VFRh - VFR Club Hellas


    Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Μοιραστείτε
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.10.09 1:48

    Το VFR το αγόρασα Νοέμβρη του 96 ως ΔΕΑ του πυροβολικού στην Αλεξανδρούπολη και αποτελεί την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Με αυτήν έμαθα να οδηγώ (λέμε τώρα, έμαθα ) , με αυτήν έβαλα για πρώτη φορά βενζίνη , με αυτήν πήγα τα πρώτα μου ταξίδια, από εκεί ή μάλλον ΚΑΙ από εκεί ξεκίνησε και η μανία μου με τα CamGearTrain V4 της Honda που συνεχίζει μέχρι σήμερα, από αυτό σκέφτηκα και το Nickname μου σαν ForceV4 σε διάφορα forum, αφού ForceV4 ήταν λογότυπο που φορούν πάνω τους τα VFR, RVF κ.ο.κ....

    Πρόκειται για το Honda VFR400K-NC21 του 1986, το οποίο ''Κ'' ήταν η τελείως γυμνή και με ψηλά clipons έκδοση του φερινγκάτου VFR400R-NC21 της ίδιας χρονιάς. To υπομοντέλο ''Κ'' έβγαινε από την Honda, για τις σχολές οδηγών στην Ιαπωνία, άλλωστε το γράμμα Κ, προέρχεται από την ιαπωνική λέξη Kyoushujo που σημαίνει ''σχολείο''.



    Την άνοιξη του 99, σε μια βόλτα με πολλά νεύρα Ιωάννινα>Ηγουμενίτσα>Πάργα>Πρέβεζα>Ιωάννινα κατάφερα βλακωδώς να σπάσω το καημένο το μοτεράκι του και από τότε το VFR έμεινε να προστατεύει το πάτωμα να μην πιάσει σκόνη... Αποδείχθηκε ότι το κακό έγινε από λανθασμένα ρυθμισμένο διάκενο βαλβίδων καταρχήν και κυρίως δική μου βλακεία στην συνέχεια. Το καημένο έσπασε κάποια βαλβίδα, η οποία έπαιζε μέσα στον θάλαμο καύσης και τρύπησε το πιστόνι κάτω της, και αντί να σταματήσω κάθε λειτουργία του, συνέχιζα να το κυκλοφορώ κανονικά, με τρεις κυλίνδρους για δύο περίπου βδομάδες...μέχρι που διαλύθηκε τελείως, όταν κάποια στιγμή η σπασμένη βαλβίδα, φράκαρε τα πάντα, σπάζοντας κάθε τι κινούμενο...


    Τα χρόνια πέρασαν και φτάνοντας στον Νοέμβρη του 2005, μαθαίνω για κάποιον που πουλούσε ένα τρακαρισμένο VFR400 Nc24 που είχε όμως καλό μοτέρ και πολλά άλλα πράγματα που επίσης χρειαζόμουν. Το έδινε ΟΛΟ ΜΑΖΙ 150 ευρώ και φυσικά δεν κρατήθηκα...


    Το δικό μου VFR είναι το άσπρο μπλέ στο βάθος της πρώτης φωτό ενώ το κόκκινο άσπρο είναι το τρακαρισμένο. Το σχέδιο ήταν αρχικά να πάρω ότι χρειάζομαι από το τρακαρισμένο NC24, να το περάσω και να κάνω αρχικά λειτουργικό το δικό μου NC21.






    Eκείνη την εποχή, εργαζόμουν από τις 11:00 μέχρι τις 19:00 οπότε όλα έπρεπε να γίνουν μετά. Συχνά έφτασα να δουλεύω με φώτα στην αυλή του σπιτιού μου, μέχρι τις 02:00 το βράδυ.



    Όσο φαίνεται απλό το λύσε , βγάλε αυτά τα πράγματα από το ένα και βάλτα στο άλλο, άλλο τόσο δεν ήταν. Αυτό γιατί αμφότερες οι δύο μοτοσυκλέτες είχαν παραμείνει ακίνητες πολύ καιρό, είχαν κανιβαλιστεί/ελαφρωθεί από πράγματα κρίσιμης σημασίας, βίδες δεν έλυναν με τίποτα, ηλεκτρικά είχαν σκορπίσει, οπότε έπρεπε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα, π.χ. κόρνα, φλασέρ να φτιαχτούν από την αρχή...

    Εννοείται ότι πράγματα όπως διακόπτες, σταθεροποιητές, μπαταρίες, ντίζες κάθε είδους, ρελέ κάθε είδους, σταθεροποιήσεις, γεννήτριες, κλειδαριές ήταν στην καλύτερη περίπτωση από απλώς κολλημένα από την μπίχλα, μέχρι τελείως για πέταμα...



    Άρχισα λοιπόν το λύσιμο στα εξ ών συνετέθη, κατέβασμα μοτέρ, και ανέβασμα των ''καλών'' πραγμάτων στο δικό μου. Μια πρώτη ένδειξη πρακτικής αλλά και ψυχολογικής σημασίας, ότι όλα πάνε καλά ήταν όταν έφτασα να δω τους αυλούς εισαγωγής του καλού μοτέρ και το πόσο καθαροί ήταν.



    Όταν ανέβηκε το καλό μοτέρ στο δικό μου, μπήκαν τα carbs και τα γύρω-γύρω παρελκόμενα η μοτοσυκλέτα από σωρός σκουπιδιών όπως έδειχνε, άρχισε σιγά σιγά να παίρνει μορφή. Στις παρακάτω φωτογραφίες, το χρονικό της...μάχης.









