VFRh - VFR Club Hellas


    ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Μοιραστείτε
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.11.09 15:07

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ IMOBILAZER ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΧΘΕΣ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ F1 ΓΙΑ 1-2 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΕ.ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ.ΕΛΕΟΣ!ΠΗΓΑ ΣΕ 3 ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ 3 ΕΚΔΟΧΕΣ.ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.(ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ??)ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΚΟΛΗΣΕ ΤΟ ΡΕΛΕ,Η ΤΟ IMOBILAZER.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ Η ΟΧΙ?ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ?
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 23.11.09 16:47

    Καλησπερα,ποιο μοντελο εχεις?Η ενδειξη "FI" απλα αναψε και εσβησε μετα απο λιγο ή αναβοσβηνε?
    Αν αναβοσβηνε τοτε μετρησε ποσες φορες αναβοσβηνει και την διαρκεια που αναβει-σβηνει και γραψε το εδω να σου πω για τις πιθανες βλαβες.
    Συνηθως ειναι καποιο βισμα που δεν κανει καλη επαφη..
    avatar
    Viking
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 13/01/2009
    Mηνύματα : 230
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
    Κράνος : Suomy Spec1R

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Viking Την / Το 23.11.09 17:50

    Sieche έγραψε:Καλησπερα,ποιο μοντελο εχεις?Η ενδειξη "FI" απλα αναψε και εσβησε μετα απο λιγο ή αναβοσβηνε?
    Αν αναβοσβηνε τοτε μετρησε ποσες φορες αναβοσβηνει και την διαρκεια που αναβει-σβηνει και γραψε το εδω να σου πω για τις πιθανες βλαβες.
    Συνηθως ειναι καποιο βισμα που δεν κανει καλη επαφη..
    Λες να είναι η -κλασική πια- γείωση της μπλε φίσσας? Think
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 23.11.09 18:02

    Δεν γνωριζω αν στην περιπτωση του προβληματως της γειωσεις στα V-tec αναβει η ενδειξη "FI".Αναβει?
    Παντως αν ο φιλος εχει το μοντελο FI τοτε ειναι πολυ πιθανων να κανει κακη επαφη καποιος σενσορας στο φιτλροκουτι ή στο συστημα ψεκασμου.
    Αλλα αν δεν μας γραψει για το ποσες φορες αναβει/αναβοσβηνει η ενδειξη FI,τοτε μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε..
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.11.09 20:10

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ . ΕΧΩ ΤΟ VFR 800 ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΟ 2006 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ . ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΝΑΨΕ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ . ΤΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΡΣΑΡΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΝΑΨΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΔΕΝ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΝΑΜΕΝΟ .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ .
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 23.11.09 20:33

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ?
    avatar
    Tinder
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 14/05/2009
    Mηνύματα : 1139
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    "once punk... always punk" μάλλον

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Tinder Την / Το 23.11.09 21:01

    Κάτι τέτοιο μου έκανε και μένα πριν από κανα δίμηνο. Ηταν από τον γενικό διακόπτη On-Off. Μάλλον είχε πιάσει άλατα και δεν έκανε καλά επαφή. Εριξα λίγο καθαριστικό επαφών (από πάνω, δεν τον άνοιξα) και τώρα είναι O.K.
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 23.11.09 21:08

    Φιλε μου δυστυχος δεν εχω το διαγνωστικο βιβλιο για το δικο σου μοντελο αλλα να σου πω τι γραφει για τα VFR FI και ισως ειναι ιδιες οι πιθανες βλαβες.
    Λοιπον οταν αναβει το λαμπακι "FI" και ΔΕΝ ξεκιναει ο κινητηρας.
    Πιθανες βλαβες:
    -Προβλημα ή βραχυκυκωμα στο κυκλωμα τροφοδοσιας της Ηλεκτρονικης(PGM-FI/IGN)
    -Βλαβη στο ρελε του Kill switch ή χαλασμενος ο ιδιος ο διακοπτης
    -Βλαβη ή κακη τροφοδοσια στον TILT σενσορα.
    -Καμμενες ασφαλειες:Kεντρικη 30Α,αντλιας βενζινης 30Α, του ρελε του Kill switch 10Α
    -Διακοπες τροφοδοσιας ρευματος του Kill switch (γειωση)

