VFRh - VFR Club Hellas


    Μπαταρία

    Μοιραστείτε
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Μπαταρία

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.11.09 23:07

    Τα'φτυσε η μπαταρία μου. Mad

    Ένα μυστήριο φτύσιμο: Έκανα στάση σε ένα ΣΕΑ, βγαίνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead! Τα λαμπάκια τρεμόπαιζαν, και ακουγόταν ένα ρελέ να χαροπαλεύει.

    Δίνω ρεύμα με καλώδιο, παίρνει κανονικά και με φέρει Αθήνα, 150 χιλιόμετρα χωρίς κανένα θέμα.
    Σβήνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead!

    Η μπαταρία είναι δύο ετών, αλλά είναι αυτή του FI, όχι του VTec.

    Έχει κανείς ιδέα τι είναι;
    Ότι θα αλλάξω μπαταρία δεν το συζητάω καν φυσικά, αλλά μ'ενδιαφέρει εγκυκλοπαιδικά. Very Happy


    _________________
    Στάθης
    avatar
    demon
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/04/2009
    Mηνύματα : 434
    Ηλικία : 53
    Μοντέλο : VFR800FI-01

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από demon Την / Το 27.11.09 23:17

    Μήπως να ετοιμάζεσαι για ανορθωτή? Think

    Στα 150 χιλ. θάπρεπε να 'χει φορτίσει
    avatar
    Don John
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 18/02/2009
    Mηνύματα : 4543
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
    Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Don John Την / Το 27.11.09 23:25

    Μην το ψαχνεις Σταθη Razz

    Ειναι ξεκαθαρο και οφθαλμοφανες!! Cool

    Σε ενα Vtec και να κανεις το λαθος να βαλεις μπαταρια απο F1??? Surprised Surprised Surprised

    Δεν γινεται αγορι μου...........ΔΕΝ γινεται Razz Razz

    Βαγγο πως με βλεπεις?? Wink Wink
    avatar
    Fanrider
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 2289
    Ηλικία : 52
    Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
    Κράνος : Shoei XR-1000

    Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Fanrider Την / Το 27.11.09 23:30

    Ποιος σουπενα βαλεις μπαταρια απο fi , <<η εκδικηση της ξανθιας>>

    Ελενχετε ευκολα αυτο αμα το πας σε κανα ηλεκτρολογο Very Happy

    Χωρις πλακα τωρα σωστη η σκεψη απο το Δαιμονα ,ενα τσεκ για μετριματα στον ηλεκτρολογο νομιζω θα σου λυση καθε
    αμφιβολια μη ξαναβαλεις καινουρια και στην χαλασει κιαυτη . Καλυτερα πρωτα τσεκαρε γιατι κατα πως τα λες πολυ
    αποτομα την αδιασε.


    .
    avatar
    DoctorAbo
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 11/01/2009
    Mηνύματα : 4374
    Ηλικία : 57
    Μοντέλο : R 1200 GS
    Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

    καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από DoctorAbo Την / Το 27.11.09 23:30

    Φίλε Στάθη, παρόλο που βρωμάει "μπαταρία" το θέμα σου, αν ήμουν στη θεση σου θα μέτραγα σίγουρα τι ρεύμα φτάνει σε αυτήν απο τον ανορθωτή για να είμαι σίγουρος.
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 27.11.09 23:38

    demon έγραψε:Μήπως να ετοιμάζεσαι για ανορθωτή? Think
    Στα 150 χιλ. θάπρεπε να 'χει φορτίσει

    Όταν έσβησα και το ξαναάναψα, ανάψανε τα φώτα όλα κανονικά, σαν μια πολύ καλοφορτισμένη μπαταρία. Μόλις τραβήξει ρεύμα για την μίζα, πέφτει σε μια άλλη κατάσταση. Το σβήνεις, το ξαναανάβεις και ίσα που αχνοπαίζουν τα λαμπάκια.

    Η μπαταρία του FI στο VTec δεν φορτίζει εύκολα. Μετά από κανά μήνα ακινησίας, πρέπει να φορτιστεί με φορτιστή. Το έχω κάνει κανά δυό φορές μετά από διακοπές, και δούλευε κανονικά μετά για μήνες.
    Την φόρτισα πάλι με φορτιστή, την προηγούμενη νύχτα πριν την βόλτα, επειδή είχε αδειάσει.