    Αφού σύνδεσα τα απαραίτητα για να πάρει για πρώτη φορά μπρός το μοτέρ, με μια μπαταρία δανεική, με ένα μπουκάλι για βενζίνη, με τους πολλαπλασιαστές και τα ηλεκτρικά σε μια κατάσταση να κρέμονται από τα καλώδιά τους, μόνο με το χταπόδι της εξάτμισης, χωρίς το τελικό δλδ, έβαλα μπροστά το μοτέρ.

    Ήταν μια στιγμή καθοριστική στην πορεία της επιχείρησης, από εκεί και πέρα διαλύθηκε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αμφιβολία για την ολοκλήρωσή της.

    Ο V-four με τον κωδικό NC13E και τον στροφαλοφόρο με τα κομβία στο παλιό σχέδιο των V4 της Honda ανά 180 μοίρες, έκανε μερικές περιστροφές σαν τελείως νεκρός στην αρχή, κινούμενος από την μίζα και μόνο, και σιγά σιγά καθώς η βενζίνη γέμιζε τα μπώλ των carb , ένας ένας οι κύλινδροι άρχισαν να κάνουν αρχικά σκασίματα και στην συνέχεια να σπρώχνουν , όλο και πιο σταθερά, όλο και με πιό υγειή τρόπο.

    Στο τέλος κράτησε και ρελαντί, ψηλό μεν, αλλά κράτησε, ενώ όταν άρχισα να παίζω και με το γκάζι ήταν που τα έχασα τελείως: Τα παράτησα ΟΛΑ και άρχισα να τρέχω γύρω-γύρω ουρλιάζοντας , δεν θυμάμαι κι εγώ πόσες φορές έφερα το σπίτι γύρω γύρω, πάνω-κάτω, πόσες φορές ανέβηκα ταράτσα και κατέβηκα σχεδόν κουτρουβαλώντας, αλλά ότι και να έκανα ο v-four χωρίς τελικό με ξεπερνούσε σε θόρυβο , οπότε κανείς στην γειτονία δεν πρέπει να πήρε χαμπάρι τι έκανα...

    Όταν επιτέλους συνήλθα ήρθε η ώρα να συνεχίσω το έργον....

    Προσπαθώντας να βάλω την εξάτμιση ανακάλυψα μια διαφορά μεταξύ των NC21 και NC24 που αγνοούσα και φυσικά δεν υπολόγιζα. To NC21 από το NC24 διέφεραν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, στο ότι το πρώτο ήταν με συμβατικό δίμπρατσο ψαλίδι και την εξάτμιση να βγαίνει στο πλάι, κρεμόμενη από το μαρσπιέ συνεπιβάτη, ενώ στο NC24 το ψαλίδι ήταν μονόμπρατσο (το πρώτο μοντέλο παραγωγής με μονόμπρατσο στην ιστορία) και η εξάτμιση ήταν και πάλι στο πλάι αλλά ΠΙΟ ΨΗΛΑ, ενώ κρεμόταν από ένα εξτρά λαμάκι στο υποπλαίσιο.

    Έτσι ενώ αρχικά νόμιζα ότι τα υποπλαίσια ήταν ίδια, τελικά αυτό το εξτρά λαμάκι του υποπλαισίου με ανάγκασε να μεταφέρω και το υποπλαίσιο του τρακαρισμένου στο δικό μου.





    Η κατάσταση της σέλας στο δικό μου ήταν αυτή, ευτυχώς ο ταπετσέρης γνωστός...



    Φτάνοντας τα τέλη Νοέμβρη 2005 η μοτοσυκλέτα έχει αρχίσει να αποκτά στα σοβαρά μορφή με την βασική της δομή να είναι πια ΚΑΛΗ. Εδώ αρχίζει το βάσανο του ''βρες τι θα κάνεις με τα λειψά υποσυστήματα'' τα οποία όπως προείπα ήταν σε άθλια κατάσταση.

    Έτσι για να φτιαχτούν ΣΩΣΤΑ και όχι προσωρινά όλα αυτά τα ''πραγματάκια'' δαπανήθηκε πολύς περισσότερος χρόνος από ότι η ανταλλαγή κινητήρων-υποπλαισίων. Π.χ. όλες οι φύσες μέσα στο φανάρι είχαν αποσυνθεθεί, είχαν κοπεί, είχαν σκουριασμένα ποδαράκια...

    Από το NC24 μετακόμισαν επίσης τα ''καλά'' ψηλά μαρσπιέ του, αφού το NC21 είχε τα χαμηλά του γυμνού υπομοντέλου ''Κ'', αλλά και δεκάδες άλλα πραγματάκια σαν και αυτά...

    Και φυσικά μπήκε και το τελικό από το NC24, αφού του δικού μου έτσι και αλλοιώς δεν ... υπήρχε.




    Αρχές Δεκέμβρη 2005 εδέησε ο ταπετσέρης να παραδώσει την σέλα με νέο δέρμα. Έκανε 20 μέρες να την παραδώσει και εδέησε να μου την δώσει όταν του είπα '''ή μου φτιάχνεις την σέλλα ή δεν φεύγω από το μαγαζί'' , ενώ έκανε όχι παραπάνω από 60 δευτερόλεπτα να καρφώσει το καινούριο κομμάτι δέρμα στην θέση του παλιού, να κόψει το περίσευμα και να μου το δώσει....

    Μπαίνοντας και η σέλλα, η μοτοσυκλέτα αν και άσχημη ακόμα, έχει γίνει ΠΛΗΡΩΣ λειτουργική, και την χρησιμοποιώ για να πηγαινοέρχομαι στην τότε εργασία μου. Μπήκαν και λαστιχάκια, φτιάχτηκαν και τσιμουχάκια και ότι χρειαζόταν το πηρούνι, μπήκαν τακάκια, σωληνάκια υψηλής (αναγκαστικά γιατι τα μαμά είχαν λιώσει τελείως και έννοιωθες την διαστολή με το χέρι όταν πάταγες φρένο) και όλα ωραία...