    Πιθανες βλαβες οταν η ενδειξη FI παραμενει αναμενη οταν ο κινητηρας δουλευει κανονικα:

    -Βραχυκυκλωμα στο καλωδιο της λαμπας FI
    -Βραχυκυκλωμα στο διαγνωστικο καλωδιο/βισμα


    Το διαγνωστικο βισμα στα VFR FI ειναι κατω απο την σελα στην αριστερη πλευρα και πανω στην πλεξουδα στο υψος αναμεσα στην μπαταρια και την θηκη των εργαλιων.Ειναι ενα διπολικο βισμα καλυμενο μ'ενα λαστιχιενιο καλυμα.
    Δεν πιστευω να ειναι στην ιδια θεση και στα V-Tec γιατι κατω απο την σελα ειναι πολυ διαφορετικα σε σχεσει με τα VFR FI.



    Τσεκαρε και τον Pb σενσορα που ειναι στο φιλτροκουτι,(πισω στην δεξια του γωνια οπως καθεσε πανω στην μηχανη).
    Ειναι ενα τριπολικο βισμα, που σπανια αλλα συμβαινει να εχουν χαλαρωσει οι επαφες του και να σου αναβει η ενδειξη FI.

    Τελος ας σου πει καποιο απο τα παιδια εδω με V-Tec για το προβλημα γειωσης που συμβαινει σε σχεσει με το πρασινο καλωδιο?
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 23.11.09 21:14

    Ο φιλος Scorpios μαλλον καπου μπερδευτηκε και εστειλε την απαντηση στο θεμα εδω σε ΠΜ σε μενα, οποτε και την μεταφερω:

    Scorpios έγραψε:ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ.ΑΝΑΨΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΤΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΑ ΑΛΛΕΣ 2 ΦΟΡΕΣ,Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΝΟ ΜΑΡΣΑΡΟΝΤΑΣ(ΟΧΙ ΡΕΛΑΝΤΙ)ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΕΠΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΑΨΕ .ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΟ 2006 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 2004-2005.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.


    _________________
    Νίκος
    Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.

    .:: Open Horizons ::.
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3271
    Ηλικία : 37
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 27.11.09 13:21

    Sieche έγραψε:Καλησπερα,ποιο μοντελο εχεις?Η ενδειξη "FI" απλα αναψε και εσβησε μετα απο λιγο ή αναβοσβηνε?
    Αν αναβοσβηνε τοτε μετρησε ποσες φορες αναβοσβηνει και την διαρκεια που αναβει-σβηνει και γραψε το εδω να σου πω για τις πιθανες βλαβες.
    Συνηθως ειναι καποιο βισμα που δεν κανει καλη επαφη..
    φιλε μου αναβοσβησε σημερα 10 φορες.μαρσαρα εμεινε αναμενο.ανοιγοεκλεισα το διακοπτη 4-5 φορες και τελικα εσβησε.υπαρχει περιπτωση να με αφησει στον δρομο?
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.11.09 13:32

    Κοίτα τον διακόπτη/ρελέ του kill switch. Είναι πολύ ύποπτος για το σύμπτωμα.


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 44
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 27.11.09 16:06

    φιλε μου αναβοσβησε σημερα 10 φορες.μαρσαρα εμεινε αναμενο.ανοιγοεκλεισα το διακοπτη 4-5 φορες και τελικα εσβησε.υπαρχει περιπτωση να με αφησει στον δρομο?[/quote]

    Να σε αφησει δεν νομιζω γιατι οταν υπαρχει καποια μικρη δυσλειτουργια,οπως πιστευω στην δικη σου περιπτωση τοτε μπαινει ενα βοηθητικο προγραμμα λειτουργιας για να μην σου δημιουργησει ζημια στον κινητηρα.
    Αλλα μην το αφηνεις ετσι το θεμα γιατι να ειναι και κατι σοβαρο.
    Να ξερεις οτι η ενδειξη "FI" αναβοσβηνει οταν ο κινητηρας δουλευει κατω απο τις 5.000σ.α.λ. πανω απο τις 5.000 παραμενει μονιμα αναμενο.
    Και για να εισαι σιγουρος τοτε πρεπει να βραχυκυκλωσεις το διαγνωστικο βυσμα.
    (Μπορει καποιο απο τα παιδια με V-Tec να πει στον φιλο που βρισκετε το διαγνωστικο βυσμα)
    Βραχυκυκλωνοντας το διαγνωστικο βυσμα σβυνεις τις πιθανες βλαβες που εχει σωσει η ηλεκτρονικη και ετσι αρχιζει ο αυτοματος διαγνωστικος ελεγχος απο την αρχη.

