VFRh - VFR Club Hellas


    Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Μοιραστείτε
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από demon Την / Το 01.10.09 20:41

    Διάβαζα ένα άρθρο στο moto.gr περί φίλτρου βενζίνης ...

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=2e92be7964321375385f81b52c9d2460&threadid=86382&perpage=15&pagenumber=1


    ... και μιας που έχω 55.000 χιλ. είπα να το αγοράσω για αλλαγή.

    Έχετε ακούσει-από κανά συνεργείο- στα πόσα χιλ. θα πρέπει να αλλάζεται?
    Στο service manual δεν γίνεται καμιά αναφορά παρά μόνο σε δύο περιπτώσεις που αφορούν τεστ,
    δηλ. όταν έχουμε χαμηλή πίεση καυσίμου (χαμηλότερη από 36 psi) και όταν έχουμε επιστροφή καυσίμου
    κάτω από 150 cc, τότε μπορεί να έχουμε φραγμένο φίλτρο και χρειάζεται αλλαγή.

    Τιμές από honda.gr 32 ευρώ το φίλτρο και 3,85 η φλάτζα που θα πρέπει να αλλάζεται κάθε φορά που
    βγάζουμε την αντλία και το φίλτρο (πολύ καλή τιμή! _φτηνότερη και από τον davidsilver).
    Σημειώστε ότι τα FI που δεν φοράνε καταλύτη παίρνουν το πλαστικό φίλτρο που στοιχίζει 8-10 ευρώ.
    Ενώ το παραπάνω είναι το ...σιδερόφρακτο!!
    Σε κάθε περίπτωση αγοράστε το με τον αριθμό πλαισίου.

    Φίλτρο σιδερένιο για FI-01 και V-TEC


    και η φλάτζα


    όσοι το αλλάξουν μόνοι τους πολλή προσοχή, γιατί θα πρέπει να βγεί το τεπόζιτο για να γίνει η δουλειά.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την demon στις 07.10.09 23:32, 1 φορά
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 01.10.09 21:08

    Δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα από το manual, επειδή δεν αναφέρεται σε βενζίνες ελληνικών πρατηρίων. Very Happy

    Όταν το αλλάξεις, κάνε το κόπο και γράψε κάτι για το τι συνάντησες σε δυσκολίες. Thumbsup


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 01.10.09 22:25

    Σταθη επιτρεψε μου να πω οτι δεν υπαρχει καποια ιδιαιτερη δυσκολια αν πιανουν τα χερια σου.
    Το λεω γιατι ετυχε να γνωριζω απο πρωτο χερι την περιπτωση που περιγραφει στο παραπανω link του moto o ermisVFR (anastasis).

    Τωρα σε οτι αφορα το ποτε "πρεπει" να αλλαζεται θα συμφωνησω με το σχολιο σου και θα πω οτι ειναι "ζαρια" Suspect

    Μπορει να κανεις 100.000 χιλ. και να σου ερχονται παντα εξαρες.............η απο τα πρωτα 1.000 με μια ντορτια να την πατησεις και να τρεχεις......... :(
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 01.10.09 23:00

    Απο οσο ξερω και απο ερωτηση στο μαστορα καλο ειναι εκει γυρω στις 40000 χ.λ.μ. να γινετε αλλαγη , αν δε σου δειξει κατι νωριτερα.

    .
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 01.10.09 23:17

    Ειμαι και εγω σε φαση αλλαγης , απλα το εχω αφησει λιγο το θεμα διοτι στην τελευταια παραγγελια στον Αγγλο πριν λιγες μερες δεν την ειχε.....


