VFRh - VFR Club Hellas


    "Αυτό το ήξερες;"

    Μοιραστείτε
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 16.11.09 12:13

    Σκέφτομαι να βάλουμε εδώ μερικά πράγματα ειδικά TIPS-γνώσεις για τα VFR και γενικά για μηχανή και όταν έχουμε μπόλικα ένας καλός πρόεδρος να κάνει μια εφαρμογή Baby και κάθε μέρα να εμφανίζετε το TIP της ημέρας...... και κάθε μέρα να είναι διαφορετικό.

    Ξεκινώ Πρώτος με κάτι που πιστεύω λίγοι ξέρουν
    Τι σημαίνει VFR

    Γνώμες υπήρχαν πολλές αλλά η απάντηση της μάμας HONDA όταν βγήκε το πρώτο ήταν

    Vertical
    Frame
    Racing
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 16.11.09 12:27

    glystras έγραψε:Σκέφτομαι να βάλουμε εδώ μερικά πράγματα ειδικά TIPS-γνώσεις για τα VFR και γενικά για μηχανή και όταν έχουμε μπόλικα ένας καλός πρόεδρος να κάνει μια εφαρμογή Baby και κάθε μέρα να εμφανίζετε το TIP της ημέρας...... και κάθε μέρα να είναι διαφορετικό.

    Ξεκινώ Πρώτος με κάτι που πιστεύω λίγοι ξέρουν
    Τι σημαίνει VFR

    Γνώμες υπήρχαν πολλές αλλά η απάντηση της μάμας HONDA όταν βγήκε το πρώτο ήταν

    Vertical
    Frame
    Racing


    Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised !!!!!!

    Εμενα παντως ΠΟΤΕ δεν θα πηγαινε το μυαλο μου εκει Surprised

    Παντα πιστευα οτι εχει να κανει με :

    V = ε ναι το μοτερ ειναι σε διαταξη V
    F = Four απο τους 4 κυλινδρους
    R = Racing

    Suspect Suspect
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 16.11.09 17:13

    Στα vtec όπως τα κοιτάμε από πίσω οι μαμά εξατμίσεις έχουν λίγο διαφορετική απόσταση από τον λασπωτήρα. Η αριστερή απέχει λίγο περισσότερο από την δεξιά Razz
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 16.11.09 17:14

    Thumbsup.... πολυ μου αρεσε η προταση του θεματος Γλυστρα, μπραβο .. Clapping2
    .. οσο αφορα τα αρχικα ειχα και εγω την ιδια εντυπωση με τον Γιαννη....αλλα τωρα εμαθα.. :_hi:


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    mak
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 31/01/2009
    Mηνύματα : 586
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
    Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από mak Την / Το 17.11.09 14:03

    Την ίδια εντύπωση με τους υπόλοιπους είχα και εγώ για το λογότυπο!

    Πάμε για το επόμενο.

    Η επίσημη τελική ταχύτητα που δίνει το εργοστάσιο για τα V-tec ανέρχεται στα 244km/h. Όσοι είναι κάτοχοι της νέας ευρωπαικού τύπου άδειας ίσως το έχουν παρατηρήσει καθώς αναγράφεται στα στοιχεία.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 20.11.09 11:55

    Το φτεράκι το μαύρο που βλέπετε κάτω απο το μονόμπρατσο μες στην μπιχλα δεν είναι για αεροδυναμική ούτε οδηγός της αλυσίδας….