    Θα σου προτεινα να τσεκαρεις τα βυσματα των αισθητηρων στο φιλτροκουτι και συστημα ψεκασμου/μπεκ αλλα και αυτα τις "λ".
    "λ" αυτοι οι αισθητηρες που μοιαζουν με μπουζι πανω στην εξατμιση.
    Αν καποιο απο τα παραπανω βυσματα δεν κανει καλη επαφη τοτε 100% αναβει η ενδειξη "FI".


    ΥΓ."FI" αναβοσβηνει10 φορες:Ειναι για τον Pa σενσορα.
    -Κακια επαφη στο βυσμα του
    -Βραχυκυκλωμα ή διακοπες τροφοδοσιας ρευματος στο καλωδιο του.
    -Χαλασμενος ο ιδιος ο σενσορας.
    Ο σενσορας "Pa" μετραει την ατμοσφαιτικη πιεση του αερα και βρισκετε (VFR FI)στην πισω δεξια μερια του υποπλαισιου στο υψος περιπου της μπαταριας.
    Θα μπορουσα να σου βαλο και φωτογραφιες για την ακριβη θεση του αλλα δεν θα σε βοηθησω γιατι εχεις το VFR V-Tec που εχει διαφορετικο σχεδιασμο...
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από demon Την / Το 27.11.09 20:04

    Τα VFR800 FI έχουν τελείως διαφορετικούς κωδικούς διάγνωσης προβλημάτων από τα VFR 800 VTEC

    To service manual του vtec 2002 αναφέρει:

    όταν το λαμπάκι FI μένει αναμένο και η μηχανή λειτουργεί κανονικά:
    - βραχυκύκλωμα στον service check connector
    - ελλατωματική ECM
    - βραχυκύκλωμα στο καλώδιο του service check connector

    Επίσης, δεν υπάρχει διάγνωση για 10 αναλαμπές στα vtec.
    Το 10 ισοδυναμεί με άναμα του FI για 1.3 δευτερόλεπτα, για να βρίσκουμε τις δεκάδες.
    Παράδειγμα: Άναμα του FI για 1.3 δευτερόλεπτα και δύο αναλαμπές του μισού δευτερολέπτου (0.5 sec x 2) σημαίνει 12 αναλαμπές.
    και ούτω καθεξής.

    Άν υπάρχουν περισσότερα από ένα προβλήματα, το λαμπάκι FI θα ανάψει στη σειρά, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο νούμερο.
    Παράδειγμα: Άν κάνει 1 αναλαμπή και μετά 2 αναλαμπές τότε δύο προβλήματα έχουν εντοπιστεί. Πρέπει να τσεκάρεις τους αντίστοιχους κωδικούς.

    Για να εντοπίσεις το πρόβλημα, ή για να "διαβάσεις" τη μνήμη της ECM.
    - Γυρνάς το κλειδί στο off.
    - Bγάζεις το πάνω φέρινγκ και βρίσκεις τον service check connector.
    - Γεφυρώνεις τα δύο άκρα του.
    - Γυρνάς το κλειδί στο on και το kill switch στο run.
    Αν δεν έχει διαγνώσει πρόβλημα, το λαμπάκι FI θα ανάβει συνέχεια, γυρίζοντας το κλειδί στο on.
    Αν έχει διαγνώσει πρόβλημα, το λαμπάκι FI θα αναβοσβήνει, γυρίζοντας το κλειδί στο on.

    Σημειώνεις τις αναλαμπές και πηγαίνεις στον αντίστοιχο κωδικό, για να διορθώσεις το πρόβλημα.