    Γενάρης του 2006. Tότε ήταν που χιόνισε στην Ανατολική Αττική και για δύο μέρες δήλωσα αδυναμία μετακίνησης προς την εργασία μου οπότε μην έχοντας τι να κάνω στο σπίτι,έβαλα μέσα στο δωμάτιο το ερείπιο πια NC24 και του ξήλωσα το πίσω σύστημα με το μονόμπρατσο ψαλίδι. Στην συνέχεια έβαλα μέσα το δικό μου, ξήλωσα το δίμπρατσο και έβαλα το μονόμπρατσο στην θέση του.

    Έτσι η μοτοσυκλέτα έγινε μονόμπρατση, πράγμα που εκτός από αισθητική βελτίωση, χρειαζόταν γιατί ο σωλήνας της εξάτμισης έβρησκε στο δίμπρατσο ψαλίδι (φυσικό αφού ήταν φτιαγμένο για την χωροταξία του μονόμπρατσου). Μετέφερα και το καλό λάστιχο που είχα βάλει πρόσφατα στον μονόμπρατσο τροχό και το αποτέλεσμα στις φωτό.

    Μια και αλλάχτηκε το πίσω σύστημα, κατά το δέσιμο, δεν μπήκε το μαμά αμορτισέρ, όχι γιατί ήταν κακό αλλά γιατί είχα χρόνια στην αποθήκη μου ένα ωραιότατο πολυρυθμιζόμενο ΚΟΝΙ , το οποίο κανονικά έβγαινε για CBR600F3 και το οποίο ταίριαξε μια χαρά , και το οποίο ΚΟΝΙ ήταν 1 πόντο μακρύτερο με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να σηκωθεί περίπου 4 πόντους, πράγμα που εκτός από ομορφιά έφερε και πιο ''γρήγορη γεωμετρία''

    Με αυτήν την μετατροπή , και άλλες πολύ μικρότερες, το VFR θα έφτανε μέχρι το καλοκαίρι του 2006, οπότε ήρθε η ώρα για την επόμενη αλλαγή.







    Το μπροστινό σύστημα των NC21/NC24 ήταν ένα συμβατικό 37άρι πηρούνι με υποβοήθηση αέρα και χωρίς καμία ρύθμιση, τα φρένα διπίστονες και γλύστρες με ένα υποτυπώδες σύστημα αντιβύθισης και ο μπροστινός τροχός 16άρης για λάστιχο 100/90-16.

    Όλα αυτά μπορεί να ήταν κάτι καλό το 86-87 αλλά το 2006 ήταν απλά ξεπερασμένα και χαντάκωναν το εξαιρετικό μοτέρ και πλαίσο του VFR.

    Έτσι άρχισα να ψάχνω για κάτι καλύτερο και τελικά κατέληξα να αγοράσω αντί εξευτελιστικού ποσού (180 ευρώ) ένα ολόκληρο χαλασμένο Kawasaki ZXR400L από το οποίο ξήλωσα ΟΛΟ το μπροστινό και το πέρασα στο δικό μου.

    Για να γίνει αυτό χρειάστηκε να βγεί η κολώνα (άξονας) από τον σταυρό του μπροστινού του VFR, και να τορναριστεί-εμφυτευτεί στην κάτω πλάκα του συστήματος του ZXR. Ο μηχανουργός που το έκανε αυτό , πρέπει να ήταν πολύ φίλος με τον ταπετσέρη που αναφέρθη νωρίτερα , γιατί έφτασε το τέλος Αυγούστου και ανάλογες απειλές εκ μέρους μου για να μου παραδώσει επιτέλους τον σταυρό έτοιμο.

    Μπήκε ο σταυρός, νέα ρουλεμάν λαιμού, μπήκε το μπροστινό, φυσικά έγιναν και οι πατέντες να ταιριάξουν, φώτα, όργανα, κλειδαριά κ.ο.κ. στο σύστημα του ZXR και έτσι έφτασε επιτέλους το VFR να διαθέτει ένα αξιοπρεπές μπροστινό που να μην προδίδει την υπόλοιπη κατασκευή...




    Λίγο αργότερα μπήκε και φτεράκι και όλα καλάαααααα. Η φωτό στο Πόρτο Ράφτη Νοέμβριο 2006, 1 χρόνο μετά την έναρξη της επιχείρησης.



    Στην διάρκεια όλων αυτών , είχαμε και κάποιες ψιλοαναμενόμενες βλάβες...

    Έτσι η γεννήτρια έκαψε μια από τις τρείς φάσεις της, πράγμα που επδιορθώθηκε πολύ εύκολα τελικά, η σταθεροποίηση ΤΕΛΙΚΑ παρέδωσε πνεύμα και μπήκε μια καινούρια από Africa (όχι δεν εννοώ το μέρος προέλευσης, το μηχανάκι εννοώ... ) , η κλειδαριά χάλασε και φτιάχτηκε σε φίλο κλειδαρά, το φίλτρο αέρα τρύπησε (!) και αντικαταστάθηκε από ελεύθερο, ο δεξύς δίσκος ήταν στραβός και αλλάχτηκε, και άλλα τέτοια πολλά και διάφορα...