    Ονομάζετε toe protector και σε περίπτωση σούπας δε αφήνει κάποιο μέλος μας να χωθεί εκεί μέσα και να το κόψει η αλυσίδα στο γρανάζι….συνήθως χωνόταν η μύτη από το παπούτσι με καταστροφικά αποτελέσματα για τα δάχτυλα των ποδιών μας και έτσι πήρε και την ονομασία του.
    avatar
    'AGGEVI'
    Συντονιστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 05/04/2009
    Mηνύματα : 1948
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
    Κράνος : Arai - Suomy

    'Alfisti Team'

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από 'AGGEVI' Την / Το 20.11.09 13:01

    καλο κι αυτο, αλλα ρε συ Γλυστρα αυτα τα αυτοκολλητα στην ζαντα σου ειναι ολα τα λεφτα φιλε, τα χαζευα και στην εκδρομη.... Clapping2


    _________________
    ' Aggelos '


        to avoid 'Hell-Met" always wear helmet    
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 20.11.09 14:24

    http://cgi.ebay.com/HONDA-VFR-HRC-WHEEL-RIM-STICKERS-2-STYLES-MANY-COLOUR_W0QQitemZ140320420551QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item20abbfb2c7

    Wink

    το μόνο που θέλουν είναι όταν τα κολλήσεις να μην μετακινηθείς για μια μέρα
    δεν παθαίνουν τίποτα, σε αυτό το σημείο, ούτε στην αλλαγή ελαστικού
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 20.11.09 15:27

    glystras έγραψε:
    Γνώμες υπήρχαν πολλές αλλά η απάντηση της μάμας HONDA όταν βγήκε το πρώτο ήταν

    Vertical
    Frame
    Racing

    Κάπου να το λέει επίσημα η Honda αυτό, έχουμε λινκ ή άλλο στοιχείο;

    Εκτός που δεν φαίνεται τι εννοεί με το ''vertical frame'', εκτός ότι το πρώτο VFR ΔΕΝ ήταν racing, racing ήταν το VFR750R - RC30, για αυτό και το R μετά το 750 (τα απλά VFR πάντα ήταν VFR750F) νομίζω όλοι γνωρίζουμε μια μυρωδιά την ιστορία που οδήγησε την Honda στην παρουσίαση της σειράς VFR.

    Η προηγούμενη σειρά VF, και συγκεκριμένα το πρώτο VF750F έβγαλε τα γνωστά προβλήματα με τους εκκεντροφόρους του, και η HONDA για να αποσυνδεθεί από το κακό όνομα, σταμάτησε ΟΛΑ τα VF και άρχισε τα VFR, τα οποία VFR είχαν αλουμινένιο πλαίσιο αντί σιδερένιου σωληνωτού των VF, και Cam Gear Train.

    Και VF=V-Four...


    Δεν πολυστέκει αυτό που γράφεις, ούτε το VFR ήταν η Racing σειρά των VF, ούτε είχαν καμία σχέση VF και VFR, δεν είναι εξέλιξη το ένα του άλλου.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 20.11.09 23:42

    θυμάμαι το είχα διαβάσει σε περιοδικό και το είχε αναφέρει και σε μια συνέντευξη ένας μηχανικός της Hondas σε ξένο περιοδικό ……….. μου είχε μείνει μιας και έμενα μου έκανε εντύπωση........

    μήπως vertical frame σημαίνει οριζόντιο πλαίσιο.......
    το racing για μένα έχει νόημα για άλλους όχι Very Happy

    και κάτι άλλο το πρώτο VFR ήταν 700 και πήγε Αμερική με σκοπό τους αγώνες και ήταν πιο ελαφρύ και λίγο πιο δυνατό από το 750 που ήρθε ευρώπη
    αποδείξεις και για αυτό δεν έχω αλλά έχω οδηγήσει ένα στην αυστρία
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 21.11.09 2:24

    glystras έγραψε:Το φτεράκι το μαύρο που βλέπετε κάτω απο το μονόμπρατσο μες στην μπιχλα δεν είναι για αεροδυναμική ούτε οδηγός της αλυσίδας….



    Ονομάζετε toe protector και σε περίπτωση σούπας δε αφήνει κάποιο μέλος μας να χωθεί εκεί μέσα και να το κόψει η αλυσίδα στο γρανάζι….συνήθως χωνόταν η μύτη από το παπούτσι με καταστροφικά αποτελέσματα για τα δάχτυλα των ποδιών μας και έτσι πήρε και την ονομασία του.