    Αυτό που με παραξενεύει, δεν είναι ότι ξελιγώνεται (άααααλο το FI, άαααααλο το VTec Very Happy )
    Απλά τα συμπτώματα, μου είναι εντελώς άγνωστα. Λες και η μπαταρία πέφτει σε κατάσταση 9 Volt, όχι απλά σαν άδεια 12 Volt. Υπάρχει περίπτωση να τα'φτυσε ένα από τα πολλά στοιχεία μέσα της;


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 28.11.09 4:12

    Μηπως το παρκαρες διπλα σε κανενα FI και κολλησε οξεια ανορθωτητιδα?
    Ανορθωτης σε V-tec?Χλωμο αλλα οχι αδυνατο,μαλλον η μπαταρια σου ειπε το ποιημα.
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 28.11.09 13:56

    Πιθανόν να έφτασε στο τέλος της ζωής της η μπαταρία, και να μην κρατάει πια το φορτίο.

    Από τα συμπτώματα που περιγράφεις όμως πιο πολύ για κατάρευση του συστήματος φόρτισης (γεννήτρια+ανόρθωση) φαίνεται.

    Τι κάνει η τάση του συστήματος όταν δουλεύει το μοτέρ; Με το μοτέρ σβηστό η μπαταρία δείχνει 12.5 πες, όταν βάζεις μπροστά, και ανέβεις στις 4000 στροφές με φώτα αναμένα, πάει στα 13.5-14.5; Μένει εκεί ή σταδιακά όσο περνάει η ώρα πέφτει; Αν δεν πάει 14 ή σταδιακά πέφτει, μάντεψε...δεν φταίει η μπαταρία.

    Επίσης καψαλισμένα φισάκια από την γεννήτρια μέχρι την ανόρθωση, κακό σημάδι.

    Μην βιάζεσαι να κατηγορήσεις την μπαταρία.
    avatar
    glystras
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 24/02/2009
    Mηνύματα : 878
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : 2004
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από glystras Την / Το 28.11.09 15:00

    για μένα τα έφτυσε - βραχυκύκλωσε ένα στοιχείο της μπαταρίας ..... άλλαξε την και θα είσαι ΟΚ
    avatar
    Ταξιδευτής
    Διαχειριστής
    Διαχειριστής

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 17/12/2008
    Mηνύματα : 2632
    Ηλικία : 117
    Μοντέλο : Honda RC36 II
    Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

    Riders on the storm...

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Ταξιδευτής Την / Το 28.11.09 17:45

    Θειο, και εμενα μπαταρια μου ακουγεται, αλλα δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου; Razz Laughing


    apostat έγραψε:Έκανα στάση σε ένα ΣΕΑ.....

    Ετσι λενε τα ΚΑΠΗ τωρα; naaa naaa


    _________________
    Νίκος
    The sun was shining still.
    The wind was singing a song I'd heard before.
    A jacket, a pair of boots, a steel horse, and we were out on the road again.

    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 28.11.09 23:56

    Ταξιδευτής έγραψε:δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου;
    Είναι ακριβό μωρέ το 1200άρι... Razz

    Πάρε και ένα άσμα του Νικολακάκη, ποταπέ γραναζολάγνε. Για σας μιλάει ο ποιητής: Serenade

    Οι γραναζωτοί.

    Όλοι τους γίνανε κριτές
    τα λόγια τους φαρμάκι
    Ηθικολόγοι δικαστές
    χωρίς σταλιά μεράκι

    Ράβουνε ή ξηλώνουνε
    δεν έχει σημασία
    Βρίζουνε και σπιλώνουνε
    χωρίς αιδώ καμία

    Το άδικο σημαία τους
    και η διπροσωπία
    Τα σέα και τα μέα τους
    και η μοιρολατρία

    Όλοι τους γίνανε κριτές
    και μας πουλάνε μούρη
    παράλογοι επικριτές
    το ψέμα τους τσιμπούρι


    _________________
    Στάθης
    avatar
    Sieche
    Μέλος
    Μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 19/12/2008
    Mηνύματα : 184
    Ηλικία : 45
    Μοντέλο : VFR RC 46
    Κράνος : O´NEAL Havoc

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Sieche Την / Το 29.11.09 1:34

    apostat έγραψε:
    Ταξιδευτής έγραψε:δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου;
    Είναι ακριβό μωρέ το 1200άρι... Razz

    [/i]

    Το 1200αρι!!!! Shocked
    Σταθη νομιζω οτι εισαι ωριμος για παππουδιερα.....Και οτι το XR ηταν το κυκνειο ασμα...
    Razz
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 29.11.09 9:44

