VFRh - VFR Club Hellas


    Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Μοιραστείτε
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.10.09 20:49

    Κουβεντιάζοντας στο παρελθόν με φίλο και συνάδελφο μοτοσικλετιστή (για τι άλλο άραγε?) για διάφορα θέματα μοτοσικλέτας, ήρθε η κουβέντα στα φρένα, τις δισκοπλακες, τα after market αξεσουάρ, το "στρώσιμο" των φρένων μετά από αλλαγές κλπ.
    Μιλούσαμε μεταξύ άλλων για την "απώλεια" που μπορεί να υπάρχει στην αποτελεσματικότητα των φρένων εάν δεν έχουν πατήσει σωστά, στην δόνηση που είχε παρατηρήσει εκείνος στην αίσθηση του φρένου μετά από αλλαγή, και διάφορα άλλα σχετικά.

    Μετά την κουβέντα μας ο φίλος αποφάσισε να στείλει ένα e-mail στην εταιρία SBS (Scandinavian Braking System)Δανίας σχετικά με ερωτήματα που είχε για τις SBS Street Excel δισκόπλακες που θεωρούνται ίσως και οι κορυφαίες της γκάμας του συγκεκριμένου κατασκευαστή.

    Σήμερα ο φίλος μου προώθησε την απάντηση που πήρε από την SBS και την οποία σας παραθέτω μια και ίσως την θεωρήσετε χρήσιμη:


    "Thanks for your email and interest for our products.

    Normal procedure for new SBS HS pads are to mount them and use very gently the brake for about 150-200 brakings to obtain fully contact between the brake pad and brake disc surface. Go at low speed without pushing the brake to hard (low speed, brake pressure and disc temperature) This will do to replace the existing friction material deposit at disc surface and make the full contact to reduce any overheating issues of certain areas of the friction material.

    It will never hurt to clean the brake calipers with a water/soap solution and a soft brush, neither would a thin film of brake grease (ie. ATE brake grease) added to the brake caliper piston surface visible in the caliper. Take care not to pop out the pistons of the caliper bore!

    Brake cleaner should not be used at any rubber parts in the caliper (like seals etc) Brake disc surface is OK to be degreased with brake cleaner.

    Hope this make sense."


    :_hi: :_hi:


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Don John στις 15.10.09 9:55, 1 φορά
    avatar
    TAKIS-SOL
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 226
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR 800 F1
    Κράνος : ΧR 1100

    εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από TAKIS-SOL Την / Το 14.10.09 22:17

    mia..perilipsi sta ellinika???...an ginetai Think
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 14.10.09 23:45

    SOL-VFR-VTEC έγραψε:mia..perilipsi sta ellinika???...an ginetai Think


    Ο νορμάλ τρόπος να πετύχεις το σωστό στρώσιμο των καινούριων πλακών είναι μετά την τοποθέτηση τους να κάνεις όσο το δυνατόν ελαφριά χρήση για τουλάχιστον 150-200 πατήματα της μανετας έτσι ώστε να πετυχεις μια «τέλεια επαφή» των πλακών με τους δίσκους.
    Προσπάθησε να πηγαίνεις με μικρή ταχύτητα έτσι ώστε να μην φορτσάρεις τα φρένα (μικρή ταχύτητα =μικρή πίεση στα φρένα =χαμηλή θερμοκρασία).
    Αυτό από μόνο του θα είναι αρκετό να απομακρύνει τα υπολείμματα που έχουν εναποτεθεί στους δίσκους από τις προηγούμενες δισκοπλακες.
    Έτσι θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή επαφή μεταξύ δίσκων και δισκόπλακων και θα μειωθεί η πιθανότητα αυξημένων θερμοκρασιών στα φρένα.
    Δεν θα ήταν καθόλου κακό να πλύνεις με καθαρό νερό, σαπούνι και μια μαλακή βούρτσα τα εμφανή μέρη των φρένων (προσωπικά καταλαβαίνω και των δίσκων) ενώ καλό θα έκανε και ένα «λιπαντικό φρένων» στα εμφανή σημεία των εμβόλων (αυτό το λιπαντικό φρένων προσωπικά δεν πολύ καταλαβαίνω τι είναι).
    Το brake cleaner καλά θα κάνει να αποφεύγεται στα σημεία από καουτσούκ όπως οι φλαντζες ενώ μπορει να χρησιμοποιηθει στους δισκους.