    Τέλος, αφού διορθωθεί το πρόβλημα, θα πρέπει να γίνει reset στη μνήμη της ECM
    avatar
    kostis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/01/2009
    Mηνύματα : 22
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από kostis Την / Το 23.05.16 10:57

    SCORPIOS έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ IMOBILAZER ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ.

    Καλημέρα. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, με την διαφορά πως εγώ βρήκα το πρόβλημα και το έλυσα σχετικά ανώδυνα... δλδ, τα καλώδια του killer switch , ήταν σχεδόν διαλυμένα, μπερδεμένα και δεν έκαναν καθόλου επαφή, με το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα δλδ να μην μπορώ να το βάλω μπροστά! (είχα φτάσει σε σημείο να σβήνω τη μοτοσυκλέτα με κατέβασμα του πλαγιοστάτη, ενώ είχα κουμπωμένη ταχύτητα ώστε να μην "πειράζω" τον δολοφόνο!) Εμένα μου έκανε και το εξής ...κουφό! Ενώ βρισκόμουν σε κίνηση, μου έκανε, πως να το πω... , "κολλήματα" και ενώ πήγαινε να σβήσει, επειδή ήταν σε "κίνηση", έπαιρνε μπρος λες και το "έσκαγα"... (αφού είχε ταχύτητα αλλά και χιλιόμετρα) Τα καλώδια αλλάχτηκαν την Πέμπτη που μας πέρασε και ταυτόχρονα επισκευάστηκε και το ψυγείο (για μια ακόμη φορά, αφού στην πόλη μου, πρέπει να είσαι Ο οδηγός για να αποφεύγεις όλες τις λακκούβες που υπάρχουν παντού πλέον, ενώ να προσπαθείς να μην πέσεις από τις μανούβρες που πρέπει να κάνεις, αποφεύγοντας παράλληλα αυτοκίνητα, πεζούς και ότι άλλο σου παρουσιαστεί.)

    Το ...πρόβλημα μου όμως και ο λόγος που επαναφέρω τόσο παλιό ποστ είναι το εξής. Εχθές το πρωί και ενώ είναι κρύα η μηχανή, ξεκινάω να πάω μια βόλτα και παράλληλα για καφέ. Κάποια στιγμή και ενώ οδηγώ, μου ανάβει το FI (έχω το PGM-FI μοντέλο 98-01) και παραμένει αναμμένο! Κάνω στην άκρη, το σβήνω με τον δολοφόνο, το ανοίγω ξανά, παίρνει μπρος και σβήνει το FI. Δεν μου ανάβει ξανά και πηγαίνω στο ραντεβού που είχα. 3 ώρες μετά και αφού έχει κρυώσει, ξεκινάω για το σπίτι και είμαι κολλημένος στο FI... Στην αρχή υποψιάστηκα πως κάτι έπαιζε με το ψυγείο ή και με τον δολοφόνο και πως το FI, άναψε μετά από συγκεκριμένη θερμοκρασία (γύρω στους 80 βαθμούς). Μου το κάνει ξανά και εκεί γύρω στους 80-82 μου ανάβει ξανά και παραμένει αναμμένο. Ξανακάνω το ίδιο, στην άκρη, σβήσιμο, άνοιγμα, κλείνει το λαμπάκι και συνεχίζω "σαν κότα" (δλδ κάτω από ...5000 στροφές και επιστρέφω σπίτι). Σε όλη την πορεία δεν μου ανάβει ξανά.! Ανοίγω τον γούγλη γράφω (αναμμένο λαμπάκι Fi σε vfr800fi) και μου βγάζει το εξής ποστ πρώτο πρώτο!!!