    Spam On..
    Γλύστρα η φωτό είναι από την δική σου μηχανή ?
    Αν ναι μάλλον δεν xρειάζομαι ακόμα αλλαγή σε αλυσιδογράναζα. Very Happy
    Spam Off
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 21.11.09 9:29

    VFR2004 έγραψε:Spam On..
    Γλύστρα η φωτό είναι από την δική σου μηχανή ?
    Αν ναι μάλλον δεν xρειάζομαι ακόμα αλλαγή σε αλυσιδογράναζα. Very Happy
    Spam Off
    Very Happy Very Happy Very Happy

    προσπαθώ να κρατήσω αυτή για το χειμώνα μιας και μένω διπλά στην παραλία και όταν μένει ακίνητη η υγρασία χαλάει την αλυσίδα στο σημείο που φαίνεται, όσο λαδωμένη και να είναι …αμαρτία να βάλω καινούργια

    εσύ άλλαξε αλυσιδογραναζια και αν βρεις φτηνά πες το μου και μένα γιατί είμαι στο ψάξιμο
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 21.11.09 13:20

    glystras έγραψε:και κάτι άλλο το πρώτο VFR ήταν 700 και πήγε Αμερική με σκοπό τους αγώνες και ήταν πιο ελαφρύ και λίγο πιο δυνατό από το 750 που ήρθε ευρώπη
    αποδείξεις και για αυτό δεν έχω αλλά έχω οδηγήσει ένα στην αυστρία

    Aυτό μετά βεβαιότητας δεν ισχύει. Τα 700ρια VF και VFR, ήταν ειδικές εκδόσεις των 750, για την αμερική. Αιτία; Νόμος του Ronald Reagan, που έβαζε πολύ υψηλούς δασμούς, σε εισαγώμενες μοτοσυκλέτες άνω των 700κάτι κυβικών, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των αμερικάνικων μοτοτοσυκλετών (τα harley δλδ...).

    Μικρότερος κυβισμός σε συνδυασμό με τις ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΤΟΤΕ προδιαγραφές καυσαερίων ειδικά στην πολιτεία της California, όχι πιο δυνατά δεν ήταν....

    Φυσικά αν και το πρώτο VFR750F ήταν SS στην εποχή του, αγωνιστική μοτοσυκλέτα δεν ήταν σε καμία περίπτωση. Πλην όμως υπήρξε ένα και μοναδικό πρωτότυπο από το HRC με τον κωδικό ''6Χ'' το οποία ήταν βαρύτατα τροποποημένο VFR750F, με σκοπό τους αγώνες TT, στην Ευρώπη φυσικα (to έτρεξε ο Geoff Johnson). Λιγότερο τροποποιημένα VFR750F, εμφανίστηκαν φυσικά σε πίστες, ακόμα και στο WSBK της εποχής (Fred Merkel).

    Ο λόγος που ΔΕΝ ήταν αγωνσιτικό δεν είναι άλλος απότι για αγωνιστικό V4, η Honda είχε αρχικά το R-VF (προσοχή , ΟΧΙ το RVF750-rc45 αυτό ήταν μια δεκαετία μετά), μετά το VFR750R-RC30 (το οποίο και ήταν η άμεση εξέλιξη του R-VF) και φυσικά το RVF750R-RC45.