    Η μεταφραση αν και δεν είναι ισως απολυτα πιστη (δεν ειμαι και αριστος στα αγγλικα) πιστευω να σε καλυπτει :_hi:
    :_hi:


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Don John στις 15.10.09 13:42, 1 φορά
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 15.10.09 9:24

    η απάντηση που σας έστειλαν είναι για αντικατάσταση και στρώσιμο καινούργιου τακάκι στα φρένα, όχι δισκόπλακας.

    Μετά λέει ότι με νερό σαπούνι και ελαφριά βούρτσα καθαρίζουμε την δαγκάνα και γρασάρουμε με ειδικό γράσο φρένων όσο φαίνεται από τα πιστόνια της δαγκάνας που σπρώχνουν το τακάκι. Για να τα γρασάρουμε πατάμε λίγο την μανέτα ώστε να βγουν λίγο έξω και μας λέει να προσέχουμε να μην παραπατήσουμε την μανέτα και βγουν τελείως από τις θήκες τους.

    Με καθαριστικό με φρένα να μην καθαρίσουμε την δαγκάνα ή οποία έχει πολλές τσιμούχες αλλά μόνο τις δισκόπλακες

    Wink
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 15.10.09 9:42

    ΣΩΣΤΟΣ!!
    avatar
    TAKIS-SOL
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 226
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : VFR 800 F1
    Κράνος : ΧR 1100

    εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από TAKIS-SOL Την / Το 15.10.09 14:38

    Don John έγραψε:
    SOL-VFR-VTEC έγραψε:mia..perilipsi sta ellinika???...an ginetai Think


    Ο νορμάλ τρόπος να πετύχεις το σωστό στρώσιμο των καινούριων πλακών είναι μετά την τοποθέτηση τους να κάνεις όσο το δυνατόν ελαφριά χρήση για τουλάχιστον 150-200 πατήματα της μανετας έτσι ώστε να πετυχεις μια «τέλεια επαφή» των πλακών με τους δίσκους.
    Προσπάθησε να πηγαίνεις με μικρή ταχύτητα έτσι ώστε να μην φορτσάρεις τα φρένα (μικρή ταχύτητα =μικρή πίεση στα φρένα =χαμηλή θερμοκρασία).
    Αυτό από μόνο του θα είναι αρκετό να απομακρύνει τα υπολείμματα που έχουν εναποτεθεί στους δίσκους από τις προηγούμενες δισκοπλακες.
    Έτσι θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή επαφή μεταξύ δίσκων και δισκόπλακων και θα μειωθεί η πιθανότητα αυξημένων θερμοκρασιών στα φρένα.
    Δεν θα ήταν καθόλου κακό να πλύνεις με καθαρό νερό, σαπούνι και μια μαλακή βούρτσα τα εμφανή μέρη των φρένων (προσωπικά καταλαβαίνω και των δίσκων) ενώ καλό θα έκανε και ένα «λιπαντικό φρένων» στα εμφανή σημεία των εμβόλων (αυτό το λιπαντικό φρένων προσωπικά δεν πολύ καταλαβαίνω τι είναι).
    Το brake cleaner καλά θα κάνει να αποφεύγεται στα σημεία από καουτσούκ όπως οι φλαντζες ενώ μπορει να χρησιμοποιηθει στους δισκους.


    Η μεταφραση αν και δεν είναι ισως απολυτα πιστη (δεν ειμαι και αριστος στα αγγλικα) πιστευω να σε καλυπτει :_hi:
    :_hi:


    ΟΚ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.... Thumbsup ...ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΡΑΠΑΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ What
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 15.10.09 21:18

    Σωστα ολα αυτα νομιζω για τους περισσοτερους γνωστα , να συμπληρωσω οτι οταν βαζουμε καινουργια τακακια πριν τα βαλουμε με μια λιμιτσα τρωμε ελαφρα τις ακρες
    γυρω γυρω εστι θα πατησουν γρηγοροτερα και θα εχουμε και λιγοτερη φθορα στο δισκο.