    Sieche έγραψε:
    Το 1200αρι!!!! Shocked
    Σταθη νομιζω οτι εισαι ωριμος για παππουδιερα.....Και οτι το XR ηταν το κυκνειο ασμα...
    Razz
    Μην ανησυχείς Κώστα, παραπλανητικό είναι. Όπως κατά καιρούς πετούσα σπόντες υπέρ των BMW για να δίνω την αίσθηση του διαλακτικού, έτσι ώστε να γίνομαι πιο πιστευτός όταν τα έθαβα. Innocent

    High politics. T


    _________________
    Στάθης
    avatar
    grigoris
    Τακτικό μέλος
    Τακτικό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/11/2009
    Mηνύματα : 311
    Ηλικία : 51
    Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
    Κράνος : Καμία επιλογή

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από grigoris Την / Το 04.12.09 15:15

    Τελικά Στάθη,την άλλαξες την μπαταρία σου;
    ¨Μου περίσεψε μια στο στοκ ντουλάπας από το Τενερέ,την θες να σου την στείλω; lol! lol!
    avatar
    apostat
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 16/05/2009
    Mηνύματα : 2107
    Ηλικία : 55
    Μοντέλο : VFR VTec, XR650
    Κράνος : HJC HQ-1 carbon

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από apostat Την / Το 04.12.09 15:44

    Την παρήγγειλα πριν 1 ώρα.
    Πήρα αυθεντική Yuasa και μάλιστα όχι την YTZ12-S αλλά την YTZ14-S με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

    Έτσουξε λίγο, 117,50€, αλλά μάλλον υπάρχει λόγος.
    Κοίτα λίγο τι βρήκα, που εξηγεί ακριβώς τα θέματα που είχα με μπαταριές.

    http://www.vfrh.net/forum-f24/topic-t1005.htm#13684


    _________________
    Στάθης
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1854
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 17.12.10 12:56

    γράφω εδώ για να μην ανοίγω αλλο πόστ..........
    με τα "χιόνια" της προηγούμενης εβδομάδας κ συγκεκριμένα απο το Σάββατο μέχρι κ την Τετάρτη η μηχανή έμεινε στάσιμη.
    χτές πάω να την βάλω μπρός, κάνει τον έλεγχο κανονικά κ με το που πατάω την μίζα τρεμοσβήνουν οι ενδείξεις κ σβήνει!
    γυρίζω το κλειδί, περιμένω λίγα δεύτερα ξαναγυρίζω το κλειδί κάνει τον έλεγχο, βλέπω τις ενδείξεις νορμάλ, μόνο που οι μερικοί χιλιομετροδείκτες ήταν μηδενισμένοι κ η ώρα εδειχνε 1πμ!
    ξαναπατάω την μίζα κ .....μια αποτα ίδια ακολουθούμενη αυτή τη φορά με επαναλαμβανόμενα τακ-τακ-τακ :(
    έχω θέμα με τα τακ μάλλον.......... Mad

    σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
    στο μεταξύ έκανα μια προσπάθεια να την βάλω μπροστά αλλά τα ίδια με χτες............τακ-τακ-τακ

    σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?


    cheers
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 17.12.10 13:47

    victor έγραψε:γράφω εδώ για να μην ανοίγω αλλο πόστ..........
    με τα "χιόνια" της προηγούμενης εβδομάδας κ συγκεκριμένα απο το Σάββατο μέχρι κ την Τετάρτη η μηχανή έμεινε στάσιμη.
    χτές πάω να την βάλω μπρός, κάνει τον έλεγχο κανονικά κ με το που πατάω την μίζα τρεμοσβήνουν οι ενδείξεις κ σβήνει!
    γυρίζω το κλειδί, περιμένω λίγα δεύτερα ξαναγυρίζω το κλειδί κάνει τον έλεγχο, βλέπω τις ενδείξεις νορμάλ, μόνο που οι μερικοί χιλιομετροδείκτες ήταν μηδενισμένοι κ η ώρα εδειχνε 1πμ!
    ξαναπατάω την μίζα κ .....μια αποτα ίδια ακολουθούμενη αυτή τη φορά με επαναλαμβανόμενα τακ-τακ-τακ :(
    έχω θέμα με τα τακ μάλλον.......... Mad

    σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
    στο μεταξύ έκανα μια προσπάθεια να την βάλω μπροστά αλλά τα ίδια με χτες............τακ-τακ-τακ

    σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?


    cheers

    Πριν την φορτισεις ακου τι θα κανεις.....


