    VF700F, και VFR700F ήταν γνωστά στην αμερική ως Interceptor, ενώ τα VF700S ως Sabre (παραδόξως τα sabre είχαν στροφαλοφόρο 360 μοιρών Shocked και άλλη κλίση των κυλίδρων στο κάρτερ, δλδ ήταν άλλος κινητήρας τελείως)

    Αν θέλετε να ενημερωθείτε για την ιστορία ΟΛΩΝ των V4 της Honda, τις λογικές εξέλιξης από το ένα μοντέλο στο άλλο και την αγωνιστική καρριέρα των V4, συνιστώ το εξαιρετικό βιβλίο του Julian Ryder >>> http://www.amazon.co.uk/Hondas-V-force-Their-Four-stroke-Track/dp/1859604218/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1258801906&sr=8-1

    Θα βρείτε πολλές απαντήσεις και θα απαλαγείτε από μύθους που διέδωσαν δημοσιογράφοι ''στο περίπου'' σωστούς.
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 21.11.09 23:32

    Velociraptor έγραψε:Aυτό μετά βεβαιότητας δεν ισχύει. Τα 700ρια VF και VFR, ήταν ειδικές εκδόσεις των 750, για την αμερική. Αιτία; Νόμος του Ronald Reagan, που έβαζε πολύ υψηλούς δασμούς, σε εισαγώμενες μοτοσυκλέτες άνω των 700κάτι κυβικών, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των αμερικάνικων μοτοτοσυκλετών (τα harley δλδ...).

    Μικρότερος κυβισμός σε συνδυασμό με τις ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΤΟΤΕ προδιαγραφές καυσαερίων ειδικά στην πολιτεία της California, όχι πιο δυνατά δεν ήταν..................................
    ..............Ο λόγος που ΔΕΝ ήταν αγωνσιτικό δεν είναι άλλος απότι για αγωνιστικό V4, η Honda είχε αρχικά το R-VF (προσοχή , ΟΧΙ το RVF750-rc45 αυτό ήταν μια δεκαετία μετά), μετά το VFR750R-RC30 (το οποίο και ήταν η άμεση εξέλιξη του R-VF) και φυσικά το RVF750R-RC45. ...................


    ...................VF700F, και VFR700F ήταν γνωστά στην αμερική ως Interceptor, ενώ τα VF700S ως Sabre (παραδόξως τα sabre είχαν στροφαλοφόρο 360 μοιρών Shocked και άλλη κλίση των κυλίδρων στο κάρτερ, δλδ ήταν άλλος κινητήρας τελείως)


    Θα συμφωνωσω απολυτα με τον Velociraptor (Μιχαλη) Thumbsup

    Σε καποια αλλη ενοτητα με τα μοντελα VF της HONDA, εγραφα:

    1982-84 VF750S C-D"Sabre"
    Η Honda ξεκίνησε με το αριστερό την κατασκευή των πρώτων V4, αφού τα πολλά φωτάκια και ρολογάκια δεν μπορούσαν να τραβήξουν την προσοχή κανενός θυμίζοντας εικόνα semi-custom. Τα άρθρα που εμφανίστηκαν τότε είχαν επικεφαλίδες του τύπου «Το μοτέρ του αύριο πάνω στην μοτοσικλέτα του χτες» και αυτό γιατί παρόλο που η γραμμική του δύναμη ευχαριστούσε τον αναβάτη παράλληλα η πολύ όρθια θέση του και η ασάφεια στις στροφές χαλούσαν την ευχαρίστηση της οδήγησης. Τα πρώτα τεχνικά προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους. Η μοτοσικλέτα σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να χαρακτηριστεί sport και ο μόνος λόγος που συγκαταλέγεται στην λίστα είναι η ιστορική της αξία σαν ένας
    πρόγονος του V4