    .
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 16.10.09 2:00

    Πολυ σωστα ολα. Προσωπικα οταν αλλαζω τακακια , αφαιρω πρωτα τα παλια, κατοπιν καθαριζω τις δαγκανες καλα και τις λιπαινω με σπρει γρασσο (εμβολακια). Καθαριζω τις δισκοπλακες με ενα ειδικο σπρει-αφρος. Λιαινω οπως ειπε και ο Φανης, οχι ομως μονο τις γωνιες αλλα πανω σε ισιο κομματι ξυλου εχω τοποθετησει γυαλοχαρτο και εχοντας το σταθερο τριβω απαλα τα τακακια πανω ωστε να φυγουν τυχον γρεζια ή περιττο υλικο που συνηθως βρισκεται στις γωνιες. Ετσι τοποθετοντας τα τακακια υπαρχει επαφη σε ολο το εμβαδον της δισκοπλακας και φυσικα υπαρχει ομοιομορφη φθορα στους δισκους. Στο διαστημα μεχρι την επομενη αλλαγη πραγματοποιω αλλες 2 φορες το καθαρισμο στα φρενα.


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 993
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 16.10.09 10:48

    Αφου λετε για τακακια να κανω και εγω δυο ερωτησουλες.Οι αλλαγες τους γινονται με το οπτικο κριτηριο (με το ματι) η βαση χιλιομετρων, η με συνδυασμο; Θα ηταν ευκολο σε καποιον να "πει" η και να "δειξει" ακομα καπως λεπτομεριακα , για εμας τους ανιδεους, πως γινεται μια αλλαγη τακακιων;Επισης τι μαρκες χρησιμοποιειτε εσεις σε τακακια αλλα και σε κατι καθαριστικα που αναφερατε;Οπως καταλαβατε θελω να αλλαξω τακακια και δεν ξερω τιποτα περι αυτων.Ευχαριστω ολους προκαταβολικα .
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 17.10.09 15:16

    Tι ειναι ολα αυτα που λετε ρε σεις; Laughing

    Για εμενα η διαδικασια για τα τακακια ειναι απλη:

    Βαζω.
    Λιωνω.
    Πεταω.
    Repeat.

    Laughing

    Σοβαρα τωρα, πολυ χρησιμες οι συμβουλες σας παιδια! Smile Και αμα κανενα καλο παιδι θελει να κανει και ενα How To με αλλαγη τακακια σε VFR τοτε by all means!


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1860
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.06.13 14:14

    την προηγούμενη βδομάδα έβαλα μπροστινά τακάκια,τα sbs μετά από 22500 χλμ!!! με την ευγενική συμμετοχή επιφανούς (φυσικά) Very Happy
    μέλους.

    εύκολη η διαδικασία αλλά απαραίτητο το δυναμόκλειδο κ το φίλερ.

    αυτό που παρατήρησα κ μάλλον δεν έχει σχέση με την τοποθέτηση, το αντιλήφθηκα κ πρίν την αλλαγή, ήταν ότι ο δεξίς δίσκος ήταν πιο ζεστός από τον αριστερό! Suspect επίσης ο τροχός δεν γύρναγε με ευκολία.

    μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται θα αφαιρέσω τις δαγκάνες κ θα δώ αν κ χωρίς αυτές παραμένει, σε πρώτη φάση, αυτή η δυσκολία περιστροφής, αν δέν μάλλον έχω θέμα με την δαγκάνα...... :(

    γνωρίζει κάποιος, κάτι σχετικό?

    Υ.Γ. ο πωλητής μου είπε παρεπιμπτώντος, ότι η μεταχείρηση των νέων φρένων να είναι μέσα σε φυσιολογικά πλαίσια κ όχι πολύ χαλαρά ούτε να πιεστούν υπερβολικά...(ενημερωτικά)


    cheers
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 08.06.13 14:46

    nikos-ex victor έγραψε:

    αυτό που παρατήρησα κ μάλλον δεν έχει σχέση με την τοποθέτηση, το αντιλήφθηκα κ πρίν την αλλαγή, ήταν ότι ο δεξίς δίσκος ήταν πιο ζεστός από τον αριστερό! Suspect επίσης ο τροχός δεν γύρναγε με ευκολία.

    μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται θα αφαιρέσω τις δαγκάνες κ θα δώ αν κ χωρίς αυτές παραμένει, σε πρώτη φάση, αυτή η δυσκολία περιστροφής, αν δέν μάλλον έχω θέμα με την δαγκάνα...... :(

    γνωρίζει κάποιος, κάτι σχετικό?

    Υπάρχει πολύ γεγάλη πιθανότητα να έχει μαζευτεί μούργα στις γλίστρες και το πλευστό κομμάτι να μην επιστρέφει αλλά να εξακολουθεί να πιέζει το τακάκι πάνω στον δίσκο.

    Σε πρώτη φάση ψέκασε καλά τα φρένα σου (και σύμφωνα με τις οδηγίες που θα διαβάσεις) με ένα καλό καθαριστικό φρένων. Για ακόμη καλύτερη δουλειά, βγάλσιμο (όχι λύσιμο) των δαγκανών και καλό καθάρισμα εμβόλων κλπ και λίπανση στις "γλύστρες".
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 08.06.13 15:43

    Νίκο, τα λέμε πάλι στο γκαράζ όποτε θες για να το δούμε.

    "εύκολη η διαδικασία αλλά απαραίτητο το δυναμόκλειδο κ το φίλερ."
    Φίλερ; Think


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 08.06.13 16:00

    Ο φυσικός έγραψε:Νίκο, τα λέμε πάλι στο γκαράζ όποτε θες για να το δούμε.

    "εύκολη η διαδικασία αλλά απαραίτητο το δυναμόκλειδο κ το φίλερ."
    Φίλερ; Think

    Και όμως το manual αναφέρει και ενα φίλερ αλλα δεν κατάλαβα γιατί!
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1860
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.06.13 16:02

    ευχαριστώ για την πληροφορία Παναγιώτη! :_hi:


    Τάκη......λάθος έκανα με το φίλερ.
    το έγραφε στο εγχειρίδιο κατόχου, αλλά αφορούσε την βάση στήριξης της αριστερής δαγκάνας του φρένου..... Embarassed


    cheers

    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 08.06.13 16:07

    Ένας ορισμός που καταλαβαίνω

    Simply stated, bed-in is the process of depositing an even layer of brake pad material, or transfer layer, on the rubbing surface of the rotor disc.

    http://www.centricparts.com/files/Centric%20White%20Paper%20C2-Bed-In%20Theory.pdf
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1860
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 08.06.13 16:11

    anastasis έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Νίκο, τα λέμε πάλι στο γκαράζ όποτε θες για να το δούμε.

    "εύκολη η διαδικασία αλλά απαραίτητο το δυναμόκλειδο κ το φίλερ."
    Φίλερ; Think

    Και όμως το manual αναφέρει και ενα φίλερ αλλα δεν κατάλαβα γιατί!

    το εγχειρίδιο αναφέρει κ χαλάρωμα των βιδών του άξονα κ αφαίρεση του τροχού! Blink
    κατά τη διαδικασία της τοποθέτησης των φρένων........
    avatar
    anastasis
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 1313
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
    Κράνος : Shoei XR-1100

    Wo Es war, soll Ich werden

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από anastasis Την / Το 08.06.13 16:39

    nikos-ex victor έγραψε:
    anastasis έγραψε:
    Ο φυσικός έγραψε:Νίκο, τα λέμε πάλι στο γκαράζ όποτε θες για να το δούμε.

    "εύκολη η διαδικασία αλλά απαραίτητο το δυναμόκλειδο κ το φίλερ."
    Φίλερ; Think

    Και όμως το manual αναφέρει και ενα φίλερ αλλα δεν κατάλαβα γιατί!

    το εγχειρίδιο αναφέρει κ χαλάρωμα των βιδών του άξονα κ αφαίρεση του τροχού! Blink
    κατά τη διαδικασία της τοποθέτησης των φρένων........