    Επίσης κάπου στην όλη ιστορία, καταργήθηκε με σωστό τρόπο, το ψυγείο λαδιού , το οποίο στο ντυμένο με fairing υπομοντέλο ''R'' στηριζόταν μπροστά και κάτω από το φανάρι, αλλά στο γυμνό υπομοντέλο ''K'' όπως το δικό μου δεν μπορούσε να στηριχτεί κάπου με όμορφο τρόπο το ίδιο και οι σωληνώσεις του.

    Καταργήθηκε επίσης το κεντρικό stand όχι γιατί το ήθελα, αλλά γιατί είχε διαβρωθεί τόσο πολύ το μέταλό του εσωτερικά που κάποια στιγμή έσπασε, με την βοήθεια των υπέροχων λακουβών των υπέροχων δρόμων μας...

    Παράλληλα μπήκαν και καθρέπτες, αφού για μοτοσυκλέτα καθημερινής μετακίνησης χρειάζονταν!

    Φτάσαμε Φεβρουάριο του 2007. Καιρός για εντυπωσιακές αλλαγές.

    Τα πλαστικά και το ντεπόζιτο πήγαν για επισκευή και βάψιμο και όταν γύρισαν και μπήκαν απάνω, αλλάχτηκε και η αλυσίδα με μια καινούρια αφού η παλιά ήταν για εξαρχής αλλαγή, το αποτέλεσμα ήταν αυτό:






    Καλοκαίρι 2008 , αποφασίστηκε ότι ένα ψυγείο λαδιού μόνο καλό θα κάνει. Με συνοπτικές διαδικασίες, καθαρίστηκε ένα παλιό ψυγείο λαδιού από ZXR400, ισιώθηκαν οι ψύκτρες του (πίίίίίκρααααα), μετρήθηκε η θέση του, φτιάχτηκαν βάσεις, μπήκαν σωληνώσεις, φινιρίστηκε και ...voila.



    Παράλληλα τα παλιομοδίτικα-φθαρμένα όργανα χαρίστηκαν σε φίλο, ομοίως και το στρογγυλοφάναρο. Την θέση τους πήραν δίδυμα στρόγγυλα φανάρια που δεν στρίβουν μαζί με το τιμόνι, από VFR400nc30, μαζί με κουτάκι ενδεικτικών λυχνιών από τα όργανα του τρακαρισμένου NC24. Όλα αυτά προσωρινά, μέχρι να σκεφτώ κάτι καλύτερο.

    Τώρα πια για αισθητικούς λόγους χρειάζεται ένα όμορφο (και πιο ήσυχο) τελικό, και μια περιποίηση/βάψιμο στις ζάντες, και σκέφτομαι να το πάψω από τελείως γυμνό και να το κάνω ημίγυμνο σε στυλ VTR1000F, για να αποκτήσει και τουριστικές ικανότητες. Τα φρένα του ZXR χρήζουν έντονα βελτίωσης στην αίσθηση, μάλλον κάποια στιγμή θα μπουν δαγκάνες-τρόμπα από RVF και θα ξανακοιτάξω ιξώδες και στάθμη λαδιού στην μπροστινή ανάρτηση. Και θα δούμε τι θα γίνει οριστικά με όργανα και μούρη της μοτοσυκλέτας. Σκέψεις υπάρχουν και για να μπει μονόδρομος συμπλέκτης από VFR400NC30 αν και υπάρχουν κάποιες δυσκολίες ακόμα για αυτό. Τέλος την μοτοσυκλέτα αδικεί οπτικά και οδηγικά το 130ρι πίσω λάστιχο στην στενή ζάντα των 18 ιντσών, και κάτι πρέπει να σκεφτώ, για να μπει πίσω ζάντα 17 ιντσών και για λάστιχο 150ρι.

    Η μοτοσυκλέτα εκτός από την συναισθηματική της για εμένα αξία, υπηρετεί απροβλημάτιστα και πάντα χαρούμενα, την καθημερινή μου μετακίνηση παρά την από το 1986 ηλικία της (και 1987 το μοτέρ της), έχει δείξει 193 πραγματικά χιλιόμετρα ανά ώρα στο ψηφιακό κοντέρ της και το μόνο που χρειάζεται είναι μια μηνιαία παρακολούθηση στα λαδάκια της, γιατί που και που και ειδικά το καλοκαίρι τσιμπάει λιγάκι.

    Από χαρακτήρα είναι πανεύκολο στην καθημερινή μετακίνηση και υπέρ-ευχάριστο αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που τελευταία κάνει το τελικό. Τα ανοικτά clipons κάνουν υπόθεση δευτερολέπτων να το συνηθίσεις. Στις ψηλές στροφές μπορεί να μην συγκρίνεται με nc30 ή RVF αλλά στις μεσσαίες και σε συνδυασμό με τις κοντές σχέσεις, ακούει εκεί ακριβώς που το θέλεις!!! Μόλις η διάθεση ανέβει, πράγμα που πρέπει να είσαι ο πιο βαρετός-άνευρος άνθρωπος του κόσμου για να ΜΗΝ γίνει αμέσως μόλις ακουστεί το γουργούρισμα του κινητήρα στις γκαζιές , το μικρό μεταμορφώνεται σε Hooligan και με σύμμαχο τις κοντές σχέσεις, σκορπάει τρόμο στους άλλους και χαμόγελο στον αναβάτη του.

    Κουράζει στην Εθνική οδό λόγω έλλειψης προστασίας από τον αέρα, παρόλαυτα το καλοκαίρι του 2007 εν μέσω καύσωνα πήγε Αττική>Θεσσαλονίκη>Αλεξπολη>Θεσσαλονίκη>Καστοριά>Γιάννενα>Ρϊο>Αττική γράφοντας πάνω από 2700 χιλιόμετρα σε 4 μέρες και δεν έκανε το παραμικρό ''κιχ''.