    http://www.vfrh.net/t2303-topic (demon φίλε μου, είσαι θεούλης!!!) Smile cheers

    1ον Ο μηχανικός που μου έφτιαξε τον δολοφόνο, είναι σίγουρος πως οι Honda δεν έχουν μνήμη στη λειτουργία FI... (και επέμενε κιόλας... γκρρρρ) και μάλιστα μου έλεγε πως αν ανάψει ξανά, πρέπει να του το πάω απευθείας ώστε να το βάλει στον "εγκέφαλο", για να βρει το ...πρόβλημα.!
    2ον Εχθές το βράδυ και αφού διάβασα το ποστ, έκανα 2 "πειράματα"... το 1ο ήταν να "τρέξω" το διαγνωστικό με τη μοτοσυκλέτα στο ρελαντί με τον πλαγιοστάτη! Το FI, δεν άναψε ΠΟΤΕ, και την άφησα να δουλέψει σχεδόν 30 λεπτά, με αποτέλεσμα να δουλέψει 2 φορές το ψυγείο, αφού έφτασε και τις δύο φορές στους 101 βαθμούς και να κρυώσει αφού άνοιγε το σύστημα ψύξης. το 2ο ήταν να την πάω βόλτα, ανεβαίνοντας (αφού ζεστάθηκε καλά), πάνω από τις 5000 στροφές. Ω ναι, το FI, άναψε και έμεινε κολλημένο, έως να την σβήσω...

    Αφού τελειώσω με την ...έκθεση που γράφω, θα πάω καρφί στον μηχανικό τώρα, για να δούμε με το ποστ, του demon, τα καταγεγραμμένα προβλήματα στην PGM και να διαγράψουμε τη μνήμη (που μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει). Θα σας ενημερώσω για ότι βρω, ώστε στο μέλλον αν συμβεί σε κάποιον, κάτι παρόμοιο, να μην πάθει ...εγκεφαλικό όπως εγώ και ο scorpios :(
    avatar
    vagelis78
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 07/07/2009
    Mηνύματα : 976
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR 800 ' 03
    Κράνος : Shoei XR1100

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από vagelis78 Την / Το 23.05.16 13:19

    Αναμενουμε τα νεα απο το μηχανικο σου λοιπον.

    Ευχομαι αναιμακτη επισκεψη σ αυτον.
    avatar
    ΠΑΝΕΑΣ
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 08/01/2010
    Mηνύματα : 707
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
    Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

    Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από ΠΑΝΕΑΣ Την / Το 23.05.16 23:01

    kostis έγραψε:
    SCORPIOS έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ IMOBILAZER ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΦΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙ CHECK ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ.

    Καλημέρα. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, με την διαφορά πως εγώ βρήκα το πρόβλημα και το έλυσα σχετικά ανώδυνα... δλδ, τα καλώδια του killer switch , ήταν σχεδόν διαλυμένα, μπερδεμένα και δεν έκαναν καθόλου επαφή, με το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα δλδ να μην μπορώ να το βάλω μπροστά! (είχα φτάσει σε σημείο να σβήνω τη μοτοσυκλέτα με κατέβασμα του πλαγιοστάτη, ενώ είχα κουμπωμένη ταχύτητα ώστε να μην "πειράζω" τον δολοφόνο!) Εμένα μου έκανε και το εξής ...κουφό! Ενώ βρισκόμουν σε κίνηση, μου έκανε, πως να το πω... , "κολλήματα" και ενώ πήγαινε να σβήσει, επειδή ήταν σε "κίνηση", έπαιρνε μπρος λες και το "έσκαγα"... (αφού είχε ταχύτητα αλλά και χιλιόμετρα) Τα καλώδια αλλάχτηκαν την Πέμπτη που μας πέρασε και ταυτόχρονα επισκευάστηκε και το ψυγείο (για μια ακόμη φορά, αφού στην πόλη μου, πρέπει να είσαι Ο οδηγός για να αποφεύγεις όλες τις λακκούβες που υπάρχουν παντού πλέον, ενώ να προσπαθείς να μην πέσεις από τις μανούβρες που πρέπει να κάνεις, αποφεύγοντας παράλληλα αυτοκίνητα, πεζούς και ότι άλλο σου παρουσιαστεί.)