    Σωστό. Είναι πολύ ευκολότερο. Εσείς δεν, ε; Razz
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 08.06.13 16:44

    Ευκαιρια να κανεις και μια αλλαγη υγρων και μια καλη εξαερωση!
    avatar
    Ο φυσικός
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 7105
    Ηλικία : 46
    Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Ο φυσικός Την / Το 08.06.13 17:27

    anastasis έγραψε:
    nikos-ex victor έγραψε:
    anastasis έγραψε:

    Και όμως το manual αναφέρει και ενα φίλερ αλλα δεν κατάλαβα γιατί!

    το εγχειρίδιο αναφέρει κ χαλάρωμα των βιδών του άξονα κ αφαίρεση του τροχού! Blink
    κατά τη διαδικασία της τοποθέτησης των φρένων........

    Σωστό. Είναι πολύ ευκολότερο. Εσείς δεν, ε; Razz

    Μα ήταν ευκολότατο κι έτσι.


    _________________
    Vefalift μέσα στο καρτ να φωνάζει "This is Spart" (a)
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1860
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 21.06.13 2:25

    Neutral.....χτές αποφάσισα τελικά, να κάνω κάτι που ανέφερα τις προάλλες κ έτσι έβγαλα τις μπροστινές δαγκάνες, αφαίρεσα τα τακάκια κ καθάρισα τα έμβολα με καθαριστικό, κατά την διάρκεια αυτής της ενέργειας κ ενώ το προηγούμενο διάστημα είχα παρατηρήσει να είναι πιο ζεστός ο δεξίς δίσκος, παρατήρησα ότι ο αριστερός φρενάρει τον τροχό!

    το περίεργο (για μένα) είναι, ότι διαπίστωσα να έχει "ξυστεί" ένα έλασμα που υπάρχει πάνω από τα τακάκια κ συγκεκριμένα είναι στο πάχος του δίσκου (έπεται φωτό).

    δείχνει δλδ η δαγκάνα να έχει σπρωχτεί προς τον δίσκο.....είναι δυνατόν?Shocked

    βόλτα πάντως δεν έκανα μετά!

    καμιά υπόθεση?

    cheers
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1860
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 21.06.13 3:17



    για αυτό το έλασμα στο βάθος μιλάω......
    avatar
    vtecpatra
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/06/2010
    Mηνύματα : 2020
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
    Κράνος : Διαφορα ....

    Ω παπαχού μάου μάου!!

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από vtecpatra Την / Το 21.06.13 11:40

    nikos-ex victor έγραψε:

    για αυτό το έλασμα στο βάθος μιλάω......

    το μόνο λογικό είναι ότι δεν πάτησαν καλά τα τακάκια στην αρχική εφαρμογή τους και δουλευε παράκεντρα γιαυτό σου φρενάριζε και το δίσκο,το έχω πάθει και γώ στο παλιό μου kawasaki

    Θα σε συμβούλευα όταν καθαρίζεις τα τακάκια σου ή γενικώς την δαγκάνα σου να ΜΗΝ χρησημοποιείς καθαριστικό φρένων γιατί ταλαιπωρούν τις τσιμούχες και τα λάστιχα γενικως ανεξάρτητα άν λένε το αντίθετο ....

    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1148
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 21.06.13 12:09

    vtecpatra έγραψε:
    Θα σε συμβούλευα όταν καθαρίζεις τα τακάκια σου ή γενικώς την δαγκάνα σου να ΜΗΝ χρησημοποιείς καθαριστικό φρένων γιατί  ταλαιπωρούν τις τσιμούχες και τα λάστιχα γενικως ανεξάρτητα άν λένε το αντίθετο ....

    Για την δαγκάνα και μόνο, παραφινέλαιο.
    avatar
    DENTOCOP
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/03/2010
    Mηνύματα : 1499
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
    Κράνος : HJC,SHOEI

    It's all part of the charm.

    Απ: Τακάκια φρένων και "στρώσιμο"

    Δημοσίευση από DENTOCOP Την / Το 21.06.13 12:46

    Και στους δίσκους WD-40 ,ε ThemisxXx???Wall Wall

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.05.18 6:37