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από demon Την / Το 06.10.09 17:20

    Επανέρχομαι με τα της αλλαγής
    Η δυσκολία έχει να κάνει με το βίτσιο των ιαπώνων (ειδικά στο VFR) να στριμώγνουν τα πιο απίθανα πράγματα στα πιο απίθανα μέρη!!!
    Έτσι, αφού βγεί το τεπόζιτο και απομακρυνθεί από τη μηχανή και λύνοντας τα έξι παξιμάδια της βάσης της αντλίας
    διαπιστώνουμε ότι όλο αυτό το μαραφέτι που θάπρεπε να βγαίνει με μία κίνηση μετά βίας σηκώνεται ένα πόντο και
    επιπλέον, δε μπορείς να δείς- στη θέση που είναι- τι είναι αυτό που το εμποδίζει να βγεί..

    Το μαραφέτι...περιλαμβάνει αντλία, δύο φίλτρα, καλωδιώσεις και σωληνώσεις!!


    Η θέση του κάτω από το τεπόζιτο


    Μετά από πολλές προσπάθειες ...ξεμυτίζει!


    Στην επόμενη φωτό προσέξτε το φίλτρο επιστροφής καυσίμου (που είναι σαν σύρμα για κατσαρόλες) και το λαστιχένιο
    περίβλημά του, που εξέχει από τη βάση της αντλίας και εκεί είναι όλη η δυσκολία για να βγεί έξω η αντλία κλπ, μιας και
    είναι η πλευρά που πρέπει να βγεί πρώτη.
    Προφανώς, με την διαρκή παραμονή του μέσα στη βενζίνη αρχίζει και ξεραίνεται το λάστιχο οπότε δεν είναι τόσο
    ευλύγιστο όσο στην αρχή, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η εξαγωγή του.



    Η αλλαγή του φίλτρου βενζίνης γίνεται πολύ εύκολα, αφού αφαιρέσουμε με ένα μυτοτσίμπιδο τα κλιπσάκια από τις σωληνώσεις
    και λύσουμε τη μία βίδα που το συγκρατεί.

    Αφού περαστεί η νέα φλάτζα, τραβήξτε τα "ποδαράκια" της για να πατήσει καλά πάνω στο καπάκι.


    Βιδώστε τα έξι παξιμάδια σταυρωτά με την εξής σειρά


    και εφαρμόστε ροπή 14 Nm με την ίδια σειρά.

    Τέλος επανατοποθετώντας το τεπόζιτο σφίξτε την βίδα της κεντρικής σωλήνας βενζίνης (αλενόβιδα 8mm) με ροπή 22Nm
    αλλάζοντας και τις δύο μεταλλικές ροδέλες στεγανοποίησης.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Με τα καύσιμα δεν παίζουμε!!
    βεβαιωθείτε για την απόλυτη στεγανότητα των παραπάνω _ μιας και επιπλέον,
    βρίσκονται ακριβώς πάνω από την θερμότητα του πίσω κυλίνδρου...
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 06.10.09 22:26

    :_hi: αψογος για αλλη μια φορα ,thx, Respect


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    icex
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 277
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : vfr 800 rc46 vfr 750 rc36
    Κράνος : AGV TI TECH

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από icex Την / Το 06.10.09 22:41

    Πολυ πολυ καλος. Respect
    avatar
    Athanor
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/09/2009
    Mηνύματα : 176
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
    Κράνος : Shoei XR1100/Z-One

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από Athanor Την / Το 07.10.09 19:34

    Είχα και εγώ την ίδια απόρία γιατί το φίλτρο βενζίνης δεν φαίνεται πουθενά στο πρόγραμμα συντήρησης και είπα να το αλλάξω. Το καθυστέρησα πολύ, αλλά αποφάσισα τελικά να το αλλάξω το ΣΚ. Παρήγγειλά το φίλτρο και τη φλάντζα από μαγαζί στο Πειραιά. Το να μη πάω κατευθείαν στο Σαρακάκη μου κοστίζει για το φίλτρο 40€ και για τη φλάντζα περίπου 4€. Μόνο που το φίλτρο είναι σιδερένιο αλλά χωρίς καμπύλη στο ένα άκρο. Το έλεγξα και στο κατάλογο ανταλλακτικών και ο κωδικός ταιρίάζει για το FIW 1998 που έχω.
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 07.10.09 20:47