    1983 VF750FD Interceptor
    Με 16αρη τροχό μπροστά και 18αρη πίσω, σκελετό παρόμοιας φιλοσοφίας με το GSXR η τα Honda NS500, μονό αμορτισέρ πίσω, μίση καρίνα, κίνηση εκκεντροφόρων με καδένα, 4 σε 2 εξατμίσεις. Μια ευχάριστη λεπτομέρεια ο διακόπτης της βενζίνης στο αριστερό πλευρό του ρεζερβουάρ.
    Η δύναμη που είχε την έκανε εξαιρετική για την εποχή της.
    Ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα παράγωγης V4 με ψύξη νερού ενώ ο V 90 μοιρών κινητήρας της έφτανε τα 86 άλογα που την έκαναν ασυναγώνιστη για την εποχή της και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα για όλο τον ανταγωνισμό της.
    Το μεγάλο της πρόβλημα ήταν το γνωστό της καδένας που έκανε το κύρος της Honda να πληγωθεί τόσο που αναγκάστηκε να αποσυρθεί παροδικά το 1985 προκειμένου να γλύψει τις πληγές της.


    1984-85 VF700FD
    Αυτό το μοντέλο ήταν πανομοιότυπο με το 750, με μοναδική διαφορά την απουσία του αυτοκόλλητου ένδειξης κυβισμού. Εσωτερικά η διαφορά ήταν στην μικρότερη διαδρομή των εμβόλων και την ανάφλεξη.


    1986 VFR750FG "Interceptor"
    Το Interceptor VFR, ήταν μια μοτοσικλέτα πλήρως ανανεωμένη. Έπρεπε με κάθε τρόπο να ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος και το κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο!. Το μοτέρ ήταν τελείως διαφορετικό έχοντας πια κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια. Έμβολα, μπιέλες και βαλβίδες αισθητά ελαφρότερα και εξάτμιση 4 σε 2. Με όλα αυτά το νέο μοντέλο κατάφερε και να αδυνατίσει φτάνοντας τα 215 kg.
    Η τιμή του στην Αμερική ήταν κατά 1000$ πάνω από το 700αρι ενώ με άλλα 4000 $ ο αγοραστής μπορούσε να την προμηθευτεί με κιτ από το HRC και εξάτμιση από τιτάνιο.


    1986 VFR700F
    Το μοντέλο των φτωχών, απολύτως όμοιο εμφανισιακά με το 750, με μοναδική διαφορά την έλλειψη του αυτοκόλλητου 750 . Εσωτερικά μικρότερη διαδρομή εμβόλου, διαφορές στους εκκεντροφόρους και στην ανάφλεξη.

    Απο πουθενα λοιπον ΔΕΝ προκυπτει οτι το 700 ηταν πιο δυνατο απο το 750.
    Καθε αλλο......."μοντελο των φτωχων" το αποκαλουσαν και ηταν σαφως πιο αδυνατο με μοναδικο λογο υπαρξης την ιδαιτεροτητα της Αμερικανικης φορολογιας οπως σωστα ειπωθηκε Wink
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 22.11.09 1:26

    Για το 700 μάλλον έχετε δίκιο …..πάντως θυμάμαι χαρακτηρίστηκά ότι είχε άλλα μέταλλα από το δικό μου σε καπάκια κυλίνδρων πηνίων και δισκων….και που το είχα οδηγήσει ήταν πιο γρήγορο από το δικό μου….μαλλον κάτι θα του ειχε κάνει ο ιδιοκτήτης …..οτι ανέφερα ήταν ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης του ……..αγώνες εννοείτε για track days σαν SS….
    avatar
    Π.Γ.Α
    Ανερχόμενο μέλος
    Ανερχόμενο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/03/2010
    Mηνύματα : 130
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : Kότσυφας Kατράμης 1137 κυβικών
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: "Αυτό το ήξερες;"

    Δημοσίευση από Π.Γ.Α Την / Το 04.03.10 15:10

    VFR:Victory For eveR

    το είχα διαβάσει σε ένα από τα πρώτα μου περιοδικά Modelling λεγόταν και είχε αφιέρωμα σε ένα μοντέλο της αγαπημένης μοτοσυκλέτας... Σαφώς και δεν είχε κάποια αιτία ή πηγή σαν επεξήγηση το ακρωνυμίου, αλλά μου άρεσε...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 19.11.17 22:00