    Το ένα δεδομένο για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το μέλλον, είναι ότι αυτό θα είναι εξωπραγματικά φανταστικό!
    avatar
    KiloMeater
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 889
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
    Κράνος : ARAI RX-7

    Full time dad

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από KiloMeater Την / Το 27.10.09 6:02

    Μπράβο ρε φίλε....
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 118
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 27.10.09 9:17

    Και μετα λεω εγω οτι κατι κανω που λυνω 2 φερινγκ και τα βαφω/σοβαντιζω! Blush
    Αληθινα μπραβο ρε φιλε! Πανεμορφη δουλεια, με μερακι που ξεχειλιζει απο παντου! Σιγουρα τυχερο αυτο το 400αρακι!

    Αναμενω με αγωνια τα επομενα κεφαλαια.

    ΥΓ. Το θεμα σου αυτο ηταν αφορμη να εγκαινιασουμε τη νεα κατηγορια "Ανακατασκευες". Καλοριζικος!


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.10.09 11:08

    Φοβερός! Respect
    Μπράβο σου για το μεράκι, την επιμονή, αλλά και τις ικανότητές σου. cheers


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 27.10.09 11:33

    Ταξιδευτής έγραψε:ΥΓ. Το θεμα σου αυτο ηταν αφορμη να εγκαινιασουμε τη νεα κατηγορια "Ανακατασκευες". Καλοριζικος!

    A, πολύ ωραία, η αλήθεια είναι ότι δεν του πολυταίριαζε καμιά από τις παλιές κατηγορίες για τέτοιο θέμα. Θα συνιστούσα, αν δεν έχει γίνει ήδη, να μεταφέρεις στην κατηγορία και το άλλο μου VFR που είχα ποστάρει πριν καιρό.

    Smile
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 27.10.09 15:41

    Respect Respect Respect
    avatar
    gabadoo
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 25/01/2009
    Mηνύματα : 1311
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : V-Strom
    Κράνος : Schuberth S1

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από gabadoo Την / Το 27.10.09 17:01

    Μπραβο ρε Μιχαλη,μπραβο ρε φιλε....
    Μακαρι να μεναμε πιο κοντα,θα ριχναμε παρείτσα αρκετα ξενυχτια για τετοιες μοντες λεμε....
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 27.10.09 21:09

    Μπραβο ρε φιλε αυτα ειναι μερακι και ορεξη , κανε κατι και με το φινιρισμα να ειναι κομπλε.

    Respect Respect Respect Respect


    .
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1950
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 28.10.09 10:41

    Α Ξ Ι Ο Σ !!!! Πολυ ομορφη δουλεια, χαλαλι τα ξενυχτια και την κουραση.

    Respect Respect Respect Respect


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    Roberto
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 28/06/2009
    Mηνύματα : 1150
    Ηλικία : 41
    Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
    Κράνος : Arai Quantum

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Roberto Την / Το 29.10.09 20:01

    Πολλά πολλά μπράβο!!!, πολύ ωραίο το αποτέλεσμα.

    Το καλύτερο από όλα είναι ότι χαίρεσαι το απότελεσμα της δουλειάς σου και ότι αναβιώνεις μηχανές που έχεις συνδεθεί μαζί τους.


    _________________
    When in doubt, throttle it out!
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 50
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 29.10.09 22:53

    Respect Είστε μπόλικοι τελικά Thumbsup
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 08.12.09 14:39

    Μπράβο Μιχάλη ,εξαιρετική δουλειά!
    Λοιπόν μιλάμε οτι αυτό το φόρουμ είναι η χαρά του μαστροπαντέντα!
    newbie αλλά κάτι μου λεέι πως θα περάσω πολύ καλά εδώ!!!!
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Update

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 17.05.10 19:32

    Εν τω μεταξύ , στο τελείως χαλαρό, υπήρξαν κάποιες εξελίξεις στο project.

    Βρέθηκε και αγοράστηκε για ανταλλακτικά, αντί ενός αστείου ποσού, ένα VFR400-nc24 που είχε παρατηθεί στην τύχη του χωρίς σοβαρό λόγο επί πενταετίας***. Σκοπός να βγουν πράγματα από αυτό, και να μπουν στο δικό μου. Και επιπλέον να υπάρχει και ένα μοτέρ ανταλλακτικό, ποτέ δεν ξέρεις.



    Όπως κι έγινε. Το πλαισιάκι των οργάνων χρειάστηκε ισιωματάκι με ''μαλάκα'' μια και είχε ελαφρώς φύγει σε 3 από τους 6 βαθμούς ελευθερίας, τριψιματάκι οι σκουριές και βάψιμο, το μούτρο πήγε για επισκευή-βάψιμο, η βαμένη με λαδομπογιά ζελατίνα χρησίμευσε σαν δείγμα για καινούρια, μπήκαν τα πανέμορφα μαμίσια χωνευτά φλασάκια, μπήκαν και καθρέπτες από VTR1000sp2 που ταιριάξαν και αισθητικά και λειτουργικά...

    Η σε άθλια κατάσταση εξάτμιση από το δικό μου δωρίστηκε σε πιτσιρικά Αλβανό να την βάλει υπερευτυχής στο bandit του, και τοποθετήθηκε η original από το παρατημένο.





    Κάπου εκεί θυμήθηκα την Τestarossa και μια και είχα δυό καπάκια κεφαλών περίσσευμα, το έκανα το πείραμα και τα έβαψα κόκκινα και αυτά. Μένουν πια μόνο οι ζάντες που κάτι θέλουν κι αυτές, σοβαρό όμως, όχι ''πείραμα''.



