέλο απλώνουμε μια στρώση από το διάλυμα στην περιοχή γύρω από το ράγισμα. Κόβουμε ένα κομμάτι πολυεστέρα στις επιθυμητές διαστάσεις του μπαλώματος και το πιέζουμε πάνω στη βρεγμένη επιφάνεια ώστε να μουσκέψει πλήρως. Προσθέτουμε ακόμα μια στρώση με το πινέλο και από πάνω βάζουμε ακόμα ένα κομμάτι πολυεστέρα. Τελειώνουμε με μια τρίτη στρώση του διαλύματος. Αν είμαστε τελειομανείς επαναλαμβάνουμε με ένα ακόμα κομμάτι και μια ακόμα στρώση. Προσωπικά, στα 2 κομμάτια σταμάτησα.

    Αφήνουμε να στεγνώσει καλά, μια μέρα είναι σίγουρα αρκετή, και τελειώσαμε.

    Βλέπετε το τελικό από την πίσω μεριά αποτέλεσμα. Το σήμα της νίκης δείχνει τα δύο σημεία επισκευής.



    Προσοχή! Η δουλειά πρέπει να γίνει σε καλά αεριζόμενο χώρο γιατί η μυρωδιά είναι εντονότατη και προκαλεί ζαλάδα.
    :_hi:
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4378
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Τα ραγίσματα, ο πολυεστέρας και εμείς.

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 31.08.09 21:39

    Πολύ ενδιαφέρουσα λύση και πολύ ωραία δουλειά.
    Δείξε μας τι έκανες από την έξω πλευρά ...
    • Στοκάρισες?
      έβαψες?
      τι έκανες?
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7108
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τα ραγίσματα, ο πολυεστέρας και εμείς.

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 31.08.09 21:50

    Να και η έξω μεριά. Το ράγισμα φαίνεται ακόμα αλλά πολύ λιγότερο γιατί δεν υπάρχει κενό. Μπορεί να στοκαριστεί και να βαφτεί αλλά σε αυτή τη φάση κάτι τέτοιο ήταν έξω από τα σχέδιά μου.
    Το σημαντικό είναι ότι -αν όλα πάνε καλά- δεν θα επεκταθεί άλλο το ράγισμα λόγω κραδασμών.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.06.18 2:09