    Για μένα περισσότερη σημασία έχει όχι τόσο η φλάντζα η οποία είναι λαστιχένια, όσο οι δύο αλουμινένιες ροδέλες των 12mm που ασφαλίζουν τον σωλήνα υψηλής (36psi) που πάει το καύσιμο στο throttle body. Αν αυτές αστοχίσουν θα πέσει βενζίνη πάνω στον κινητήρα. Η ροπή που εξασκούμε βιδώνοντας την βίδα παραμορφώνει τις ροδέλες που ασφαλίζουν την σύνδεση του σωλήνα. Αν αυτές είναι χρησιμοποιημένες δύσκολα συμπιέζονται παραπάνω.
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από demon Την / Το 07.10.09 23:48

    Athanor έγραψε:... Μόνο που το φίλτρο είναι σιδερένιο αλλά χωρίς καμπύλη στο ένα άκρο. Το έλεγξα και στο κατάλογο ανταλλακτικών και ο κωδικός ταιρίάζει για το FIW 1998 που έχω.

    Διαγράφω την πιο πάνω πληροφορία περί πλαστικού φίλτρου που μου έδωσε αντιπρόσωπος του Σαρακάκη,
    κοιτώντας τα μοντέλα στο κομπιούτερ του!
    Μου το έδειξε κιόλας επειδή έτυχε να το έχει εκεί και μου είπε και την τιμή.. συγνώμη αν μπέρδεψα κάποιους.silent
    Το σίγουρο είναι ότι τα FI έχουν για κάποιο λόγο διαφορετικά φίλτρα ανά χρονολογία και θα πρέπει να τα
    αναζητάμε με τον αριθμό πλαισίου.
    avatar
    vasilakos
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 635
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από vasilakos Την / Το 08.10.09 17:18

    Αλλαξα χθες μονος μου φιλτρο,και ειναι με την σειρα που λεει ο Demon ακριβως.
    Οποιου τα χερια πιανουν δεν θα εχει κανενα προβλημα,λιγο μεθοδικοτητα χρειαζεται λογω καυσιμων.
    Να πω ομως οτι εχω 45.000 χλμ και απ οτι ειδα δεν ηταν αναγκαιο,εβγαλε ελαχιστη βρωμια ασε που αν καταλαβα καλα μπορουσα να το καθαρισω χαλαρα και να το ξαναβαλω Thumbsup
    Για αυτο μαλον η χοντα δεν το εχει στα σερβις ως αναγκαιο..
    Προληπτικα τωρα εγω εδωσα 32 ευρω, οποιος φιλος θελει του δινω το παλιο που ειναι σαν καινουργιο και καθαρο μην πεταξει κι αυτος 32 ευρω στο Σαρακακη Beeee
    Τζαμπα εννοειται.
    avatar
    Athanor
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/09/2009
    Mηνύματα : 176
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
    Κράνος : Shoei XR1100/Z-One

    Απ: Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

    Δημοσίευση από Athanor Την / Το 25.10.09 18:14

    Μόλις άλλαξα και γω το φίλτρο. Ήταν όπως τα έγραψες Demon. Η μοναδική δυσκολία που συνάντησα ήταν να συγκρατήσω το ντεπόζιτο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χύνεται βενζίνη. Άδειασα τη περισσότερη, αλλά δεν είχα υπομονή και έμεινε λίγη μέσα που έσταζε όταν ξανασύνδεσα το ντεπόζιτο.
    Μου μένει προληπτική ρύθμιση injection και βαλβίδων και και θα είναι άψογη.
    Μια ερώτηση τώρα. Κάπου είχα διαβάσει για κάτι μικρές πλακέτες που βρίσκονται πίσω από τις υποδοχές κάθε μπουζί και οι οποίες καθαρίζονται. Νομίζω ότι είδα που βρίσκονται στους πίσω κυλίνδρους (1 και 3). Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό?

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.06.18 12:53