    Το ...πρόβλημα μου όμως και ο λόγος που επαναφέρω τόσο παλιό ποστ είναι το εξής. Εχθές το πρωί και ενώ είναι κρύα η μηχανή, ξεκινάω να πάω μια βόλτα και παράλληλα για καφέ. Κάποια στιγμή και ενώ οδηγώ, μου ανάβει το FI (έχω το PGM-FI μοντέλο 98-01) και παραμένει αναμμένο! Κάνω στην άκρη, το σβήνω με τον δολοφόνο, το ανοίγω ξανά, παίρνει μπρος και σβήνει το FI. Δεν μου ανάβει ξανά και πηγαίνω στο ραντεβού που είχα. 3 ώρες μετά και αφού έχει κρυώσει, ξεκινάω για το σπίτι και είμαι κολλημένος στο FI... Στην αρχή υποψιάστηκα πως κάτι έπαιζε με το ψυγείο ή και με τον δολοφόνο και πως το FI, άναψε μετά από συγκεκριμένη θερμοκρασία (γύρω στους 80 βαθμούς). Μου το κάνει ξανά και εκεί γύρω στους 80-82 μου ανάβει ξανά και παραμένει αναμμένο. Ξανακάνω το ίδιο, στην άκρη, σβήσιμο, άνοιγμα, κλείνει το λαμπάκι και συνεχίζω "σαν κότα" (δλδ κάτω από ...5000 στροφές και επιστρέφω σπίτι). Σε όλη την πορεία δεν μου ανάβει ξανά.! Ανοίγω τον γούγλη γράφω (αναμμένο λαμπάκι Fi σε vfr800fi) και μου βγάζει το εξής ποστ πρώτο πρώτο!!!

    http://www.vfrh.net/t2303-topic (demon φίλε μου, είσαι θεούλης!!!) Smile cheers

    1ον Ο μηχανικός που μου έφτιαξε τον δολοφόνο, είναι σίγουρος πως οι Honda δεν έχουν μνήμη στη λειτουργία FI... (και επέμενε κιόλας... γκρρρρ) και μάλιστα μου έλεγε πως αν ανάψει ξανά, πρέπει να του το πάω απευθείας ώστε να το βάλει στον "εγκέφαλο", για να βρει το ...πρόβλημα.!
    2ον Εχθές το βράδυ και αφού διάβασα το ποστ, έκανα 2 "πειράματα"... το 1ο ήταν να "τρέξω" το διαγνωστικό με τη μοτοσυκλέτα στο ρελαντί με τον πλαγιοστάτη! Το FI, δεν άναψε ΠΟΤΕ, και την άφησα να δουλέψει σχεδόν 30 λεπτά, με αποτέλεσμα να δουλέψει 2 φορές το ψυγείο, αφού έφτασε και τις δύο φορές στους 101 βαθμούς και να κρυώσει αφού άνοιγε το σύστημα ψύξης. το 2ο ήταν να την πάω βόλτα, ανεβαίνοντας (αφού ζεστάθηκε καλά), πάνω από τις 5000 στροφές. Ω ναι, το FI, άναψε και έμεινε κολλημένο, έως να την σβήσω...

    Αφού τελειώσω με την ...έκθεση που γράφω, θα πάω καρφί στον μηχανικό τώρα, για να δούμε με το ποστ, του demon, τα καταγεγραμμένα προβλήματα στην PGM και να διαγράψουμε τη μνήμη (που μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει). Θα σας ενημερώσω για ότι βρω, ώστε στο μέλλον αν συμβεί σε κάποιον, κάτι παρόμοιο, να μην πάθει ...εγκεφαλικό όπως εγώ και ο scorpios :(

    Λόγω ότι έχω το ίδιο ακριβώς μοντέλο και μου άναβε κι εμένα το λαμπάκι, να σου πω πως κατάλαβα τι ήταν. Μου το έκανε αμέσως μετά από από "κοπάνημα" λόγω λακούβας! Δεν μου δούλευε σωστά χαμηλά (μέχρι 5.000στρ/λεπ) και όταν το έσβηνα, έπαιρνε αμέσως και το FI έσβηνε. Τελικά, δεν έκανε καλή επαφή ο εγκέφαλος που είναι στην ουρά της μοτό. Καλό φύσιγμα και σπρέι επαφών το έληξαν το θέμα...
    avatar
    kostis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 15/01/2009
    Mηνύματα : 22
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
    Κράνος : SHOEI XR-1000

    Απ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    Δημοσίευση από kostis Την / Το 25.05.16 10:12

    vagelis78 έγραψε:Αναμενουμε τα νεα απο το μηχανικο σου λοιπον.

    Ευχομαι αναιμακτη επισκεψη σ αυτον.