    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 17.05.10 19:33

    ***ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ

    Μερικά πράγματα να βλέπουμε και τι λαός είμαστε και γιατί λέω ότι πρέπει να είμαστε ο χειρότερος λαός του πλανήτη...

    Βρήκα τον ιδιοκτήτη του παρατημένου αφήνοντας σημείωμα στο ντεπόζιτό του και με κάλεσε αυτός. Από την πρώτη κουβέντα ήταν φανερό ότι μιλούσα με πίθηκο.

    Τον ρωτάω γιατί το παράτησε, χαλασμένη μίζα λέει. Μίζα ή μπαταρία του λέω; Μίζα επιμένει αυτός. Το ψάχνω το θεματάκι αργότερα στην αυλή μου, ούτε μπαταρία, ούτε κόμπλερ, ούτε μίζα... Το ρελέ μίζας των 5 ευρώ είχε χαλάσει... Δίνω ρεύμα από γερή μπαταρία, γεφυρώνω τις επαφές του ρελέ, και μόνο που δεν απογειώθηκε η μίζα η ''χαλασμένη''... Η δε μπαταρία του, με ένα καθάρισμα και μια καλή φόρτιση, έγινε σαν καινούρια, μπήκε στο δικό μου που χρειαζόταν, και δουλεύει προθυμότατη έκτοτε.

    Κουβέντες ότι νάναι, άρες μάρες κουκουνάρες, μαγκιά κλανιά και κώλος φινιστρίνι, τα μισά καρακραγμένα ψέματα, τάλλα μισά μπανταλομάρες που λένε και οι συμπαθέστατοι Ηπειρώτες.

    Σκεφτόταν να το ξαναφτιάξει, είναι και γαμώ τα μηχανάκια, πόσο αγάπη του έχει...αλλά αυτά στα λόγια γιατί από πράξεις...Ενώ μένει στην πολυκατοικία από πάνω και το έβλεπε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, επί 5 χρόνια, την μπαταρία ΔΕΝ την αποσύνδεσε, το διακόπτη ΝΑΑΑΑ της βενζίνης δεν έκανε 1 δευτερόλεπτο να τον γυρίσει στο OFF να μην γίνει χάλια από τις διαρροές 5 ετών το καημένο... Για σκέπασμα ή άδειασμα της βενζίνης ούτε λόγος φυσικά, εδώ δεν λύνουμε πρωτοβάθμιες εξισώσεις, διαφορικές για αποστολή στον Άρη θα λύσουμε;

    Βάζω κλειδί επί τόπου, γυρνάω και κάνει να ανάψει το λαμπάκι του λαδιού. 5 χρόνια παρατημένο και αυτό και η μπαταρία του, στα στοιχεία της εντροπίας της φύσης... Το λυπήθηκε η ψυχή μου και συνάμα ντράπηκα για το είδος μας.............

    Βλέπω ότι είχε καταργήσει το μοχλικό του επιλογέα ταχυτήτων και είχε βάλει απευθείας μοχλό παπίσιο. Για όσους δε ξέρουν, στο μοντέλο αυτό, αν το κάνεις αυτό, το κιβώτιο μετά δουλεύει ανάποδα. Είναι μια φτηνή και πολύ αξιόπιστη λύση αν για κάποιο λόγο χαλάσει το μαμά μοχλικό π.χ. από πτώση. Τον ρωτάω, δουλεύουν ανάποδα οι ταχύτητες, όχι μου λέει ,γιατί να δουλεύουν ανάποδα, και έψαχνε να βρει κενή μεταξύ 5ης και 6ης...

    Το φέρνει η κουβέντα τι θα κόστιζε να το ξανακυκλοφορήσει, αρχίζω εγώ τα γραφικά τα δικά μου...του λέω για να κυκλοφορήσει, με προσωπική δουλειά δεν θέλει τπτ σπουδαίο, αλλά για να γίνει ΚΑΙ όμορφο θέλει πολλά λεφτά για βαψίματα... Τι τόθελα... Ξεσπαθώνει ο πίθηκος, ''Σιγά μην δώσω λεφτά για βαφειάδες, ΝΑ αυτό που βλέπεις μόνος μου το έχω βάψει, μια χαρά δεν είναι;'' και καμαρώνει για το ''αριστούργημα'' σπρέυ φτηνού και λαδομπογιάς με το πινέλο, που τέτοια χρήση φωτός θα ζήλευε και ο Ντελακρουά...

    Και γιατί μωρέ δεν ασχολήθηκες λίγο του λέω να το προστατέψεις έστω, ''άστα φιλαράκι μου τα έχει φάει το αυτοκίνητο όλα'' και γυρνάει και μου δείχνει ένα ''αυτός-αυτή-και_τα_μυστήρια'' BMW ανοικτό, βαμένο burnazi-RED που κάποτε εκεί παλιά στην εποχή που η Ντενίση ήταν ανερχόμενο μοντέλο, πρέπει νάταν 316, αλλά τούχε βάλει λέει μοτέρ Μ3... Σαν να λέμε πολυτελές ασανσέρ στον στάβλο.

    Σαυτό ''αγάπη'' πρέπει να είχε, πιο πλατωνική όμως, αυτό δεν το είχε πηδήξει...

    Το κακό δεν είναι ο πίθηκος, ούτε φυσικά το VFR, το κακό είναι ότι το είδος του που σκεφτεται με τόση τσαπατσουλιά σε όλα του, είναι από καιρό τώρα ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και μας χαρακτηρίζει σαν λαό...

    ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ, ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ... (και κοιτάμε από την μεριά μας, εμείς και τα παιδιά μας να μην γίνουμε έτσι)


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Velociraptor στις 17.05.10 19:58, 1 φορά
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 17.05.10 19:56

    Very Happy Συνεχισε Μαϊκ lol!

    καλα το πας Wink
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 56
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 17.05.10 20:44

    Velociraptor έγραψε:
    Το κακό δεν είναι ο πίθηκος, ούτε φυσικά το VFR, το κακό είναι ότι το είδος του που σκεφτεται με τόση τσαπατσουλιά σε όλα του, είναι από καιρό τώρα ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και μας χαρακτηρίζει σαν λαό...
    Όντως, ισχύει.
    Από την άλλη, αν δεν υπήρχε αυτός ο ουρακοτάγκος, δεν θα είχες δεύτερο VFR, ούτε ο Αλβανός εξατμισούλα. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Παναγιώτης Κ.
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 09/09/2009
    Mηνύματα : 2989
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
    Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

    Ride hard, die young.........

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Παναγιώτης Κ. Την / Το 17.05.10 21:08

    Respect
    'Ετσι απλά..........
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4378
    Ηλικία : 58
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 18.05.10 12:59

    Μιχάλη το είχα ξαναδιαβάσει το θρέντ αλλά το ξαναδιάβασα μόλις τώρα.
    Πολύ εντυπωσιακή η όλη διαδικασία καθώς και η υπομονή + επιμονή που έδειξες σε βάθος χρόνου για να βρεις τα 2 μηχανάκια και τα υπόλοιπα περιφερειακά.

    Θα ήθελες να μας δώσεις μια έστω χοντρική εικόνα του τι τελικά σου έχει στοιχίσει το μηχανάκι ? καταλαβαίνω βέβαια ότι υπήρξε και η συναισθηματική παράμετρος στην υπόθεση αλλά σε ρωτάω από καθαρή περιέργεια. Αν η συγκεκριμένη ερώτηση δεν είναι αποδεκτή μπορώ να τη θέσω και αλλιώς. Αν κανείς δεν έχει συναισθηματικό δέσιμο με το μηχανάκι, αξίζει αυτό που έκανες?

    Όσο για τον Χλμιτζουρογκασμά που είχε το δεύτερο μηχανάκι καλά τα λες μεγάλε μου. Μη ξεχνάμε όμως ότι χωρίς τέτοιους δε θα φτιάχνανε οι ψαγμένοι τα μηχανάκια τους. Από αυτή την έννοια χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιοι. Κοινωνιολογικά όμως σωστά τα έθεσες τα θέματα βεβαίως βεβαίως.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 08.09.10 16:29

    DoctorAbo έγραψε:Θα ήθελες να μας δώσεις μια έστω χοντρική εικόνα του τι τελικά σου έχει στοιχίσει το μηχανάκι ? καταλαβαίνω βέβαια ότι υπήρξε και η συναισθηματική παράμετρος στην υπόθεση αλλά σε ρωτάω από καθαρή περιέργεια. Αν η συγκεκριμένη ερώτηση δεν είναι αποδεκτή μπορώ να τη θέσω και αλλιώς. Αν κανείς δεν έχει συναισθηματικό δέσιμο με το μηχανάκι, αξίζει αυτό που έκανες?

    Ουπς, χρωστάω απάντηση εδώ, τώρα το είδα όμως.

    Λοιπόν, χοντρικά και από μνήμης, διότι δίνοντας λίγα-λίγα, δεν τα μετράς...

    300.000 δραχμές είχε αγοραστεί το VFR από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, το 1996, σε έξι δόσεις των 50.000 δραχμών. Αυτό ενημερωτικά, διότι δεν μετράει στο project.

    150 ευρώ αγοράστηκε το τρακαρισμένο, από το οποίο έβγαλα ότι χρειαζόμουν, και το υπόλοιπο καταστράφηκε και πετάχτηκε.

    200 ευρώ αγοράστηκε ολόκληρο το ZXR από το οποίο έβγαλα το μπροστινό USD, το ψυγείο λαδιού και άλλα πράγματα, τα οποία πούλησα ή χάρισα σε βάθος χρόνου, και ότι απέμεινε τελικά από αυτό, καταστράφηκε και πετάχτηκε.

    100 ευρώ πήρε ο τορναδόρος, που πέρασε την κολώνα του VFR στην κάτω πλάκα του ZXR.

    Κανά 100ρι πήγαν τα αλυσιδογράναζα, και άλλα 80 μια ανόρθωση που άλλαξα.

    Λάστιχα και άλλα αναλώσιμα για την συντηρησή του, μια και μέχρι πρόσφατα ήταν το καθημερινής χρήσης μου.

    200 ευρώ (ή 150 δεν θυμάμαι), πήγε το VFR του ''μάγκα'' με το BMW, το οποίο βρήσκεται σε αποθήκευση για πράγματα που μπορεί να χρειαστούν στο μέλλον.

    Το πιο ακριβό απόλα ήταν τα βαψίματα, που συνολικά έφτασαν τα 700 ευρώ.

    Μικροποσά, μικροανταλλακτικά, φορτώματα, μεταφορές, αγορές εργαλείων, αδυνατώ να υπολογίσω, στα 2 χρόνια πες να φτάσανε το 200ρι;

    ---------------

    Αν αξίζει τον κόπο. Χμμμμ,

    ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ: Ναι αξίζει, για ένα και μόνο λόγο. Αν ΔΕΝ το έκανα, ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ. Very Happy Ανωτάτη βία, τ-έ-λ-ο-ς.