    Βαλτην να ακουσει MAIDEN..... lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz naaa naaa naaa naaa naaa naaa Baby Baby Baby Baby Baby T T T T T
    avatar
    SCORPIOS
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 22/11/2009
    Mηνύματα : 3274
    Ηλικία : 38
    Μοντέλο : VFR800
    Κράνος : shoei xr1100

    δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από SCORPIOS Την / Το 17.12.10 14:02

    Μάλον θες καινούρια μπαταρία.Όσο χιόνι και να έριξε επειδή δεν πήρε μπρος 4 μέρες δεν έπρεπε να έχει πρόβλημα.
    Στην Ορεστιάδα 4 μήνες δεν την έβαζα μπροστα με χιόνια και κρύα και όταν τελικά πήγαινα έπαιρνε κατευθείαν.
    Τώρα αν φορτίσει απο τους maiden δεν ξέρω Wink
    avatar
    kortomalteze
    Κολλημένο μέλος
    Κολλημένο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 06/09/2010
    Mηνύματα : 537
    Ηλικία : 40
    Μοντέλο : vfr 800 vtec 2004
    Κράνος : Arai Maverick - Arai Astro R

    πίσω κουφάλες έρχονται κρεμάλες!!!

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από kortomalteze Την / Το 17.12.10 14:09

    Βίκτωρα αν την έχεις πάνω από 2 χρόνια και είναι εκτεθειμένη η μηχανή σε καιρικές συνθήκες...έχεις ένα θέμα...σε 1η φάση αν δείχνει μισο-άδεια ή μισο-γεμάτη...δοκίμασε να την εκιννήσεις με καλώδια και κάνε μία καλή βόλτα...(με τα καλώδια στο tank bag)...νομίζω ότι έτσι θα παρατείνεις το χρόνο ζωής της για λίγο ακόμη...

    αν πάλι δεν...τσέκαρε πρώτα τον ανορθωτή...και μετά άλλαγμα...

    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 17.12.10 14:28

    Έλεγχος μπαταρίας:

    - Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
    - Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
    - Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας φώτα ΚΑΙ προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.

    - Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
    - Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.

    Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vvag στις 17.12.10 15:30, 2 φορές συνολικά


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    Postman
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 03/11/2009
    Mηνύματα : 5671
    Ηλικία : 39
    Μοντέλο : John Deere 990HP
    Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Postman Την / Το 17.12.10 14:42

    Σε τι θερμοκρασια περιβαλοντος????? Σε μενα λεει 20βαθμους !!!!
    avatar
    tomakos
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 26/02/2010
    Mηνύματα : 2097
    Ηλικία : 49
    Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
    Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από tomakos Την / Το 17.12.10 14:47

    postmankav έγραψε:Σε τι θερμοκρασια περιβαλοντος????? Σε μενα λεει 20βαθμους !!!!

    Καλό καλοκαίρι Very Happy
    avatar
    Caracal
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 20/04/2009
    Mηνύματα : 2312
    Ηλικία : 100
    Μοντέλο : NC21, NC29, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Caracal Την / Το 17.12.10 15:17

    Vvag έγραψε:Έλεγχος μπαταρίας:

    - Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
    - Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
    - Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας και τους προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.

    - Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
    - Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.

    Επιπλέον, τα παραπάνω πρέπει να ισχύουν ΚΑΙ με φώτα αναμένα.

    Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.

    Στο διόρθωσα λίγο. Άλλο ρεύμα (μετριέται σε Ah, μετράει πόση ποσότητα ηλεκτρικού φορτίου περνάει από ένα αγωγό σε πόσο χρόνο) και άλλο τάση (μετριέται σε Volt και δείχνει πόσο ''θέλει'' να περάσει το ηλεκτρικό φορτίο από ένα σημείο σε ένα ΑΛΛΟ σημείο).

    Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άλλες έννοιες.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς είναι τάση.
    avatar
    Vvag
    Αρχαίο μέλος
    Αρχαίο μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 10/01/2009
    Mηνύματα : 8480
    Ηλικία : 33
    Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
    Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από Vvag Την / Το 17.12.10 15:28

    Caracal έγραψε:Στην συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς είναι τάση.

    Thumbsup


    _________________
    Βαγγέλης | BRAIN
    avatar
    nikos-ex victor
    Παλιό μέλος
    Παλιό μέλος

    Info
    Άντρας
    Εγγραφή : 02/06/2009
    Mηνύματα : 1854
    Ηλικία : 43
    Μοντέλο : VFR 800Α '08 k' VW 1303 '73
    Κράνος : HJC τελικά

    Απ: Μπαταρία

    Δημοσίευση από nikos-ex victor Την / Το 17.12.10 16:15

    Vvag έγραψε:Έλεγχος μπαταρίας:

    - Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
    - Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
    - Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας φώτα ΚΑΙ προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.

    - Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
    - Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.

    Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.



    γκουχου-γκουχου...................αν έπαιρνε μπρός θα το έκανα! Razz

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 20.11.17 2:14