    Κλασσική αντιμετώπιση επαγγελματία, που δεν παραδέχεται το "λάθος" του... Ειδικά όταν του ανέφερα τη λέξη φόρουμ, μόνο σπυριά δεν έβγαλε... Αλλά όταν του είπα για το manual και τη διαδικασία που αναφέρει ο demon κατάπιε τη γλώσσα του. Προσπάθησε δε, να κάνει τον έλεγχο και το έκανε με το μυαλό του και στο κουτουρού, ενώ του είχα σε τάμπλετ την διαδικασία βήμα βήμα... Τελικά και μετά την επίσκεψη στον 2ο μηχανικό που χρησιμοποιώ, έκανα με την βοήθεια του, μόνος μου τον διαγνωστικό έλεγχο (επειδή είχε πολύ δουλειά και όχι γιατί βαριόταν...), μόνος την διαγραφή και μόνος τον ...καθαρισμό του εξαρτήματος που έδειχνε πως είχε πρόβλημα! Μία αναλαμπή 1,3 δτλ και μία αναλαμπή 0,5 δτλ δλδ 11 αναλαμπές δλδ, speed sensor... Ο 2ος μηχανικός μου έδειξε που βρίσκεται στη βέφα ο αισθητήρας ταχύτητας, πως θα τον βγάλω και πως θα προσπαθήσω να τον καθαρίσω.. Μου εξήγησε επίσης, πως μπορεί και να μην πάθει τίποτε ο συγκεκριμένος αισθητήρας, πως μπορεί κάποιο καλώδιο του, να είναι ελαττωματικό ή να έχει πιάσει βρομιά και πως αν χαλάσει, θα κολλήσει η μοτοσυκλέτα σε συγκεκριμένη ταχύτητα, δεν θα πηγαίνει παραπάνω αλλά δεν θα πάθει κάτι το μοτέρ. Μάλλον έχει πιάσει βρομιά και μπόλικη μάλιστα κρίνοντας το πως δείχνει ένας "καινούργιος". Στο ebay που βρήκα μερικούς, είναι άσπροι... ε, αυτός που έβγαλα εγώ πιο μαύρος δεν γίνεται να είναι... lol! Την Κυριακή που έχω πάντα χρόνο, θα τον βγάλω να τον καθαρίσω καλά και θα σας τον βγάλω και μια φωτογραφία, να μου πείτε την άποψη σας (πάντως εχθές, έκανα το διαγνωστικό του demon, μετά τον καθαρισμό και το FI παρέμενε αναμμένο... όταν την πήγα βόλτα πάνω από τα 130-140 μου άναψε... σταματάω, χωρίς να την σβήσω, κατεβάζω πλαγιοστάτη και μου κάνει το ...σινιάλο των 11... Τρέχω ξανά το "διαγνωστικό" και ξανά 11... Διέγραψα ξανά την ECM και σήμερα μετά τη δουλειά θα την ξαναπάω στα 140. να δω αν θα ανάψει ξανά και θα σας πω, την εμπειρία μου)

    ΠΑΝΕΑΣ έγραψε:
    Λόγω ότι έχω το ίδιο ακριβώς μοντέλο και μου άναβε κι εμένα το λαμπάκι, να σου πω πως κατάλαβα τι ήταν. Μου το έκανε αμέσως μετά από από "κοπάνημα" λόγω λακούβας! Δεν μου δούλευε σωστά χαμηλά (μέχρι 5.000στρ/λεπ) και όταν το έσβηνα, έπαιρνε αμέσως και το FI έσβηνε. Τελικά, δεν έκανε καλή επαφή ο εγκέφαλος που είναι στην ουρά της μοτό. Καλό φύσιγμα και σπρέι επαφών το έληξαν το θέμα...

    Ακριβός το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, αδερφέ. Σε κάθε λακκούβα, εμένα μου έσβηνε... Ο 1ος μηχανικός που έφτιαξε το συγκεκριμένο πρόβλημα, μου είπε πως τα καλώδια που ενώνονταν στον εγκέφαλο στην ουρά (τουλάχιστον σε αυτό έλεγε αλήθεια, μάλλον). ήταν σχεδόν κομμένα. μπερδεμένα και κάποια από αυτά (μου μίλησε για 4 συνολικά), δεν έκαναν καν επαφή!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28.07.17 17:59