    Θεωρώ επίσης ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ αξία, όλα αυτά που έμαθα, και δεν εννοώ μόνο πως δένουμε τις βίδες, αλλά και πιο έμμεσα πράγματα, όπως π.χ. το να δείχνεις υπομονή, να ιεραρχείς στόχους, να γνωρίζεις τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις, να ξέρεις που και πως και γιατί να ψάξεις αυτά που δεν ξέρεις, να μπαίνεις στην λογική του σχεδιαστή (δλδ ενός άλλου ανθρώπου=να βγαίνεις από την δική σου) κ.ο.κ.

    ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ: Από άποψη χρημάτων, επί δύο δεκαετίες (με κάποιες διακοπές) χωρίς κανένα τρελό ποσό, είχα τις υπηρεσίες, μιας παλιάς αλλά καλής μοτοσυκλέτας. Εκ πρώτης λοιπόν όψεως, ε δεν κόστισε και τπτ, οπότε άξιζε, ακόμα και ''χωρίς συναισθηματικό δέσιμο''.

    Από την άλλη όμως, το κόστος θα ήταν πολύ μεγαλύτερο, ΑΝ δεν κάνει κανείς τις εργασίες μόνος του ή έστω με φιλικές συμμετοχές, ΑΝ βιάζεται και δεν περιμένει και θέλει αποτέλεσμα εδώ και τώρα, ΑΝ δεν ξέρει την αγορά αλλά πάει με λογική ''γειά σας ήρθα, θέλω αυτό και αυτό, πόσο κάνει; '', ΑΝ δεν έχει δικό του κατάλληλο χώρο (και διάθεση και χρόνο) , ε έτσι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, διότι θα ξοδέψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, πολύ παραπάνω από την ξερή αξία της μοτοσυκλέτας, που είναι και το σημαντικό για κάποιον με την περιγραφή ''χωρίς συναισθηματικό δέσιμο''

    Εξαρτάται λοιπόν από τον άνθρωπο.
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 54
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από demon Την / Το 08.09.10 16:44

    Velociraptor έγραψε:.....

    Θεωρώ επίσης ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ αξία, όλα αυτά που έμαθα, και δεν εννοώ μόνο πως δένουμε τις βίδες, αλλά και πιο έμμεσα πράγματα, όπως π.χ. το να δείχνεις υπομονή, να ιεραρχείς στόχους, να γνωρίζεις τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις, να ξέρεις που και πως και γιατί να ψάξεις αυτά που δεν ξέρεις, να μπαίνεις στην λογική του σχεδιαστή (δλδ ενός άλλου ανθρώπου=να βγαίνεις από την δική σου) κ.ο.κ.


    Αυτό θα έπρεπε να το υπογραμίσεις και να βάλεις και bold γράμματα... Respect
    avatar
    xristos280
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/08/2009
    Mηνύματα : 489
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 2009
    Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

    Χρήστος

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από xristos280 Την / Το 08.09.10 22:20

    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 08.09.10 22:22

    demon έγραψε:
    Velociraptor έγραψε:.....

    Θεωρώ επίσης ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ αξία, όλα αυτά που έμαθα, και δεν εννοώ μόνο πως δένουμε τις βίδες, αλλά και πιο έμμεσα πράγματα, όπως π.χ. το να δείχνεις υπομονή, να ιεραρχείς στόχους, να γνωρίζεις τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις, να ξέρεις που και πως και γιατί να ψάξεις αυτά που δεν ξέρεις, να μπαίνεις στην λογική του σχεδιαστή (δλδ ενός άλλου ανθρώπου=να βγαίνεις από την δική σου) κ.ο.κ.


    Αυτό θα έπρεπε να το υπογραμίσεις και να βάλεις και bold γράμματα... Respect

    +782 Respect
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 122
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
    Κράνος : agv k3 sv

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 01.05.13 15:14

    Σε τι φαση ειναι το 21 Μιχαλη? Εχουμε καμια καινουρια φωτο να το χαζεψουμε? Καμια αλλαγη εχουμε?
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2326
    Ηλικία : 98
    Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 01.05.13 15:26

    Σε ακινησία (ουσιαστική και τυπική) στο υπόγειό μου.

    Μπήκαν τα όργανα του Κ , τα ''μολύβια'' δλδ, και μάλιστα τα έφτιαξα να γυρνάνε μαζί με το τιμόνι όπως ήταν αρχικά δλδ στο Κ, πράγμα που μου έλυσε και το θέμα που είχα με το μπροστινό του ZXR, το οποίο έβρησκε άχαρα στα NC24 όργανα όταν το γύρναγες τέρμα.

    Έφτιαξα και δύο κολωνάκια να συγκρατούν το φέριγκ στις πίσω κάτω μύτες (αντίγραφα των κανονικών δλδ).

    Από τεχνικής απόψεως θέλει λάστιχα, μπαταρία, λάδια μοτέρ. Από τυπικής απόψεως θέλει άρση ακινησίας, πινακίδα, ασφάλιση και φυσικά κτεο αμέσως μετά.

    Δεν έχω σχέδια να το κινήσω στο προσεχές μέλλον, αλλά κάτι μπορεί να αλλάξει κάποια στιγμή, πάντα κάτι αλλάζει...
    avatar
    tragos
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/03/2009
    Mηνύματα : 122
    Ηλικία : 28
    Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
    Κράνος : agv k3 sv

    Απ: Honda VFR400-nc21 , Project ''K''

    Δημοσίευση από tragos Την / Το 01.05.13 15:43

    Ωραιος απο οσο θυμαμαι πανω κατω τα ιδια μου ειχες πει κ απο κοντα, απλα λεω μηπως το εβγαλες στον δρομο κανονικα!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 25.06.18 18:39